quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WMB, Smaakpolitie, Red mijn vakantie, Piets weerbericht.
Ook pauper programmasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WMB, Smaakpolitie, Red mijn vakantie, Piets weerbericht.
Je wilt niet het risico missen dat je iets heeeel slechts gemist hebtquote:
Ssshhhhhquote:
Oh maar dat doen we hier allemaal hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
SsshhhhhIk doe net alsof ik iets met mijn leven doe dan sbs kijken & tegelijkertijd op Fok posten..
Bestaat al.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
Eigenlijk moeten ze nu gewoon iets heel truttigs doen met sterren...gewoon omdat niemand het verwacht:
Sterren bakken koekjes
Sterren Strippenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
Eigenlijk moeten ze nu gewoon iets heel truttigs doen met sterren...gewoon omdat niemand het verwacht:
Sterren bakken koekjes
Ja en dan Kelly vooraan zekerquote:
terror jaapquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kelly hoeft niet, die hebben we allemaal al gezien.
Imca Marina, Anny Schilder enzo
Mijn avondeten, lunch èn ontbijt van de afgelopen week draait zich om in mijn maagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kelly hoeft niet, die hebben we allemaal al gezien.
Imca Marina, Anny Schilder enzo
Nee er gaan er nog 4 springenquote:
Nee joh, bij sbs zijn programma's nooit eerder afgelopen dan staat aangegevenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee joh, bij sbs zijn programma's nooit eerder afgelopen dan staat aangegeven
Wat echt heel knap is voor een opgenomen programmaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee joh, bij sbs zijn programma's nooit eerder afgelopen dan staat aangegeven
Vorige week liepen ze ook uitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat echt heel knap is voor een opgenomen programma
zo meteen weer het belangrijke bericht in beeld dat hart van nederland later begint..quote:
Het gaat nu geloof ik om de metersquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
Niet dat het me uitmaakt, maar waarom gaf de "jury" geen cijfers?
Breaking newsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zo meteen weer het belangrijke bericht in beeld dat hart van nederland later begint..
Dat ie het durft te zeggen...gewoon die 70 meterquote:
eerder zei een jury lid om te focussen op de techniek in plats van hoe ver ze springenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |