quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Die was bezig niet van een schans te springenquote:
Hij is goeeedquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die was bezig niet van een schans te springen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Even tussendoor, wat vinden we van dit geweldige optreden? Ik zat met gospelhandjes in de lucht.
Ik vond het niet bijzonderquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Even tussendoor, wat vinden we van dit geweldige optreden? Ik zat met gospelhandjes in de lucht.
Ik ook, maar dat was al sinds aflevering 1quote:
In vergelijking met waar je nu naar kijktquote:
Jongste zegt, wow dat klinkt veel beterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Mariah Herrie in de juryquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Nee, ik vergelijk niet, want het is niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
In vergelijking met waar je nu naar kijkt
Niet helemaal mijn smaak, te hoog, maar wel erg goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Da's van de aflevering van deze weekquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
is seizoen 12 het meest recente seizoen van american idol?
Bij vlagen denk ik serieus...ik zou zo mee kunnen doen en niet eens de slechtste zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik vergelijk niet, want het is niet te vergelijken
Ik zie die gozer van Nicole Kidman, die heb ik pas laatst bij Ellen Degeneres voor het eerst gezien, leuke kerel, niet verwachtquote:
irritant allemaal die riedeltjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Bij mij staat er ook niets op, maar dat komt omdat het er anders afvaltquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ook maar er staat niet veel soeps op tv..
Nu hebben we het weer over Pop Talent neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij vlagen denk ik serieus...ik zou zo mee kunnen doen en niet eens de slechtste zijn
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook niets op, maar dat komt omdat het er anders afvalt
Ik vind hem soms zo gay overkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie die gozer van Nicole Kidman, die heb ik pas laatst bij Ellen Degeneres voor het eerst gezien, leuke kerel, niet verwacht
quote:
Keith.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie die gozer van Nicole Kidman, die heb ik pas laatst bij Ellen Degeneres voor het eerst gezien, leuke kerel, niet verwacht
Nee. Ik zag dat hoofd eerder, dan is piempie al wegquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst een reactie op Mariah's boezem verwacht van jou!
Oh daar heb ik hem misschien nog te weinig voor gezien. Zal eens op lettenquote:
Dat welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik hem misschien nog te weinig voor gezien. Zal eens op lettenMaar ik vond hem erg sympathiek.
Ja lekker onnozel beppenquote:
Die verwachtte hij vast nietquote:
Ja sorryquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nu hebben we het weer over Pop Talent neem ik aan?
Niet zo haten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:20 schreef Pheno het volgende:
Bloed, zweet en tranen? Nog meer tokkiemuziek
En natuurlijk gaan we kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:20 schreef Pheno het volgende:
Bloed, zweet en tranen? Nog meer tokkiemuziek
Tuurlijkquote:
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:20 schreef Pheno het volgende:
Oh, over de boezem van Danni Lewinski wil ik het wel hebben
Die pak ik ook nog even meequote:
Dat ga ik dus wel kijken! AL een voorstukje gezien, keitofquote:
Zap eens niet weg tijdens de reclames.quote:
Is over 10min afquote:
Dat deed ik nu nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zap eens niet weg tijdens de reclames.
bye bye zwaai zwaai exit saundersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Bij elke andere ouwe lul hadden ze al aan de hendel getrokken
Ze hebben Ruud de Wild.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
Ze durven niet te trekken want ze zijn bang dat die halve familie Saunders hen backstage in elkaar gaat rossen.
Of mensen hebben leukere dingen te doenquote:
en dat klinkt minder afgrijselijk dan haar nederlandsquote:
Zij ook niet, daarom zit ze achter een tafeltjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef Pheno het volgende:
Je kunt zingen, maar niet goed genoeg voor deze show.
Glennis
ik hoorde geen verschilquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
en dat klinkt minder afgrijselijk dan haar nederlands
Die wenkbrauwen leiden zo afquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Bij de naam Melissa gaat het eigenlijk altijd al mis.
He Bert, er zit een banaan in je kut!quote:
Valt wel mee toch, ze zijn gewoon erg donker t.o.v. haar haarkleur.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
ze mag wel eens een pincet gebruiken voor haar wenkbrauwen
quote:
Dit gecombineerdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:26 schreef Symphonic het volgende:
ze heef een berenvachtje maar niet de looks
Of een grasmaaier.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
strimmerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
Dat vooral, en misschien een beetje vorm erinquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ze zijn gewoon erg donker t.o.v. haar haarkleur.
Nee, nu maak je me vrolijkquote:
1 sec is al genoegquote:
Melissaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het niet slechter dan country wilmaHoe heet ze karola
What has been seen...quote:
haar wenkbrauwen maakt haar mannelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, lijkt omgebouwd, bedoel het serieus
ik ook. Ben ik altijdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, lijkt omgebouwd, bedoel het serieus
Neppersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
Wel grappig, die tante heeft helemaal geen wenkbrauwen.
Vond je stage-mum niet aantrekkelijk danquote:
Er moet ook al ergens een topic zijn, even zoekenquote:
laat even weten als je het vind, zodat ik niet hoef te zoekenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er moet ook al ergens een topic zijn, even zoeken
do ok maar die mocro is niksquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
En toch he? Toch vind ik Do en Yes-R best sympathiek. Ik ben Martijn ook gewoon gruwelijk zat en die zien we straks weer op 4.
Is er nog all you need? Oh wachtquote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
En toch he? Toch vind ik Do en Yes-R best sympathiek. Ik ben Martijn ook gewoon gruwelijk zat en die zien we straks weer op 4.
is goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
laat even weten als je het vind, zodat ik niet hoef te zoeken
TV / Golden Oldies - zaterdag 21:45 uur - NED1.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
laat even weten als je het vind, zodat ik niet hoef te zoeken
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
TV / Golden Oldies - zaterdag 21:45 uur - NED1.
ajb
Ik verhuis er alvast heenquote:
Bquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 maart 2013 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
B
quote:Op zondag 10 maart 2013 09:25 schreef female81 het volgende:
Je voelt je onderhand heel erg uniek en alternatief als je ernaar kijkt.
Ik vond het wel een vermakelijke uitzendingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:46 schreef MissJ het volgende:
Was het wat?
ik ga morgen sowieso even terugkijken
Moet je eens nagaan er keken meer kijkers naar Wie Ben Ik dan naar Next Poptalent.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 09:25 schreef female81 het volgende:
Je voelt je onderhand heel erg uniek en alternatief als je ernaar kijkt.
Ben je er vanavond weer bij?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:59 schreef MissJ het volgende:
Zooo even teruggekeken én gelijktijdig de topics teruggelezen![]()
![]()
Waarschijnlijk welquote:
Gezelligquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het leuk vorige week, zin in vanavond
quote:
Yesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:05 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, je hebt zin
Maar ben je ook hier vanavond?
Ja, dat bedoel ik, gisteren schitterde je ook door afwezigheid, dus ter controle vraag ik het maar evenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes
Gisteravond al mijn vrijdagavondinhetlivetopicmomentgemist, wegens gebrek aan leuk programma, dus vanavond extra zin an
Gisteravond was er niks op tv. Ik heb maar van het moment gebruik gemaakt en een zonnebankje gepaktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, gisteren schitterde je ook door afwezigheid, dus ter controle vraag ik het maar even
Er was wel iets op tvquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gisteravond was er niks op tv. Ik heb maar van het moment gebruik gemaakt en een zonnebankje gepakt
Voor ons jammer dat de concurrentie zo groot is, dat je misschien maar weer half kijkt, maar iets is beter dan nietsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
Ik weet nog niet of ik de hele aflevering ga kijken vanavond. Misschien toch eerst weer Toppop dan is het niet zo een lange zit
Het duurt ook zo lang vind ik. Maar af en toe zap ik wel even als er bij Toppop geen leuke artiest is.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor ons jammer dat de concurrentie zo groot is, dat je misschien maar weer half kijkt, maar iets is beter dan niets
Volgens mij komt dat op vrijdag.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het schema er niet bij, maar komt dat op-zoek-naar-hazes-ding op zaterdag straks?
Oh leuk! Beterquote:
Voice UK begint 30 maart. Dat is ook al best snel dus.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh leuk! BeterWant dan hebben we vast alweer Voice UK op zaterdag.
Ah, dan gaat het straks idd gelijk lopen, mooi verdeelt op vrij- en zaterdag.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Voice UK begint 30 maart. Dat is ook al best snel dus.
quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
ben friet aan het maken, heb ik zo iets te eten bij het programma waar ik steeds de naam van vergeet
Kan ik een borrel bestellen?quote:
Zodra er sprake is van talent lukt het je vastquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik roep steeds Next Pop Dinges, Talent lukt nog niet
*zwaait naar Johnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Leds mogen eruit, John als je meeleest.
echt hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Na 10 weken heb ik wel genoeg van Do in dat streepjesding met blazer. Ze kunnen toch doen alsof het in 10 dagen is opgenomen?
Heb je van die choco crisps?quote:
nee hihi. Heb wel andere chocoladequote:
Hairsprayquote:
Ik blijf erbij dat die idioten zich daar niet voor moeten lenenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf erbij dat die regie die mensen gewoon te idioot veel opjut, om die pasjes, dansjes, zwaaitjes in de hal te gaan doen.
Peenquote:
Nou, ik leg de verantwoordelijkheid bij de mensen zelf: denk na voordat je zoiets belachelijks doet. Maar misschien schat ik de mensheid te slim in.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf erbij dat die regie die mensen gewoon te idioot veel opjut, om die pasjes, dansjes, zwaaitjes in de hal te gaan doen.
Met zenuwen laat je je snel opjutten als de cameracrew vertelt dat het indruk maaktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat die idioten zich daar niet voor moeten lenen
Grote lippen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef MissJ het volgende:
Miss Superlap. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik denk dat je dat inderdaad doet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Nou, ik leg de verantwoordelijkheid bij de mensen zelf: denk na voordat je zoiets belachelijks doet. Maar misschien schat ik de mensheid te slim in.
Ah, op het kamp, altijd fijntjes.quote:
Ik denk dat Xander altijd blijft piempen.quote:
Dat doet hij bij alles met een vaginaquote:
chronische piemper is hijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Xander altijd blijft piempen.
Alleen dan thuis aangelijnd, maar dat maakt niks uit voor de piemp neequote:
Die heeft ook zo'n kop alsof ze 35 is, met 2 bussen lak, en ondertussen is ze 19quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:59 schreef Pheno het volgende:
Beter dan Duffy. Oh wacht, die kan niet live zingen
Hey hallotjesquote:
quote:
Boyz II menquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht nog steeds op iemand die Boyz II men gaat doen
Maakt het nog uit welk nummer?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht nog steeds op iemand die Boyz II men gaat doen
Joah!quote:
Wie was er beter dan? Of eigenlijk: waren er slechtere?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit 2e bij het junior songfestival geworden? Whut? Dat kan niet.
En eerste was Ralf Mackenbach?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit 2e bij het junior songfestival geworden? Whut? Dat kan niet.
I'll make love to youquote:
oh yeah!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I'll make love to youMotownphilly als ze met een groep komen
Dat 90% beter klinkt dan ditquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie was er beter dan? Of eigenlijk: waren er slechtere?
Elke keer als ik hem zie denk ik 'wow, ouder koppie, wordt te snel oud, en oh, hij blijft zo klein'quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |