Ik ben geen expert maar ziet er prima uit naar mijn beoordelingsvermogen. Misschien er op letten dat je je rug niet bolt bij het laten zakken van de bar bij de clean.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:28 schreef banaliteit het volgende:
Okay, dan ga ik zondag ook geen tijd verspillen aan trainen... Ik ga maandag pas weer trainen. Hopelijk ben ik dan een beetje hersteld.
Kunnen jullie trouwens beoordelen of mijn power clean qua techniek voldoende is? Feedback is meer dan welkom.
Hier zo mijn deadlift. Je ziet ook verschil in houding, ik weet niet of dat goed is.
eten is denk ik meer de gewenning aan iets ge doen hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok kleine update..
Dag 5 van het niet roken.
Verschillen te merken tot nu toe:
a. Ik slaap onregelmatig.... alhoewel ik dit wijd aan het afkicken
b. Ik heb meer energie
c. ik heb meer lucht
d. tijdens het trainen gister verzuurde mijn spieren niet zo snel, terwijl ik toch zwaar trainde.
f. tijdens het hardlopen, wat ik altijd doe als warming up, was ik toen de teller voorbij was nog niet eens moe/had ik nog geen last van "gassing"
g. Ik heb veel meer trek om te eten
Bij de DL doet ie het ook, bij het omhoog komen zie je een rechte rug, bij het neergaan zie je de rug boltrekken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:46 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar ziet er prima uit naar mijn beoordelingsvermogen. Misschien er op letten dat je je rug niet bolt bij het laten zakken van de bar bij de clean.
Volgens mij had ik dat met slapen ook. Al ben ik gestopt met roken en begonnen met sporten, dus ik was dood als ik sliep. Toen ik stoptte met blowen merktte ik dat ik weer ging dromen (of begon te onthouden wat ik droomde). Goed bezig, ennuh, mijn tip, als je toch weer een keertje rookt, gewoon doorgaan met stoppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok kleine update..
Dag 5 van het niet roken.
Verschillen te merken tot nu toe:
a. Ik slaap onregelmatig.... alhoewel ik dit wijd aan het afkicken
b. Ik heb meer energie
c. ik heb meer lucht
d. tijdens het trainen gister verzuurde mijn spieren niet zo snel, terwijl ik toch zwaar trainde.
f. tijdens het hardlopen, wat ik altijd doe als warming up, was ik toen de teller voorbij was nog niet eens moe/had ik nog geen last van "gassing"
g. Ik heb veel meer trek om te eten
De perfecte biefstuk in 4 minutenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:16 schreef Zaran het volgende:
Net mn Tefal Gril binnen, gelijk even testen
Tegenwoordig als ik ga stappen drink ik niet. Dat scheelt al enorm veel. Een nachtje om 5 uur slapen is niet zo erg, helemaal als je er tot een uur of 1, 2 in blijft liggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:19 schreef MrGuma het volgende:
Tegenwoordig, als ik ga stappen (en dan tot ochtendvroeg) dan ben ik rond dinsdag voor m'n gevoel pas weer helemaal hersteld. Als in, m'n energielevel is dan weer op een normaal niveau.
Alcohol is echt niet zo desastreus voor je gains als je waarschijnlijk denkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tegenwoordig als ik ga stappen drink ik niet. Dat scheelt al enorm veel. Een nachtje om 5 uur slapen is niet zo erg, helemaal als je er tot een uur of 1, 2 in blijft liggen.
Ben nu voorlopig ook aan het minderen met alcohol. Heb in 2 maanden 1x buikgriep en 1x ontstoken maag gehad. Wil even m'n hele lichaam rustig aan 'reinigen'. Maar inderdaad, zonder alcohol is het volgens mij veel makkelijker te doen de dagen erna.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tegenwoordig als ik ga stappen drink ik niet. Dat scheelt al enorm veel. Een nachtje om 5 uur slapen is niet zo erg, helemaal als je er tot een uur of 1, 2 in blijft liggen.
Ik drink dan wel vaak als ik stap. Maar Sapstengel ging in op m'n energieniveau de dagen erna. En ik ga er vanuit dat hij zich daar vooral op richtte.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:27 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Alcohol is echt niet zo desastreus voor je gains als je waarschijnlijk denkt.
Als ik uit ga drink ik gewoon lekker, ook al heb ik die dag getrained en ga ik dag erna trainen.
Alleen als ik echt veel drink vind ik de dag erna trainen het niet waard omdat me prestaties eronder lijden.
http://www.t-nation.com/f(...)s_guide_to_alcohol_1
Link?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:16 schreef Zaran het volgende:
Net mn Tefal Gril binnen, gelijk even testen
http://www.bol.com/nl/p/t(...)50/9000000011224814/quote:
Nu pas 30quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:30 schreef star_gazer het volgende:
Jongens, ik ben 30 geworden vandaag. Ik voel mijn testosteron dalen terwijl ik dit typ
Meeste mensen denken dat ik 25 ben. Heb een beetje een babyface.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu pas 30
gefeliciteerd
Ik dacht dat je jonger was
Ha, mensen denken ook altijd dat ik 25 ben. Komt door m'n 1.66m denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Meeste mensen denken dat ik 25 ben. Heb een beetje een babyface.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:30 schreef star_gazer het volgende:
Jongens, ik ben 30 geworden vandaag. Ik voel mijn testosteron dalen terwijl ik dit typ
Manlet of peacequote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, mensen denken ook altijd dat ik 25 ben. Komt door m'n 1.66m denk ik![]()
Ik had idd al grote benen voordat ik begon met trainen, heeft ook met mijn endo bouw te maken. M'n armen lopen wat achter itt mijn benen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Manlet of peaceHeb jij ook huge benen dan? Ik merk wel dat het echt eeuwen gaat duren voordat mijn benen een beetje fatsoenlijke massa in verhouding zullen krijgen. Lange benen
Heel bekend. Ik ben met 1,74 ook niet bepaald een gigant en volgens mij wel een vergelijkbare bouw. Goeie core+schest, stevige benen en armen van niks,quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had idd al grote benen voordat ik begon met trainen, heeft ook met mijn endo bouw te maken. M'n armen lopen wat achter itt mijn benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |