terror jaapquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kelly hoeft niet, die hebben we allemaal al gezien.
Imca Marina, Anny Schilder enzo
Mijn avondeten, lunch èn ontbijt van de afgelopen week draait zich om in mijn maagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kelly hoeft niet, die hebben we allemaal al gezien.
Imca Marina, Anny Schilder enzo
Nee er gaan er nog 4 springenquote:
Nee joh, bij sbs zijn programma's nooit eerder afgelopen dan staat aangegevenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee joh, bij sbs zijn programma's nooit eerder afgelopen dan staat aangegeven
Wat echt heel knap is voor een opgenomen programmaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee joh, bij sbs zijn programma's nooit eerder afgelopen dan staat aangegeven
Vorige week liepen ze ook uitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat echt heel knap is voor een opgenomen programma
zo meteen weer het belangrijke bericht in beeld dat hart van nederland later begint..quote:
Het gaat nu geloof ik om de metersquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
Niet dat het me uitmaakt, maar waarom gaf de "jury" geen cijfers?
Breaking newsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zo meteen weer het belangrijke bericht in beeld dat hart van nederland later begint..
Dat ie het durft te zeggen...gewoon die 70 meterquote:
eerder zei een jury lid om te focussen op de techniek in plats van hoe ver ze springenquote:
Waar blijft je theorie nu dat ze van de 70 meter springen als 2de sprong in de finale?quote:
Heeft ff flink van de Glühwein genipt.quote:
Nee ijsbeerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:02 schreef hunter2011 het volgende:
Is dat zeehond op het hoofd van Gerard
nee.. mogen ze niet van de duitserquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:02 schreef Palomar het volgende:
is er al iemand van de hoogste schans geweest?
Misschien Geert en wie was er nog mer door?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
En Patty in shownieuws: Ja het gaat heel spectaculair worden, Chimene gaat vallen en Bibi moet zelfs naar het ziekenhuis!
En gaat er ook iemand van de 70 meter?
'Dat ga ik lekker niet vertellen, maar de kans is wel heel groot!'
Het oog wil ook watquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:04 schreef hunter2011 het volgende:
Tess voegt echt niets toe aan het programma, dit kan iedereen
Of het is een domper om 'nee' te zeggen en dan zeg je het maar zoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien Geert en wie was er nog mer door?
Mijn oog wil spectaculaire valpartijen.quote:
Ik ben bang van wel...maar stiekem hoop ik dat iemand het wel gaat doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Of het is een domper om 'nee' te zeggen en dan zeg je het maar zo
Wil je ook een keer dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef tralalala het volgende:
Zijn dit soort banen normaal gesproken open voor het publiek? Of alleen voor de 15 meter pro's?
of niet springt...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze krijgen allemaal 35k...of je van de 15m of de 70m af springt, maakt dus niets uit.
Mari van de ven krijgt maar 17,5quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze krijgen allemaal 35k...of je van de 15m of de 70m af springt, maakt dus niets uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |