Nu ben ik zelf sowieso niet iemand die op feestjes in de zomer zijn shirt uit doet (heb zelf ook altijd hekel aan als er van die Sjonnies met een bezwete rug tegen mij aanlopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:13 schreef Kola het volgende:
[..]
gespierde mannen lopen er altijd zo mee te koop, iedereen mag en moet zien hoe sexy ze zijn.![]()
Liever gewoon een normaal lichaam en een man die nog iets van bescheidenheid in zich heeft.
Dit dus, ik ben tenminste het hele jaar door afzichtelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die alleen in de zomer er goed uitzien en in de winter meteen 10 kg aankomen
Vind ik totaal niet. Ja misschien als je op ons-jacht bent, maar daarbuiten.. Misschien ervaar je het als man wel anders, daar kan ik ook niet over mee oordelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb het toch niet over afwijzen. Ik heb het over de belangstelling die ze krijgen. Een mooie man met een goed lichaam en hoofd heeft meer kans en hoeft er ( afhankelijk van hoe je er tegenaan kijkt ) minder voor te werken. "Normale" mannen moeten welbespraakt zijn, anders is het erg lastig voor ze.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dit dus, ik ben tenminste het hele jaar door afzichtelijk
Moest lachenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Dit dus, ik ben tenminste het hele jaar door afzichtelijk
Oké, dan ga ik wel huilen ipv lachen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:15 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben zo'n reactie
gewoon lekker bulken voor een winters speklaagje toch, zie je toch niet met kleren aanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die alleen in de zomer er goed uitzien en in de winter meteen 10 kg aankomen
Ik sport omdat het gewoon gezond is, niet alleen om goed uit te zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gewoon lekker bulken voor een winters speklaagje toch, zie je toch niet met kleren aan
jij hebt make-up om er goed uit te zien, wij nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik sport omdat het gewoon gezond is, niet alleen om goed uit te zien.
Ik smeer toch geen make up op mijn lichaam?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
jij hebt make-up om er goed uit te zien, wij niet
wel op je gezicht toch? alsof het lichaam dan nog wat boeit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik smeer toch geen make up op mijn lichaam?
Maar topic gaat over sportschool/lichaam? Mannen moeten ook in de winter gewoon goed uitzien ipv 10 kg aankomen, daar ging het mij om.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wel op je gezicht toch? alsof het lichaam dan nog wat boeit.
als ze een leuk koppie heeft, dan valt er wel het een en ander mee te compenserenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar topic gaat over sportschool/lichaam? Mannen moeten ook in de winter gewoon goed uitzien ipv 10 kg aankomen, daar ging het mij om.
Edit: en tuurlijk boeit het lichaam nog, wil je een vriendin van 200 kg?
Wat is dit voor onzin??quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Mannen moeten ook in de winter gewoon goed uitzien ipv 10 kg aankomen, daar ging het mij om.
Niet alle vrouwen worden dik van chocola of wel?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin??
Kan je eerder over vrouwen zeggen, met hun chocola.
Leuk koppie belangrijk maar mag geen zwijn zijn asl je begrijpt wat ik bedoel ze moet ook goed lichaam hebben 50 kg 160 cm silicon cup D tits lekker hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
als ze een leuk koppie heeft, dan valt er wel het een en ander mee te compenseren
swso mattiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Leuk koppie belangrijk maar mag geen zwijn zijn asl je begrijpt wat ik bedoel ze moet ook goed lichaam hebben 50 kg 160 cm silicon cup D tits lekker hoor
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben al weer lichter.
Ik heb nu een sixpack en 3x per week een half uur bankdrukken
wat? jij doet nooit 20x8 flat bench in de smith? dikke pomp allesquote:
Ik durf nooit in de smith, ik gebruik altijd apparaten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wat? jij doet nooit 20x8 flat bench in de smith? dikke pomp alles
Alsof dat niet werktquote:Op zondag 10 maart 2013 04:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Trainen met de hoop om daarna chicks te kunnen fixenFaalert.
Nee, tenzij je een soasletje wil pakkenquote:
Tip 1: Iets bij je hebben om ze in te plannen, zo voorkom je verwarring, jaloezie en dubbele afspraken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:22 schreef maxburger het volgende:
Okee jongens, ik ben dus al een tijdje aan het trainen en het begint zijn vruchten af te werpen. Mijn armen zijn dikker geworden en er begint zich een mooie sixpack te vormen. Maar nu komt ook mijn angst. Hoe ga ik komende zomer om met alle meiden die als vliegen op de stroop om mij heen zullen hangen op het strand. Iemand tips? Groetjes.
Waarschijnlijk ben jij niet uit de randstad geweest, maar hier werkt die shit niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Tip 1: Iets bij je hebben om ze in te plannen, zo voorkom je verwarring, jaloezie en dubbele afspraken.
Tip 2: Zorg dat de planning realistisch is qua tijd en reizen op 1 dag.
[ afbeelding ]
Tip 3: Zorg voor een goede stevige pimpslap om die lelijke draken uit je buurt te houden:
[ afbeelding ]
Als ze erg flink zijn, kan je altijd je schoen gebruiken:
[ afbeelding ]
Tip 4: Ga op het strand naast een groepje (waarin mannen en vrouwen zitten) liggen waar de mannen een buikje hebben en doe nonchalant. Daarna vraag je een jongen in die groep iets (zodat ze je niet als bedreiging zien) om het gesprek uiteindelijk met de meid in kwestie te beginnen (wel eerst een jongen en een andere meid aanspreken en met hun praten). Deze jongens gaan je uiteindelijk toch als bedreiging zien en je afzeiken of tenminste proberen. Op dat moment moet je toeslaan want:
[ afbeelding ]
Tip 5: Afgunst komt vanzelf als je met meiden dingen doet. Dit is het teken dat je goed bezig bent, besteed hier geen aandacht aan, zelfs niet als ze dreigen met geweld want dan zijn ze wanhopig.
Tip 6: Hou je aan je eigen regels en maak een duidelijk plan, want if you fail to plan, you plan to fail![]()
[ afbeelding ]
Succes Bro!
Waar werkt het niet?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij niet uit de randstad geweest, maar hier werkt die shit niet.
Waarom in godsnaam nu pas. Het is verdomme al maart. Beetje Apollo-status doe je minstens een jaar over, en dan moet je al goed weten waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:27 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben ook van plan binnenkort te gaan trainen.
Eerst wat afvallen, en mijn doel is ook de zomer wat meer 'body' te hebben.
Ik zit namelijk door het hele land heen, dusquote:Op zondag 10 maart 2013 11:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij niet uit de randstad geweest, maar hier werkt die shit niet.
Ik ben niet zo thuis in termen a la apollo status, en pissed of etcquote:Op zondag 10 maart 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam nu pas. Het is verdomme al maart. Beetje Apollo-status doe je minstens een jaar over, en dan moet je al goed weten waar je mee bezig bent.
Don't get your hopes up maatje, deze zomer loop je er net zo inferieur bij als de rest van Nederland. Des te meer reden om PISSED OFF te worden en summerbulken tot je er bij neervalt.Succes!
Ga naar iemand die verstand heeft van voeding en sporten en vraag aan hem een persoonlijk sportschema, zo kan je ook effectief trainen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in termen a la apollo status, en pissed of etc
Ik neem binnenkort een abbo op een sportschool, mooi full body schema en dan ook cardio daar doen. Hopelijk vetpercentage naar beneden (weet de huidige niet eens..)
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:07 schreef Panzermaus het volgende:
Don't get your hopes up maatje, deze zomer loop je er net zo inferieur bij als de rest van Nederland. Des te meer reden om PISSED OFF te worden en summerbulken tot je er bij neervalt.
Goedzo man, zie ook al dat je het BB-topic al hebt gevonden. Nice. Spreek alleen niet in termen à la 'hopelijk', want daar beginnen de problemen al. Je moet er echt 100% voor (willen) gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in termen a la apollo status, en pissed of etc
Ik neem binnenkort een abbo op een sportschool, mooi full body schema en dan ook cardio daar doen. Hopelijk vetpercentage naar beneden (weet de huidige niet eens..)
Gelukkig is de wereld niet zwart-wit en heb je ook exemplaren die beide hebben. Dat zijn de gents die met je vriendinnen paren, krullenbolletje. Dat zijn ze.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Knappe man met normaal lichaam > normaal tot lelijke man met gespierd lichaam.
Je vergeet man met geld.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Knappe man met normaal lichaam > normaal tot lelijke man met gespierd lichaam.
Zie mijn vorige posts.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:22 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga er 100% voor haha.
Heb 4 maanden de tijd, niet veel maar moet toch wel genoeg zijn.
De boeren dorpsfeesten hier, die chicks zijn hier te hard aan het zuipem en feesten dat je meer kans maakt als je ook hard feest.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zit namelijk door het hele land heen, dus
Moet je 3 keer in de week gaan zonder excuusquote:Op zondag 10 maart 2013 11:22 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga er 100% voor haha.
Heb 4 maanden de tijd, niet veel maar moet toch wel genoeg zijn.
Dat is een andere situatie.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
De boeren dorpsfeesten hier, die chicks zijn hier te hard aan het zuipem en feesten dat je meer kans maakt als je ook hard feest.
Zijn er maar weinig. Ik doelde er meer op dat een getraind lichaam bij mij geen meerwaarde heeft als er geen knap hoofd/persoonlijkheid bij zit. Daarnaast vind ik super gespierd niet eens zo mooi.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goedzo man, zie ook al dat je het BB-topic al hebt gevonden. Nice. Spreek alleen niet in termen à la 'hopelijk', want daar beginnen de problemen al. Je moet er echt 100% voor (willen) gaan.
Vetpercentage kun je eenvoudig en vrij accuraat meten met de US ARMY methode: http://www.free-online-ca(...)-fat-calculator.html. Je hebt alleen een weegschaal en meetlint nodig.
7-12% is een mooi streven. (= sixpack, aderen, volle definitie, etc)
[..]
Gelukkig is de wereld niet zwart-wit en heb je ook exemplaren die beide hebben. Dat zijn de gents die met je vriendinnen paren, krullenbolletje. Dat zijn ze.
Voor golddiggers ja, normale vrouwen nietquote:Op zondag 10 maart 2013 11:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je vergeet man met geld.
Die zijn altijd aantrekkelijk
Maar hier ken je toch op een of andere manier elkaar dus het ijs is al gebroken.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is een andere situatie.
Zelf zit ik nu in Limburg, maar met uitgaan zijn ook genoeg aanpakken voor vrouwen te versieren.
Was ik ook van plan, maandag - woensdag en vrijdag. Dinsdag donderdag en zaterdag voetballenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
Moet je 3 keer in de week gaan zonder excuus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |