Wij blijven EA toch ook haten ondanks dat ze servers bij plaatsen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:43 schreef Duuc-nl het volgende:
Omdat ik geld nodig had taxes heel even naar 16% gedaan, mensen gingen staken, dus weer omlaag naar 7%, maar ze blijven staken??
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wij blijven EA toch ook haten ondanks dat ze servers bij plaatsen?
Nou, als je dus steeds van die verzoeken krijgt om Big Ben enz te plaatsen, accepteer het, ga daarna naar dat bolletje toe met de missie, en dan zie je een kruisje. Daarna vragen ze er niet meer na.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Over een week weer inloggen lost het hopelijk weer op
Niet altijd, soms komen ze terug hoor. Hetzelfde met de vragen om vuurwerk te organiseren en zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:46 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Nou, als je dus steeds van die verzoeken krijgt om Big Ben enz te plaatsen, accepteer het, ga daarna naar dat bolletje toe met de missie, en dan zie je een kruisje. Daarna vragen ze er niet meer na.
alleen lijken achievements ondertussen weer aan te staanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, alleen het volgende:
[..]
En dat is dus niet regio-play, maar het filteren van regio's als je regio's wilt joinen..
bron: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9341242.page
Ik heb er geen last meer van gehad \o/quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:47 schreef Jump het volgende:
[..]
Niet altijd, soms komen ze terug hoor. Hetzelfde met de vragen om vuurwerk te organiseren en zo.
De karretjes rijden naar je stad en komen vanzelf aan , je krijgt het dus niet instantgestort op de rekening van de andere stadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:56 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Huh, net even een mij andere steden geld gegift, maar waar kan ik het 'accepteren'?
Ah I see.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De karretjes rijden naar je stad en komen vanzelf aan , je krijgt het dus niet instantgestort op de rekening van de andere stadJe hoeft volgens mij niet te zeggen: ja, schenk maar.
trole hoeveel geld heb je ATMquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:01 schreef Troel het volgende:
Ah, ik heb nu een rioolwaterzuivering! Meteen al die ellendige dingen opgeruimd!
dat educatie logo'tje is er welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:06 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met educatie? Moet elke stad een universiteit hebben of gaat dat net als bij energie /water enz via de regio? Ik mis het educatie icoontje wel in de regio dus neem aan dat elke stad zelfvoorzienend moet zijn?
neequote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:07 schreef davedavy het volgende:
Na die rot patch werkt geen enkele server meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |