Jij mag wegblijven uit mijn topic.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
HA HA HA, denken dat je nu wel vrouwen kan scorenAls je een leuke vent was geweest, had je al die moeite helemaal niet hoeven doen.
Dat dus. Ik heb geen sixpack en geen dikke armen, maar wel gewoon een lekker wijfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
Als je een leuke vent was geweest, had je al die moeite helemaal niet hoeven doen.
Ah okee thanks. Maar blokjes en armen is wel pluspunt toch? Menig meisje gaat daar wel door soppen volgens mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
je moet ze negeren, dus eigenlijk wat je nu ook al doet, maar dan uit superioriteit in plaats van uit gene.
het maakt mij niet zoveel uit, als je maar een interessante vent bent verder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ah okee thanks. Maar blokjes en armen is wel pluspunt toch? Menig meisje gaat daar wel door soppen volgens mij.
Ik denk dat dat wel mee valt. Charisma en zelfverzekerdheid is waar het om draait.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ah okee thanks. Maar blokjes en armen is wel pluspunt toch? Menig meisje gaat daar wel door soppen volgens mij.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
HA HA HA, denken dat je nu wel vrouwen kan scorenAls je een leuke vent was geweest, had je al die moeite helemaal niet hoeven doen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:28 schreef maxburger het volgende:
[..]
Jij mag wegblijven uit mijn topic.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:34 schreef BaajGuardian het volgende:
gewoon met je blote lul over het strand lopen dan blijven iig alle kinderen op afstand, scheelt weer een paar mensen.
Prima adviesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:34 schreef BaajGuardian het volgende:
gewoon met je blote lul over het strand lopen dan blijven iig alle kinderen op afstand, scheelt weer een paar mensen.
nee, is niet gebeurd, gaat ook niet gebeurenquote:
neequote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Nee is niet gebeurd maar dat gebeurt welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
nee, is niet gebeurd, gaat ook niet gebeuren
zinloos, ik heb er ervaring mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:48 schreef maxburger het volgende:
Maar trainen is dus zinloos volgens de meeste meiden op FOK!?
Okee wtfquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
zinloos, ik heb er ervaring mee.
kut voor je dat je al die moeite voor niks gedaan hebt.
ok jammerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee is niet gebeurd maar dat gebeurt wel
Ja, alles voor niks.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:54 schreef maxburger het volgende:
[ afbeelding ]
Alles voor niks tot zover?
Even voor de duidelijkheid, ik was altijd een sprietje, dus dit is een behoorlijke prestatie voor mij.
is niet me bafkamer, maar anders herkennen chimi's die ik soortgelijke foto's heb gestuurt mij en ben ik de lulquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, alles voor niks.
Waarom mogen we het interieur van je badkamer niet zien.
ik heb 15 seconden naar het labeltje op je boxer zitten kijken om te zien of ik kon lezen wat er stond. maar gefeliciteerd verder, als je er zelf maar blij mee bent, toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:54 schreef maxburger het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid, ik was altijd een sprietje, dus dit is een behoorlijke prestatie voor mij.
Jij vindt het niks dus?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb 15 seconden naar het labeltje op je boxer zitten kijken om te zien of ik kon lezen wat er stond. maar gefeliciteerd verder, als je er zelf maar blij mee bent, toch?
het is meer dat een foto van een willekeurig lichaam me weinig doet.quote:
Dan heeft ie hem toch binnenstebuiten aanquote:
lekkere tietjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:54 schreef maxburger het volgende:
[ afbeelding ]
dat noem k geen brede arme hoor, je spant je spieren zelfs aan..! ziet er niet breder uit dan de gemiddelde rukarm, kan niet geloven dat je daar meer moeite voor hebt gedaan dan dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:54 schreef maxburger het volgende:
[ afbeelding ]
Cijfer?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:03 schreef Kola het volgende:
[..]
dat noem k geen brede arme hoor, je spant je spieren zelfs aan..! ziet er niet breder uit dan de gemiddelde rukarm, kan niet geloven dat je daar meer moeite voor hebt gedaan dan dat.
Godver, bedankt hequote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
zie ook niet echt spieren eigenlijk, je bent een beetje dik.
je hebt nog wel een paar maanden om wat vet te shredden voor de zomer-look. lukt vast wel.quote:
Maar ik ben echt niet dik. Je ziet mijn ribben super duidelijk. Ik wil juist aankomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je hebt nog wel een paar maanden om wat vet te shredden voor de zomer-look. lukt vast wel.
7.569988331 / 10 fok standaard (dikkertjes halen het niveau omlaag)quote:
Verbeterpunten?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
7.569988331 / 10 fok standaard (dikkertjes halen het niveau omlaag)
5.54 / 10 real life standaard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |