quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Die was bezig niet van een schans te springenquote:
Hij is goeeedquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die was bezig niet van een schans te springen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Even tussendoor, wat vinden we van dit geweldige optreden? Ik zat met gospelhandjes in de lucht.
Ik vond het niet bijzonderquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Even tussendoor, wat vinden we van dit geweldige optreden? Ik zat met gospelhandjes in de lucht.
Ik ook, maar dat was al sinds aflevering 1quote:
In vergelijking met waar je nu naar kijktquote:
Jongste zegt, wow dat klinkt veel beterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Mariah Herrie in de juryquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Nee, ik vergelijk niet, want het is niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
In vergelijking met waar je nu naar kijkt
Niet helemaal mijn smaak, te hoog, maar wel erg goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Da's van de aflevering van deze weekquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
is seizoen 12 het meest recente seizoen van american idol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |