Voor zover ik weet, alleen het volgende:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Welke onderdelen van regio-play zijn uitgeschakeld dan? Dat is hele verkoop punt geweest van dit spel, en dan gooien ze het uit omdat de servers het niet aankunnen
En dat is dus niet regio-play, maar het filteren van regio's als je regio's wilt joinen..quote:We are continuing to do everything we can to address the server issues. In the meantime, so that we can give you as good an experience as possible, we are in the process of deploying a hotfix to all servers. This includes various improvements and also disables a few non-critical gameplay features (leaderboards, achievements and region filters). Disabling these features will in no way affect your core gameplay experience.
We will continue to let you know as we have more information. We know it has been said before, but we do appreciate your patience as we complete this latest update. Getting you playing is our absolute highest priority.
Wegen upgraden om de gebouwen heen, er is een upgrade icoontje en dan op de wegen klikken. Na een tijdje komen er dan flats etc.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef Rezania het volgende:
Hoe kan ik trouwens de dichtheid van gebouwen laten toenemen?
Oké ze hebben het blijkbaar niet uitgezet, het werkt gewoon af en toe niet als het druk isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Welke onderdelen van regio-play zijn uitgeschakeld dan? Dat is hele verkoop punt geweest van dit spel, en dan gooien ze het uit omdat de servers het niet aankunnen
Dat heb ik wel gemerkt ja. Erg vervelend want een groot deel van het spel is gebouwd rondom het delen van inwoners en workers enzo. Ik heb nu een industrie stad die zonder personeel zitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oké ze hebben het blijkbaar niet uitgezet, het werkt gewoon af en toe niet als het druk is
Ah, ik had al wat parken neergezet, maar er gebeurde niks.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:11 schreef EDkataantje het volgende:
[..]
Wegen upgraden om de gebouwen heen, er is een upgrade icoontje en dan op de wegen klikken. Na een tijdje komen er dan flats etc.
ik vind het niet de extra centen waard, kheb het wel gedaan en wordt alleen maar lastig gevallen met spam door mn inwonersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef SeculasStatius het volgende:
Mensen hier ervaring met de verschillende edities?
Zijn die de moeite waard?
Ik loop niet echt perse warm voor een eifeltoren in mijn stad. De eifeltoren staat nu eenmaal in Parijs
Maar als daardoor ook een bak andere gebouwen hebt, kan het wel ok zijn.
Die irriteert mij ook jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik vind het niet de extra centen waard, kheb het wel gedaan en wordt alleen maar lastig gevallen met spam door mn inwoners"plaats de eifeltoren/brandenburger tor/big ben" , "geef ons Dr. Vu / Maxisman" .. stelletje jankerds
Over een week weer inloggen lost het hopelijk weer opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:25 schreef Duderd het volgende:
Ik krijg de hele tijd de melding dat er geen verbinding met de servers gemaakt kan worden.. iemand een idee hoe ik dit op los?
Andere server?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:25 schreef Duderd het volgende:
Ik krijg de hele tijd de melding dat er geen verbinding met de servers gemaakt kan worden.. iemand een idee hoe ik dit op los?
In 2014 terugkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:25 schreef Duderd het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik vind het niet de extra centen waard, kheb het wel gedaan en wordt alleen maar lastig gevallen met spam door mn inwoners"plaats de eifeltoren/brandenburger tor/big ben" , "geef ons Dr. Vu / Maxisman" .. stelletje jankerds
De overige extra gebouwen zijn wel vet, maar daar heb ik nog niet al te veel mee gespeeld..
Dankquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die irriteert mij ook jaIk wil Maxisman helemaal niet. Laat-ie zich lekker bezig gaan houden met die Maxis-servers of zo
ik zoek ook nog..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:36 schreef kevinvdwal het volgende:
Ergens nog een plekje vrij in een regio?
nicequote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:32 schreef Cowamundo het volgende:
wat zou ik toch met deze stad gaan doen straks!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hetzelfde als rampen: niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:38 schreef Troel het volgende:
NIemand nog gevonden hoe we die extra content uit kunnen zetten?
Die ziet er georganiseerder uit als die van mijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:32 schreef Cowamundo het volgende:
wat zou ik toch met deze stad gaan doen straks!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij blijven EA toch ook haten ondanks dat ze servers bij plaatsen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:43 schreef Duuc-nl het volgende:
Omdat ik geld nodig had taxes heel even naar 16% gedaan, mensen gingen staken, dus weer omlaag naar 7%, maar ze blijven staken??
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |