De ideale wereld, iedereen heeft zn prijsquote:Op zondag 10 maart 2013 11:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor golddiggers ja, normale vrouwen niet
Een reputatie hebben die slecht is, kan je juist goed gebruikenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
Maar hier ken je toch op een of andere manier elkaar dus het ijs is al gebroken.
Doe ik ook inplaats van voetbal doe ik nu waterpolo, iedereen zegt nu wel dat al aardig wat ben afgevallen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maandag - woensdag en vrijdag. Dinsdag donderdag en zaterdag voetballen
Zoon van de kroegbaas , dus iedereen kent me daarvan en ken ik eigenlijk ook veel oudere lui.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De ideale wereld, iedereen heeft zn prijs
[..]
Een reputatie hebben die slecht is, kan je juist goed gebruiken
Ah dan zit je altijd goed al.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:31 schreef smitjew het volgende:
[..]
Zoon van de kroegbaas , dus iedereen kent me daarvan en ken ik eigenlijk ook veel oudere lui.
Ik wil op zaterdag alleen geen spierpijn hebben aan mijn benen voor een wedstrijd. Dus zal ik die op maandag doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
Doe ik ook inplaats van voetbal doe ik nu waterpolo, iedereen zegt nu wel dat al aardig wat ben afgevallen.
Maar ik ben eigenlijk ook meer in mijn vel gegroeid.
Ik doe gewoon eerst kwartier op de steps en dan ga ik aan de gewichten hhangen. Soort fullbody zorg dat je warm blijft en na de tijd vreet wat kwark en dan voel ik de volgende dag spierpijn rust wat uit en pak de volgende dag de andere spieren.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil op zaterdag alleen geen spierpijn hebben aan mijn benen voor een wedstrijd. Dus zal ik die op maandag doen.
Maar om spieren te laten groeien is rust belangrijk, is dit dan niet een te druk programma?
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil op zaterdag alleen geen spierpijn hebben aan mijn benen voor een wedstrijd. Dus zal ik die op maandag doen.
Maar om spieren te laten groeien is rust belangrijk, is dit dan niet een te druk programma?
Ditquote:
Oh god please kill me already.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:39 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dit
Alleen pak ik ze nu van 15 reps, ik ben verdubbelt in kracht maar op die manier raak ik mijn laagje niet kwijt.
Ik moet vaker met minder gewichten doen.
Tuurlijk, voedsel is belangrijk maar ik bedoel meer reps met minder gewicht dat je veel langer door brand.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oh god please kill me already.
Ben je nu aan het trollen of denk je echt dat je dan je speklaag kwijtraakt? Denk je niet dat dat te maken heeft met een steady calorie tekort zodat je lichaam die vetreserves gaat aanspreken voor energie?
Dus de opbouw van lactic acid ('melkzuur') en het resulterende brandende gevoel betekent dat je vet aan het verbranden bent?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef smitjew het volgende:
[..]
Tuurlijk, voedsel is belangrijk maar ik bedoel meer reps met minder gewicht dat je veel langer door brand.
Het helpt wel als je een kameraad op dezelfde sportschool hebt zodat je elkaar beetje pushed.quote:
Dat bedoel ik, ik doe nu 3x15 en begin overal bij de max te komen met gewichten. Krijg zo'n sterkste man body.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dus de opbouw van lactic acid ('melkzuur') en het resulterende brandende gevoel betekent dat je vet aan het verbranden bent?
Maatje, je bent geindoctrineerd door een wereld van fitnesshomo's en stratenmakers. Ik heb zelf altijd 3 sets van 5-8 reps getraind en ben zo droog als een theedoek. Repranges en ververlies is allemaal broscience, diet is king. Look it up! Informatie is gratis.
quote:Op zondag 10 maart 2013 11:56 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik doe nu 3x15 en begin overal bij de max te komen met gewichten. Krijg zo'n sterkste man body.
Sterk maar nog wel dik.
KLB / Mensen die zeggen: Ok jongens :')quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:22 schreef maxburger het volgende:
Okee jongens, ik ben dus al een tijdje aan het trainen en het begint zijn vruchten af te werpen. Mijn armen zijn dikker geworden en er begint zich een mooie sixpack te vormen. Maar nu komt ook mijn angst. Hoe ga ik komende zomer om met alle meiden die als vliegen op de stroop om mij heen zullen hangen op het strand. Iemand tips? Groetjes.
dit is op zich wel waar, maar er zijn veel minder vrouwen die zich aangetrokken voelen tot doorgezakte hangbuikzwijnen dan mensen die strak in hun vel zitten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
geloof mij van breder worden trek je niet meer chicks aan, er zijn vrouwen die houden van mannen die niet buff zijn die trek je aan als je niet buff bent, en er zijn vrouwen die buff mooi vinden. ligt er dus maar net aan wat jij bent en wat vrouwen mooi vinden
uitstraling telt ook, ik ben gelukkig geen hangbuikzwijn(train zelf ook). maar TS vind zichzelf helemaal de bom en loopt waarschijnlijk ook de hele dag met zijn lats aangespannen en borst vooruit in de rondte met een kop van kijk mij eens. vrouwen vinden dat ook niet altijd even leukquote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dit is op zich wel waar, maar er zijn veel minder vrouwen die zich aangetrokken voelen tot doorgezakte hangbuikzwijnen dan mensen die strak in hun vel zitten.
als je er echter gewoon normaal (zoals de TS) uitziet, dan is het vrij onnodig.
tuurlijk, uitstraling is het allerbelangrijkst.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
uitstraling telt ook, ik ben gelukkig geen hangbuikzwijn(train zelf ook). maar TS vind zichzelf helemaal de bom en loopt waarschijnlijk ook de hele dag met zijn lats aangespannen en borst vooruit in de rondte met een kop van kijk mij eens. vrouwen vinden dat ook niet altijd even leuk
Dat is niet de vergelijking die je moet maken?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Knappe man met normaal lichaam > normaal tot lelijke man met gespierd lichaam.
halfuur benchen? ik kan dit niet serieus nemenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben al weer lichter.
Ik heb nu een sixpack en 3x per week een half uur bankdrukken
helaas wel, maar dat soort vrouwen zijn vaak niet de meest normale typetjes(vmbo meisjes met nickelson jassen aan enzo )quote:Op zondag 10 maart 2013 20:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
tuurlijk, uitstraling is het allerbelangrijkst.
maar als jij meer zelfvertrouwen kunt kweken (en jezelf daardoor een betere uitstraling kunt aanmeten) door in de gym te staan, dan moet je dat vooral doen.
en volgens mij zijn er vreemd genoeg zelfs vrouwen die op jouw beschrijving vallen
Gewoon 8 min rust nemen tussen de repsquote:Op zondag 10 maart 2013 20:30 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
halfuur benchen? ik kan dit niet serieus nemen
Bij de eerste is het een pluspunt maar niet belangerijk, bij de tweede maakt het voor mij niks uit. Dat hij aan zijn lichaam wil werken is niks mis mee, hij moet alleen geen wonderen verwachten puur omdat hij nu gespierd is. Met een normaal lichaam kan je ook meiden versieren als je spontaan bent en een gemiddeld uiterlijk hebt. En die quote is niet echt van toepassing hier, er is ook nog iets tussen dik en gespierd.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat is niet de vergelijking die je moet maken?
Knappe man met normaal lichaam vs knappe man met gespierd lichaam
of
Normaal tot lelijke man met normaal lichaam vs normaal tot lelijke man met gespierd lichaam.
Ik zie er het probleem niet van als TS aan zijn lichaam wil werken, de reden (meer bitches) is voor veel mannen een reden om het te doen maar niet iedereen durft het uit te spreken.
Natuurlijk zijn er tal van andere factoren die een man aantrekkelijk maken maar daar kan je niet overal aan werken.
Quote van sportschool: "tired of being fat and ugly? Just be ugly instead"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |