bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
quote:
Neequote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Bedoel je de remake van expeditie robinson op sbs? Dat is de schat van oranje ofzoiets
ron boszhard zit bij de publieke omroep, niet bij sbs..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Nee![]()
Ik bedoel dat spel wat 10 jaar terug ofzo op tv was, beetje tegelijkertijd met Spel zonder Grenzen.
Moesten ze een survivalbaan over en dat soort dingen.
Ron Boszhard deed volgens mij de presentatie.
Zo irritant als je er niet op kan komen.
Klopt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ron boszhard zit bij de publieke omroep, niet bij sbs..
Gerard zet zijn beste beentje voor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geert hoes op zijn bek![]()
Gerard heeft hem nog eens een korte relatie met hem gehad
Zo'n sterrenslag achtig iets?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ron boszhard zit bij de publieke omroep, niet bij sbs..
Dan moet het 1 van deze zijn, van wikipedia gehaald:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Nee![]()
Ik bedoel dat spel wat 10 jaar terug ofzo op tv was, beetje tegelijkertijd met Spel zonder Grenzen.
Moesten ze een survivalbaan over en dat soort dingen.
Ron Boszhard deed volgens mij de presentatie.
Zo irritant als je er niet op kan komen.
Geheel aan mij voorbij gegaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sterrenslag was wel terug bij BNN een aantal jaren terug.
Nu pas?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is het eigenlijk een kansloos kutprogramma bedenk ik me ineens.
Ja maar sommige mensen zijn ouder dan 12.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sterrenslag is een eeuwen oud programma
Zei ik van niet dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sterrenslag is een eeuwen oud programma
Gelukkig is dit de laatste keerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Kom je lekker op tijd meequote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
kan je een sbs programma noemen dat niet kansloos & kut is?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Het had live moeten zijn en ze moesten meer naar de 70 meter gepushed worden.quote:
De aangekochte dingen die ze niet zelf producerenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kan je een sbs programma noemen dat niet kansloos & kut is?
Vooral dat live ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het had live moeten zijn en ze moesten meer naar de 70 meter gepushed worden.
WMB, Smaakpolitie, Red mijn vakantie, Piets weerbericht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kan je een sbs programma noemen dat niet kansloos & kut is?
De duitser is de mol. Zit het te mollen zodat kijkers wegblijven. minder geld in de pot voor sbs..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het had live moeten zijn en ze moesten meer naar de 70 meter gepushed worden.
Wat is WMBquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WMB, Smaakpolitie, Red mijn vakantie, Piets weerbericht.
Ohja dat isquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook pauper programmasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je wilt niet het risico missen dat je iets heeeel slechts gemist hebtquote:
Ssshhhhhquote:
Oh maar dat doen we hier allemaal hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
SsshhhhhIk doe net alsof ik iets met mijn leven doe dan sbs kijken & tegelijkertijd op Fok posten..
Bestaat al.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
Eigenlijk moeten ze nu gewoon iets heel truttigs doen met sterren...gewoon omdat niemand het verwacht:
Sterren bakken koekjes
Sterren Strippenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
Eigenlijk moeten ze nu gewoon iets heel truttigs doen met sterren...gewoon omdat niemand het verwacht:
Sterren bakken koekjes
Ja en dan Kelly vooraan zekerquote:
terror jaapquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kelly hoeft niet, die hebben we allemaal al gezien.
Imca Marina, Anny Schilder enzo
Mijn avondeten, lunch èn ontbijt van de afgelopen week draait zich om in mijn maagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kelly hoeft niet, die hebben we allemaal al gezien.
Imca Marina, Anny Schilder enzo
Nee er gaan er nog 4 springenquote:
Nee joh, bij sbs zijn programma's nooit eerder afgelopen dan staat aangegevenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee joh, bij sbs zijn programma's nooit eerder afgelopen dan staat aangegeven
Wat echt heel knap is voor een opgenomen programmaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee joh, bij sbs zijn programma's nooit eerder afgelopen dan staat aangegeven
Vorige week liepen ze ook uitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat echt heel knap is voor een opgenomen programma
zo meteen weer het belangrijke bericht in beeld dat hart van nederland later begint..quote:
Het gaat nu geloof ik om de metersquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
Niet dat het me uitmaakt, maar waarom gaf de "jury" geen cijfers?
Breaking newsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zo meteen weer het belangrijke bericht in beeld dat hart van nederland later begint..
Dat ie het durft te zeggen...gewoon die 70 meterquote:
eerder zei een jury lid om te focussen op de techniek in plats van hoe ver ze springenquote:
Waar blijft je theorie nu dat ze van de 70 meter springen als 2de sprong in de finale?quote:
Heeft ff flink van de Glühwein genipt.quote:
Nee ijsbeerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:02 schreef hunter2011 het volgende:
Is dat zeehond op het hoofd van Gerard
nee.. mogen ze niet van de duitserquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:02 schreef Palomar het volgende:
is er al iemand van de hoogste schans geweest?
Misschien Geert en wie was er nog mer door?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
En Patty in shownieuws: Ja het gaat heel spectaculair worden, Chimene gaat vallen en Bibi moet zelfs naar het ziekenhuis!
En gaat er ook iemand van de 70 meter?
'Dat ga ik lekker niet vertellen, maar de kans is wel heel groot!'
Het oog wil ook watquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:04 schreef hunter2011 het volgende:
Tess voegt echt niets toe aan het programma, dit kan iedereen
Of het is een domper om 'nee' te zeggen en dan zeg je het maar zoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien Geert en wie was er nog mer door?
Mijn oog wil spectaculaire valpartijen.quote:
Ik ben bang van wel...maar stiekem hoop ik dat iemand het wel gaat doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Of het is een domper om 'nee' te zeggen en dan zeg je het maar zo
Wil je ook een keer dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef tralalala het volgende:
Zijn dit soort banen normaal gesproken open voor het publiek? Of alleen voor de 15 meter pro's?
of niet springt...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze krijgen allemaal 35k...of je van de 15m of de 70m af springt, maakt dus niets uit.
Mari van de ven krijgt maar 17,5quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze krijgen allemaal 35k...of je van de 15m of de 70m af springt, maakt dus niets uit.
Precies, Emile heeft ook gewoon lekker gecasht. Een prestatieafhankelijke beloning lijkt me iets eerlijker.quote:
Per meter uitbetalenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, Emile heeft ook gewoon lekker gecasht. Een prestatieafhankelijke beloning lijkt me iets eerlijker.
die hoeft niet eens mee te doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Mari van de ven krijgt maar 17,5
Maar die hoeft ook niet te springen, die zorgt alleen voor wilde nachten met Geer
Ach, eerlijkheid en spelshow gaat niet echt samen. Who cares.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, Emile heeft ook gewoon lekker gecasht. Een prestatieafhankelijke beloning lijkt me iets eerlijker.
Is Mari dan homo?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Mari van de ven krijgt maar 17,5
Maar die hoeft ook niet te springen, die zorgt alleen voor wilde nachten met Geer
Bel een hulplijn.quote:
Dat komt ook omdat SBS het begrip BN definieert als iedereen die weleens een minuut op tv is geweestquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, eerlijkheid en spelshow gaat niet echt samen. Who cares.
Morgen zijn we dit weer vergeten. En de BN-ers ben ik zelfs nú al vergeten.
ja he? Heb ik ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
stiekem wel.. alcohol maakt meer grappig dan je lief is
Ik zou niet zonder kunnen hoor, wat moet je dan afzeikenquote:
Oh ik heb elke dag DWDD nogquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder kunnen hoor, wat moet je dan afzeiken
Da's 1u per dag....dat is weinig hoorquote:
welk filmpje? O.oquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:12 schreef Maver24 het volgende:
In dat filmpje zie je dus wel mensen van die 70m springen, zal wel in de tussendoor pauzes zijn door echte schansspringers. Beetje nep dus
Dan ben ik nog niet thuisquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
En Spangas eigenlijk ook nog. Elke dag.
In dat stukje met die vraag over welke afstand ze maximaal kunne springen, zie ik duidelijk dat ze van de 70m gaan maar dat zijn ze bnners nietquote:
Even samengevat.quote:
Als ik veel ga zuipen zou ik zo die muts van Gerard opzetten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
stiekem wel.. alcohol maakt meer grappig dan je lief is
Dat ligt eraan...je weet niet wanneer de ene opmerking eindigt en de nieuwe begint...dus je zou het als één kunnen zienquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je kan ze ook per domme opmerking betalen![]()
Kelly miljonair en SBS failliet
dat is gewoon misleidende reklamequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)en-heel-pittig.dhtml
In dat artikel staat dat ze ook voor 120 meter schans kunnen kiezen haha
Bloemkool is geen broccoliquote:
en ich bin ein berliner.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:20 schreef Palomar het volgende:
[..]
is er eentje uit het rijtje 'I have a dream'
quote:
quote:
quote:
quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:20 schreef hunter2011 het volgende:
Bloemkool is geen broccoli.
leuke jongen en leuk haar.
Waarom?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zie het! De muts van Gerard lijkt op de oren van Samson![]()
Nou ik zit te shaken in mijn stoelquote:
Een skiquote:
Ik moet steeds aan Baantjer denken met dat Keizer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
Waarom laat je je nog steeds aanspreken met Keizer en niet je gewone naam?
Rastaboy.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:25 schreef bizzle het volgende:
kleine stoute calimero? Dit was de eerste sprong die ik zie in deze show. Wie is keizer?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:24 schreef ChatGirl het volgende:
Jongens, Hart van Nederland begint later. Ik denk, ik zeg het alvast.
De zoon van Albert Keizerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:25 schreef bizzle het volgende:
kleine stoute calimero? Dit was de eerste sprong die ik zie in deze show. Wie is keizer?
Dan kijken er toch nog meer mensenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:24 schreef ChatGirl het volgende:
Jongens, Hart van Nederland begint later. Ik denk, ik zeg het alvast.
sorryquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]dat soort informatie geloof ik alleen van de belangrijke tekstregel boven in beeld.. mag je niet mee spotten
Kan niet Julio Poch zit vastquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Patty moeten ze een keer uit een vliegtuig gooien.
er is tenminste iemand die het grappig vindtwitter:Naomi_ON twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 22:21:16Helaas wil fleur 'vliegende hollanders' kijken. Meteen een goeie grap van keizer: bloemkool is geen broccoli #hilarisch reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Een voorbeeld voor sporters over de hele wereld
Wie is dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:29 schreef Stickertje het volgende:
er is tenminste iemand die het grappig vindtwitter:Naomi_ON twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 22:21:16Helaas wil fleur 'vliegende hollanders' kijken. Meteen een goeie grap van keizer: bloemkool is geen broccoli #hilarisch reageer retweet
22:38 dusquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:25 schreef Stickertje het volgende:
dat soort informatie geloof ik alleen van de belangrijke tekstregel boven in beeld.. mag je niet mee spotten
Wat is het ook een teringzender met zijn allen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
Ja! Daar is de tekst regel.. hart van nederland begint 8 minnuten later
Chimene.quote:
hoe weten ze dat nou als dit weken geleden is opgenomenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Er wordt zo belabberd over ons gesproken haha, moeten ze dit eens allemaal lezen
Zelfkennis he.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoe weten ze dat nou als dit weken geleden is opgenomen
Daar hoef je geen paragnost voor de zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hoe weten ze dat nou als dit weken geleden is opgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |