Geheel aan mij voorbij gegaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sterrenslag was wel terug bij BNN een aantal jaren terug.
Nu pas?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is het eigenlijk een kansloos kutprogramma bedenk ik me ineens.
Ja maar sommige mensen zijn ouder dan 12.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sterrenslag is een eeuwen oud programma
Zei ik van niet dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sterrenslag is een eeuwen oud programma
Gelukkig is dit de laatste keerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Kom je lekker op tijd meequote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
kan je een sbs programma noemen dat niet kansloos & kut is?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Het had live moeten zijn en ze moesten meer naar de 70 meter gepushed worden.quote:
De aangekochte dingen die ze niet zelf producerenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kan je een sbs programma noemen dat niet kansloos & kut is?
Vooral dat live ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het had live moeten zijn en ze moesten meer naar de 70 meter gepushed worden.
WMB, Smaakpolitie, Red mijn vakantie, Piets weerbericht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kan je een sbs programma noemen dat niet kansloos & kut is?
De duitser is de mol. Zit het te mollen zodat kijkers wegblijven. minder geld in de pot voor sbs..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het had live moeten zijn en ze moesten meer naar de 70 meter gepushed worden.
Wat is WMBquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WMB, Smaakpolitie, Red mijn vakantie, Piets weerbericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |