Waarom?quote:
Ja? Wat is daar te zien dan? Ziet er niet uit als een 'mong'quote:
3kwarter...quote:Op maandag 11 maart 2013 11:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja? Wat is daar te zien dan? Ziet er niet uit als een 'mong'
Neequote:Op maandag 11 maart 2013 11:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
3kwarter...
maar t maakt mij niets uit...
ben blij voor je...
kun je zeker van een filmpje zien...quote:
Linkse is knapper idd. Maar ik vind ze alledrie niet echt bijzonderquote:Op maandag 11 maart 2013 12:20 schreef Doodloper het volgende:
Dat kapsel
[ afbeelding ]
die linker niet knapper vinden
Je doet maarquote:Op maandag 11 maart 2013 12:18 schreef borbit het volgende:
dwdd gemail! als ik haar kan vinden ga ik er daten puur om TS te narren
Lelijke pony?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Linkse is knapper idd. Maar ik vind ze alledrie niet echt bijzonder
Lelijke pony ook. Bwurgh
Aan de linkerkant zit een lekker wijf en aan de rechterkant zit een lekker wijf. Wie heeft nou geen smaak ?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lelijke pony?K vind t juist wel wat hebben
Je hebt geen smaak
De meisjes links en rechts zijn nepquote:Op maandag 11 maart 2013 15:32 schreef skippy22 het volgende:
.
[..]
Aan de linkerkant zit een lekker wijf en aan de rechterkant zit een lekker wijf. Wie heeft nou geen smaak ?
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De meisjes links en rechts zijn nepde middelste is een schatje ♥
Watquote:
Wat is er niet leuk aan de middelste dan?quote:
Heel leuk hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 16:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan de middelste dan?
Wat is er niet leuk aan haar dan?quote:
Lelijk wijf waar ik m'n kat nog van af zou schoppenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan haar dan?
Ze is misschien geen fotomodel maar verder is er niks mis meequote:Op maandag 11 maart 2013 16:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Lelijk wijf waar ik m'n kat nog van af zou schoppen
Nou veel plezier met haar.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze is misschien geen fotomodel maar verder is er niks mis mee
Dankjewel maagdelijke skippy22quote:
1. Volgens mij was er iemand in deze thread die zei haar te kennen. Dat was zeker een troll?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
1. Nee, tenzij iemand haar toevallig kent.
2. Als dit onzin is kun je het hele forum wel opdoeken.... Ik mag toch wel melden dat ik een leuk meisje heb gespot en zeggen dat ik het jammer vind dat ik haar niet beter kan leren kennen?
1. Dat was een troll, dat lijkt me duidelijk....quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
1. Volgens mij was er iemand in deze thread die zei haar te kennen. Dat was zeker een troll?
2. Het gaat erom dat je er zélf niet meer mee bezig bent (anders ga je wegkwijnen) Je hebt gelijk als erom gaat dat dit één van de normalere topics van FOK! is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |