SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...![]()
en ook pas op zijn 36ste met hardlopen begonnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Probeer deze held maar eens bij te houden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
LaPo:En dank aan Jero_nimo voor de TT suggestie!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, nog niet op gelopen.
Zijn wel erg tof, maar die zool eronder vind ik compleet niet bij het concept passen verder, want die is dan weer echt mega clunky en alles...
Plus ik vind ze nogal schofterig duur ook eigenlijk.
Maar zoals met alles van Nike, wel toffe kleurtjes en ontwerp.
Jack does it in real time...![]()
Shit, dan ben ik 4 jaar te vroegquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
en ook pas op zijn 36ste met hardlopen begonnen![]()
![]()
you're welcome!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:05 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens bedankt voor de aanmoedingen rechtedirecte
Succes morgen allemaal
en vergeet niet als het op lange afstand lopen aankomt de uitspraak van Bill Dellinger die ik vandaag nog een keer voorbij zag komen ergens op het net.quote:"Good things come slow - especially in distance running."
-Bill Dellinger,'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Begin Augustus komt mij ook goed uit. Sun ik wil wel helpen voorbereiden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Begin Augustus komt mij ook goed uit. Sun ik wil wel helpen voorbereiden.Gezellig!
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Begin Augustus komt mij ook goed uit. Sun ik wil wel helpen voorbereiden.![]()
trailschoenen staan al klaar!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kreeg net een mailtje dat mijn tante, na een blessure van 6 weken omdat ze uitgegleden was op een gladde bevroren stoep, ook deze week weer begint met lopen....leeftijd, 67!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Netjes hoor, dat zijn mooie berichten inderdaad! Loopt ze wel eens met je mee met een wedstrijdje? Of zij zit natuurlijk nog in NL?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Kreeg net een mailtje dat mijn tante, na een blessure van 6 weken omdat ze uitgegleden was op een gladde bevroren stoep, ook deze week weer begint met lopen....leeftijd, 67!![]()
![]()
ze woont inderdaad in Nederland maar is volgens mij nog steeds lid van atletiekvereniging S.A.V. in Grootebroekquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Netjes hoor, dat zijn mooie berichten inderdaad! Loopt ze wel eens met je mee met een wedstrijdje? Of zij zit natuurlijk nog in NL?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Alle lopers vandaag, succes!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
hoe is het weer op dit moment in Den Haag?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Buienradar geeft droog aan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Natuurlijk veel te vroeg wakkerIk droomde vannacht dat ik een paar 100 meter voor de finish een flinke eindsprint in zette en 10 meter voor de finish viel ik keihard en kon niet meer opstaan
Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog
Heb er zin in...
Gisteren een weddenschap met mijn oom gesloten. Ik zei voor de gein dat ik langs de Febo zou gaan na afloop. Dus hij als je onder de 2 uur loopt betaal ik je maaltijd daarDus nog een extra stok achter de deur LOL....
![]()
Hahaha! Na het lopen heb je ook wel een patatje verdient
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat dacht ik ookquote:Op zondag 10 maart 2013 07:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Hahaha! Na het lopen heb je ook wel een patatje verdient![]()
![]()
Daar schiet me toch ineens een gouwe ouwe te binnen....quote:Op zondag 10 maart 2013 06:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoe is het weer op dit moment in Den Haag?
Mogge![]()
Droomde dat ik de 10k in 54 min liep...
In Delft is het overigens niet wit en glad.![]()
Het in Arnhem is het wittig, en het nattesneeuwt...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Weg daar!!quote:Op zondag 10 maart 2013 07:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Het in Arnhem is het wittig, en het nattesneeuwt...![]()
Den Bosch hebben we natte sneeuw. Volgens buienradar trekt het wel weg richting Duitsland, dus misschien hebben we geluk.quote:The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Goedemorgen! Ik heb er zin in!
Hopelijk blijft het in Den Haag droog. Al zijn een paar spettertjes niet heel vervelend tijdens het lopen.![]()
De huidige weersverwachting vanuit de CPC-organisatie:
http://www.cpcloopdenhaag.nl/evenement/nieuws/weersverwachting
Ziet er beter uit dan dat ze dachtenF means you're fucked![]()
Inderdaad!
Met de hoeveelheid mensen die er starten zou ik me daar echt niet druk over maken. Stinkbommetjes gooien in het startvak zou ik wel laten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:55 schreef Onama het volgende:
Mijn streeftijd is hem uitrennen, onder de 30 minuten zou erg mooi zijn.
Zijn er nog wedstrijd etiquette? Dingen die not-done zijn, of waar andere renners zich kapot aan ergeren? Is mijn eerste wedstrijd en hou er niet van als ik andere mensen stoor.
BTW, succes allen!
[ Bericht 1% gewijzigd door slacker_nl op 10-03-2013 08:11:52 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Succes vandaag CPC'ers. Ik had graag willen meelopen, maar ik mag niet. Ik kán niet eens meelopen, zonder een ingetapete achillespees kan ik niet eens een kilometer pijnvrij wandelen.
Ondanks dat ik niet kan meelopen ga ik wel naar Den Haag.Nee, ik ga de CPC'ers niet op deze manier supporten.
![]()
![]()
Niet? Dan hoef ik ook niet op raar dansende mensen te lettenquote:Op zondag 10 maart 2013 08:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Succes vandaag CPC'ers. Ik had graag willen meelopen, maar ik mag niet. Ik kán niet eens meelopen, zonder een ingetapete achillespees kan ik niet eens een kilometer pijnvrij wandelen.
Ondanks dat ik niet kan meelopen ga ik wel naar Den Haag.Nee, ik ga de CPC'ers niet op deze manier supporten.
![]()
![]()
![]()
Succes CPC lopers! Als ik moed heb gehapt ga ik een rondje van 6KM, want met een gevoelstemperatuur van -5 is het gewoon fokking koud![]()
![]()
In slaap vallen was wat lastig en ik was weer vroeg wakker, maar al met al best redelijk geslapenIk heb alleen geen idee meer wat ik gedroomd heb.
![]()
Veel plezier CPC-ers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes bij CPC allemaal! Ik kom ook nog langs en neem Yuki ook mee. Wees lief voor ons. Wij hebben gezopen gister!Wat voor weeeeer zal het zijn in Den Haag?quote:Op zondag 10 maart 2013 07:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daar schiet me toch ineens een gouwe ouwe te binnen....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is geen reden om lief voor iemand te zijn!quote:Op zondag 10 maart 2013 08:49 schreef mosselmossel het volgende:
Succes bij CPC allemaal! Ik kom ook nog langs en neem Yuki ook mee. Wees lief voor ons. Wij hebben gezopen gister!
[..]
Wat voor weeeeer zal het zijn in Den Haag?![]()
![]()
Een reden om jullie te verplichten mee te laten lopen.quote:Op zondag 10 maart 2013 08:49 schreef mosselmossel het volgende:
Succes bij CPC allemaal! Ik kom ook nog langs en neem Yuki ook mee. Wees lief voor ons. Wij hebben gezopen gister!
[..]
Wat voor weeeeer zal het zijn in Den Haag?![]()
Juustem.quote:Op zondag 10 maart 2013 08:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat voor weeeeer zal het zijn in Den Haag?
Haha, en dan naar zo'n massaal evenement. Ik wens jullie succes!!![]()
Langzaam maar zeker begint het te komen. Tas is gepakt, ben netjes aangekleed en zit nu rustig te wachten tot ik de trein van 10 over 10 ga pakken, dan ben ik rond 11 uur in Den Haag, dus mooi op tijd.quote:Op zondag 10 maart 2013 08:39 schreef GotC het volgende:
En, lekker zenuwachtig CPC-lopers?
Het ziet er buiten grauw uit maar idd droog met weinig wind. Top
Maar ben rustiger dan ooit en ook goed geslapen, wat ook nieuw is, het begint een beetje een gewoonte te worden.
Hier niet wit en zag het wel wat sneeuwen, maar dat was niet noemenswaardig...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Grr hardloopsokken vergeten mee te nemen. Wat zal ik doen :
Poll: Geen sportsokken, wat te doen?
• Gewone sokken (binnenstebuiten ivm naad)
• Blote voeten in schoenen
• Barefoot baby!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Niet lopen is natuurlijk geen optie.![]()
Gewone sokken, gewoon dragen..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je kan daar ook echt wel nieuwe sokken kopen bij de standjes van de diverse hardloopwinkels.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop niet "daar"quote:Op zondag 10 maart 2013 09:17 schreef mosselmossel het volgende:
Je kan daar ook echt wel nieuwe sokken kopen bij de standjes van de diverse hardloopwinkels.![]()
![]()
Lachen, zit nu in Utrecht op mijn trein te wachten en je kunt "spot de cpc'er" spelen![]()
Je mag mijn sokken wel lenen, ren ik op mijn normale, heb ze wel al gedragenin en onderweg naar de trein. Ren ik wel op mijn normale sokken, is toch maar 5k.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Dan mag je wanneer je langs Utrecht Terwijde rijdt wel even zwaaien.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:19 schreef Onama het volgende:
Lachen, zit nu in Utrecht op mijn trein te wachten en je kunt "spot de cpc'er" spelen![]()
Je mag mijn sokken wel lenen, ren ik op mijn normale, heb ze wel al gedragenin en onderweg naar de trein. Ren ik wel op mijn normale sokken, is toch maar 5k.![]()
![]()
Ik ga voor de blote voeten in de schoenenquote:Op zondag 10 maart 2013 09:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Grr hardloopsokken vergeten mee te nemen. Wat zal ik doen :
Poll: Geen sportsokken, wat te doen?
• Gewone sokken (binnenstebuiten ivm naad)
• Blote voeten in schoenen
• Barefoot baby!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet lopen is natuurlijk geen optie.F means you're fucked![]()
Dat lijkt mij niks.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga voor de blote voeten in de schoenen![]()
![]()
Fijn om te horen dat het in Den Haag droog is. Zover ik kan zien op de buienrader blijft dat ook zo. Ik hoop het voor jullie.
Voor de lopers: heel veel succes vandaag met lopen.
Voor de suporters: succes met warm blijven.
En heel veel plezier daarna.![]()
Ok, dan niet. Ik heb er nooit last van gehad.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Daar hebben mijn voeten ervaring mee, en dat was geen positieve ervaring.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik mag vandaag geen PR lopen van mn trainer.... maar als ik na 15km op PR-schema zit, zet ik toch echt wel ff aan
F means you're fucked![]()
Heerlijk gelopen gisteren, was pas de 3e keer dat we (samen met me pa) liepen en de eerste 2 keer ons vaste 4km rondje, maar de benen voelden dusdanig goed dat we maar gewoon een stukje zijn doorgelopen en kwamen op 8km uit.
Lekker is dat zeg, dat je aankomt en denkt, ik had nóg wel langer kunnen lopen. Daarna even de statistieken bekeken, gemiddeld 5:54 min/km en een snelheid van iets boven de 10 per uur. En eindelijk (al jaren met CVS en astma) geen last van spier/gewrichtspijnen de volgende dagen.
Nu alleen mezelf maar even zien te remmen en pas woensdag weer rustig die 4km lopen.![]()
![]()
Kijk...dit zijn nou mooie postsquote:Op zondag 10 maart 2013 09:46 schreef Lastpost het volgende:
Heerlijk gelopen gisteren, was pas de 3e keer dat we (samen met me pa) liepen en de eerste 2 keer ons vaste 4km rondje, maar de benen voelden dusdanig goed dat we maar gewoon een stukje zijn doorgelopen en kwamen op 8km uit.
Lekker is dat zeg, dat je aankomt en denkt, ik had nóg wel langer kunnen lopen. Daarna even de statistieken bekeken, gemiddeld 5:54 min/km en een snelheid van iets boven de 10 per uur. En eindelijk (al jaren met CVS en astma) geen last van spier/gewrichtspijnen de volgende dagen.
Nu alleen mezelf maar even zien te remmen en pas woensdag weer rustig die 4km lopen.
F means you're fucked![]()
Ik ga maar eens richting het station, eens kijken of de treinen rijden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dan heb ik alles zo goed voorbereid, ben ik vergeten op de site van de ns te kijken of er vertraging oid was. De trein die ik wilde viel uit, dus mocht ik een sprintje trekken naar een andere trein om via een andere route te reizen. Begint goed![]()
![]()
je hebt dus je warming up al gedaanquote:Op zondag 10 maart 2013 09:50 schreef hatsaflats het volgende:
Dan heb ik alles zo goed voorbereid, ben ik vergeten op de site van de ns te kijken of er vertraging oid was. De trein die ik wilde viel uit, dus mocht ik een sprintje trekken naar een andere trein om via een andere route te reizen. Begint goed![]()
![]()
Succes CPC'ers! En veel plezier jompelaars. En ook de rest die gaat lopen succes. Ik pak zo ontbijt en dan half uurtje erna richting bos. Zal wel mooie bende zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Echt geweldig, ben altijd al van het lopen geweest maar een jaar of 8 geleden kreeg ik vanuit het niets het labeltje chronisch vermoeid opgeplakt, kon amper de trap op en af en moest m'n ouders vragen om m'n brood te smeren dus het voelt ook echt als een mijlpaal voor me dat ik nu aan een stuk door gewoon 8km kan hardlopen en merk dat er nog voldoende rek in zit ook.quote:
Nu alleen mezelf in toom zien te houden, het liefst zou ik vandaag alweer gaan lopen.
En veel succes allemaal in het mooie Den Haag vandaag, dat de weergoden jullie maar goed gezind zijn vandaag.![]()
![]()
Heb je nu geen chronische vermoeidheid meer dan? Hoe komt het en hoe verdwijnt het?quote:Op zondag 10 maart 2013 09:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Echt geweldig, ben altijd al van het lopen geweest maar een jaar of 8 geleden kreeg ik vanuit het niets het labeltje chronisch vermoeid opgeplakt, kon amper de trap op en af en moest m'n ouders vragen om m'n brood te smeren dus het voelt ook echt als een mijlpaal voor me dat ik nu aan een stuk door gewoon 8km kan hardlopen en merk dat er nog voldoende rek in zit ook.
Nu alleen mezelf in toom zien te houden, het liefst zou ik vandaag alweer gaan lopen.
Topprestatie maar hou je in toomJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je moet het anders zien...deze mooie prestatie heb je juist kunnen leveren doordat je ook je rust neemt. Dus goeie rust nu betekent weer een mooie voorbereiding op een volgende topprestatie. Want die lever jequote:Op zondag 10 maart 2013 09:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Echt geweldig, ben altijd al van het lopen geweest maar een jaar of 8 geleden kreeg ik vanuit het niets het labeltje chronisch vermoeid opgeplakt, kon amper de trap op en af en moest m'n ouders vragen om m'n brood te smeren dus het voelt ook echt als een mijlpaal voor me dat ik nu aan een stuk door gewoon 8km kan hardlopen en merk dat er nog voldoende rek in zit ook.
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: