Jelly! Ik heb (serieus!) bij 97.5kg een deload gedaan naar 80kg omdat ik met mijn rug begon te liften. 100kg is toch wel een doel voor mij ook ja. Maargoed,v oorlopig dus 80 tot de form volledig onder controle is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:43 schreef banaliteit het volgende:
Deze week mag ik 100kg squatten! Een psychologische doorbraak. Klinkt heel gaaf ook.
Ik ben na 105kg (na 2mnd trainen) weer wat afgezakt en beter op m'n form gaan letten. Kreeg ook het idee dat ik met m'n rug begon te liften. Nu inmiddels weer op 97,5kg met goede form.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jelly! Ik heb (serieus!) bij 97.5kg een deload gedaan naar 80kg omdat ik met mijn rug begon te liften. 100kg is toch wel een doel voor mij ook ja. Maargoed,v oorlopig dus 80 tot de form volledig onder controle is.
http://articles.elitefts.(...)-to-properly-deload/quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kan iemand mij, heel simpel en kort maar krachtig de efficiëntie van deloaden uitleggen en wanneer je dit toepast?
Ik wil eens zien of ik dit goed begrijp namelijk.
Gefeliciteerd brah.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:30 schreef star_gazer het volgende:
Jongens, ik ben 30 geworden vandaag. Ik voel mijn testosteron dalen terwijl ik dit typ
Ik vind vooral zijn filosofie channel goed!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:15 schreef Hiatus het volgende:
Volgen jullie youtube channels?
Physiques of greatness kijk ik voornamelijk.
En soms een TMW , brandon campbell of elliot hulse filmpje.
TheRage191 was ook wel leuk.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:30 schreef star_gazer het volgende:
Jongens, ik ben 30 geworden vandaag. Ik voel mijn testosteron dalen terwijl ik dit typ
Die ziet er wel bruut uit! Ik heb nu ook een Tefal alleen dan een oude, zonder opvangbakje etc. Ik ga deze ook aanschaffen. Bedankt!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:30 schreef Zaran het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/t(...)50/9000000011224814/
Is wat duurder maar dan heb je ook wat. Heeft 3 standen Grill,Oven en Barbeque (dus open), een vetopvang bakje en afneembare platen zodat het makkelijk is af te wassen. Was verrast hoe mals en sappig het vlees was aangezien ik helemaal geen olie oid had toegevoegd. En in totaal kost het iets van 10 minuten (5-6 minuten voor de gril om op te warmen en 4 minuten grillen)
Hier de bereidingstijd per soort product
Hhttp://www.gebruikershand(...)html?page=0008#boven
het is niet bepaald chill om brak te trainen, maar het trainen helpt je wel van je brakheid af. Ikzelf had moeite met zware compounds gisterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:51 schreef banaliteit het volgende:
Vannacht veel alcohol gedronken en slecht geslapen. Ben benieuwd wat dat voor invloed heeft op mijn training morgen....
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:30 schreef star_gazer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:30 schreef star_gazer het volgende:
Congratsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:30 schreef star_gazer het volgende:
Grappig dat het allemaal zo verschilt. M'n benen en schouders groeien altijd goed. Rug ook aardig maar armen wil ik eigenlijk wel om janken hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heel bekend. Ik ben met 1,74 ook niet bepaald een gigant en volgens mij wel een vergelijkbare bouw. Goeie core+schest, stevige benen en armen van niks,
Slimmer trainen (lees: blessurevrij) en realistische verwachtingen hebben, dan is alles precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:11 schreef Zaran het volgende:
Als ik die verhalen hoor van gasten in de gym dat ze gewoon merken dat hun lichaam aan het afbouwen is en dat blessures veel langer duren en vaker voorkomen ben ik blij dat ik nog maar 21 ben
Als ik armen echt goed aanpak zie ik dat al op vrij korte termijn terug, zelfde voor benen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:42 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Grappig dat het allemaal zo verschilt. M'n benen en schouders groeien altijd goed. Rug ook aardig maar armen wil ik eigenlijk wel om janken haha
Ziet er goed uit. Ik denk dat je iets meer hip drive in je heupen moet hebben bij de PC. Die zien er vrij statisch uit nu. Het is niet veel maar het geeft net dat duwtje. Voorbeeld:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:28 schreef banaliteit het volgende:
Okay, dan ga ik zondag ook geen tijd verspillen aan trainen... Ik ga maandag pas weer trainen. Hopelijk ben ik dan een beetje hersteld.
Kunnen jullie trouwens beoordelen of mijn power clean qua techniek voldoende is? Feedback is meer dan welkom.
Hier zo mijn deadlift. Je ziet ook verschil in houding, ik weet niet of dat goed is.
Ik moet er echt keihard voor werken wil ik wat progressie in mijn armen krijgen. Ik moet er een workout voor vrij maken om ze flink aan te pakken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als ik armen echt goed aanpak zie ik dat al op vrij korte termijn terug, zelfde voor benen...
Het is sowieso al baas om te zien dat je zo dedicated bent.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moet er echt keihard voor werken wil ik wat progressie in mijn armen krijgen. Ik moet er een workout voor vrij maken om ze flink aan te pakken.
Als ik zie hoe snel mensen van mijn leeftijd om me heen verouderen en dichtgroeien dan heb ik onmiddelijk m´n volgende training in mijn hoofd. Het houdt je serieus jong en je lichaam functioneert stukken beter. Ik zou niet meer zonder kunnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is sowieso al baas om te zien dat je zo dedicated bent.Zie ik m'n pa niet doen, jammer genoeg.
Hij was vanmiddag geldigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:49 schreef Snakey het volgende:
Ik las vanmorgen een goeie over drinken en een kater.
You know you got a proper hangover when you need sun glasses to open up the fridge.
Hoe meer zweet het kost, hoe beter het gevoel als je opgegeven moment toch resultaat ziet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moet er echt keihard voor werken wil ik wat progressie in mijn armen krijgen. Ik moet er een workout voor vrij maken om ze flink aan te pakken.
Nu ben ik 25 dus heb ik nog weinig recht van spreken, maar kan dat ook nooit snappen... Het is hier in het westen een soort van excuus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik zie hoe snel mensen van mijn leeftijd om me heen verouderen en dichtgroeien dan heb ik onmiddelijk m´n volgende training in mijn hoofd. Het houdt je serieus jong en je lichaam functioneert stukken beter. Ik zou niet meer zonder kunnen.
Er zal best een dag komen dat het allemaal niet zo zwaar meer kan, maar dan zou ik alsnog trainen. Wat mij betreft sterf ik onder het ijzer.
Absoluut.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoe meer zweet het kost, hoe beter het gevoel als je opgegeven moment toch resultaat ziet.
Ja zeker een ecto die voor de zomer even een dbol kuurtje pakt, 3x per week borst biceps en dan weer een half jaar niet traint.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:16 schreef Hiatus het volgende:
Was gisteravond met gozer die roids gebruikt of gebruikte. Niet verder naar gevraagd , maar als je hem ziet denk je; "Do you even lift? "
skinny ass ecto, lekker slim.
Hmm, it keeps you awake, right. Het is nou eenmaal een feit dat sporten gezond is. Ik heb eens een foto gezien van het binnenste van een bot van een persoon die niet sportte en van een marathonloper. Het bot van die persoon die niet sportte was al donkerder geworden en die van de marathonloper was nog zowat goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik zie hoe snel mensen van mijn leeftijd om me heen verouderen en dichtgroeien dan heb ik onmiddelijk m´n volgende training in mijn hoofd. Het houdt je serieus jong en je lichaam functioneert stukken beter. Ik zou niet meer zonder kunnen.
Er zal best een dag komen dat het allemaal niet zo zwaar meer kan, maar dan zou ik alsnog trainen. Wat mij betreft sterf ik onder het ijzer.
Wat is deez?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het ijzer is je vriend, en dat is geen geintje inderdaad. Als je af en toe een dipje hebt en daarna het ijzer streelt, dan voel je de rush in je en het beest ontwaakt.
Nice, die van ons is laatst kapot gegaan na iets van 15-20 jaar gebruik (oud spul gaat t langst mee ;p) Ik denk dat dit m gaat worden, zit er ook niet verkeerd uit en de prijs valt best meequote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:30 schreef Zaran het volgende:
[..]
Is wat duurder maar dan heb je ook wat. Heeft 3 standen Grill,Oven en Barbeque (dus open), een vetopvang bakje en afneembare platen zodat het makkelijk is af te wassen. Was verrast hoe mals en sappig het vlees was aangezien ik helemaal geen olie oid had toegevoegd. En in totaal kost het iets van 10 minuten (5-6 minuten voor de gril om op te warmen en 4 minuten grillen)
Hier net zo, ik ben 1m78... en "droog" van mijzelf.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als ik armen echt goed aanpak zie ik dat al op vrij korte termijn terug, zelfde voor benen...
Gefeliciteerd, daar gaan al je gains.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hele week als een beest tekeer gegaan in de gym, nu alleen een kater van het bier van gister!
gewoon kapsalon pakken na het stappen. Shit is goed vor gainsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daar gaan al je gains.
I know, probeer nog te redden wat er te redden valt met mijn bakje kwarkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daar gaan al je gains.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je rotator cuff bevindt zich rondom de schouders. Niet bij je schuine buik....
De schouders train je al genoeg met de oefeningen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
*toevoegt aan wishlist*quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:30 schreef Zaran het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:47 schreef Verbosity het volgende:
De kuiten en biceps vergeet je te trainen en beter deel je het op over 2 workouts.
Bijvoorbeeld:Kuiten was ik idd vergeten op te schrijven, maar pak ik wel af en toe mee. Biceps pak je toch wel mee met chin ups? Ik voel ze iig wel flink daarbij dus isoleer ze zelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je rotator cuff bevindt zich rondom de schouders. Niet bij je schuine buik....
De schouders train je al genoeg met de oefeningen.
Ik denk dat ik met rotator cuff een andere oefening bedoel, wist de naam niet zeker. Weet wel vrij zeker dat ik daarmee schuine buikspieren pak en niet m'n schouders.
Anyway, bedankt voor je commentaar![]()
Ik woon trouwens best ver van de gym dus probeer wel redelijk veel oefeningen te doen als ik er ben, ook omdat ik niet altijd tijd heb om 3-4 keer per week te gaan. Het schema wat jij post deed ik eerder maar leverde minder progressie op dus daarover twijfel ik nog een beetje."I can accept failure. I can not accept not trying."
Had nog gezegd: je mot het bonnetje uitprinten van de website, dan geldt de reclameprijsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:20 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag m'n kilo paardenkogelbiefstuk opgehaald bij bossersvlees (link van stereo).
Was 9euro de kilo ipv 5,85.![]()
Straks proberen!
Ja gezien ja. Echt een prima slager die echt zeer goedkoop is. Stom van dat bonnetje..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had nog gezegd: je mot het bonnetje uitprinten van de website, dan geldt de reclameprijs
Misschien waren we elkaar net misgelopen: heb ook twee stuks gehaald net! Krijg een vriend te eten hier en ga het hem voorschotelen, kijken of hij verschil merkt.
Heb je de Runderentrecote en Rib-Eye ook gezien? Die zijn ook supergoedkoop. Betaal je gerust 20 EUR/kg voor bij de normale slager of supermarkt.
Volgens mij trekt zn schema echt op niks. Ze voeding in ieder geval, anders had ie wel resultaat gehad met roids.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zeker een ecto die voor de zomer even een dbol kuurtje pakt, 3x per week borst biceps en dan weer een half jaar niet traint.
Smaak is 99% identiek aan rundvleesbiefstuk. Als je het niet wist dat het paard was, zou niemand wat merken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja gezien ja. Echt een prima slager die echt zeer goedkoop is. Stom van dat bonnetje..
Hoe vind jij de smaak?
Je gaat het hem toch wel pas achteraf vertellen he?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had nog gezegd: je mot het bonnetje uitprinten van de website, dan geldt de reclameprijs
Misschien waren we elkaar net misgelopen: heb ook twee stuks gehaald net! Krijg een vriend te eten hier en ga het hem voorschotelen, kijken of hij verschil merkt.
Heb je de Runderentrecote en Rib-Eye ook gezien? Die zijn ook supergoedkoop. Betaal je gerust 20 EUR/kg voor bij de normale slager of supermarkt.
By the way, you just ate your best friendquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je gaat het hem toch wel pas achteraf vertellen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |