moeilijk te zien zo, we zien je rug en benen niet.quote:
ik vind je tietjes een beetje te hard, heb je onlanks borstvoeding gegeven?quote:
Dank je, jij bent tenminste serieus. Ik zal ook eens foto's op bb.com zetten. Kijken wat ze er daar van zeggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
moeilijk te zien zo, we zien je rug en benen niet.
je traps, chest en biceps zien er op zich wel aardig uit.
wel aardig dan.quote:
Thanks man, het begon eigenlijk eerst thuis met mn dumbbells en sinds kort ook de sportschool. Maar met dat beginnersschema is alles natuurlijk te licht nu dus ik train ook nog steeds thuis.quote:
je kan wel zien dat je teveel curlt. doe triceps manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:16 schreef maxburger het volgende:
[..]
Thanks man, het begon eigenlijk eerst thuis met mn dumbbells en sinds kort ook de sportschool. Maar met dat beginnersschema is alles natuurlijk te licht nu dus ik train ook nog steeds thuis.
Will do! Triceps zijn 2/3 van je arm ofzo toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je kan wel zien dat je teveel curlt. doe triceps man
ja daarom man, ziet er mooier uit vind ik dan zo'n tumor aan de voorkant.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:19 schreef maxburger het volgende:
[..]
Will do! Triceps zijn 2/3 van je arm ofzo toch?
Haha!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja daarom man, ziet er mooier uit vind ik dan zo'n tumor aan de voorkant.
chicks zeggen altijd dat ze niet zo oppervlakkig zijn en geen gespierde ( ripped dus, niet gigantisch met of zonder hoge bf) man willen of daar niet op vallen, maar zodra ze er een zien worden ze vervalt kunnen ze hun instinct niet tegenhouden.quote:
dat dikke armen en een sixpack noemenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:54 schreef maxburger het volgende:
Alles voor niks tot zover?
Even voor de duidelijkheid, ik was altijd een sprietje, dus dit is een behoorlijke prestatie voor mij.
spot on.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het ligt niet aan die armen maar aan jouw houding en voorkomen ts. Al heb jij nog zulke dikke armen, als jij nog steeds zo soft en angstig als de pest bent zal er niets veranderen. Dat jij deze vraagt stelt is dus eigenlijk al een teken aan de wand.
Eerlijkere antwoorden dan in KLB, zul je niet krijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:42 schreef Damsel het volgende:
Hey ts, niet onzeker worden door de reacties van sommige hier. Onthoud dat je in de klaagbaak zit.
Ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het maakt mij niet zoveel uit, als je maar een interessante vent bent verder.
Toch kan je met blokjes en dikke armen wel meer zelfverzekerdheid krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee valt. Charisma en zelfverzekerdheid is waar het om draait.
De sportscholen raken in deze maanden overspoeld met mannetjes als de ts die enkel de armen en buik trainen om een wasbordje voor de zomer te krijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:24 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Toch kan je met blokjes en dikke armen wel meer zelfverzekerdheid krijgen
Hoop wel voor ts dat hij zijn rug borst en benen mee trained anders loopt hij erbij als een aap en dan word et niks deze zomer
Ja dat is echt vervelend met 7 man om 1 apparaat staanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De sportscholen raken in deze maanden overspoeld met mannetjes als de ts die enkel de armen en buik trainen om een wasbordje voor de zomer te krijgen.
Je ziet inderdaad in elke sportschool wel een figuur met paardenstaart in een knot en wolvenshirt aan die van zijn psycholoog te horen heeft gekregen om te gaan fitnessen om zo meer zelfvertrouwen te krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:08 schreef Micson het volgende:
Onzekere kneusjes die maar gaan trainen in de hoop daar zelfvertrouwen of enige vorm van vrouwelijke affectie uit te halen.
Doe geen moeite, het helpt niet.
Laatst zag ik een foto van jou, haan. En laten we het eerlijk zijn, jij trekt ook geen volle zalen met die pens van je.quote:
Ben al weer lichter.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Laatst zag ik een foto van jou, haan. En laten we het eerlijk zijn, jij trekt ook geen volle zalen met die pens van je.
Nee, en het heeft mij veel extra's opgeleverd. Maar ik mag hopen dat je naast die spiermassa ook aan de binnenkant veranderd bent.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:48 schreef maxburger het volgende:
Maar trainen is dus zinloos volgens de meeste meiden op FOK!?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben al weer lichter.
Ik heb nu een sixpack en 3x per week een half uur bankdrukken
Heel goed. Get ripped or die tryin'.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ben al weer lichter.
Ik heb nu een sixpack en 3x per week een half uur bankdrukken
Haha. TS is een mooiboy die alleen maar biceps, triceps en zijn buik traint. En ondertussen heeft hij nog steeds een kippenborstje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ah okee thanks. Maar blokjes en armen is wel pluspunt toch? Menig meisje gaat daar wel door soppen volgens mij.
Dit ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 04:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
chicks zeggen altijd dat ze niet zo oppervlakkig zijn en geen gespierde ( ripped dus, niet gigantisch met of zonder hoge bf) man willen of daar niet op vallen, maar zodra ze er een zien worden ze vervalt kunnen ze hun instinct niet tegenhouden.
gespierde mannen lopen er altijd zo mee te koop, iedereen mag en moet zien hoe sexy ze zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit ja.Al die FOK!sters die zeggen maakt allemaal niet uit blablalbla en dan zie je ze zelf wel pics posten van mannen / celebrities die toevallig ook nog eens ripped as fhk zijn.
___
Echt een typische vrouwen post dit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:13 schreef Kola het volgende:
[..]
gespierde mannen lopen er altijd zo mee te koop, iedereen mag en moet zien hoe sexy ze zijn.![]()
Liever gewoon een normaal lichaam en een man die nog iets van bescheidenheid in zich heeft.
Kom niet haten, mijn vuisten zijn harder dan jouw haat.quote:
Typische gespierde mannen post dit. arrogantie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Echt een typische vrouwen post dit.![]()
Wat ik lees is: Liever gespierd iemand maar moet wel bescheiden zijn.
Benader mij, broeder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kom niet haten, mijn vuisten zijn harder dan jouw haat.
Dit jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:05 schreef ikjijallebei het volgende:
Jezelf proberen breed te maken voor chicks
je kan gespierd, trots en toch bescheiden zijn. Je weet half niet hoeveel werk het is om goed gespierd te worden. Daarnaast als je zelf van fatty naar atheletisch/ietwat gespierd gaat zie je gelijk hoe "niet oppervlakkig" vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:13 schreef Kola het volgende:
[..]
gespierde mannen lopen er altijd zo mee te koop, iedereen mag en moet zien hoe sexy ze zijn.![]()
Liever gewoon een normaal lichaam en een man die nog iets van bescheidenheid in zich heeft.
Kom jij wel eens buiten? Overal (!) vrouwen met mannen die niet gespierd/normaal van postuur zijn. Dat is net zoiets als zeggen dat je het als vrouw maar beter kan opgeven als je geen dikke tieten+kont hebt. Jij leeft echt op het internet of zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
je kan gespierd, trots en toch bescheiden zijn. Je weet half niet hoeveel werk het is om goed gespierd te worden. Daarnaast als je zelf van fatty naar atheletisch/ietwat gespierd gaat zie je gelijk hoe "niet oppervlakkig" vrouwen zijn.
Die rationele woorden mogen dan best op een forum werken maar irl bijna onmogelijk om je dierlijke gevoelens tegen te gaan
ik heb het toch niet over afwijzen. Ik heb het over de belangstelling die ze krijgen. Een mooie man met een goed lichaam en hoofd heeft meer kans en hoeft er ( afhankelijk van hoe je er tegenaan kijkt ) minder voor te werken. "Normale" mannen moeten welbespraakt zijn, anders is het erg lastig voor ze.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:16 schreef Kola het volgende:
[..]
Kom jij wel eens buiten? Overal (!) vrouwen met mannen die niet gespierd/normaal van postuur zijn. Dat is net zoiets als zeggen dat je het als vrouw maar beter kan opgeven als je geen dikke tieten+kont hebt. Jij leeft echt op het internet of zo.
De enigen die iemand zouden afwijzen om een gebrek aan spieren zijn pubermeisjs en kamperwijven. Misschien ligt die oppervlakkigheid waar je het over hebt dus meer aan de doelgroep waar je achteraan gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |