Jij mag wegblijven uit mijn topic.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
HA HA HA, denken dat je nu wel vrouwen kan scorenAls je een leuke vent was geweest, had je al die moeite helemaal niet hoeven doen.
Dat dus. Ik heb geen sixpack en geen dikke armen, maar wel gewoon een lekker wijfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
Als je een leuke vent was geweest, had je al die moeite helemaal niet hoeven doen.
Ah okee thanks. Maar blokjes en armen is wel pluspunt toch? Menig meisje gaat daar wel door soppen volgens mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
je moet ze negeren, dus eigenlijk wat je nu ook al doet, maar dan uit superioriteit in plaats van uit gene.
het maakt mij niet zoveel uit, als je maar een interessante vent bent verder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ah okee thanks. Maar blokjes en armen is wel pluspunt toch? Menig meisje gaat daar wel door soppen volgens mij.
Ik denk dat dat wel mee valt. Charisma en zelfverzekerdheid is waar het om draait.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ah okee thanks. Maar blokjes en armen is wel pluspunt toch? Menig meisje gaat daar wel door soppen volgens mij.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
HA HA HA, denken dat je nu wel vrouwen kan scorenAls je een leuke vent was geweest, had je al die moeite helemaal niet hoeven doen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:28 schreef maxburger het volgende:
[..]
Jij mag wegblijven uit mijn topic.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:34 schreef BaajGuardian het volgende:
gewoon met je blote lul over het strand lopen dan blijven iig alle kinderen op afstand, scheelt weer een paar mensen.
Prima adviesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:34 schreef BaajGuardian het volgende:
gewoon met je blote lul over het strand lopen dan blijven iig alle kinderen op afstand, scheelt weer een paar mensen.
nee, is niet gebeurd, gaat ook niet gebeurenquote:
neequote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Nee is niet gebeurd maar dat gebeurt welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
nee, is niet gebeurd, gaat ook niet gebeuren
zinloos, ik heb er ervaring mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:48 schreef maxburger het volgende:
Maar trainen is dus zinloos volgens de meeste meiden op FOK!?
Okee wtfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
zinloos, ik heb er ervaring mee.
kut voor je dat je al die moeite voor niks gedaan hebt.
ok jammerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee is niet gebeurd maar dat gebeurt wel
Ja, alles voor niks.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:54 schreef maxburger het volgende:
[ afbeelding ]
Alles voor niks tot zover?
Even voor de duidelijkheid, ik was altijd een sprietje, dus dit is een behoorlijke prestatie voor mij.
is niet me bafkamer, maar anders herkennen chimi's die ik soortgelijke foto's heb gestuurt mij en ben ik de lulquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, alles voor niks.
Waarom mogen we het interieur van je badkamer niet zien.
ik heb 15 seconden naar het labeltje op je boxer zitten kijken om te zien of ik kon lezen wat er stond. maar gefeliciteerd verder, als je er zelf maar blij mee bent, toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:54 schreef maxburger het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid, ik was altijd een sprietje, dus dit is een behoorlijke prestatie voor mij.
Jij vindt het niks dus?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb 15 seconden naar het labeltje op je boxer zitten kijken om te zien of ik kon lezen wat er stond. maar gefeliciteerd verder, als je er zelf maar blij mee bent, toch?
het is meer dat een foto van een willekeurig lichaam me weinig doet.quote:
Dan heeft ie hem toch binnenstebuiten aanquote:
lekkere tietjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:54 schreef maxburger het volgende:
[ afbeelding ]
dat noem k geen brede arme hoor, je spant je spieren zelfs aan..! ziet er niet breder uit dan de gemiddelde rukarm, kan niet geloven dat je daar meer moeite voor hebt gedaan dan dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:54 schreef maxburger het volgende:
[ afbeelding ]
Cijfer?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:03 schreef Kola het volgende:
[..]
dat noem k geen brede arme hoor, je spant je spieren zelfs aan..! ziet er niet breder uit dan de gemiddelde rukarm, kan niet geloven dat je daar meer moeite voor hebt gedaan dan dat.
Godver, bedankt hequote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
zie ook niet echt spieren eigenlijk, je bent een beetje dik.
je hebt nog wel een paar maanden om wat vet te shredden voor de zomer-look. lukt vast wel.quote:
Maar ik ben echt niet dik. Je ziet mijn ribben super duidelijk. Ik wil juist aankomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je hebt nog wel een paar maanden om wat vet te shredden voor de zomer-look. lukt vast wel.
7.569988331 / 10 fok standaard (dikkertjes halen het niveau omlaag)quote:
Verbeterpunten?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
7.569988331 / 10 fok standaard (dikkertjes halen het niveau omlaag)
5.54 / 10 real life standaard
moeilijk te zien zo, we zien je rug en benen niet.quote:
ik vind je tietjes een beetje te hard, heb je onlanks borstvoeding gegeven?quote:
Dank je, jij bent tenminste serieus. Ik zal ook eens foto's op bb.com zetten. Kijken wat ze er daar van zeggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
moeilijk te zien zo, we zien je rug en benen niet.
je traps, chest en biceps zien er op zich wel aardig uit.
wel aardig dan.quote:
Thanks man, het begon eigenlijk eerst thuis met mn dumbbells en sinds kort ook de sportschool. Maar met dat beginnersschema is alles natuurlijk te licht nu dus ik train ook nog steeds thuis.quote:
je kan wel zien dat je teveel curlt. doe triceps manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:16 schreef maxburger het volgende:
[..]
Thanks man, het begon eigenlijk eerst thuis met mn dumbbells en sinds kort ook de sportschool. Maar met dat beginnersschema is alles natuurlijk te licht nu dus ik train ook nog steeds thuis.
Will do! Triceps zijn 2/3 van je arm ofzo toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je kan wel zien dat je teveel curlt. doe triceps man
ja daarom man, ziet er mooier uit vind ik dan zo'n tumor aan de voorkant.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:19 schreef maxburger het volgende:
[..]
Will do! Triceps zijn 2/3 van je arm ofzo toch?
Haha!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja daarom man, ziet er mooier uit vind ik dan zo'n tumor aan de voorkant.
chicks zeggen altijd dat ze niet zo oppervlakkig zijn en geen gespierde ( ripped dus, niet gigantisch met of zonder hoge bf) man willen of daar niet op vallen, maar zodra ze er een zien worden ze vervalt kunnen ze hun instinct niet tegenhouden.quote:
dat dikke armen en een sixpack noemenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:54 schreef maxburger het volgende:
spot on.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het ligt niet aan die armen maar aan jouw houding en voorkomen ts. Al heb jij nog zulke dikke armen, als jij nog steeds zo soft en angstig als de pest bent zal er niets veranderen. Dat jij deze vraagt stelt is dus eigenlijk al een teken aan de wand.
Eerlijkere antwoorden dan in KLB, zul je niet krijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:42 schreef Damsel het volgende:
Hey ts, niet onzeker worden door de reacties van sommige hier. Onthoud dat je in de klaagbaak zit.
Ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het maakt mij niet zoveel uit, als je maar een interessante vent bent verder.
Toch kan je met blokjes en dikke armen wel meer zelfverzekerdheid krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee valt. Charisma en zelfverzekerdheid is waar het om draait.
De sportscholen raken in deze maanden overspoeld met mannetjes als de ts die enkel de armen en buik trainen om een wasbordje voor de zomer te krijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:24 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Toch kan je met blokjes en dikke armen wel meer zelfverzekerdheid krijgen
Hoop wel voor ts dat hij zijn rug borst en benen mee trained anders loopt hij erbij als een aap en dan word et niks deze zomer
Ja dat is echt vervelend met 7 man om 1 apparaat staanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De sportscholen raken in deze maanden overspoeld met mannetjes als de ts die enkel de armen en buik trainen om een wasbordje voor de zomer te krijgen.
Je ziet inderdaad in elke sportschool wel een figuur met paardenstaart in een knot en wolvenshirt aan die van zijn psycholoog te horen heeft gekregen om te gaan fitnessen om zo meer zelfvertrouwen te krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:08 schreef Micson het volgende:
Onzekere kneusjes die maar gaan trainen in de hoop daar zelfvertrouwen of enige vorm van vrouwelijke affectie uit te halen.
Doe geen moeite, het helpt niet.
Laatst zag ik een foto van jou, haan. En laten we het eerlijk zijn, jij trekt ook geen volle zalen met die pens van je.quote:
Ben al weer lichter.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Laatst zag ik een foto van jou, haan. En laten we het eerlijk zijn, jij trekt ook geen volle zalen met die pens van je.
Nee, en het heeft mij veel extra's opgeleverd. Maar ik mag hopen dat je naast die spiermassa ook aan de binnenkant veranderd bent.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:48 schreef maxburger het volgende:
Maar trainen is dus zinloos volgens de meeste meiden op FOK!?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben al weer lichter.
Ik heb nu een sixpack en 3x per week een half uur bankdrukken
Heel goed. Get ripped or die tryin'.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben al weer lichter.
Haha. TS is een mooiboy die alleen maar biceps, triceps en zijn buik traint. En ondertussen heeft hij nog steeds een kippenborstje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 04:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
chicks zeggen altijd dat ze niet zo oppervlakkig zijn en geen gespierde ( ripped dus, niet gigantisch met of zonder hoge bf) man willen of daar niet op vallen, maar zodra ze er een zien worden ze vervalt kunnen ze hun instinct niet tegenhouden.
gespierde mannen lopen er altijd zo mee te koop, iedereen mag en moet zien hoe sexy ze zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit ja.Al die FOK!sters die zeggen maakt allemaal niet uit blablalbla en dan zie je ze zelf wel pics posten van mannen / celebrities die toevallig ook nog eens ripped as fhk zijn.
___
Echt een typische vrouwen post dit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:13 schreef Kola het volgende:
[..]
gespierde mannen lopen er altijd zo mee te koop, iedereen mag en moet zien hoe sexy ze zijn.![]()
Liever gewoon een normaal lichaam en een man die nog iets van bescheidenheid in zich heeft.
Kom niet haten, mijn vuisten zijn harder dan jouw haat.quote:
Typische gespierde mannen post dit. arrogantie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Echt een typische vrouwen post dit.![]()
Wat ik lees is: Liever gespierd iemand maar moet wel bescheiden zijn.
Benader mij, broeder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kom niet haten, mijn vuisten zijn harder dan jouw haat.
Dit jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:05 schreef ikjijallebei het volgende:
Jezelf proberen breed te maken voor chicks
je kan gespierd, trots en toch bescheiden zijn. Je weet half niet hoeveel werk het is om goed gespierd te worden. Daarnaast als je zelf van fatty naar atheletisch/ietwat gespierd gaat zie je gelijk hoe "niet oppervlakkig" vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:13 schreef Kola het volgende:
[..]
gespierde mannen lopen er altijd zo mee te koop, iedereen mag en moet zien hoe sexy ze zijn.![]()
Liever gewoon een normaal lichaam en een man die nog iets van bescheidenheid in zich heeft.
Kom jij wel eens buiten? Overal (!) vrouwen met mannen die niet gespierd/normaal van postuur zijn. Dat is net zoiets als zeggen dat je het als vrouw maar beter kan opgeven als je geen dikke tieten+kont hebt. Jij leeft echt op het internet of zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
je kan gespierd, trots en toch bescheiden zijn. Je weet half niet hoeveel werk het is om goed gespierd te worden. Daarnaast als je zelf van fatty naar atheletisch/ietwat gespierd gaat zie je gelijk hoe "niet oppervlakkig" vrouwen zijn.
Die rationele woorden mogen dan best op een forum werken maar irl bijna onmogelijk om je dierlijke gevoelens tegen te gaan
ik heb het toch niet over afwijzen. Ik heb het over de belangstelling die ze krijgen. Een mooie man met een goed lichaam en hoofd heeft meer kans en hoeft er ( afhankelijk van hoe je er tegenaan kijkt ) minder voor te werken. "Normale" mannen moeten welbespraakt zijn, anders is het erg lastig voor ze.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:16 schreef Kola het volgende:
[..]
Kom jij wel eens buiten? Overal (!) vrouwen met mannen die niet gespierd/normaal van postuur zijn. Dat is net zoiets als zeggen dat je het als vrouw maar beter kan opgeven als je geen dikke tieten+kont hebt. Jij leeft echt op het internet of zo.
De enigen die iemand zouden afwijzen om een gebrek aan spieren zijn pubermeisjs en kamperwijven. Misschien ligt die oppervlakkigheid waar je het over hebt dus meer aan de doelgroep waar je achteraan gaat.
Nu ben ik zelf sowieso niet iemand die op feestjes in de zomer zijn shirt uit doet (heb zelf ook altijd hekel aan als er van die Sjonnies met een bezwete rug tegen mij aanlopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:13 schreef Kola het volgende:
[..]
Dit dus, ik ben tenminste het hele jaar door afzichtelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die alleen in de zomer er goed uitzien en in de winter meteen 10 kg aankomen
Vind ik totaal niet. Ja misschien als je op ons-jacht bent, maar daarbuiten.. Misschien ervaar je het als man wel anders, daar kan ik ook niet over mee oordelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb het toch niet over afwijzen. Ik heb het over de belangstelling die ze krijgen. Een mooie man met een goed lichaam en hoofd heeft meer kans en hoeft er ( afhankelijk van hoe je er tegenaan kijkt ) minder voor te werken. "Normale" mannen moeten welbespraakt zijn, anders is het erg lastig voor ze.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dit dus, ik ben tenminste het hele jaar door afzichtelijk
Moest lachenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dit dus, ik ben tenminste het hele jaar door afzichtelijk
Oké, dan ga ik wel huilen ipv lachen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:15 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben zo'n reactie
gewoon lekker bulken voor een winters speklaagje toch, zie je toch niet met kleren aanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die alleen in de zomer er goed uitzien en in de winter meteen 10 kg aankomen
Ik sport omdat het gewoon gezond is, niet alleen om goed uit te zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gewoon lekker bulken voor een winters speklaagje toch, zie je toch niet met kleren aan
jij hebt make-up om er goed uit te zien, wij nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik sport omdat het gewoon gezond is, niet alleen om goed uit te zien.
Ik smeer toch geen make up op mijn lichaam?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
jij hebt make-up om er goed uit te zien, wij niet
wel op je gezicht toch? alsof het lichaam dan nog wat boeit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik smeer toch geen make up op mijn lichaam?
Maar topic gaat over sportschool/lichaam? Mannen moeten ook in de winter gewoon goed uitzien ipv 10 kg aankomen, daar ging het mij om.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wel op je gezicht toch? alsof het lichaam dan nog wat boeit.
als ze een leuk koppie heeft, dan valt er wel het een en ander mee te compenserenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar topic gaat over sportschool/lichaam? Mannen moeten ook in de winter gewoon goed uitzien ipv 10 kg aankomen, daar ging het mij om.
Edit: en tuurlijk boeit het lichaam nog, wil je een vriendin van 200 kg?
Wat is dit voor onzin??quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Mannen moeten ook in de winter gewoon goed uitzien ipv 10 kg aankomen, daar ging het mij om.
Niet alle vrouwen worden dik van chocola of wel?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin??
Kan je eerder over vrouwen zeggen, met hun chocola.
Leuk koppie belangrijk maar mag geen zwijn zijn asl je begrijpt wat ik bedoel ze moet ook goed lichaam hebben 50 kg 160 cm silicon cup D tits lekker hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
als ze een leuk koppie heeft, dan valt er wel het een en ander mee te compenseren
swso mattiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Leuk koppie belangrijk maar mag geen zwijn zijn asl je begrijpt wat ik bedoel ze moet ook goed lichaam hebben 50 kg 160 cm silicon cup D tits lekker hoor
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben al weer lichter.
wat? jij doet nooit 20x8 flat bench in de smith? dikke pomp allesquote:
Ik durf nooit in de smith, ik gebruik altijd apparaten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wat? jij doet nooit 20x8 flat bench in de smith? dikke pomp alles
Alsof dat niet werktquote:Op zondag 10 maart 2013 04:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Trainen met de hoop om daarna chicks te kunnen fixenFaalert.
Nee, tenzij je een soasletje wil pakkenquote:
Tip 1: Iets bij je hebben om ze in te plannen, zo voorkom je verwarring, jaloezie en dubbele afspraken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:22 schreef maxburger het volgende:
Okee jongens, ik ben dus al een tijdje aan het trainen en het begint zijn vruchten af te werpen. Mijn armen zijn dikker geworden en er begint zich een mooie sixpack te vormen. Maar nu komt ook mijn angst. Hoe ga ik komende zomer om met alle meiden die als vliegen op de stroop om mij heen zullen hangen op het strand. Iemand tips? Groetjes.
Waarschijnlijk ben jij niet uit de randstad geweest, maar hier werkt die shit niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Tip 1: Iets bij je hebben om ze in te plannen, zo voorkom je verwarring, jaloezie en dubbele afspraken.
Tip 2: Zorg dat de planning realistisch is qua tijd en reizen op 1 dag.
[ afbeelding ]
Tip 3: Zorg voor een goede stevige pimpslap om die lelijke draken uit je buurt te houden:
[ afbeelding ]
Als ze erg flink zijn, kan je altijd je schoen gebruiken:
[ afbeelding ]
Tip 4: Ga op het strand naast een groepje (waarin mannen en vrouwen zitten) liggen waar de mannen een buikje hebben en doe nonchalant. Daarna vraag je een jongen in die groep iets (zodat ze je niet als bedreiging zien) om het gesprek uiteindelijk met de meid in kwestie te beginnen (wel eerst een jongen en een andere meid aanspreken en met hun praten). Deze jongens gaan je uiteindelijk toch als bedreiging zien en je afzeiken of tenminste proberen. Op dat moment moet je toeslaan want:
[ afbeelding ]
Tip 5: Afgunst komt vanzelf als je met meiden dingen doet. Dit is het teken dat je goed bezig bent, besteed hier geen aandacht aan, zelfs niet als ze dreigen met geweld want dan zijn ze wanhopig.
Tip 6: Hou je aan je eigen regels en maak een duidelijk plan, want if you fail to plan, you plan to fail![]()
[ afbeelding ]
Succes Bro!
Waar werkt het niet?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij niet uit de randstad geweest, maar hier werkt die shit niet.
Waarom in godsnaam nu pas. Het is verdomme al maart. Beetje Apollo-status doe je minstens een jaar over, en dan moet je al goed weten waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:27 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben ook van plan binnenkort te gaan trainen.
Eerst wat afvallen, en mijn doel is ook de zomer wat meer 'body' te hebben.
Ik zit namelijk door het hele land heen, dusquote:Op zondag 10 maart 2013 11:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij niet uit de randstad geweest, maar hier werkt die shit niet.
Ik ben niet zo thuis in termen a la apollo status, en pissed of etcquote:Op zondag 10 maart 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam nu pas. Het is verdomme al maart. Beetje Apollo-status doe je minstens een jaar over, en dan moet je al goed weten waar je mee bezig bent.
Don't get your hopes up maatje, deze zomer loop je er net zo inferieur bij als de rest van Nederland. Des te meer reden om PISSED OFF te worden en summerbulken tot je er bij neervalt.Succes!
Ga naar iemand die verstand heeft van voeding en sporten en vraag aan hem een persoonlijk sportschema, zo kan je ook effectief trainen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in termen a la apollo status, en pissed of etc
Ik neem binnenkort een abbo op een sportschool, mooi full body schema en dan ook cardio daar doen. Hopelijk vetpercentage naar beneden (weet de huidige niet eens..)
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
Don't get your hopes up maatje, deze zomer loop je er net zo inferieur bij als de rest van Nederland. Des te meer reden om PISSED OFF te worden en summerbulken tot je er bij neervalt.
Goedzo man, zie ook al dat je het BB-topic al hebt gevonden. Nice. Spreek alleen niet in termen à la 'hopelijk', want daar beginnen de problemen al. Je moet er echt 100% voor (willen) gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in termen a la apollo status, en pissed of etc
Ik neem binnenkort een abbo op een sportschool, mooi full body schema en dan ook cardio daar doen. Hopelijk vetpercentage naar beneden (weet de huidige niet eens..)
Gelukkig is de wereld niet zwart-wit en heb je ook exemplaren die beide hebben. Dat zijn de gents die met je vriendinnen paren, krullenbolletje. Dat zijn ze.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Knappe man met normaal lichaam > normaal tot lelijke man met gespierd lichaam.
Je vergeet man met geld.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Zie mijn vorige posts.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:22 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga er 100% voor haha.
Heb 4 maanden de tijd, niet veel maar moet toch wel genoeg zijn.
De boeren dorpsfeesten hier, die chicks zijn hier te hard aan het zuipem en feesten dat je meer kans maakt als je ook hard feest.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zit namelijk door het hele land heen, dus
Moet je 3 keer in de week gaan zonder excuusquote:Op zondag 10 maart 2013 11:22 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga er 100% voor haha.
Heb 4 maanden de tijd, niet veel maar moet toch wel genoeg zijn.
Dat is een andere situatie.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
De boeren dorpsfeesten hier, die chicks zijn hier te hard aan het zuipem en feesten dat je meer kans maakt als je ook hard feest.
Zijn er maar weinig. Ik doelde er meer op dat een getraind lichaam bij mij geen meerwaarde heeft als er geen knap hoofd/persoonlijkheid bij zit. Daarnaast vind ik super gespierd niet eens zo mooi.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goedzo man, zie ook al dat je het BB-topic al hebt gevonden. Nice. Spreek alleen niet in termen à la 'hopelijk', want daar beginnen de problemen al. Je moet er echt 100% voor (willen) gaan.
Vetpercentage kun je eenvoudig en vrij accuraat meten met de US ARMY methode: http://www.free-online-ca(...)-fat-calculator.html. Je hebt alleen een weegschaal en meetlint nodig.
7-12% is een mooi streven. (= sixpack, aderen, volle definitie, etc)
[..]
Gelukkig is de wereld niet zwart-wit en heb je ook exemplaren die beide hebben. Dat zijn de gents die met je vriendinnen paren, krullenbolletje. Dat zijn ze.
Voor golddiggers ja, normale vrouwen nietquote:Op zondag 10 maart 2013 11:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je vergeet man met geld.
Die zijn altijd aantrekkelijk
Maar hier ken je toch op een of andere manier elkaar dus het ijs is al gebroken.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is een andere situatie.
Zelf zit ik nu in Limburg, maar met uitgaan zijn ook genoeg aanpakken voor vrouwen te versieren.
Was ik ook van plan, maandag - woensdag en vrijdag. Dinsdag donderdag en zaterdag voetballenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
Moet je 3 keer in de week gaan zonder excuus
De ideale wereld, iedereen heeft zn prijsquote:Op zondag 10 maart 2013 11:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor golddiggers ja, normale vrouwen niet
Een reputatie hebben die slecht is, kan je juist goed gebruikenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
Maar hier ken je toch op een of andere manier elkaar dus het ijs is al gebroken.
Doe ik ook inplaats van voetbal doe ik nu waterpolo, iedereen zegt nu wel dat al aardig wat ben afgevallen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maandag - woensdag en vrijdag. Dinsdag donderdag en zaterdag voetballen
Zoon van de kroegbaas , dus iedereen kent me daarvan en ken ik eigenlijk ook veel oudere lui.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De ideale wereld, iedereen heeft zn prijs
[..]
Een reputatie hebben die slecht is, kan je juist goed gebruiken
Ah dan zit je altijd goed al.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:31 schreef smitjew het volgende:
[..]
Zoon van de kroegbaas , dus iedereen kent me daarvan en ken ik eigenlijk ook veel oudere lui.
Ik wil op zaterdag alleen geen spierpijn hebben aan mijn benen voor een wedstrijd. Dus zal ik die op maandag doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
Doe ik ook inplaats van voetbal doe ik nu waterpolo, iedereen zegt nu wel dat al aardig wat ben afgevallen.
Maar ik ben eigenlijk ook meer in mijn vel gegroeid.
Ik doe gewoon eerst kwartier op de steps en dan ga ik aan de gewichten hhangen. Soort fullbody zorg dat je warm blijft en na de tijd vreet wat kwark en dan voel ik de volgende dag spierpijn rust wat uit en pak de volgende dag de andere spieren.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil op zaterdag alleen geen spierpijn hebben aan mijn benen voor een wedstrijd. Dus zal ik die op maandag doen.
Maar om spieren te laten groeien is rust belangrijk, is dit dan niet een te druk programma?
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil op zaterdag alleen geen spierpijn hebben aan mijn benen voor een wedstrijd. Dus zal ik die op maandag doen.
Maar om spieren te laten groeien is rust belangrijk, is dit dan niet een te druk programma?
Ditquote:
Oh god please kill me already.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:39 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dit
Alleen pak ik ze nu van 15 reps, ik ben verdubbelt in kracht maar op die manier raak ik mijn laagje niet kwijt.
Ik moet vaker met minder gewichten doen.
Tuurlijk, voedsel is belangrijk maar ik bedoel meer reps met minder gewicht dat je veel langer door brand.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh god please kill me already.
Ben je nu aan het trollen of denk je echt dat je dan je speklaag kwijtraakt? Denk je niet dat dat te maken heeft met een steady calorie tekort zodat je lichaam die vetreserves gaat aanspreken voor energie?
Dus de opbouw van lactic acid ('melkzuur') en het resulterende brandende gevoel betekent dat je vet aan het verbranden bent?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef smitjew het volgende:
[..]
Tuurlijk, voedsel is belangrijk maar ik bedoel meer reps met minder gewicht dat je veel langer door brand.
Het helpt wel als je een kameraad op dezelfde sportschool hebt zodat je elkaar beetje pushed.quote:
Dat bedoel ik, ik doe nu 3x15 en begin overal bij de max te komen met gewichten. Krijg zo'n sterkste man body.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dus de opbouw van lactic acid ('melkzuur') en het resulterende brandende gevoel betekent dat je vet aan het verbranden bent?
Maatje, je bent geindoctrineerd door een wereld van fitnesshomo's en stratenmakers. Ik heb zelf altijd 3 sets van 5-8 reps getraind en ben zo droog als een theedoek. Repranges en ververlies is allemaal broscience, diet is king. Look it up! Informatie is gratis.
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:56 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik doe nu 3x15 en begin overal bij de max te komen met gewichten. Krijg zo'n sterkste man body.
Sterk maar nog wel dik.
KLB / Mensen die zeggen: Ok jongens :')quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:22 schreef maxburger het volgende:
Okee jongens, ik ben dus al een tijdje aan het trainen en het begint zijn vruchten af te werpen. Mijn armen zijn dikker geworden en er begint zich een mooie sixpack te vormen. Maar nu komt ook mijn angst. Hoe ga ik komende zomer om met alle meiden die als vliegen op de stroop om mij heen zullen hangen op het strand. Iemand tips? Groetjes.
dit is op zich wel waar, maar er zijn veel minder vrouwen die zich aangetrokken voelen tot doorgezakte hangbuikzwijnen dan mensen die strak in hun vel zitten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
geloof mij van breder worden trek je niet meer chicks aan, er zijn vrouwen die houden van mannen die niet buff zijn die trek je aan als je niet buff bent, en er zijn vrouwen die buff mooi vinden. ligt er dus maar net aan wat jij bent en wat vrouwen mooi vinden
uitstraling telt ook, ik ben gelukkig geen hangbuikzwijn(train zelf ook). maar TS vind zichzelf helemaal de bom en loopt waarschijnlijk ook de hele dag met zijn lats aangespannen en borst vooruit in de rondte met een kop van kijk mij eens. vrouwen vinden dat ook niet altijd even leukquote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dit is op zich wel waar, maar er zijn veel minder vrouwen die zich aangetrokken voelen tot doorgezakte hangbuikzwijnen dan mensen die strak in hun vel zitten.
als je er echter gewoon normaal (zoals de TS) uitziet, dan is het vrij onnodig.
tuurlijk, uitstraling is het allerbelangrijkst.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
uitstraling telt ook, ik ben gelukkig geen hangbuikzwijn(train zelf ook). maar TS vind zichzelf helemaal de bom en loopt waarschijnlijk ook de hele dag met zijn lats aangespannen en borst vooruit in de rondte met een kop van kijk mij eens. vrouwen vinden dat ook niet altijd even leuk
Dat is niet de vergelijking die je moet maken?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:15 schreef krullenbolletje het volgende:
halfuur benchen? ik kan dit niet serieus nemenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben al weer lichter.
helaas wel, maar dat soort vrouwen zijn vaak niet de meest normale typetjes(vmbo meisjes met nickelson jassen aan enzo )quote:Op zondag 10 maart 2013 20:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
tuurlijk, uitstraling is het allerbelangrijkst.
maar als jij meer zelfvertrouwen kunt kweken (en jezelf daardoor een betere uitstraling kunt aanmeten) door in de gym te staan, dan moet je dat vooral doen.
en volgens mij zijn er vreemd genoeg zelfs vrouwen die op jouw beschrijving vallen
Gewoon 8 min rust nemen tussen de repsquote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
halfuur benchen? ik kan dit niet serieus nemen
Bij de eerste is het een pluspunt maar niet belangerijk, bij de tweede maakt het voor mij niks uit. Dat hij aan zijn lichaam wil werken is niks mis mee, hij moet alleen geen wonderen verwachten puur omdat hij nu gespierd is. Met een normaal lichaam kan je ook meiden versieren als je spontaan bent en een gemiddeld uiterlijk hebt. En die quote is niet echt van toepassing hier, er is ook nog iets tussen dik en gespierd.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat is niet de vergelijking die je moet maken?
Knappe man met normaal lichaam vs knappe man met gespierd lichaam
of
Normaal tot lelijke man met normaal lichaam vs normaal tot lelijke man met gespierd lichaam.
Ik zie er het probleem niet van als TS aan zijn lichaam wil werken, de reden (meer bitches) is voor veel mannen een reden om het te doen maar niet iedereen durft het uit te spreken.
Natuurlijk zijn er tal van andere factoren die een man aantrekkelijk maken maar daar kan je niet overal aan werken.
Quote van sportschool: "tired of being fat and ugly? Just be ugly instead"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |