Vooruit, excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie daar toch echt ¤47,- staan, oh dollar, excuses.
Server 1 of 4. Om de beurt. Al de hele dagquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:23 schreef HyperViper het volgende:
Ik start hem net op kan gelijk beginnen, snap al dat gezeur niet. Scorpie waar speel jij?
Nice.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Server 1 of 4. Om de beurt. Al de hele dag
Ik ken het probleemquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:28 schreef Duderd het volgende:
Toch maar gekocht, de aantrekkingskracht was te sterk...
Speel dan ook al sim(s)(city) mn hele leven... het is een soort McDonalds verslaving zegmaar, erin gestampt als kindquote:
Same herequote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:30 schreef Duderd het volgende:
[..]
Speel dan ook al sim(s)(city) mn hele leven... het is een soort McDonalds verslaving zegmaar, erin gestampt als kind
regio 9quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:39 schreef Duderd het volgende:
Nog een fok! plek waar ik bij kan zo meteen?
En natuurlijk meteen een meteorietenregen die mijn consumer electronics fabrieken vernietigenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:36 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Stad draait als een tiet, wel wat verkeersprobleempjes. Mijn eerste coal en ore mines draaien nog steeds, zodra die wegvallen hoop ik dat treinen genoeg van beide kunnen leveren om mijn economie op gang te houden. En ook maar eens even kijken welke great work ik neer ga zetten.
je moet alleen zorgen dat de mogelijkheid er is.. de rest doen ze zelf..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:37 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hoe krijg ik het best mensen naar een andere stad om daar te werken?
Heb zo'n gevoel dat we daar nog wel een patch voor krijgen. Nadat deze hele server bende is opgelost.quote:
Ja doen de servers over een aantal dagen hopelijk weer goed, komt iedereen er achter dat er nog zoveel bugs zijn, het gaat nog weken duren voordat we eindelijk goed kunnen spelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat we daar nog wel een patch voor krijgen. Nadat deze hele server bende is opgelost.
Ik heb al vaker klachten gelezen over de AI in dit spel. Ik krijg toch een beetje de indruk, en dan heb ik het niet eens over de serverproblemen, dat de consument voor de zoveelste keer wordt gebruikt als beta-tester. Langzaam maar zeker zullen dit soort problemen, met een beetje geluk, worden verholpen. Maar dan zijn we waarschijnlijk een paar maanden verder.quote:
Meer vuilniswagens laten rijden?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:48 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Leuk dat al mijn industrie naar de hoogste tech gaat, maar dan heb ik geen werk meer voor de dommere mensen.
Het is EA, niet de eerste keer dat ze dit doen. Bij Sims 3 waren er ook bugs. Koop een uitbreiding en de bugs zijn weg. VERRASSING, daar zitten nieuwe bugs in die weer zijn gefixed in de volgende uitbreiding etc. etc.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb al vaker klachten gelezen over de AI in dit spel. Ik krijg toch een beetje de indruk, en dan heb ik het niet eens over de serverproblemen, dat de consument voor de zoveelste keer wordt gebruikt als beta-tester. Langzaam maar zeker zullen dit soort problemen, met een beetje geluk, worden verholpen. Maar dan zijn we waarschijnlijk een paar maanden verder.
eerst een basisschool, dan een high school of universiteit.. ik heb ook alleen een basisschool en universiteit gehad en dan komt t ook wel goed.. duurt ff voordat t tech/education level omhoog gaat hoor..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Hoe krijg je dat mensen slimmer worden? Is alleen een school genoeg? Want krijg die fabrieken maar niet vol.
Dus eigenlijk moet je pas na een tijd fabrieken gaan maken?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
eerst een basisschool, dan een high school of universiteit.. ik heb ook alleen een basisschool en universiteit gehad en dan komt t ook wel goed.. duurt ff voordat t tech/education level omhoog gaat hoor..
alleen als je wilt voorkomen dat je gelijk vuile fabrieken hebt.. je huidige fabrieken veranderen vanzelf naar high tech/schone fabriekenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je pas na een tijd fabrieken gaan maken?
De druk is van de ketel, alleen er zijn nog wel wat probleempjes.. als je eenmaal in je game zit heb je geen problemen meer.. los van het feit dat er functies zijn uitgeschakeld (snelste speelstand, regio-play en statistieken, maar dat laatste heb jij dan geen last vanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:02 schreef SeculasStatius het volgende:
Hoe is het met de problemen?
Behoorlijk uitgekeken naar deze game, maar twijfelde eerst vanwege het online component. Helemaal geen zin om met anderen in regio's te zitten. Maar dan ga ik wel sandboxen, geen problemen mee.
Maar valt de game te starten enzo, geen bizar lange wachttijden meer?
Ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef Wabli het volgende:
Bij mij gaan de mensen niet van stad naar stad om te werken in de regio. Hoe komt dit? In me ene stad is teveel industrie en de andere te weinig?
REGIO PLAY IS DISABLED FOR NOWquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef Wabli het volgende:
Bij mij gaan de mensen niet van stad naar stad om te werken in de regio. Hoe komt dit? In me ene stad is teveel industrie en de andere te weinig?
Betere videokaart regelenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:43 schreef nirig het volgende:
Ik heb een vraag!!
ik ben simcity aan het spelen alleen ik zie mij omgeving niet. Geen gras geen zee niets.
Wat te doen?
Ow dat wist ik niet, weet je toevallig of dat snel wordt opgelost? Anders moet ik steden bouwen met industrie en woongebieden in 1.quote:
Geen idee wanneer ze dat weer aanzettenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef Wabli het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet, weet je toevallig of dat snel wordt opgelost? Anders moet ik steden bouwen met industrie en woongebieden in 1.
Thanksquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
De druk is van de ketel, alleen er zijn nog wel wat probleempjes.. als je eenmaal in je game zit heb je geen problemen meer.. los van het feit dat er functies zijn uitgeschakeld (snelste speelstand, regio-play en statistieken, maar dat laatste heb jij dan geen last van)
Gozert, dat weet ik ook niet. Maar weet dat ze het uitgezet hebben gisteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Gozer, ik ben nu aan het spelen met 2 steden waarin ze gewoon aan het forenzen zijn..
het was geen vraag, maar een mededelingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gozert, dat weet ik ook niet. Maar weet dat ze het uitgezet hebben gisteren.
Welke onderdelen van regio-play zijn uitgeschakeld dan? Dat is hele verkoop punt geweest van dit spel, en dan gooien ze het uit omdat de servers het niet aankunnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
De druk is van de ketel, alleen er zijn nog wel wat probleempjes.. als je eenmaal in je game zit heb je geen problemen meer.. los van het feit dat er functies zijn uitgeschakeld (snelste speelstand, regio-play en statistieken, maar dat laatste heb jij dan geen last van)
Voor zover ik weet, alleen het volgende:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Welke onderdelen van regio-play zijn uitgeschakeld dan? Dat is hele verkoop punt geweest van dit spel, en dan gooien ze het uit omdat de servers het niet aankunnen
En dat is dus niet regio-play, maar het filteren van regio's als je regio's wilt joinen..quote:We are continuing to do everything we can to address the server issues. In the meantime, so that we can give you as good an experience as possible, we are in the process of deploying a hotfix to all servers. This includes various improvements and also disables a few non-critical gameplay features (leaderboards, achievements and region filters). Disabling these features will in no way affect your core gameplay experience.
We will continue to let you know as we have more information. We know it has been said before, but we do appreciate your patience as we complete this latest update. Getting you playing is our absolute highest priority.
Wegen upgraden om de gebouwen heen, er is een upgrade icoontje en dan op de wegen klikken. Na een tijdje komen er dan flats etc.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan ik trouwens de dichtheid van gebouwen laten toenemen?
Oké ze hebben het blijkbaar niet uitgezet, het werkt gewoon af en toe niet als het druk isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Welke onderdelen van regio-play zijn uitgeschakeld dan? Dat is hele verkoop punt geweest van dit spel, en dan gooien ze het uit omdat de servers het niet aankunnen
Dat heb ik wel gemerkt ja. Erg vervelend want een groot deel van het spel is gebouwd rondom het delen van inwoners en workers enzo. Ik heb nu een industrie stad die zonder personeel zitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oké ze hebben het blijkbaar niet uitgezet, het werkt gewoon af en toe niet als het druk is
Ah, ik had al wat parken neergezet, maar er gebeurde niks.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:11 schreef EDkataantje het volgende:
[..]
Wegen upgraden om de gebouwen heen, er is een upgrade icoontje en dan op de wegen klikken. Na een tijdje komen er dan flats etc.
ik vind het niet de extra centen waard, kheb het wel gedaan en wordt alleen maar lastig gevallen met spam door mn inwonersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef SeculasStatius het volgende:
Mensen hier ervaring met de verschillende edities?
Zijn die de moeite waard?
Ik loop niet echt perse warm voor een eifeltoren in mijn stad. De eifeltoren staat nu eenmaal in Parijs
Maar als daardoor ook een bak andere gebouwen hebt, kan het wel ok zijn.
Die irriteert mij ook jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik vind het niet de extra centen waard, kheb het wel gedaan en wordt alleen maar lastig gevallen met spam door mn inwoners"plaats de eifeltoren/brandenburger tor/big ben" , "geef ons Dr. Vu / Maxisman" .. stelletje jankerds
Over een week weer inloggen lost het hopelijk weer opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:25 schreef Duderd het volgende:
Ik krijg de hele tijd de melding dat er geen verbinding met de servers gemaakt kan worden.. iemand een idee hoe ik dit op los?
Andere server?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:25 schreef Duderd het volgende:
Ik krijg de hele tijd de melding dat er geen verbinding met de servers gemaakt kan worden.. iemand een idee hoe ik dit op los?
In 2014 terugkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:25 schreef Duderd het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik vind het niet de extra centen waard, kheb het wel gedaan en wordt alleen maar lastig gevallen met spam door mn inwoners"plaats de eifeltoren/brandenburger tor/big ben" , "geef ons Dr. Vu / Maxisman" .. stelletje jankerds
De overige extra gebouwen zijn wel vet, maar daar heb ik nog niet al te veel mee gespeeld..
Dankquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die irriteert mij ook jaIk wil Maxisman helemaal niet. Laat-ie zich lekker bezig gaan houden met die Maxis-servers of zo
ik zoek ook nog..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:36 schreef kevinvdwal het volgende:
Ergens nog een plekje vrij in een regio?
nicequote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:32 schreef Cowamundo het volgende:
wat zou ik toch met deze stad gaan doen straks!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hetzelfde als rampen: niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:38 schreef Troel het volgende:
NIemand nog gevonden hoe we die extra content uit kunnen zetten?
Die ziet er georganiseerder uit als die van mijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:32 schreef Cowamundo het volgende:
wat zou ik toch met deze stad gaan doen straks!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij blijven EA toch ook haten ondanks dat ze servers bij plaatsen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:43 schreef Duuc-nl het volgende:
Omdat ik geld nodig had taxes heel even naar 16% gedaan, mensen gingen staken, dus weer omlaag naar 7%, maar ze blijven staken??
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wij blijven EA toch ook haten ondanks dat ze servers bij plaatsen?
Nou, als je dus steeds van die verzoeken krijgt om Big Ben enz te plaatsen, accepteer het, ga daarna naar dat bolletje toe met de missie, en dan zie je een kruisje. Daarna vragen ze er niet meer na.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Over een week weer inloggen lost het hopelijk weer op
Niet altijd, soms komen ze terug hoor. Hetzelfde met de vragen om vuurwerk te organiseren en zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:46 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nou, als je dus steeds van die verzoeken krijgt om Big Ben enz te plaatsen, accepteer het, ga daarna naar dat bolletje toe met de missie, en dan zie je een kruisje. Daarna vragen ze er niet meer na.
alleen lijken achievements ondertussen weer aan te staanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, alleen het volgende:
[..]
En dat is dus niet regio-play, maar het filteren van regio's als je regio's wilt joinen..
bron: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9341242.page
Ik heb er geen last meer van gehad \o/quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
Niet altijd, soms komen ze terug hoor. Hetzelfde met de vragen om vuurwerk te organiseren en zo.
De karretjes rijden naar je stad en komen vanzelf aan , je krijgt het dus niet instantgestort op de rekening van de andere stadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:56 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Huh, net even een mij andere steden geld gegift, maar waar kan ik het 'accepteren'?
Ah I see.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De karretjes rijden naar je stad en komen vanzelf aan , je krijgt het dus niet instantgestort op de rekening van de andere stadJe hoeft volgens mij niet te zeggen: ja, schenk maar.
trole hoeveel geld heb je ATMquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:01 schreef Troel het volgende:
Ah, ik heb nu een rioolwaterzuivering! Meteen al die ellendige dingen opgeruimd!
dat educatie logo'tje is er welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:06 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met educatie? Moet elke stad een universiteit hebben of gaat dat net als bij energie /water enz via de regio? Ik mis het educatie icoontje wel in de regio dus neem aan dat elke stad zelfvoorzienend moet zijn?
neequote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:07 schreef davedavy het volgende:
Na die rot patch werkt geen enkele server meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |