quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Die was bezig niet van een schans te springenquote:
Hij is goeeedquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die was bezig niet van een schans te springen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Even tussendoor, wat vinden we van dit geweldige optreden? Ik zat met gospelhandjes in de lucht.
Ik vond het niet bijzonderquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Even tussendoor, wat vinden we van dit geweldige optreden? Ik zat met gospelhandjes in de lucht.
Ik ook, maar dat was al sinds aflevering 1quote:
In vergelijking met waar je nu naar kijktquote:
Jongste zegt, wow dat klinkt veel beterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Mariah Herrie in de juryquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Nee, ik vergelijk niet, want het is niet te vergelijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
In vergelijking met waar je nu naar kijkt
Niet helemaal mijn smaak, te hoog, maar wel erg goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Da's van de aflevering van deze weekquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
is seizoen 12 het meest recente seizoen van american idol?
Bij vlagen denk ik serieus...ik zou zo mee kunnen doen en niet eens de slechtste zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik vergelijk niet, want het is niet te vergelijken
Ik zie die gozer van Nicole Kidman, die heb ik pas laatst bij Ellen Degeneres voor het eerst gezien, leuke kerel, niet verwachtquote:
irritant allemaal die riedeltjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
Bij mij staat er ook niets op, maar dat komt omdat het er anders afvaltquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ook maar er staat niet veel soeps op tv..
Nu hebben we het weer over Pop Talent neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij vlagen denk ik serieus...ik zou zo mee kunnen doen en niet eens de slechtste zijn
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook niets op, maar dat komt omdat het er anders afvalt
Ik vind hem soms zo gay overkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie die gozer van Nicole Kidman, die heb ik pas laatst bij Ellen Degeneres voor het eerst gezien, leuke kerel, niet verwacht
quote:
Keith.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie die gozer van Nicole Kidman, die heb ik pas laatst bij Ellen Degeneres voor het eerst gezien, leuke kerel, niet verwacht
Nee. Ik zag dat hoofd eerder, dan is piempie al wegquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst een reactie op Mariah's boezem verwacht van jou!
Oh daar heb ik hem misschien nog te weinig voor gezien. Zal eens op lettenquote:
Dat welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik hem misschien nog te weinig voor gezien. Zal eens op lettenMaar ik vond hem erg sympathiek.
Ja lekker onnozel beppenquote:
Die verwachtte hij vast nietquote:
Ja sorryquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nu hebben we het weer over Pop Talent neem ik aan?
Niet zo haten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:20 schreef Pheno het volgende:
Bloed, zweet en tranen? Nog meer tokkiemuziek
En natuurlijk gaan we kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:20 schreef Pheno het volgende:
Bloed, zweet en tranen? Nog meer tokkiemuziek
Tuurlijkquote:
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:20 schreef Pheno het volgende:
Oh, over de boezem van Danni Lewinski wil ik het wel hebben
Die pak ik ook nog even meequote:
Dat ga ik dus wel kijken! AL een voorstukje gezien, keitofquote:
Zap eens niet weg tijdens de reclames.quote:
Is over 10min afquote:
Dat deed ik nu nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zap eens niet weg tijdens de reclames.
bye bye zwaai zwaai exit saundersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Bij elke andere ouwe lul hadden ze al aan de hendel getrokken
Ze hebben Ruud de Wild.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
Ze durven niet te trekken want ze zijn bang dat die halve familie Saunders hen backstage in elkaar gaat rossen.
Of mensen hebben leukere dingen te doenquote:
en dat klinkt minder afgrijselijk dan haar nederlandsquote:
Zij ook niet, daarom zit ze achter een tafeltjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef Pheno het volgende:
Je kunt zingen, maar niet goed genoeg voor deze show.
Glennis
ik hoorde geen verschilquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
en dat klinkt minder afgrijselijk dan haar nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |