SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...![]()
en ook pas op zijn 36ste met hardlopen begonnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Probeer deze held maar eens bij te houden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
LaPo:En dank aan Jero_nimo voor de TT suggestie!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, nog niet op gelopen.
Zijn wel erg tof, maar die zool eronder vind ik compleet niet bij het concept passen verder, want die is dan weer echt mega clunky en alles...
Plus ik vind ze nogal schofterig duur ook eigenlijk.
Maar zoals met alles van Nike, wel toffe kleurtjes en ontwerp.
Jack does it in real time...![]()
Shit, dan ben ik 4 jaar te vroegquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
en ook pas op zijn 36ste met hardlopen begonnen![]()
![]()
you're welcome!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:05 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens bedankt voor de aanmoedingen rechtedirecte
Succes morgen allemaal
en vergeet niet als het op lange afstand lopen aankomt de uitspraak van Bill Dellinger die ik vandaag nog een keer voorbij zag komen ergens op het net.quote:"Good things come slow - especially in distance running."
-Bill Dellinger,'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Begin Augustus komt mij ook goed uit. Sun ik wil wel helpen voorbereiden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Begin Augustus komt mij ook goed uit. Sun ik wil wel helpen voorbereiden.Gezellig!
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Begin Augustus komt mij ook goed uit. Sun ik wil wel helpen voorbereiden.![]()
trailschoenen staan al klaar!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kreeg net een mailtje dat mijn tante, na een blessure van 6 weken omdat ze uitgegleden was op een gladde bevroren stoep, ook deze week weer begint met lopen....leeftijd, 67!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Netjes hoor, dat zijn mooie berichten inderdaad! Loopt ze wel eens met je mee met een wedstrijdje? Of zij zit natuurlijk nog in NL?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Kreeg net een mailtje dat mijn tante, na een blessure van 6 weken omdat ze uitgegleden was op een gladde bevroren stoep, ook deze week weer begint met lopen....leeftijd, 67!![]()
![]()
ze woont inderdaad in Nederland maar is volgens mij nog steeds lid van atletiekvereniging S.A.V. in Grootebroekquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Netjes hoor, dat zijn mooie berichten inderdaad! Loopt ze wel eens met je mee met een wedstrijdje? Of zij zit natuurlijk nog in NL?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Alle lopers vandaag, succes!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
hoe is het weer op dit moment in Den Haag?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Buienradar geeft droog aan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Natuurlijk veel te vroeg wakkerIk droomde vannacht dat ik een paar 100 meter voor de finish een flinke eindsprint in zette en 10 meter voor de finish viel ik keihard en kon niet meer opstaan
Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog
Heb er zin in...
Gisteren een weddenschap met mijn oom gesloten. Ik zei voor de gein dat ik langs de Febo zou gaan na afloop. Dus hij als je onder de 2 uur loopt betaal ik je maaltijd daarDus nog een extra stok achter de deur LOL....
![]()
Hahaha! Na het lopen heb je ook wel een patatje verdient
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat dacht ik ookquote:Op zondag 10 maart 2013 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Hahaha! Na het lopen heb je ook wel een patatje verdient![]()
![]()
Daar schiet me toch ineens een gouwe ouwe te binnen....quote:Op zondag 10 maart 2013 06:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoe is het weer op dit moment in Den Haag?
Mogge![]()
Droomde dat ik de 10k in 54 min liep...
In Delft is het overigens niet wit en glad.![]()
Het in Arnhem is het wittig, en het nattesneeuwt...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Weg daar!!quote:Op zondag 10 maart 2013 07:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Het in Arnhem is het wittig, en het nattesneeuwt...![]()
Den Bosch hebben we natte sneeuw. Volgens buienradar trekt het wel weg richting Duitsland, dus misschien hebben we geluk.quote:The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Goedemorgen! Ik heb er zin in!
Hopelijk blijft het in Den Haag droog. Al zijn een paar spettertjes niet heel vervelend tijdens het lopen.![]()
De huidige weersverwachting vanuit de CPC-organisatie:
http://www.cpcloopdenhaag.nl/evenement/nieuws/weersverwachting
Ziet er beter uit dan dat ze dachtenF means you're fucked![]()
Inderdaad!
Met de hoeveelheid mensen die er starten zou ik me daar echt niet druk over maken. Stinkbommetjes gooien in het startvak zou ik wel laten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:55 schreef Onama het volgende:
Mijn streeftijd is hem uitrennen, onder de 30 minuten zou erg mooi zijn.
Zijn er nog wedstrijd etiquette? Dingen die not-done zijn, of waar andere renners zich kapot aan ergeren? Is mijn eerste wedstrijd en hou er niet van als ik andere mensen stoor.
BTW, succes allen!
[ Bericht 1% gewijzigd door slacker_nl op 10-03-2013 08:11:52 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Succes vandaag CPC'ers. Ik had graag willen meelopen, maar ik mag niet. Ik kán niet eens meelopen, zonder een ingetapete achillespees kan ik niet eens een kilometer pijnvrij wandelen.
Ondanks dat ik niet kan meelopen ga ik wel naar Den Haag.Nee, ik ga de CPC'ers niet op deze manier supporten.
![]()
![]()
Niet? Dan hoef ik ook niet op raar dansende mensen te lettenquote:Op zondag 10 maart 2013 08:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Succes vandaag CPC'ers. Ik had graag willen meelopen, maar ik mag niet. Ik kán niet eens meelopen, zonder een ingetapete achillespees kan ik niet eens een kilometer pijnvrij wandelen.
Ondanks dat ik niet kan meelopen ga ik wel naar Den Haag.Nee, ik ga de CPC'ers niet op deze manier supporten.
![]()
![]()
![]()
Succes CPC lopers! Als ik moed heb gehapt ga ik een rondje van 6KM, want met een gevoelstemperatuur van -5 is het gewoon fokking koud![]()
![]()
In slaap vallen was wat lastig en ik was weer vroeg wakker, maar al met al best redelijk geslapenIk heb alleen geen idee meer wat ik gedroomd heb.
![]()
Veel plezier CPC-ers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes bij CPC allemaal! Ik kom ook nog langs en neem Yuki ook mee. Wees lief voor ons. Wij hebben gezopen gister!Wat voor weeeeer zal het zijn in Den Haag?quote:Op zondag 10 maart 2013 07:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daar schiet me toch ineens een gouwe ouwe te binnen....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is geen reden om lief voor iemand te zijn!quote:Op zondag 10 maart 2013 08:49 schreef mosselmossel het volgende:
Succes bij CPC allemaal! Ik kom ook nog langs en neem Yuki ook mee. Wees lief voor ons. Wij hebben gezopen gister!
[..]
Wat voor weeeeer zal het zijn in Den Haag?![]()
![]()
Een reden om jullie te verplichten mee te laten lopen.quote:Op zondag 10 maart 2013 08:49 schreef mosselmossel het volgende:
Succes bij CPC allemaal! Ik kom ook nog langs en neem Yuki ook mee. Wees lief voor ons. Wij hebben gezopen gister!
[..]
Wat voor weeeeer zal het zijn in Den Haag?![]()
Juustem.quote:Op zondag 10 maart 2013 08:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat voor weeeeer zal het zijn in Den Haag?
Haha, en dan naar zo'n massaal evenement. Ik wens jullie succes!!![]()
Langzaam maar zeker begint het te komen. Tas is gepakt, ben netjes aangekleed en zit nu rustig te wachten tot ik de trein van 10 over 10 ga pakken, dan ben ik rond 11 uur in Den Haag, dus mooi op tijd.quote:Op zondag 10 maart 2013 08:39 schreef GotC het volgende:
En, lekker zenuwachtig CPC-lopers?
Het ziet er buiten grauw uit maar idd droog met weinig wind. Top
Maar ben rustiger dan ooit en ook goed geslapen, wat ook nieuw is, het begint een beetje een gewoonte te worden.
Hier niet wit en zag het wel wat sneeuwen, maar dat was niet noemenswaardig...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Grr hardloopsokken vergeten mee te nemen. Wat zal ik doen :
Poll: Geen sportsokken, wat te doen?
• Gewone sokken (binnenstebuiten ivm naad)
• Blote voeten in schoenen
• Barefoot baby!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Niet lopen is natuurlijk geen optie.![]()
Gewone sokken, gewoon dragen..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je kan daar ook echt wel nieuwe sokken kopen bij de standjes van de diverse hardloopwinkels.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop niet "daar"quote:Op zondag 10 maart 2013 09:17 schreef mosselmossel het volgende:
Je kan daar ook echt wel nieuwe sokken kopen bij de standjes van de diverse hardloopwinkels.![]()
![]()
Lachen, zit nu in Utrecht op mijn trein te wachten en je kunt "spot de cpc'er" spelen![]()
Je mag mijn sokken wel lenen, ren ik op mijn normale, heb ze wel al gedragenin en onderweg naar de trein. Ren ik wel op mijn normale sokken, is toch maar 5k.The sun in your Eyes
Dan mag je wanneer je langs Utrecht Terwijde rijdt wel even zwaaien.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:19 schreef Onama het volgende:
Lachen, zit nu in Utrecht op mijn trein te wachten en je kunt "spot de cpc'er" spelen![]()
Je mag mijn sokken wel lenen, ren ik op mijn normale, heb ze wel al gedragenin en onderweg naar de trein. Ren ik wel op mijn normale sokken, is toch maar 5k.![]()
![]()
Ik ga voor de blote voeten in de schoenenquote:Op zondag 10 maart 2013 09:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Grr hardloopsokken vergeten mee te nemen. Wat zal ik doen :
Poll: Geen sportsokken, wat te doen?
• Gewone sokken (binnenstebuiten ivm naad)
• Blote voeten in schoenen
• Barefoot baby!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet lopen is natuurlijk geen optie.F means you're fucked![]()
Dat lijkt mij niks.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga voor de blote voeten in de schoenen![]()
![]()
Fijn om te horen dat het in Den Haag droog is. Zover ik kan zien op de buienrader blijft dat ook zo. Ik hoop het voor jullie.
Voor de lopers: heel veel succes vandaag met lopen.
Voor de suporters: succes met warm blijven.
En heel veel plezier daarna.![]()
Ok, dan niet. Ik heb er nooit last van gehad.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Daar hebben mijn voeten ervaring mee, en dat was geen positieve ervaring.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik mag vandaag geen PR lopen van mn trainer.... maar als ik na 15km op PR-schema zit, zet ik toch echt wel ff aan
F means you're fucked![]()
Heerlijk gelopen gisteren, was pas de 3e keer dat we (samen met me pa) liepen en de eerste 2 keer ons vaste 4km rondje, maar de benen voelden dusdanig goed dat we maar gewoon een stukje zijn doorgelopen en kwamen op 8km uit.
Lekker is dat zeg, dat je aankomt en denkt, ik had nóg wel langer kunnen lopen. Daarna even de statistieken bekeken, gemiddeld 5:54 min/km en een snelheid van iets boven de 10 per uur. En eindelijk (al jaren met CVS en astma) geen last van spier/gewrichtspijnen de volgende dagen.
Nu alleen mezelf maar even zien te remmen en pas woensdag weer rustig die 4km lopen.![]()
![]()
Kijk...dit zijn nou mooie postsquote:Op zondag 10 maart 2013 09:46 schreef Lastpost het volgende:
Heerlijk gelopen gisteren, was pas de 3e keer dat we (samen met me pa) liepen en de eerste 2 keer ons vaste 4km rondje, maar de benen voelden dusdanig goed dat we maar gewoon een stukje zijn doorgelopen en kwamen op 8km uit.
Lekker is dat zeg, dat je aankomt en denkt, ik had nóg wel langer kunnen lopen. Daarna even de statistieken bekeken, gemiddeld 5:54 min/km en een snelheid van iets boven de 10 per uur. En eindelijk (al jaren met CVS en astma) geen last van spier/gewrichtspijnen de volgende dagen.
Nu alleen mezelf maar even zien te remmen en pas woensdag weer rustig die 4km lopen.
Ik ga maar eens richting het station, eens kijken of de treinen rijden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dan heb ik alles zo goed voorbereid, ben ik vergeten op de site van de ns te kijken of er vertraging oid was. De trein die ik wilde viel uit, dus mocht ik een sprintje trekken naar een andere trein om via een andere route te reizen. Begint goed![]()
![]()
je hebt dus je warming up al gedaanquote:Op zondag 10 maart 2013 09:50 schreef hatsaflats het volgende:
Dan heb ik alles zo goed voorbereid, ben ik vergeten op de site van de ns te kijken of er vertraging oid was. De trein die ik wilde viel uit, dus mocht ik een sprintje trekken naar een andere trein om via een andere route te reizen. Begint goed![]()
![]()
Succes CPC'ers! En veel plezier jompelaars. En ook de rest die gaat lopen succes. Ik pak zo ontbijt en dan half uurtje erna richting bos. Zal wel mooie bende zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Echt geweldig, ben altijd al van het lopen geweest maar een jaar of 8 geleden kreeg ik vanuit het niets het labeltje chronisch vermoeid opgeplakt, kon amper de trap op en af en moest m'n ouders vragen om m'n brood te smeren dus het voelt ook echt als een mijlpaal voor me dat ik nu aan een stuk door gewoon 8km kan hardlopen en merk dat er nog voldoende rek in zit ook.quote:
Nu alleen mezelf in toom zien te houden, het liefst zou ik vandaag alweer gaan lopen.
En veel succes allemaal in het mooie Den Haag vandaag, dat de weergoden jullie maar goed gezind zijn vandaag.![]()
![]()
Heb je nu geen chronische vermoeidheid meer dan? Hoe komt het en hoe verdwijnt het?quote:Op zondag 10 maart 2013 09:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Echt geweldig, ben altijd al van het lopen geweest maar een jaar of 8 geleden kreeg ik vanuit het niets het labeltje chronisch vermoeid opgeplakt, kon amper de trap op en af en moest m'n ouders vragen om m'n brood te smeren dus het voelt ook echt als een mijlpaal voor me dat ik nu aan een stuk door gewoon 8km kan hardlopen en merk dat er nog voldoende rek in zit ook.
Nu alleen mezelf in toom zien te houden, het liefst zou ik vandaag alweer gaan lopen.
Topprestatie maar hou je in toomJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je moet het anders zien...deze mooie prestatie heb je juist kunnen leveren doordat je ook je rust neemt. Dus goeie rust nu betekent weer een mooie voorbereiding op een volgende topprestatie. Want die lever jequote:Op zondag 10 maart 2013 09:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Echt geweldig, ben altijd al van het lopen geweest maar een jaar of 8 geleden kreeg ik vanuit het niets het labeltje chronisch vermoeid opgeplakt, kon amper de trap op en af en moest m'n ouders vragen om m'n brood te smeren dus het voelt ook echt als een mijlpaal voor me dat ik nu aan een stuk door gewoon 8km kan hardlopen en merk dat er nog voldoende rek in zit ook.
en ik ben de komende tijd met mn cooling down bezig. Toch nog getraind, zo vlak voor de wedstrijd.quote:![]()
tsss je weet dat je rust moet nemen voor de wedstrijdquote:Op zondag 10 maart 2013 09:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
en ik ben de komende tijd met mn cooling down bezig. Toch nog getraind, zo vlak voor de wedstrijd.![]()
![]()
Haha, dat gevoel ken ik! Maar zeker goed bezig hoor! Dat het chronische maar ver weg mag blijven! Beetje vermoeidheid is af en toe wel lekker natuurlijk!quote:Op zondag 10 maart 2013 09:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier is het trouwens ook wit, op de begroeiing en de daken in ieder geval. Mooi dat het in DH droog is! In ieder geval iedereen op de CPC en natuurlijk andere loopjes heel erg veel succes! Ik blijf aan de buis gekluisterd om alle toptijden langs te zien komen! Zo'n dagje rust heb ik wel verdient.![]()
Go allemaal!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 08:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is geen reden om lief voor iemand te zijn!
Doe dan maar gewoon lief omdat wij ook lief doen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hoort erbij, doet me denken aan die ene keer dat ik zoveel uur te vroeg van huis vertrok om richting een vriendin te gaan om iets af te geven en vervolgens in de trein bedenk: M'n startnummer.... *eettafel*quote:Op zondag 10 maart 2013 09:50 schreef hatsaflats het volgende:
Dan heb ik alles zo goed voorbereid, ben ik vergeten op de site van de ns te kijken of er vertraging oid was. De trein die ik wilde viel uit, dus mocht ik een sprintje trekken naar een andere trein om via een andere route te reizen. Begint goed
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gisterochtend teruggegaan naar de lokale schoenenboer. Na 2 keer kijken naar mijn lopen door de winkel en de voetanalyse die nog in het systeem stond, zei die medewerker dat ze inderdaad de verkeerde schoenen hadden meegegeven. Hij ging nog wel even zijn collega vragen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 06:59 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het helemaal niet zo slecht zijn wanneer je in meer dan 1 RW toko een second opinion pakt. Net om dit verschil er uit te kunnen horen want ik neem aan dat die lokale schoenenboer in Schoorl toch ook geen domme vent was?
Toevallig was die andere collega de collega die mij in december geholpen heeft. Ook hij moest toegeven dat hij een foutje gemaakt had. Schoenen zijn kosteloos teruggenomen en na passen van de Asics Nimbus 14 en de Saucony Echelon 3 heb ik de Echelon mee naar huis gekregen als vervanger. Geen kosten, geen bonnetjes, geen gezeik, alleen sorry en gratis nieuwe schoenen. Blijft dus een topwinkel.![]()
Aan alle CPC'ers, have fun! Ik ga een rondje doen in het duin in Heemskerk.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Oh horror!!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoort erbij, doet me denken aan die ene keer dat ik zoveel uur te vroeg van huis vertrok om richting een vriendin te gaan om iets af te geven en vervolgens in de trein bedenk: M'n startnummer.... *eettafel*[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes CPC-ers vandaag!So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Echelon 3 heb ik ookquote:Op zondag 10 maart 2013 10:02 schreef Frsh het volgende:
[..]
Gisterochtend teruggegaan naar de lokale schoenenboer. Na 2 keer kijken naar mijn lopen door de winkel en de voetanalyse die nog in het systeem stond, zei die medewerker dat ze inderdaad de verkeerde schoenen hadden meegegeven. Hij ging nog wel even zijn collega vragen.
Toevallig was die andere collega de collega die mij in december geholpen heeft. Ook hij moest toegeven dat hij een foutje gemaakt had. Schoenen zijn kosteloos teruggenomen en na passen van de Asics Nimbus 14 en de Saucony Echelon 3 heb ik de Echelon mee naar huis gekregen als vervanger. Geen kosten, geen bonnetjes, geen gezeik, alleen sorry en gratis nieuwe schoenen. Blijft dus een topwinkel.![]()
Aan alle CPC'ers, have fun! Ik ga een rondje doen in het duin in Heemskerk.
Was het wel weer goed gekomen? Die van mij zit wel zekerweten in mn tas.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoort erbij, doet me denken aan die ene keer dat ik zoveel uur te vroeg van huis vertrok om richting een vriendin te gaan om iets af te geven en vervolgens in de trein bedenk: M'n startnummer.... *eettafel*![]()
![]()
Kijk, dit is het laatste stukje (vanaf de finish terugkijkend). Dit stuk = sprinten mensen, akkoord? Vergis je overigens niet, is toch nog..300 meter![]()
![]()
Zo! Kudo's voor die winkel inderdaad! Om na 3/4 maanden nog die schoenen gewoon om te ruilen! Mooi dat je nu de goede schoenen hebt, nu verwachten we natuurlijk ook aflopende toptijden langs te zien komenquote:Op zondag 10 maart 2013 10:02 schreef Frsh het volgende:
[..]
Gisterochtend teruggegaan naar de lokale schoenenboer. Na 2 keer kijken naar mijn lopen door de winkel en de voetanalyse die nog in het systeem stond, zei die medewerker dat ze inderdaad de verkeerde schoenen hadden meegegeven. Hij ging nog wel even zijn collega vragen.
Aan alle CPC'ers, have fun! Ik ga een rondje doen in het duin in Heemskerk..
![]()
oh damn, zo zag het er ook uit in mijn droom... uhmquote:Op zondag 10 maart 2013 10:07 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, dit is het laatste stukje (vanaf de finish terugkijkend). Dit stuk = sprinten mensen, akkoord? Vergis je overigens niet, is toch nog..300 meter![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 09:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je nu geen chronische vermoeidheid meer dan? Hoe komt het en hoe verdwijnt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat is wel vet lekker, gewoon de finish goed in zicht het laatste stukje. Daar verwacht je inderdaad goed veel eindsprinten! Baal er altijd een beetje van als de finish net na een bocht is ofzo, dat je niet weet hoelang je nog moet. Maar mooi gedaan, zal ook wel helemaal vol staan met mensen daar straks?quote:Op zondag 10 maart 2013 10:07 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Meestal welquote:Op zondag 10 maart 2013 10:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh dat is wel vet lekker, gewoon de finish goed in zicht het laatste stukje. Daar verwacht je inderdaad goed veel eindsprinten! Baal er altijd een beetje van als de finish net na een bocht is ofzo, dat je niet weet hoelang je nog moet. Maar mooi gedaan, zal ook wel helemaal vol staan met mensen daar straks?Het is een verrassend lang stuk nog, dat wel. Vergissen mensen zich echt lelijk in
En een finish na een bocht is idd klote
![]()
![]()
Wij treinen inmiddels lekker langs Goudageen idee hoe het 3G bereik straks is op het Malieveld, dus Fok checken is misschien lastig. Maar whatsapp staat open!
quote:Op zondag 10 maart 2013 10:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]Jemig, dat is wel heel erg ingrijpend inderdaad, heel raar dat ze nooit wat hebben kunnen vinden. Maar ben blij voor je dat het in ieder geval een stuk beter gaat en dat je het hebt kunnen accepteren. Hoop dat het wel steeds beter zal blijven gaan, want het lijkt me echt geen pretje. Je bent in ieder geval op de goede weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gelukkig ben je op tijdquote:Op zondag 10 maart 2013 10:15 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag een kwartier op Sloterdijk wachten. Stom.
Ik hoop het ook, in de tijd dat alles nog koek en ei was droomde ik altijd als echte Rotterdamse jongen van het finishen op de Coolsingel. Wie weet komt dat moment ooit nog, dromen mag.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jemig, dat is wel heel erg ingrijpend inderdaad, heel raar dat ze nooit wat hebben kunnen vinden. Maar ben blij voor je dat het in ieder geval een stuk beter gaat en dat je het hebt kunnen accepteren. Hoop dat het wel steeds beter zal blijven gaan, want het lijkt me echt geen pretje. Je bent in ieder geval op de goede weg!![]()
![]()
nou... voor de bocht staat ook al zo'n opblaasbare boog.. althans, toen ik de cpc deed.. en toen dacht ik 400 m eerder al *Finish!!!!!! * dan ben je dood alsje ontdekt dat je na de hoek/bocht nog 300m mag! (Rende toen net de 5quote:Op zondag 10 maart 2013 10:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh dat is wel vet lekker, gewoon de finish goed in zicht het laatste stukje. Daar verwacht je inderdaad goed veel eindsprinten! Baal er altijd een beetje van als de finish net na een bocht is ofzo, dat je niet weet hoelang je nog moet. Maar mooi gedaan, zal ook wel helemaal vol staan met mensen daar straks?)
Ja doei.![]()
Geweldig dat je op het station gaat kijken of je nog meer lopers kan spotten. Iedereen in een trainingsbroek is dan verdachtquote:Op zondag 10 maart 2013 10:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, ja, dat wel. Op Sloterdijk zitten ook een paar CPC'ers.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 10:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]Wat raar. Kloten ook dat ze dan niet weten wat ze moeten doen. Nooit een second opinion gevraagd? Mooi dat het nu stukken beter gaat. En gewoon lekker doorgaan en wellicht eindig ne ooit nog eens op de coolsingel. Wat zullen de doktoren dan zeggen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waarschuwing voor de cpcers. Het malieveld is een grote blubberpartij. Mijn schoenen zitten nu al onder de modder.The sun in your Eyes
Moeten het maar geen schoenen wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 10:25 schreef Onama het volgende:
Waarschuwing voor de cpcers. Het malieveld is een grote blubberpartij. Mijn schoenen zitten nu al onder de modder.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
CPC-lopers heel veel succes vandaag!!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
O, goed dat je het zegt. Dan switch ik zo wel alvast van mn gewone schoenen naar mn hardloopschoenen, die mogen vies worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:25 schreef Onama het volgende:
Waarschuwing voor de cpcers. Het malieveld is een grote blubberpartij. Mijn schoenen zitten nu al onder de modder.![]()
Haha, dat is ook wel lullig ja! Gelukkig weet je nu beter, maar mooie tip voor de rest hier. Zolang er niet met grote koeienletters Finish bovenop staat gewoon lekker doorrennenquote:Op zondag 10 maart 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou... voor de bocht staat ook al zo'n opblaasbare boog.. althans, toen ik de cpc deed.. en toen dacht ik 400 m eerder al *Finish!!!!!! * dan ben je dood alsje ontdekt dat je na de hoek/bocht nog 300m mag! (Rende toen net de 5)
.
![]()
Waarschijnlijk; 'Zie, het zat toch allemaal in je hoofd'.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat raar. Kloten ook dat ze dan niet weten wat ze moeten doen. Nooit een second opinion gevraagd? Mooi dat het nu stukken beter gaat. En gewoon lekker doorgaan en wellicht eindig ne ooit nog eens op de coolsingel. Wat zullen de doktoren dan zeggen..Zo 'professioneel' zijn ze wel.
![]()
Ja dat is ook zo. Fouten toegeven doen ze niet bepaald.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk; 'Zie, het zat toch allemaal in je hoofd'.Zo 'professioneel' zijn ze wel.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wij zijn er!!
En collega van me gaat (net als vorig jaar) eerst op de racefiets van A'dam naar Den Haag, loopt dan de HM en gaat op de fiets weer terug. Wat een bikkel.![]()
bijnaquote:nu op HS
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik ben er 11:17. Degene die controle heeft over de airco in de trein neemt mn cooling down wel erg serieus. Brrr.![]()
Veel plezier en succes iedereen!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
@Gup & Hats
Uiteraard en had zelfs nog tijd over, nog vrolijk staan kweppen met oude bekenden die ik tegenkwam.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Een wijs man zei me ooit ' Doe altijd een dubbele knoop in je veters'. Een wijsheid die me op dagen zoals vandaag bij blijft![]()
![]()
De 5 km is onderweg ik sta waar je de weg naar de finish op draait en het begint te sneeuwen
Net heerlijk 6k gelopen..Zonder pijn en merk dat m'n conditie weer de goede kant op gaat
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
* YUR pakt tennisrackets inquote:Op zondag 10 maart 2013 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
De 5 km is onderweg ik sta waar je de weg naar de finish op draait en het begint te sneeuwenF means you're fucked![]()
Zo ik heb de veters op de hardloop methode gefixt. Het is nog wennen maar hij trekt alles mooi ineeen aan. Nu zo maar naar het bos. Veel later dan gepland.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo. 17,5 winderige kilometers, grotendeels met "foute" sokken. Het laatste stuk schoenen en sokken uitgedaan en blootsvoets over het IJsselmeerstrand van Lemmer gerend, wat erg lekker liep maar me wel ontzettend koude tenen heeft opgeleverd.![]()
Goed bezig mén! Dat zal wel lekker fris geweest zijn ja, moet er niet aan denken om nu op blote voeten te lopen. Maar nu dus gewoon je andere sokken omgedraaid? Mooi afstandje in ieder geval! Top!quote:Op zondag 10 maart 2013 11:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo. 17,5 winderige kilometers, grotendeels met "foute" sokken. Het laatste stuk schoenen en sokken uitgedaan en blootsvoets over het IJsselmeerstrand van Lemmer gerend, wat erg lekker liep maar me wel ontzettend koude tenen heeft opgeleverd.![]()
![]()
Vanmorgen nog even 12km gelopen, ging op zich goed maar die wind is toch wel erg koud en soms erg hard als je hem tegen hebt.
Helaas loopt de hartslagmeter weer de kloten dus ga ik toch eens kijken naar een alternatief want heb nu al 1 keer een nieuwe band gehad en heb geen zin om dit iedere paar maanden weer te hebben.
http://www.endomondo.com/workouts/165726178/3962456
CPC-ers veel succes vandaag!![]()
Sokken omgedraaid idd. Ik heb wel wat irritatie op mijn hakken maar net geen blaren. Barefooten met dit weer is inderdaad fris, zeker als je door vochtig zand loopt, maar daarom had ik dat ook voor het laatste stukje bewaard.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goed bezig mén! Dat zal wel lekker fris geweest zijn ja, moet er niet aan denken om nu op blote voeten te lopen. Maar nu dus gewoon je andere sokken omgedraaid? Mooi afstandje in ieder geval! Top!![]()
MaleDuck, ben je onderhand al over de finish gekomen?We wachten hier op een moooie tijd!
Van de rest natuurlijk ook uiteraard!![]()
![]()
Vergeleken met de CPC-helden van hier, zal mijn run van vanochtend in schril contrast staan... Maar toch ben ik heel trots op mezelf. Ik heb dezelfde route (4 km) als donderdag gelopen, maar wel 46 seconden sneller! Daarnaast ook een stuk gemakkelijker dan de vorige keer.
Dinsdag ga ik een poging doen de 5 km weer te lopen. De laatste keer dat ik de 5 km haalde was ergens mei 2010!
http://runkeeper.com/user/Levitas/activity/155908591![]()
Heerlijk gelopen! Wou de gele route lopen (6,2) maar was een beetje verkeerd gelopen dus het is 7,88 geworden. Maar veel meer trail en mooie hoogte verschillen en smalle paden. Zal straks wat fotos erin gooien.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/165768729/7102294Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed bezig allebei! Mooi om te zien dat het goed vooruit gaat Levitas! Geeft ook weer een mooie boost aan je motivatie altijd!
Daywalk3r, jaloers op je trainingsgebied! Erg benieuwd naar je foto's. Al een mooi stuk route gevonden voor de meet in augustus?![]()
![]()
Ah helemaal naar het uitzichtspunt geklommen, dat is een leuk stukje jaquote:Op zondag 10 maart 2013 13:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Heerlijk gelopen! Wou de gele route lopen (6,2) maar was een beetje verkeerd gelopen dus het is 7,88 geworden. Maar veel meer trail en mooie hoogte verschillen en smalle paden. Zal straks wat fotos erin gooien.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/165768729/7102294![]()
Ik heb langs de Regge gewandeld bij Hulsen, veel lopers daar ook. Mooi gebied ook om te lopen denk ik zoWel iets platter
![]()
![]()
De gele route is best mooiquote:Op zondag 10 maart 2013 13:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Goed bezig allebei! Mooi om te zien dat het goed vooruit gaat Levitas! Geeft ook weer een mooie boost aan je motivatie altijd!
Daywalk3r, jaloers op je trainingsgebied! Erg benieuwd naar je foto's. Al een mooi stuk route gevonden voor de meet in augustus?Alleen die is "maar" 6.2.. Maar kan er een stuk van gebruiken.
Ben er wel over uit dat ik trailschoenen wil. Soms was het verraderlijk glad. En dan wellicht ook gelijk iets minimalistischer. Dat hebben ze toch ook wel bij een Run2day of runnersworld? Of zijn er misschien andere winkels in twente?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ga eens bij Step One kijken in Borne. Daar hebben ze volgens mij meer dan in R2D en RW bij elkaar, dus vast ook trailschoenen denk ik zoquote:Op zondag 10 maart 2013 13:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De gele route is best mooiAlleen die is "maar" 6.2.. Maar kan er een stuk van gebruiken.
Ben er wel over uit dat ik trailschoenen wil. Soms was het verraderlijk glad. En dan wellicht ook gelijk iets minimalistischer. Dat hebben ze toch ook wel bij een Run2day of runnersworld? Of zijn er misschien andere winkels in twente?Even een afspraak maken en ze nemen alle tijd voor je
![]()
![]()
Ja daar dacht ik ook aan. Maar das op afspraak ofzo toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ga eens bij Step One kijken in Borne. Daar hebben ze volgens mij meer dan in R2D en RW bij elkaar, dus vast ook trailschoenen denk ik zoEven een afspraak maken en ze nemen alle tijd voor je
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan. Maar das op afspraak ofzo toch?door de weeks wel. Op zaterdag zijn ze ook 'gewoon' open maar als je goed advies en pasgedoe wilt dan moet je een afspraak maken.
![]()
Gisteren ondanks de regen een heerlijk rondje van 3 kwartier gedaan. Voelt toch op een of andere manier verkwikkend in de regen hardlopen. Nadeel is alleen dat je kleding zo stinkt, dus alles maar meteen gewassen.![]()
Oja. Is ook maar 15 euro mits je schoenen koopt. Eind deze maand toch naar de tandarts in wierden dus dan kan ik zo door.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]door de weeks wel. Op zaterdag zijn ze ook 'gewoon' open maar als je goed advies en pasgedoe wilt dan moet je een afspraak maken.
Als je schoenen koopt moet je ook nog eens 15 euro betalen voor het passen en advies? Dan kan je beter even kijken bij anyonesrunshop.nl ofzo, daar hebben ze ook heel veel modellen, volgens mij kan je ze ook gratis omruilen als de maat niet helemaal klopt. Vervelende is dan wel dat je ze niet kan passen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja. Is ook maar 15 euro mits je schoenen koopt. Eind deze maand toch naar de tandarts in wierden dus dan kan ik zo door.
Of bedoel je tenzij?![]()
![]()
Je betaald 45 euro voor de analyse. Op zon plaat, op blote voeten, met je oude schoenen enz en daarna met nieuwe. Koop je dan een paar schoenen krijg je 30 euro korting. Dus 15 voor de analyses. Analyse van 45 minuten. Dus het is niet zomaar iets.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als je schoenen koopt moet je ook nog eens 15 euro betalen voor het passen en advies? Dan kan je beter even kijken bij anyonesrunshop.nl ofzo, daar hebben ze ook heel veel modellen, volgens mij kan je ze ook gratis omruilen als de maat niet helemaal klopt. Vervelende is dan wel dat je ze niet kan passen.
Of bedoel je tenzij?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En de vanaf dat moment heb je iedere keer dat je daar nieuwe schoenen koopt 10% kortingquote:Op zondag 10 maart 2013 13:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je betaald 45 euro voor de analyse. Op zon plaat, op blote voeten, met je oude schoenen enz en daarna met nieuwe. Koop je dan een paar schoenen krijg je 30 euro korting. Dus 15 voor de analyses. Analyse van 45 minuten. Dus het is niet zomaar iets.En ze bewaren al je gegevens en zo.
![]()
Lekker gelopen. Was wel heel druk. Volgens Garmin 54:06, maar vergeten uit te zetten, dus waarschijnlijk wel binnen de 54. Vanavond of morgen meer, op de tram wachten is koud.![]()
Mooie tijd!So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Ok, dat is inderdaad wel heel uitgebreid. Dat is dan nog wel netjes inderdaad!quote:Op zondag 10 maart 2013 13:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je betaald 45 euro voor de analyse. Op zon plaat, op blote voeten, met je oude schoenen enz en daarna met nieuwe. Koop je dan een paar schoenen krijg je 30 euro korting. Dus 15 voor de analyses. Analyse van 45 minuten. Dus het is niet zomaar iets.Goed bezig hoor! Hele nette tijd! Hoe was de sfeer? Genoeg support gehad van onder andere GotC?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:09 schreef hatsaflats het volgende:
Lekker gelopen. Was wel heel druk. Volgens Garmin 54:06, maar vergeten uit te zetten, dus waarschijnlijk wel binnen de 54. Vanavond of morgen meer, op de tram wachten is koud.![]()
![]()
Netjes Hats!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:09 schreef hatsaflats het volgende:
Lekker gelopen. Was wel heel druk. Volgens Garmin 54:06, maar vergeten uit te zetten, dus waarschijnlijk wel binnen de 54. Vanavond of morgen meer, op de tram wachten is koud.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
MomentJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Doen ze het? Eerste x dropbox werk.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nope, zie zo niks.quote:
Oh, als ik openen in nieuw tabblad dan wel inderdaad!
Mooie foto's hoor, gewoon weer een heel winterlandschap!![]()
![]()
Bij mij niet.quote:
Wel als ik rechtermuisknop gebruik en dan afbeelding openen in nieuw tabblad doe.![]()
Doorkomst kopgroep #CPC13 na 5 km in 14:02 minuten. Butter en Choukoud daarbij.
Lol, doorkomst 5km ruim een minuut sneller dan de snelste 5km loper. Helden!![]()
![]()
https://www.dropbox.com/s/w8t5he2mi2g9zg5/IMG_20130310_121109.jpg
https://www.dropbox.com/s/856iuy95zn85smr/IMG_20130310_123334.jpg
https://www.dropbox.com/s/ukrw4gk324f3i78/IMG_20130310_123339.jpg
https://www.dropbox.com/s/xdsoooxg6jv9qvg/IMG_20130310_123527.jpg
https://www.dropbox.com/s/na802hdm44zlno4/IMG_20130310_123532.jpg
https://www.dropbox.com/s/e0ylht5ebtznsw0/IMG_20130310_124011.jpg
Dan maar zo.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Netjes!!! Erg mooie tijd ook! Die 40 komt zo mooi dichtbij!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:57 schreef BlueNumber het volgende:
Lekker hoor, PR op de 10k is vernietigt
Zelf 42:12 geklokt.![]()
![]()
Jeeeeee! Ruim onder het uur gelopen; heerlijk!
Nu bij de DE opwarmen met koffie, terwijl de HM bezig is. Over een uurtje eens daar gaan staan jompelen....![]()
Netjes! Mooie berichten allemaal! Ook geen last gehad van de kou dus?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:03 schreef Quoi het volgende:
Nu bij de DE opwarmen met koffie, terwijl de HM bezig is. Over een uurtje eens daar gaan staan jompelen....Nog geen andere Fok!kers tegengekomen? Geniet ervan!
![]()
Mooie tijden!![]()
Gevonden nvmJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Netjes gelopen!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:57 schreef BlueNumber het volgende:
Lekker hoor, PR op de 10k is vernietigt
Zelf 42:12 geklokt.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:03 schreef Quoi het volgende:
Nu bij de DE opwarmen met koffie, terwijl de HM bezig is. Over een uurtje eens daar gaan staan jompelen....![]()
![]()
![]()
Laat het je smaken!![]()
Butter komt door op de 10km in 28.44.. Pfff! Die komt gewoon uit rond het uur waarschijnlijk..met YUR daar vlak achter!
15km in 44.01, de koploper in 42.17.. Lol! Zieke tijden..![]()
Wat een tijden johquote:Op zondag 10 maart 2013 15:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Butter komt door op de 10km in 28.44.. Pfff! Die komt gewoon uit rond het uur waarschijnlijk..met YUR daar vlak achter!
15km in 44.01, de koploper in 42.17.. Lol! Zieke tijden..![]()
Bijna overheen gelezenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:09 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
Netjes gelopen
![]()
![]()
![]()
Net een mooi rondje gelopen van 11,4 km (1:11:03, gem. hartslag 162). Onderdeel van mijn schema en verste afstand ooit! Had een route uitgestippeld maar wat ik dacht wat een fietspad was bleek een smal paadje van stoeptegels met 5 keer een houten hek waar ik overheen moest klimmen.Wel heel mooi hoor:
Laatste stuk was tegenwind wel koud maar had 3 lagen aan en muts+handschoenen dus het was goed te doen. Tevens mijn weekafstandsrecord verpulverd met 31,9 km deze week.
Zie ook mooie CPC-tijden voorbijkomen. Chapeau!![]()
![]()
Vet paadje inderdaad, mooi zo met dat uitzicht! Goed bezig in ieder geval! Volgend jaar kan jij ook mooi de CPC meelopen!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
Net een mooi rondje gelopen van 11,4 km (1:11:03, gem. hartslag 162). Onderdeel van mijn schema en verste afstand ooit! Had een route uitgestippeld maar wat ik dacht wat een fietspad was bleek een smal paadje van stoeptegels met 5 keer een houten hek waar ik overheen moest klimmen.Wel heel mooi hoor:
[ afbeelding ]
Laatste stuk was tegenwind wel koud maar had 3 lagen aan en muts+handschoenen dus het was goed te doen. Tevens mijn weekafstandsrecord verpulverd met 31,9 km deze week.
![]()
Het is f¤&@ koud, maar meer voor de toeschouwers. Qua lopen was het prima te doen... Geen Fok!ies gezien so far, misschien zie ik Yur en linebear nog bij de HM.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Netjes! Mooie berichten allemaal! Ook geen last gehad van de kou dus?Nog geen andere Fok!kers tegengekomen? Geniet ervan!
Ik ga mijn spandoek eens uitrollen
Hats, puike tijd!!!!![]()
Cool!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ook mooie CPC-tijden voorbijkomen. Chapeau!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooi! Waar is dat?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige omgeving kerel!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:50 schreef Daywalk3r het volgende:
https://www.dropbox.com/s/w8t5he2mi2g9zg5/IMG_20130310_121109.jpg
https://www.dropbox.com/s/856iuy95zn85smr/IMG_20130310_123334.jpg
https://www.dropbox.com/s/ukrw4gk324f3i78/IMG_20130310_123339.jpg
https://www.dropbox.com/s/xdsoooxg6jv9qvg/IMG_20130310_123527.jpg
https://www.dropbox.com/s/na802hdm44zlno4/IMG_20130310_123532.jpg
https://www.dropbox.com/s/e0ylht5ebtznsw0/IMG_20130310_124011.jpg
Dan maar zo.
@CPC tijdendammmmmn
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hee dat is hier vlakbijquote:Op zondag 10 maart 2013 15:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Papenpad bij Hazerswoude-Dorp.
http://goo.gl/maps/7p8aIIk moet ook die kant op achter kerk&zanen!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Respect voor de cpc lopers!!
Ik sta nog aan het hele begin. Maar vanmorgen, na een weekje niet lopen ivm pijnlijke enkel, les 3 gedaan van Renate Wennemars. Ik heb 3 keer 3 min gekopen met steeds 2 min wandelen. Zo trots als een aap! Mezelf in het begin beloofd dat ik een hardloopboek mocht kopen als ik 3min achter elkaar zou kunnen rennen. Nou ik heb er gelijk 1 besteld en een jasje erbij!![]()
![]()
Driedubbel verdient!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Beau87 het volgende:
Respect voor de cpc lopers!!
Ik sta nog aan het hele begin. Maar vanmorgen, na een weekje niet lopen ivm pijnlijke enkel, les 3 gedaan van Renate Wennemars. Ik heb 3 keer 3 min gekopen met steeds 2 min wandelen. Zo trots als een aap! Mezelf in het begin beloofd dat ik een hardloopboek mocht kopen als ik 3min achter elkaar zou kunnen rennen. Nou ik heb er gelijk 1 besteld en een jasje erbij!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik ga ze deze week halen, zal laten weten hoe ze lopen!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:41 schreef Tourniquet het volgende:
Iemand hier toevallig al gelopen op de Nike Flyknit Lunar1+? Ben benieuwd of die techniek echt zo goed werkt en het design vind ik echt mooi!
[ afbeelding ]
En alle CPC-lopers heel veel succes morgen!!![]()
Hoppa! Gewoon nog 22 seconden van die tijd af! Nice!!quote:Nu lekker genieten! Zit je nog daar bij het malieveld? Al bekenden gezien van hier?
![]()
![]()
![]()
Butter was binnengekomen in 1.02.25, erg netjes. En dat voor een trainingsloop voor de Rotterdam Marathon. Daar gaat nog een hele mooie tijd komen!
Die Cherop mag zijn neus wel eens snuiten trouwens..![]()
![]()
![]()
Zo zit rustig in de trein en heb yur nog binnen zien komen de held, heb zelf mijn doel gehaald heb 39:42 gelopen, dus nieuw PR!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nicccccce!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef MaleDuck het volgende:
Zo zit rustig in de trein en heb yur nog binnen zien komen de held, heb zelf mijn doel gehaald heb 39:42 gelopen, dus nieuw PR!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Woei! Netjes hoor! Gewoon mooi harder dan 15km per uur! Lekker gelopen!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef MaleDuck het volgende:
Zo zit rustig in de trein en heb yur nog binnen zien komen de held, heb zelf mijn doel gehaald heb 39:42 gelopen, dus nieuw PR!![]()
![]()
![]()
Wow! Goed hoor. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef MaleDuck het volgende:
Zo zit rustig in de trein en heb yur nog binnen zien komen de held, heb zelf mijn doel gehaald heb 39:42 gelopen, dus nieuw PR!![]()
cool, ben benieuwd!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik ga ze deze week halen, zal laten weten hoe ze lopen!Wow, respect!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef MaleDuck het volgende:
Zo zit rustig in de trein en heb yur nog binnen zien komen de held, heb zelf mijn doel gehaald heb 39:42 gelopen, dus nieuw PR!
[ Bericht 39% gewijzigd door Tourniquet op 10-03-2013 17:02:45 ]![]()
Wat snel!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef MaleDuck het volgende:
Zeer netjes!
[ Bericht 8% gewijzigd door streamnl op 10-03-2013 17:12:52 ]![]()
Tering wat een kou.
Zelfs nog wat dwarrelsneeuw rond de 14 km, langs het strand ouderwets windje op kop en ging er beetje stuk, maar eenmaal bij de 18 kilometer kwam ik er mentaal doorheen en tevreden met 1:31:40 wel.![]()
Laatste kilometers gingen goed, gaven wel een goed gevoel, ook gezien de omstandigheden!Jack does it in real time...![]()
Wow ook netjes man! Moet zeker een goed gevoel geven onderweg naar Rotterdam! Heerlijke tijd! Vooral met die wind erbij enzo, respect!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Tering wat een kou.
Zelfs nog wat dwarrelsneeuw rond de 14 km, langs het strand ouderwets windje op kop en ging er beetje stuk, maar eenmaal bij de 18 kilometer kwam ik er mentaal doorheen en tevreden met 1:31:40 wel.![]()
Laatste kilometers gingen goed, gaven wel een goed gevoel, ook gezien de omstandigheden!![]()
![]()
Die tijden hier! Ontzettend respect voor!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mooie tijden, top hoor!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Iedereen geweldig gedaan! Erg leuk om jullie ook te meeten, maakte het nog ietsje leuker.
Het was erg de moeite om in een event zoals deze mee te rennen. Had me geen beter evenement kunnen wensen als eerste. Heb 28:08 gehaald als nettotijd, waar ik best blij mee ben.
http://www.endomondo.com/workouts/165753960/8482042
Heb ook nog op GotC's verzoek nog het eindsprintje gedaan, al ziet het er op Endomondo niet zo inspannend uit als het voelde.
Erg gaaf, krijg echt zin om me voor meer in te schrijven. Gelukkig sta ik de 24ste alweer in Venlo.The sun in your Eyes
Echt super gedaan idd!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef Onama het volgende:
Iedereen geweldig gedaan! Erg leuk om jullie ook te meeten, maakte het nog ietsje leuker.
Het was erg de moeite om in een event zoals deze mee te rennen. Had me geen beter evenement kunnen wensen als eerste. Heb 28:08 gehaald als nettotijd, waar ik best blij mee ben.
Heb ook nog op GotC's verzoek nog het eindsprintje gedaan, al ziet het er op Endomondo niet zo inspannend uit als het voelde.
Erg gaaf, krijg echt zin om me voor meer in te schrijven. Gelukkig sta ik de 24ste alweer in Venlo.![]()
En eindsprintjes horen erbij!![]()
Wie heb je allemaal kunnen meeten? Gezellig!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef Onama het volgende:
Erg gaaf, krijg echt zin om me voor meer in te schrijven. Gelukkig sta ik de 24ste alweer in Venlo.
Mooie tijd ook, leuk is dat he! Wedstrijden geven altijd een enorme motivatieboost, behalve natuurlijk bij blessures..
Maar gefeliciteerd!![]()
![]()
Even kijken, Sylvesterrr, Maleduck, GotC, Guppy, mosselmossel, vriendin(?) van mosselmossel wiens naam ik ben vergeten. En vast nog wel iemand, ik ben niet zo goed met namen onthouden.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wie heb je allemaal kunnen meeten? Gezellig!
Mooie tijd ook, leuk is dat he! Wedstrijden geven altijd een enorme motivatieboost, behalve natuurlijk bij blessures..
Maar gefeliciteerd!The sun in your Eyes
Owja, ik heb YUR ook nog gezien, die liep opeens langs me op het Malieveld met GotC, maar ik wist niet zeker of hij het was, dus heb mijn mond maar gehouden...The sun in your Eyes
Dan heb je niet genoeg gedanst en gesprongen voor YUR en de restquote:Op zondag 10 maart 2013 17:47 schreef GotC het volgende:
Tering, nog nooit zo koud gehadMaar wat een tijden!
. Haha, als supporter lijkt het me idd niet fijn om een paar uur bij bijna 0 graden te staan. Ook heel veel respect voor jou!
![]()
![]()
Nog niet teruggelezen, ga ik zo doen.
Ik heb in ieder geval weer een PR gelopenOfficiële netto tijd is 1.41.10.
Tevreden met de vlakke race:
http://www.endomondo.com/workouts/165900544/2113543F means you're fucked![]()
Haha nou het dansen en de patatjes hielpen nietquote:Op zondag 10 maart 2013 18:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg gedanst en gesprongen voor YUR en de rest. Haha, als supporter lijkt het me idd niet fijn om een paar uur bij bijna 0 graden te staan. Ook heel veel respect voor jou!
Alleen gloeiend hete chocolademelk met slagroom
En YUR zien lopen. Uiteraard.
![]()
![]()
Sjezus man, wat een tijd en wat een mooie vlakke grafiek.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/165900544/2113543
The sun in your Eyes
Boefje, wat had je trainer nu gezegd?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/165900544/2113543![]()
Maar, toch super gedaan hoor.![]()
![]()
Je wilde gewoon die pak slaag van je trainer krijgen he?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef YUR het volgende:
![]()
Foei!quote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/165900544/2113543Dat mag niet! Wat zal je trainer wel niet zeggen!
Maar ook heerlijke tijd! Goed gelopen! Je blijft maar bezig met die PR's. Vorige keer had je er ook een toch, terwijl het niet mocht? Heb je het gevoel dat het nog makkelijk sneller kan, aangezien je toch redelijk behoudend moest starten van je trainer?
Respect!
In het begin was je hartslagmeter weer een beetje van slag trouwens, misschien te droog nog? En deze keer wel een eindsprint, nice!
Nu benieuwd naar de eerste foto's en video's van iedereen!
[ Bericht 5% gewijzigd door Jero_nimo op 10-03-2013 18:23:07 ]![]()
Godsgloeiende wat vlakquote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef YUR het volgende:
Goed gedaan weer allemaal! *jaloers*
Zit nog een partij te snotteren hierhuuu. Wel nog nuttige klusdingen gedaan, dat wel, maar had liever een eind gaan rennen net als jullie
Ja doei.![]()
Iedereen die vandaag gelopen heeft![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef YUR het volgende:
![]()
En niet zomaar een negatieve!quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Bonobo11 het volgende:
1.37.18
Heerlijk gelopen met negative split
http://www.endomondo.com/workouts/165903491
Verslag volgtZoiets hoopte ik ook op, maar dat was toch wat te moeilijk, erg netjes gedaan!
![]()
![]()
Ook eerste kilometer langzaamst, laatste snelste, perfecte split. Congratz!quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Bonobo11 het volgende:
1.37.18
Heerlijk gelopen met negative split
http://www.endomondo.com/workouts/165903491
Verslag volgt
Jep, toen ik net begon las ik er hier heel veel over en besloten me in te schrijven. Geen spijt van gehadquote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Beau87 het volgende:
Wat een ontzettende mooie tijden!
Onama was het nou jouw eerste officiele loop/wedstrijd?
The sun in your Eyes
http://www.omroepwest.nl/live/tv/overlayquote:Op zondag 10 maart 2013 18:48 schreef Tourniquet het volgende:
Om 20:00 trouwens een uitgebreide rapportage van de CPC op TV West.
Nice thanks!The sun in your Eyes
He thanks allebei! Dacht al dat ik niet kon kijken, vriendin heeft de tv ingepikt, maar dit is mooi!quote:Op zondag 10 maart 2013 18:49 schreef Onama het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/live/tv/overlay
Nice thanks!![]()
![]()
Fixedquote:Op zondag 10 maart 2013 18:01 schreef Onama het volgende:
[..]
Even kijken, Sylvesterrr, Maleduck, GotC, Guppy, mosselmossel, vriendin(?) van mosselmossel wiens naam ik ben vergeten en Yuki. En vast nog wel iemand, ik ben niet zo goed met namen onthouden.
-------
En een hele diepevoor Maleduck, YUR, Gup en alle andere lopers bij de CPC vandaag. Omstandigheden waren bar, wat een kou!
Tof om jullie weer eens te zien!Voor mij gaf vandaag ook wel motivatie om weer verder te gaan met fysio en weer te starten met opbouwen. Evy dus maar weer afstoffen binnenkort
Mijn excuses! Je post niet zovaak hier dus je naam bleef niet hangen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fixed
-------
En een hele diepevoor Maleduck, YUR, Gup en alle andere lopers bij de CPC vandaag. Omstandigheden waren bar, wat een kou!
Tof om jullie weer eens te zien!Voor mij gaf vandaag ook wel motivatie om weer verder te gaan met fysio en weer te starten met opbouwen. Evy dus maar weer afstoffen binnenkort
Nogmaals sorry
The sun in your Eyes
En hoe lang geleden is het dat je begon met hardlopen?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef Onama het volgende:
[..]
Ook eerste kilometer langzaamst, laatste snelste, perfecte split. Congratz!
[..]
Jep, toen ik net begon las ik er hier heel veel over en besloten me in te schrijven. Geen spijt van gehad![]()
Klopt, ben geblesseerd dus al een tijd niet meer hier. Alleen vandaag ff, want CPC juichenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:57 schreef Onama het volgende:
[..]
Mijn excuses! Je post niet zovaak hier dus je naam bleef niet hangen.Nogmaals sorry
Als ik binnenkort weer start, kom ik wel terug
En no worries, heb volgens mij m'n nickname niet eens genoemd
8 Januari heb ik mijn eerste rondje gedaan. C25K gebruikt als schema.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:59 schreef Beau87 het volgende:
[..]
En hoe lang geleden is het dat je begon met hardlopen?The sun in your Eyes
Klinkt als een mooie afsluiting van je opbouw naar 5kmquote:Op zondag 10 maart 2013 19:01 schreef Onama het volgende:
[..]
8 Januari heb ik mijn eerste rondje gedaan. C25K gebruikt als schema.![]()
![]()
En dan nu al in bijna 28 minuten de 5k lopen, netjes hoor!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:01 schreef Onama het volgende:
[..]
8 Januari heb ik mijn eerste rondje gedaan. C25K gebruikt als schema.Daar zit zeker nog heel veel rek in als je door blijft trainen!
![]()
Knap hoor. Ik neem er iets langer de tijd voor.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:01 schreef Onama het volgende:
[..]
8 Januari heb ik mijn eerste rondje gedaan. C25K gebruikt als schema.
In nvember begonnen, maar toen tijdens de feestdagen en door het weer niet doorgezet. Februari weer echt begonnen. Liep eerst met Evy maar dat was voor mij al vrij pittig. Nu loop ik met progammatje van de atletiekvereniging. Dat bouwt rustiger op en nu kan ik de lessen wel volhouden.
Maar ik wil 9 juni 5km ladiesrun gaan lopen.![]()
Ja ik vind het ook heel erg knap!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En dan nu al in bijna 28 minuten de 5k lopen, netjes hoor!Daar zit zeker nog heel veel rek in als je door blijft trainen!
![]()
Zo was het ook geplandquote:Op zondag 10 maart 2013 19:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie afsluiting van je opbouw naar 5km
Dankje, ik wil nu door voor 10k, maar ben bang dat ik te veel wil in te korte tijd. Denk dat ik B210K ga doen nu:quote:Op zondag 10 maart 2013 19:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En dan nu al in bijna 28 minuten de 5k lopen, netjes hoor!Daar zit zeker nog heel veel rek in als je door blijft trainen!
http://blog.bluefinapps.com/about-bridge-to-10k/
Had het er al met sylvesterrr over, dat ik stiekem niet terug wil naar intervallen, maar dat deze toch wel het beste zijn. Denk dat ik dit keer niet koppig ga zijn en gewoon wel ga intervallen, dat gaat toch prima met Endomondo ook. Dat zou ook weer mooi uitkomen met de Marathon van Enschede, waar ik voor de 10k sta ingeschreven....Dankje!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Knap hoor. Ik neem er iets langer de tijd voor.
In nvember begonnen, maar toen tijdens de feestdagen en door het weer niet doorgezet. Februari weer echt begonnen. Liep eerst met Evy maar dat was voor mij al vrij pittig. Nu loop ik met progammatje van de atletiekvereniging. Dat bouwt rustiger op en nu kan ik de lessen wel volhouden.
Maar ik wil 9 juni 5km ladiesrun gaan lopen.Beter te langzaam van start dan te snel. Achteraf gezien had ik ook gewoon iets langzamer moeten gaan, met de paniek rond mijn knie begin van de week.
The sun in your Eyes
YUR loopt echt hard, die is uit z'n joggersvel gegroeid.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zelfs als je straks makkelijk 10k kan lopen zou ik intervallen nog als onderdeel van je training gebruiken. Intervallen zijn juist heel goed om snelheid te kunnen ontwikkelen. Maar als je zover bent weet je vaak ongeveer wel wat voor trainingen je wilt gebruiken. En dan doe je de intervallen ook op een heel andere manier.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:19 schreef Onama het volgende:
Had het er al met sylvesterrr over, dat ik stiekem niet terug wil naar intervallen, maar dat deze toch wel het beste zijn. Denk dat ik dit keer niet koppig ga zijn en gewoon wel ga intervallen, dat gaat toch prima met Endomondo ook. Dat zou ook weer mooi uitkomen met de Marathon van Enschede, waar ik voor de 10k sta ingeschreven....![]()
Klopt ja, heb er wel vaker van gehoord. Ik moet er gewoon maar aan gaan wennen alvast.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zelfs als je straks makkelijk 10k kan lopen zou ik intervallen nog als onderdeel van je training gebruiken. Intervallen zijn juist heel goed om snelheid te kunnen ontwikkelen. Maar als je zover bent weet je vaak ongeveer wel wat voor trainingen je wilt gebruiken. En dan doe je de intervallen ook op een heel andere manier.
Alleen zou ik met mijn intervalschema voor tijd of afstand gaan? Dus een vaste tijd of afstand rennen ieder interval?
http://i.imgur.com/Ty6jz.pngThe sun in your Eyes
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef slacker_nl het volgende:
YUR loopt echt hard, die is uit z'n joggersvel gegroeid.![]()
![]()
Interval doe ik niet maar ben ook al sneller geworden. Uiteraard als je gewoon loopt ontwikkel je snelheid, en ik doe wel fartlek (wat ook soort interval is).Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maakt niet heel veel uit denk ik, het is zo'n beetje opgezet dat het beide op hetzelfde neerkomt. Het is maar net wat jij fijner vind. Ik loop zelf eigenlijk altijd op afstand, dan weet ik met de tijd die ik loop ook hoe snel ik ongeveer heb gelopen. Mja, dat ben ik gewoon gewend. Als je andersom begint is dat misschien weer makkelijker.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef Onama het volgende:
[..]
Klopt ja, heb er wel vaker van gehoord. Ik moet er gewoon maar aan gaan wennen alvast.
Alleen zou ik met mijn intervalschema voor tijd of afstand gaan? Dus een vaste tijd of afstand rennen ieder interval?
http://i.imgur.com/Ty6jz.png![]()
Ja je wordt naarmate je traint natuurlijk ook sneller, maar bijvoorbeeld mijn 200 meter intervallen gaan vaak boven de 3' per km. Dat helpt mij om dat ook steeds wat makkelijker te lopen en daarin ook vooruit te gaan. Met fartlek zou ik denk ik nooit die snelheid halen. Af en toe is het trouwens ook gewoon erg lekker om zo voluit te gaanquote:Op zondag 10 maart 2013 19:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Interval doe ik niet maar ben ook al sneller geworden. Uiteraard als je gewoon loopt ontwikkel je snelheid, en ik doe wel fartlek (wat ook soort interval is)..
![]()
Had al zo'n vermoeden dat het niet veel zou uitmaken en meer persoonlijk is. Mijn voorkeur is op tijd omdat ik dat met C25K ook gedaan heb en ik dan weet hoe lang ik bezig ben voordat ik vertrek in de morgen.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maakt niet heel veel uit denk ik, het is zo'n beetje opgezet dat het beide op hetzelfde neerkomt. Het is maar net wat jij fijner vind. Ik loop zelf eigenlijk altijd op afstand, dan weet ik met de tijd die ik loop ook hoe snel ik ongeveer heb gelopen. Mja, dat ben ik gewoon gewend. Als je andersom begint is dat misschien weer makkelijker.
Thanks voor het advies. Eens kijken hoe het gaat lopen
EDIT: Iemand trouwens enig idee hoe snel de foto's van vanmiddag online komen?The sun in your Eyes
Of bij youtube zoeken op CPC en dan filters op uploaddatum 'vandaag' of 'deze week' zetten. Komt vaak ook wel wat leuks uit, zat mensen met de mobiel naast het parkoers!quote:Op zondag 10 maart 2013 19:48 schreef GotC het volgende:
Duurt wel een dagje, soms langer. Tip: Google regelmatig CPC foto's 2013 oid![]()
Zo, ben weer thuis, lekker gedouched, thuis bijgekletst en even naar mijn Garmin zitten staren:
http://connect.garmin.com/activity/282806321
http://www.endomondo.com/workouts/165923921/2924303
De eerste km's goed hard van start gegaan, daarna eigenlijk super vlak gelopen
Goeie tip Jeronimo, zit youtube even te bekijken, zie ik mezelf voorbij komen
Bij 0:43 met het blauwe shirt en zwarte broek
Jemig, hoe krijg jij je hartslag zo enorm stabiel? Die loopt gewoon helemaal niet op in de hele race. In het begin een beetje schommeling maar daarna gewoon de hele tijd 167 tot 169. Als ik 4'/km blijf lopen gaat hij echt wel steeds hoger, tot 180+ ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:55 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, ben weer thuis, lekker gedouched, thuis bijgekletst en even naar mijn Garmin zitten staren:
Bij 0:43 met het blauwe shirt en zwarte broek![]()
![]()
Zo, weer een ervaring rijker![]()
Het lekker koud, zelfs sneeuw gehad. Tot ongeveer 17 km ging het echt lekker. Tot dan ver onder de 6 min/km. Maar we draaiden van de boulevard af en daar stond de schoft. De man met de hamer en keihard op mijn benen slaan he, de hufter....
Uiteindelijk in een tijd van 2:09.36 binnen.
Thanks aan Yur en GoTC voor het schreeuwen vlakbij de finish. Daardoor kon ik de laatste sprint in zetten. Had ik nodig.![]()
Ja, ik verbaasde me er ook wel over, had ik echt niet verwacht, misschien komt het dat ik de laatste tijd echt wel veel stabiel op hartslag loop, maar ben er wel blij mee, voor mijn gevoel zit er daardoor wel nog rek in en ben benieuwd wat die extra km's training me gaan gevenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jemig, hoe krijg jij je hartslag zo enorm stabiel? Die loopt gewoon helemaal niet op in de hele race. In het begin een beetje schommeling maar daarna gewoon de hele tijd 167 tot 169. Als ik 4'/km blijf lopen gaat hij echt wel steeds hoger, tot 180+ ofzo.
Jaa gewoon weer oppakken hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 18:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fixed
-------
kunnen we lekker weer samen lopen!
Ik ookjammer alleen dat ik de kou echt niet meer trok
![]()
Ben echt gesloopt, niet eens zozeer van het lopen denk ik, maar ik krijg het gewoon ook niet warm
Door vandaag heb ik daar ook wel weer zin in!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaa gewoon weer oppakken hoorkunnen we lekker weer samen lopen!
Revanche bij de BtB 2013 ofzoDie bruggen krijgen ons niet nogmaals klein!
Ik ook!quote:
Ik wil ook revanche!! We eat bridges for breakfast by nowquote:Op zondag 10 maart 2013 20:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Door vandaag heb ik daar ook wel weer zin in!
Revanche bij de BtB 2013 ofzoDie bruggen krijgen ons niet nogmaals klein!
[..]
Ik ook!
Euh... By then, voor mijquote:Op zondag 10 maart 2013 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wil ook revanche!! We eat bridges for breakfast by now
Maar idd!
Ja oké, voor mij is er ook nog wel werk aan de winkelquote:maar komt goed!
Same herequote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ookjammer alleen dat ik de kou echt niet meer trok
![]()
Ben echt gesloopt, niet eens zozeer van het lopen denk ik, maar ik krijg het gewoon ook niet warmHeb 1 hand die het constant koud heeft, wat ik ook doe
![]()
![]()
Het was zeker een leuke dagJuist ook door de kleine dingen, zo zat ik in de trein te praten met 2 mannen die al jaren samen HM's en M's lopen en hun werkwijze uitlegden
En ook het eerst voor je gevoel eindeloos zoeken naar Fokkers en de uiteindelijke gezelligheid
Heel goed joh! Eerste keer een HM?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef linebear het volgende:
Het lekker koud, zelfs sneeuw gehad. Tot ongeveer 17 km ging het echt lekker. Tot dan ver onder de 6 min/km. Maar we draaiden van de boulevard af en daar stond de schoft. De man met de hamer en keihard op mijn benen slaan he, de hufter....
Thanks aan Yur en GoTC voor het schreeuwen vlakbij de finish. Daardoor kon ik de laatste sprint in zetten. Had ik nodig.Life is what you make it.![]()
Ik ga een kruik maken, zien of dat helpt...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Same hereHeb 1 hand die het constant koud heeft, wat ik ook doe
Morgen volgt er trouwens een uitgebreid verslag, ik ga lekker met een boek onder een dekentje zitten denk ik
Ja inderdaad...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heel goed joh! Eerste keer een HM?![]()
Die douche was errrug lekker!
En ik heb een bekertjeEen mijlpaal: "Personal best 10 km of 59m:21s which is a 1m:09s improvement". Voor het eerst onder het uur gedoken, zoals gehoopt
Aanmoedigen met spandoek was leuk! Mr Q en zwager liepen een mooie 1e HM (1:55). En stiekem stonden aan de overkant Yur en GotCLeuk jullie nog ffies te zien!
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef Quoi het volgende:
Die douche was errrug lekker!
En ik heb een bekertjeEen mijlpaal: "Personal best 10 km of 59m:21s which is a 1m:09s improvement". Voor het eerst onder het uur gedoken, zoals gehoopt
Aanmoedigen met spandoek was leuk! Mr Q en zwager liepen een mooie 1e HM (1:55). En stiekem stonden aan de overkant Yur en GotCLeuk jullie nog ffies te zien!
![]()
En mr.Q uiteraard! Wat een mooie tijd voor een 1e!![]()
Ja, maar dat was training inderdaad. Zonder man met de hamer toenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:24 schreef GotC het volgende:
[..]
In training had je ook een HM al gelopen toch? In 2:08 ofzo?![]()
![]()
Hoe kwam het dat je er nu wel last van had? Slecht gegeten, slechte voorbereiding?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef linebear het volgende:
[..]
Ja, maar dat was training inderdaad. Zonder man met de hamer toen
Hee, en hoe dan ook: Je bent iig niet voor de finish gevallen![]()
![]()
Ik weet niet goed waardoor het komt. Aan de voorbereiding lag het niet. Gisteren had ik wel een etentje (geen pasta kunnen eten dus).quote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe kwam het dat je er nu wel last van had? Slecht gegeten, slechte voorbereiding?
Hee, en hoe dan ook: Je bent iig niet voor de finish gevallen
Maar zou het niet kunnen zijn. Misschien toch iets te snel gegaan tot de 17 km.
Gelukkig niet gevallen nee![]()
![]()
Was idd wel flink verval zo te zien. Maargoed, op naar de volgende halve!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:33 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik weet niet goed waardoor het komt. Aan de voorbereiding lag het niet. Gisteren had ik wel een etentje (geen pasta kunnen eten dus).
Gelukkig niet gevallen nee![]()
Wel leuk, die gast die voorop loopt met die gigantische afro is een vriend van onsquote:Op zondag 10 maart 2013 19:55 schreef MaleDuck het volgende:
Is 2e geworden in 31:31!
![]()
ja helaas![]()
Het was wel weer enorm druk hoor. Veel bijna valpartijen gezien en duwende mensen. Vond ik wel wat minder![]()
Volgende keer die knakker met zn hamer gewoon een knietje tussen de benen geven!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:33 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik weet niet goed waardoor het komt. Aan de voorbereiding lag het niet. Gisteren had ik wel een etentje (geen pasta kunnen eten dus).
Gelukkig niet gevallen neeDan komt het helemaal goed!
![]()
Klopt ja, hij deed het wel even.quote:
Toch had ik ook wel graag een reportage gezien van een sub-topper, niet zo iemand die op studio sport genoemd wordt, maar iemand die wel keihard traint om zijn PR's te verbeteren. Dat is voor een hardloper ook wel heel intressant.The sun in your Eyes
Welkom bij de grotere evenementen! Hoort er, helaas, bij.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef linebear het volgende:
ja helaas![]()
Het was wel weer enorm druk hoor. Veel bijna valpartijen gezien en duwende mensen. Vond ik wel wat minder![]()
klopt... ben het ook gewend hier in Amsterdam. Helaas...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Welkom bij de grotere evenementen! Hoort er, helaas, bij.![]()
Vorig jaar nog gestopt om een vrouw overeind te helpen die was gevallen. De rest rende braaf door en vond haar vooral hinderlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef linebear het volgende:
[..]
klopt... ben het ook gewend hier in Amsterdam. Helaas.... Nou, dan maar geen PR hoor. /care
![]()
Druk was het ja. Bij de Dam tot Dam kon ik makkelijker slalommen. Kon de eerste kilometer serieus niet mijn gewenste pace lopen, ondanks dat ik illegaal een startvak naar voren was opgeschoven. Maar goed, daardoor wel weer wat over tijdens de laatste kilometers![]()
![]()
Vreemd, bij de 5k helemaal niks gezien van zo'n gedrag. Werd nog gewoon sorry geroepen als iemand per ongeluk in de weg liep. Wel van die scholieren van een sportopleiding die dan moeten lopen van school en een beetje normen en waarden miste, maar geen geduw etc. Toch jammer dat als mensen fanatiek worden dat ze zich vaak gaan gedragen als klootzakken.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef linebear het volgende:
ja helaas![]()
Het was wel weer enorm druk hoor. Veel bijna valpartijen gezien en duwende mensen. Vond ik wel wat minderThe sun in your Eyes
Wat een held. Mijn dochter zei dat ik gezonder moest gaan leven, dus heb ik dat maar voor haar gedaan.quote:
Goed gedaan hoor! Lijkt een beetje op mijn HM in Amsterdam. 19km gaan vlot en aardig, op schema, en dan in de laatste km's laat je het liggen. Maar mijn complimenten, nette tijd!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef linebear het volgende:
Thanks aan Yur en GoTC voor het schreeuwen vlakbij de finish. Daardoor kon ik de laatste sprint in zetten. Had ik nodig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ze vroeg zelfs of hij misschien nog iets langer zou willen leven..quote:Op zondag 10 maart 2013 20:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat een held. Mijn dochter zei dat ik gezonder moest gaan leven, dus heb ik dat maar voor haar gedaan.![]()
![]()
![]()
Hij is gestopt met roken, gezonder gaan eten en is 25 kilo afgevallen!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ze vroeg zelfs of hij misschien nog iets langer zou willen leven..![]()
helaas, maar mooie tijdquote:Op zondag 10 maart 2013 20:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor! Lijkt een beetje op mijn HM in Amsterdam. 19km gaan vlot en aardig, op schema, en dan in de laatste km's laat je het liggen. Maar mijn complimenten, nette tijd!en geweldige ervaring
![]()
![]()
Wow, wat een lage hartslag voor een PR loop. Wel een strakke tijdquote:Op zondag 10 maart 2013 19:55 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ben echt tot het gaatje gegaan en dan hou ik mn hartslag niet zo laag:
Eindsprint ftw![]()
![]()
8327 finishers, valt dus wel mee met dat rustigequote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef linebear het volgende:
Wat was het rustig in het vak bij 10 km. Of was dat toeval in dat filmpje![]()
![]()
zoveel waren het er bij de halve ook jaquote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
8327 finishers, valt dus wel mee met dat rustige![]()
Wow, dat is wel erg nice dat je zolang op zo'n hoge hartslag kan lopen. Dat kunnen niet veel mensen zeggen. Of je max moet op 210 liggen ofzoquote:Op zondag 10 maart 2013 21:04 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Wow, wat een lage hartslag voor een PR loop. Wel een strakke tijd
Ik ben echt tot het gaatje gegaan en dan hou ik mn hartslag niet zo laag:
[ afbeelding ]
Eindsprint ftw.
![]()
Vanaf nu goed op snelheid trainen... en op karate trappen, zodat ik de man met hamer keihard schoppen![]()
Ligt rond de 210 ja, maar boven de 200 loop ik dusdanig hard in het rood dat ik het maar kort volhou.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wow, dat is wel erg nice dat je zolang op zo'n hoge hartslag kan lopen. Dat kunnen niet veel mensen zeggen. Of je max moet op 210 liggen ofzo.
![]()
wat een fantastische tijden zijn er gelopen vandaag....!!
van harte gefeliciteerd allemaal!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Naam Bonobo11
Woonplaats / Vereniging Leiden
Afstand ABN AMRO Halve Marathon
Categorie M35
Totaal plaats 1775 / 8197
Categorie plaats 264
Snelheid 13,003 km/uur
5 kilometer 23:50 (23:50)
10 kilometer 46:51 (23:01)
15 kilometer 1:10:05 (23:14)
20 kilometer 1:32:46 (22:41)
Bruto tijd 1:44:43
Netto tijd 1:37:21
Wat een massale loop zeg, heel leuk. Was er om half 2. Nog geprobeerd om Maleduck te bellen, maar geen bereik en daarna maar gelaten, was ook met m'n moeder.
Wel tijdens het lopen naar alle Haaglopers gekeken of het Yur was![]()
In het begin tempo noodgedwongen door de drukte laag gehouden, bleef eigenlijk de hele loop druk, maar toch lekker vlak tempo kunnen lopen, na 14k even stuifsneeuw, maar ik heb het niet koud gehad. Zwaarste was op de boulevard met tegenwind, maar daarna liep het heerlijk naar beneden en de laatste 3k naar de finish nog versneld en zelfs nog energie over voor een eindsprintje. Voldaan over de finish. Toen wel snel trui en extra broek aan en aan de chocomel. daarna rustig richting CSFeyenoord!!! * Barça
Forum Opties Forumhop: Hop naar: