moeilijk te zien zo, we zien je rug en benen niet.quote:
ik vind je tietjes een beetje te hard, heb je onlanks borstvoeding gegeven?quote:
Dank je, jij bent tenminste serieus. Ik zal ook eens foto's op bb.com zetten. Kijken wat ze er daar van zeggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
moeilijk te zien zo, we zien je rug en benen niet.
je traps, chest en biceps zien er op zich wel aardig uit.
wel aardig dan.quote:
Thanks man, het begon eigenlijk eerst thuis met mn dumbbells en sinds kort ook de sportschool. Maar met dat beginnersschema is alles natuurlijk te licht nu dus ik train ook nog steeds thuis.quote:
je kan wel zien dat je teveel curlt. doe triceps manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:16 schreef maxburger het volgende:
[..]
Thanks man, het begon eigenlijk eerst thuis met mn dumbbells en sinds kort ook de sportschool. Maar met dat beginnersschema is alles natuurlijk te licht nu dus ik train ook nog steeds thuis.
Will do! Triceps zijn 2/3 van je arm ofzo toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je kan wel zien dat je teveel curlt. doe triceps man
ja daarom man, ziet er mooier uit vind ik dan zo'n tumor aan de voorkant.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:19 schreef maxburger het volgende:
[..]
Will do! Triceps zijn 2/3 van je arm ofzo toch?
Haha!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja daarom man, ziet er mooier uit vind ik dan zo'n tumor aan de voorkant.
chicks zeggen altijd dat ze niet zo oppervlakkig zijn en geen gespierde ( ripped dus, niet gigantisch met of zonder hoge bf) man willen of daar niet op vallen, maar zodra ze er een zien worden ze vervalt kunnen ze hun instinct niet tegenhouden.quote:
dat dikke armen en een sixpack noemenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:54 schreef maxburger het volgende:
Alles voor niks tot zover?
Even voor de duidelijkheid, ik was altijd een sprietje, dus dit is een behoorlijke prestatie voor mij.
spot on.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het ligt niet aan die armen maar aan jouw houding en voorkomen ts. Al heb jij nog zulke dikke armen, als jij nog steeds zo soft en angstig als de pest bent zal er niets veranderen. Dat jij deze vraagt stelt is dus eigenlijk al een teken aan de wand.
Eerlijkere antwoorden dan in KLB, zul je niet krijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:42 schreef Damsel het volgende:
Hey ts, niet onzeker worden door de reacties van sommige hier. Onthoud dat je in de klaagbaak zit.
Ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het maakt mij niet zoveel uit, als je maar een interessante vent bent verder.
Toch kan je met blokjes en dikke armen wel meer zelfverzekerdheid krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee valt. Charisma en zelfverzekerdheid is waar het om draait.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |