je moet alleen zorgen dat de mogelijkheid er is.. de rest doen ze zelf..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:37 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hoe krijg ik het best mensen naar een andere stad om daar te werken?
Heb zo'n gevoel dat we daar nog wel een patch voor krijgen. Nadat deze hele server bende is opgelost.quote:
Ja doen de servers over een aantal dagen hopelijk weer goed, komt iedereen er achter dat er nog zoveel bugs zijn, het gaat nog weken duren voordat we eindelijk goed kunnen spelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat we daar nog wel een patch voor krijgen. Nadat deze hele server bende is opgelost.
Ik heb al vaker klachten gelezen over de AI in dit spel. Ik krijg toch een beetje de indruk, en dan heb ik het niet eens over de serverproblemen, dat de consument voor de zoveelste keer wordt gebruikt als beta-tester. Langzaam maar zeker zullen dit soort problemen, met een beetje geluk, worden verholpen. Maar dan zijn we waarschijnlijk een paar maanden verder.quote:
Meer vuilniswagens laten rijden?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:48 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Leuk dat al mijn industrie naar de hoogste tech gaat, maar dan heb ik geen werk meer voor de dommere mensen.
Het is EA, niet de eerste keer dat ze dit doen. Bij Sims 3 waren er ook bugs. Koop een uitbreiding en de bugs zijn weg. VERRASSING, daar zitten nieuwe bugs in die weer zijn gefixed in de volgende uitbreiding etc. etc.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb al vaker klachten gelezen over de AI in dit spel. Ik krijg toch een beetje de indruk, en dan heb ik het niet eens over de serverproblemen, dat de consument voor de zoveelste keer wordt gebruikt als beta-tester. Langzaam maar zeker zullen dit soort problemen, met een beetje geluk, worden verholpen. Maar dan zijn we waarschijnlijk een paar maanden verder.
eerst een basisschool, dan een high school of universiteit.. ik heb ook alleen een basisschool en universiteit gehad en dan komt t ook wel goed.. duurt ff voordat t tech/education level omhoog gaat hoor..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:57 schreef Duuc-nl het volgende:
Hoe krijg je dat mensen slimmer worden? Is alleen een school genoeg? Want krijg die fabrieken maar niet vol.
Dus eigenlijk moet je pas na een tijd fabrieken gaan maken?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
eerst een basisschool, dan een high school of universiteit.. ik heb ook alleen een basisschool en universiteit gehad en dan komt t ook wel goed.. duurt ff voordat t tech/education level omhoog gaat hoor..
alleen als je wilt voorkomen dat je gelijk vuile fabrieken hebt.. je huidige fabrieken veranderen vanzelf naar high tech/schone fabriekenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je pas na een tijd fabrieken gaan maken?
De druk is van de ketel, alleen er zijn nog wel wat probleempjes.. als je eenmaal in je game zit heb je geen problemen meer.. los van het feit dat er functies zijn uitgeschakeld (snelste speelstand, regio-play en statistieken, maar dat laatste heb jij dan geen last vanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:02 schreef SeculasStatius het volgende:
Hoe is het met de problemen?
Behoorlijk uitgekeken naar deze game, maar twijfelde eerst vanwege het online component. Helemaal geen zin om met anderen in regio's te zitten. Maar dan ga ik wel sandboxen, geen problemen mee.
Maar valt de game te starten enzo, geen bizar lange wachttijden meer?
Ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef Wabli het volgende:
Bij mij gaan de mensen niet van stad naar stad om te werken in de regio. Hoe komt dit? In me ene stad is teveel industrie en de andere te weinig?
REGIO PLAY IS DISABLED FOR NOWquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef Wabli het volgende:
Bij mij gaan de mensen niet van stad naar stad om te werken in de regio. Hoe komt dit? In me ene stad is teveel industrie en de andere te weinig?
Betere videokaart regelenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:43 schreef nirig het volgende:
Ik heb een vraag!!
ik ben simcity aan het spelen alleen ik zie mij omgeving niet. Geen gras geen zee niets.
Wat te doen?
Ow dat wist ik niet, weet je toevallig of dat snel wordt opgelost? Anders moet ik steden bouwen met industrie en woongebieden in 1.quote:
Geen idee wanneer ze dat weer aanzettenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef Wabli het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet, weet je toevallig of dat snel wordt opgelost? Anders moet ik steden bouwen met industrie en woongebieden in 1.
Thanksquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
De druk is van de ketel, alleen er zijn nog wel wat probleempjes.. als je eenmaal in je game zit heb je geen problemen meer.. los van het feit dat er functies zijn uitgeschakeld (snelste speelstand, regio-play en statistieken, maar dat laatste heb jij dan geen last van)
Gozert, dat weet ik ook niet. Maar weet dat ze het uitgezet hebben gisteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Gozer, ik ben nu aan het spelen met 2 steden waarin ze gewoon aan het forenzen zijn..
het was geen vraag, maar een mededelingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gozert, dat weet ik ook niet. Maar weet dat ze het uitgezet hebben gisteren.
Welke onderdelen van regio-play zijn uitgeschakeld dan? Dat is hele verkoop punt geweest van dit spel, en dan gooien ze het uit omdat de servers het niet aankunnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
De druk is van de ketel, alleen er zijn nog wel wat probleempjes.. als je eenmaal in je game zit heb je geen problemen meer.. los van het feit dat er functies zijn uitgeschakeld (snelste speelstand, regio-play en statistieken, maar dat laatste heb jij dan geen last van)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |