Het stopt gewoon en ik krijg van windows "Simcity is gestopt met werken". Boem, that's it. :/quote:
Dat is enkel een goed teken. Dan hebben ze nog een uur en drie kwartier om de boel op orde te krijgen voordat Engeland erbij komtquote:
Client opnieuw startenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:53 schreef lordteddybeer het volgende:
Bij elke server blijf ik hangen bij dat verifiëren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Is er ergens een lijst met Fok!ers die dit spelen, of een beheerder ofzo? Las in een recensie dat er manieren zijn om elkaar goed te fucken en als ik ga spelen wil ik wel met liev en sagte mensen spelen
Ik was niet van plan vrij te nemen vandaag en morgen, mijn COPD zorgt ervoor dat ik sowieso al ziek thuis zit vandaag en morgenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:18 schreef PG18 het volgende:
Hoeveel mensen hier hadden vandaag en morgen nou vrij genomen?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:19 schreef Meneerik2 het volgende:
Denk dat ik dit spel van het weekend ga kopen omdat ik niet denk dat ik het op andere manieren gemakkelijk kan bemachtigen met dat allways online gebeurenzie de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Is er ergens een lijst met Fok!ers die dit spelen, of een beheerder ofzo? Las in een recensie dat er manieren zijn om elkaar goed te fucken en als ik ga spelen wil ik wel met liev en sagte mensen spelen
Denk dat ik dit spel van het weekend ga kopen omdat ik niet denk dat ik het op andere manieren gemakkelijk kan bemachtigen met dat allways online gebeurenZie OP. Staan alle FOK!kers per regio die spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Is er ergens een lijst met Fok!ers die dit spelen, of een beheerder ofzo? Las in een recensie dat er manieren zijn om elkaar goed te fucken en als ik ga spelen wil ik wel met liev en sagte mensen spelen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Denk dat ik dit spel van het weekend ga kopen omdat ik niet denk dat ik het op andere manieren gemakkelijk kan bemachtigen met dat allways online gebeurenTrollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Is er ergens een lijst met Fok!ers die dit spelen, of een beheerder ofzo? Las in een recensie dat er manieren zijn om elkaar goed te fucken en als ik ga spelen wil ik wel met liev en sagte mensen spelenNever regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zie OP. Staan alle FOK!kers per regio die spelen
Dankquote:
Even de header veranderen van de op naar deze;quote:
1 | [img=600]http://web-vassets.ea.com/Assets/Resources/www/ea.com/Image/simcity_news_header_723x250.jpg?cb=1362670682[/img] |
Volgens mij heeft het ook veel met toeval te maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef mschol het volgende:
hmm ik bak niks van m'n plekje in regio 1 heb ik al door(300 inwoners nu ofzo?
)
Bij mij stond er nog steeds "Probeer het zo nog eens"quote:
mja, ook met bruikbare ruimte, ik heb eigenlijk helemaal geen ruimte om kolen te graven EN residentials te hebben EN industrie en alle bijbehorende gebouwenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef Mishu het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook veel met toeval te maken.
Er zijn nog 3 wachtenden voor uquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Bij mij stond er nog steeds "Probeer het zo nog eens"
Lekker communicatie EA
Ja dat gaat het verhelpenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
"Uw stad wordt niet goed opgeslagen. We willen dit graag voor u verhelpen. U keert terug naar het hoofdmenu".
Ehm. :s
Ja dat is ook zo raar, in alle demo's zag je hele steden met industrie, smelters etc. No way dat dat mogelijk is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ook met bruikbare ruimte, ik heb eigenlijk helemaal geen ruimte om kolen te graven EN residentials te hebben EN industrie en alle bijbehorende gebouwen
alleen in de perfecte stad is dat mogelijk en die is er nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo raar, in alle demo's zag je hele steden met industrie, smelters etc. No way dat dat mogelijk is.
Mwah gelijk heeft die. Ik volg niet alles hoor, maar SC hoort gewoon lekker offline te zijn zonder die domme online dingen. Zoals blijkt kunnen ze het ook niet leveren. Gewoon schending van de koopovereenkomst.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:35 schreef GluonC het volgende:
Refund please, simcity5 is a disaster cant get on servers no offline mode worst 90.oo dollars iv ever spent you have my CC number and you know your game is a masive joke. thank you
"Contact your states Attorney Generals Office"quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:35 schreef GluonC het volgende:
Refund please, simcity5 is a disaster cant get on servers no offline mode worst 90.oo dollars iv ever spent you have my CC number and you know your game is a masive joke. thank you
nee hoor..quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah gelijk heeft die. Ik volg niet alles hoor, maar SC hoort gewoon lekker offline te zijn zonder die domme online dingen. Zoals blijkt kunnen ze het ook niet leveren. Gewoon schending van de koopovereenkomst.
Gelijk heeft hij zeker jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah gelijk heeft die. Ik volg niet alles hoor, maar SC hoort gewoon lekker offline te zijn zonder die domme online dingen. Zoals blijkt kunnen ze het ook niet leveren. Gewoon schending van de koopovereenkomst.
quote:I still have to recommend that you stay away from SimCity for the time being. The latest word is that "non essential services" are being disabled to lighten the load on servers (I can't imagine the leaderboards and achievements were getting a lot of use anyway when many people can't even play), so we'll see how that shakes out today and tomorrow.
Update: Holy smokes, EA and I have very different definitions of "non-essential services." Even if I could get in right now – which I can't, because I'm stuck in yet another loading queue – I don't think I even want to play without Cheetah Speed, the fastest time acceleration. There's already quite a bit of waiting around before you can gather enough cash to buy something like your first $30,000 police station or a coal mine, but this will tip the balance of the pacing drastically in favor of tedium. It's now basically futile to play. Also, Amazon.com has pulled SimCity from its download store. To any Europeans reading: just stay away. Save yourself the frustration.
Who'd have thought things would get worse before they got better?
Klopt. Maar klant betaalt voor een dienst, moet dus geleverd worden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor..
het is een online dienst en ea garandeert niet dat deze niet offline kan zijn
het is niet even zo van: product doet het niet, dus refund, dat gaat in dit geval gewoon niet op..
Je bent de enige die momenteel kan spelen. Wereldwijd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef Vinno het volgende:
Hoe kan ik nou elektriciteit verkopen aan mijn regio???
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik "over"produceer in een stad. Maar dan staat er: Er zijn geen steden die elektriciteit verkopen...
volgens mij moet je op je powerplant klikken en dan rechts kan je volgens mij sharen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef Vinno het volgende:
Hoe kan ik nou elektriciteit verkopen aan mijn regio???
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik "over"produceer in een stad. Maar dan staat er: Er zijn geen steden die elektriciteit verkopen...
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Je bent de enige die momenteel kan spelen. Wereldwijd.
klopt, maar als het niet werkt moet de uitgever de kans krijgen dit te fixen, en nee: dat is niet 3 dagen.. zeker niet bij zo'n 'dienst'.. denk eerder aan een weekquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef Travel. het volgende:
[..]
Klopt. Maar klant betaalt voor een dienst, moet dus geleverd worden.
Nee dan kom ik juist in een "menu" dat ik in kan kopen :Squote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij moet je op je powerplant klikken en dan rechts kan je volgens mij sharen?
even kijken, moment moet inloggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nee dan kom ik juist in een "menu" dat ik in kan kopen :S
Waarom niet gewoon 3 of 4 voor elke regio vanaf het begin?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:50 schreef PG18 het volgende:
Als het zo door blijft gaan, dan kan EA toch nog wel een derde server voor elk continent online zetten toch?
15 min hier, maar net kreeg ik elke keer zwart bij het inloggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:52 schreef Mishu het volgende:
O mijn god ik zie nu een tijdsteller staan die de tijd aftelt voordat ik weer mag proberen in te loggen![]()
![]()
18 minuten by the way.
ik kon er gelijk inquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:52 schreef Mishu het volgende:
O mijn god ik zie nu een tijdsteller staan die de tijd aftelt voordat ik weer mag proberen in te loggen![]()
![]()
18 minuten by the way.
join the funquote:
Same voor die verificatie problemen. Gewoon Origin helemaal afsluiten en opnieuw starten. 9 van de 10x doet ie het daarna gewoonquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:58 schreef Jump het volgende:
Had terug die teller, na een paar keer opnieuw te proberen verbinden met zelfde server opeens binnen. Je hoeft dus geen 20 minuten te wachten.
Probeerde ik ook toen er nog 7min stond, mag nu weer achter aansluitenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:58 schreef Jump het volgende:
Had terug die teller, na een paar keer opnieuw te proberen verbinden met zelfde server opeens binnen. Je hoeft dus geen 20 minuten te wachten.
Gewoon opnieuw proberen. Vierde keer zat ik binnen. Na die 20 minuten ben je ook niet gegarandeerd binnen. Het is gewoon een stomme manier om de druk van de ketel te halen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:00 schreef iScripters het volgende:
[..]
Probeerde ik ook toen er nog 7min stond, mag nu weer achter aansluiten
Net op het goede moment.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:57 schreef Bow het volgende:
[..]
kan je over een maand beginnen met spelen
als je het digitaal had gedaan had je em om 0:01 binnen gehadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:10 schreef Thieske het volgende:
Pre-orderen bij Origin doe ik ook nooit meer. Kreeg vanmiddag een mail dat ze het spel verstuurd hebben. Mag het onderhand!
Maargoed, zo te lezen valt er toch nog niet fatsoenlijk te spelen.
dan zit je op een andere serverquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:12 schreef Adolecens het volgende:
Begint ie godverdomme weer met die klote tutorial!
Toen ik hem pre-orderde was er nog sprake van dat de Mac versie op dezelfde DVD zou staan als de PC-versie en ze dus tegelijk uit zouden komen. De Mac versie was alleen fysiek te bestellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
als je het digitaal had gedaan had je em om 0:01 binnen gehad
Ja en hoe kom ik nu weer op mijn fok1 regio dan??quote:
Yupquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja en hoe kom ik nu weer op mijn fok1 regio dan??
Moet ik zelf bijhouden op welke server ik zat en waar dat is opgeslagen ofzo?!
Je maakt een grapje mag ik hopen?quote:
normaal gesproken selecteert hij automatisch je laatste serverquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja en hoe kom ik nu weer op mijn fok1 regio dan??
Moet ik zelf bijhouden op welke server ik zat en waar dat is opgeslagen ofzo?!
Ja idd, vind trouwens wel dat een ziekenhuis wat meer ambulance's mag hebben... politie heeft ook veel meer wagens bij het grote gebouwquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:28 schreef mschol het volgende:
mooi dat je je extra garages van brandweer enzo uit kan zetten, scheelt weer boel centjes
Abandon region.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:02 schreef NatteBever het volgende:
Hoe de fuck verlaat je een stad als je hem zat bent...ik zie NERGENS die knop in het regioscherm
alsof dat een EA exclusive iets isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:05 schreef D0808 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat mensen toch de zakken van EA blijven vullen, elke keer weer...![]()
Volgende week zal het wel redelijk draaien, vergeet iedereen het en trekken ze de spaarvarkentjes weer open om de DLC's aan te schaffen. En zo gaat het maar door en door. EA owns you!
Soms zitten er gewoon goeie games bij van goeie developers waarvan EA helaas de uitgever is. Daar doe je niets aan en is ook zeker geen reden om een spel te laten liggen. Als het bij EA inhouse geproduceert is, dan is het iets om ver van weg te blijven tot het veilig in de budgetbak ligt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:05 schreef D0808 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat mensen toch de zakken van EA blijven vullen, elke keer weer...![]()
Volgende week zal het wel redelijk draaien, vergeet iedereen het en trekken ze de spaarvarkentjes weer open om de DLC's aan te schaffen. En zo gaat het maar door en door. EA owns you!
En dan spelen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:08 schreef fyah het volgende:
Dus, als ik het spel afsluit en de volgende dag verder wil gaan met mijn stad dan moet ik op diezelfde server inloggen. En dan wat?
Ik bedoel, herkent het mij dan gelijk en geeft ie me dan mijn stad, of moet ik iets bookmarken ofzo?quote:
hij zou automatisch de goeie server moeten aangeven en dan heb je ook een knopje met "return to XXX"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:08 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik bedoel, herkent het mij dan gelijk en geeft ie me dan mijn stad, of moet ik iets bookmarken ofzo?
Nou... het is een optie. Maar ja, zolang wij ons als junkies blijven gedragen is EA maar al te blij om de dealer uit te hangen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:06 schreef mschol het volgende:
[..]
alsof dat een EA exclusive iets is![]()
het is bij vrijwel elke game gezeik: gewoon helemaal geen games meer kopen dan?
old news..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:29 schreef pietjepatat het volgende:
Lol amazon verkoop nu geen simcity5 meer totdat de servers stabiel zijn.
Klopt helemaal wat je zegt. Ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat ik t spel pas koop als t afgeprijsd in de winkel ligt, maar ondertussen weet ik dat ik m 1 deze dagen toch wel ga kopenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:10 schreef D0808 het volgende:
[..]
Nou... het is een optie. Maar ja, zolang wij ons als junkies blijven gedragen is EA maar al te blij om de dealer uit te hangen.
Ik eerder op mensen, heb 400K nu en maar 60k inwoners. Ook echt totaal geen ruimte meer om te bouwenquote:
en maar 60k?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik eerder op mensen, heb 400K nu en maar 60k inwoners. Ook echt totaal geen ruimte meer om te bouwen
ik krijg maar niet veel geld..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik eerder op mensen, heb 400K nu en maar 60k inwoners. Ook echt totaal geen ruimte meer om te bouwen
Jup, beetje apart idd. Ach begin wel weer ergens een keer opnieuw. Nu wonen er zelfs mensen bij de fabrieken om de hoek en bij een Mining fabriekquote:
quote:I have to say it's very interesting though, who will be first to make sim city playable, EA or crackers?
Volbouwen is iets anders dan de hele handel micromanagen. Ik ben nu al iets van 5 uur bezig met een industrie stad en ben nog lang niet klaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heb net even wat kunnen spelen, maar wat vallen die maps tegen zeg... Ik mis de goede oude tijd waar je nog custom maps had die ook nog enigszins groot waren. Heb in 3 uur minstens 2 maps volgebouwd... en dan ben je nog maar een beginner...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Volbouwen is iets anders dan de hele handel micromanagen. Ik ben nu al iets van 5 uur bezig met een industrie stad en ben nog lang niet klaar.
het gaat juist om die map grote. Als je een extreem grote map zou hebben dan zou het multiplay verhaal geen nut hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heb net even wat kunnen spelen, maar wat vallen die maps tegen zeg... Ik mis de goede oude tijd waar je nog custom maps had die ook nog enigszins groot waren. Heb in 3 uur minstens 2 maps volgebouwd... en dan ben je nog maar een beginner...
Er s nu een EU West 3 hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 03:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Nog even een mooi plaatje voor het slapen gaan. Tot morgen mensen. Hopen maar dat de servers morgen niet meer in de fik staan!![]()
[ afbeelding ]
Dat komt omdat de rest van de mensheid moet werkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:41 schreef Jorwol het volgende:
Er is nu ook een EU West 3 en een EU West 4, ik kom er nu gewoon makkelijk in.
Je hebt misschien een punt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat de rest van de mensheid moet werken
Amazon verkoopt geen digitale SimCity meer
Vooral die patch is mooi: weg helft sociale aspecten
De grote test is weer in het weekend, iets zegt met dat vier servers niet genoeg zijn, maar wie weet. Hopelijk werkt het, want het is gewoonweg sneu voor de devvers die er jaren in gestopt hebben om daarna het gierige EA het te zien verneuken. Initieel twee servers voor Europa , hoe verzin je hetquote:
Daarbij komend dat UK er vandaag bij komtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
De grote test is weer in het weekend, iets zegt met dat vier servers niet genoeg zijn, maar wie weet. Hopelijk werkt het, want het is gewoonweg sneu voor de devvers die er jaren in gestopt hebben om daarna het gierige EA het te zien verneuken. Initieel twee servers voor Europa , hoe verzin je het
Ja, dat zeker. Nou ja, ik zie vanavond wel of het gaat of niet. Of anders morgen. En anders heb ik nog wel wat games liggen om te spelenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:54 schreef STING het volgende:
[..]
Het gros van de UK zal natuurlijk pas later vandaag echt gaan inloggen
Don't get your hopes up.. vanmiddag heel Europa weekend + nieuwe lading UK, kan wel eens een dissaster gaan worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:03 schreef dennis3d het volgende:
Eindelijk een stad begonnen in EU west 4 eindelijk even spelen uds als ik thuis kom vammidag
West 1 zitten zequote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:07 schreef Pheno het volgende:
Over de regio's, op welke server worden die gestart?
Ah, dan ga ik het daar proberen. Oceanië is mooi, maar niet om er gehost te wordenquote:
Region 7 ga ik vanmiddag weer starten op EU West 4, zal het waarschijnlijk net even wat rustiger zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:07 schreef Pheno het volgende:
Over de regio's, op welke server worden die gestart?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:46 schreef shaderon het volgende:
Ondertussen op de servers in afrika..
![]()
Hebben ze toch ergens een voordeel bij zou je zeggen
sp of smp? Check anders eens shaderons ftb server.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:13 schreef Fe2O3 het volgende:
Zo, ik begrijp van de EA forums dat het of rustiger is geworden of dat alles weggemod wordt nu daaro
Hopelijk vanavond speelbaar ... maar ik gok dat het weer een avondje minecraft wordt
SP eigen modpack (lijkt redelijk veel op direwolfs ftb pack edoch)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
sp of smp? Check anders eens shaderons ftb server.
Zou je mij ook aan deze regio toe kunnen voegen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:27 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb Region 7 opgestart, op server EU WEST 4(!)
Regio 7(EU West 4):
Fok!Username - Originnaam
• Jorwol - Lolin9
• Dj_Day-V - SparkleZ_NL
• WillieW - FosterLector
• Jackie-Treehorn - Catch22_NL
• stbabylon - stbabylon
• lordteddybeer - lordteddybeer
• JohannesBavariaII - Fresku040
• Ztijlvol - Ztijlvol
• Khaelos - Khaelos
• Slapshot - Corpse71
• dennis3d - dennis3d
• Curlbrah/drumstickNL - Piekartz
• ... - ...
• ... - ...
• ... - ...
• ... - ...
In principe houd ik deze indeling aan, spreek me op Origin aan en dan invite ik je. Let alsjeblieft op dat je maar één stad claimt, anders kunnen we weer opnieuw beginnen straks.
Zou kunnen. Maar voor mij hoort bij Simcity een grote map. Lekker blijven bouwen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
het gaat juist om die map grote. Als je een extreem grote map zou hebben dan zou het multiplay verhaal geen nut hebben.
Ik wacht nog even met m'n aankoop, mezelf de ergenissen besparen. Heb idd ook nog wel wat andere games liggen om te spelenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Nou ja, ik zie vanavond wel of het gaat of niet. Of anders morgen. En anders heb ik nog wel wat games liggen om te spelen
Error 403: Workquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:32 schreef DaMart het volgende:
Het was in een keer te spelen net![]()
.
Nu vanavond pas weer kijken.
Ik wacht ook, omdat ik de mac-versie wil en ea zo lullig is om niet zoals bij de Sims3 beide aan te bieden voor de prijs. Dat ie uitgesteld is: tja jammer, maar zorg gewoon dat men en de pc-versie en de mac-versie kan krijgen. Dat doen ze met andere games wel, net zoals Blizzard dat doet. Maar ja, geld.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met m'n aankoop, mezelf de ergenissen besparen. Heb idd ook nog wel wat andere games liggen om te spelen
De eerste regio is redelijk, uhm, verneukt.quote:
Heb toch echt meerdere quotes gezien van EA / Maxis waarin ze beweren dat met een key zowel de PC als de Mac versie gedownload kan worden. Maar het staat inderdaad niet duidelijk vermeld op de Simcity website.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht ook, omdat ik de mac-versie wil en ea zo lullig is om niet zoals bij de Sims3 beide aan te bieden voor de prijs. Dat ie uitgesteld is: tja jammer, maar zorg gewoon dat men en de pc-versie en de mac-versie kan krijgen. Dat doen ze met andere games wel, net zoals Blizzard dat doet. Maar ja, geld.
Ik kan de mac-versie niet pre-orderen, dus de vraag is of dat waar is. Ik neem de gok nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Heb toch echt meerdere quotes gezien van EA / Maxis waarin ze beweren dat een key zowel de PC als de Mac versie gedownload kan worden. Maar het staat inderdaad niet duidelijk vermeld op de Simcity website.
Met EA is het altijd maar afwachten inderdaad. Ik zou me in ieder geval flink genaaid worden. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan Blizzard, muv de Diablo 3 releasequote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan de mac-versie niet pre-orderen, dus de vraag is of dat waar is. Ik neem de gok nietEA gaf ook aan de de launch in Europa wel goed zou verlopen, we hebben het gezien
Ik zou ook graag mee willen doen. Katth - Katth. Kan je op dit moment alleen niet toevoegen op Origin, zit op mijn werk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:41 schreef Jorwol het volgende:
Regio 7(EU West 4):
• Jorwol - Lolin9
• Dj_Day-V - SparkleZ_NL
• WillieW - FosterLector
• stbabylon - stbabylon
• Ztijlvol - Ztijlvol
• Khaelos - Khaelos
• Slapshot - Corpse71
• dennis3d - dennis3d
• ThamfBeast - Ghosrath
• ... - ...
• ... - ...
• ... - ...
In principe houd ik deze indeling aan, spreek me op Origin aan en dan invite ik je. Let alsjeblieft op dat je maar één stad claimt, anders kunnen we weer opnieuw beginnen straks.
Ik ben van mening dat ze stabieler zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:49 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Zijn de servers al wat stabieler tov gisteren?
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:53 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik zou ook graag mee willen doen. Katth - Katth. Kan je op dit moment alleen niet toevoegen op Origin, zit op mijn werk.
Mag ik er ook bij? origin name is nlscorpiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:41 schreef Jorwol het volgende:
Regio 7(EU West 4):
• Jorwol - Lolin9
• Dj_Day-V - SparkleZ_NL
• WillieW - FosterLector
• stbabylon - stbabylon
• Ztijlvol - Ztijlvol
• Khaelos - Khaelos
• Slapshot - Corpse71
• dennis3d - dennis3d
• ThamfBeast - Ghosrath
• Katth - Katth
• ... - ...
• ... - ...
Ik ben al online en speelbaar sinds kwart voor zevenquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben al online en speelbaar sinds kwart voor zevenGeen moeilijkheden behalve een lege laptopaccu
Ik heb Region 7 opgestart, op server EU WEST 4(!)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij? origin name is nlscorpie
Al tijden, dan kun je niet starten omdat de servers lastig doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:00 schreef MrFronk het volgende:
Mijn startknop is grijs...
Anderen deze al gehad ?
Kan je mij toevoegen/inviten?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:27 schreef Jorwol het volgende:
Regio 7(EU West 4):
• Jorwol - Lolin9
• Dj_Day-V - SparkleZ_NL
• WillieW - FosterLector
• stbabylon - stbabylon
• Ztijlvol - Ztijlvol
• Khaelos - Khaelos
• Slapshot - Corpse71
• dennis3d - dennis3d
• ... - ...
• ... - ...
• ... - ...
• ... - ...
Mooi!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat ze stabieler zijn
Je bent de laatstequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je mij toevoegen/inviten?
Mutant01 / muttie
Ik heb gisteravond de beste mods voor Simcity 4 maar weereens geinstalleerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met m'n aankoop, mezelf de ergenissen besparen. Heb idd ook nog wel wat andere games liggen om te spelen
Net gedaan, verzoek is de deur uit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Toegevoegd, je kan me toevoegen op Origin voor een invite.
Neeeeeee!!quote:
Gisteren lag praktisch alles plat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:05 schreef MrFronk het volgende:
BTW, zijn er al draaiende regio's?
Want ik probeerde gister een regio te joinen, je kon alleen heel slecht zoeken.
Zo te zien zijn er heel wat mensen die DRM ook crap vinden. Al 25000 handtekeningenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:01 schreef ThamfBeast het volgende:
Het zal vast niet heel veel helpen, maar niet geschoten is altijd mis. Een petitie richting EA om te stoppen met achterlijke DRM gedoe:
https://www.change.org/pe(...)ity-and-future-games
Misschien als iemand eruit gaat kan je er nog bij neem ik aanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:05 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Neeeeeee!!
Ik meld me bij deze aan voor toekomstige regio 8 of een leeg plekje in een andere regio
Ik haal het spel waarschijnlijk maandag.
Dit is geen DRM, dit is een engine die werkt met een cloud voor haar berekeningenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zo te zien zijn er heel wat mensen die DRM ook crap vinden. Al 25000 handtekeningen
Ik zou niet te vroeg juichen, het is nog vroeg, er zijn nog relatief weinig mensen online.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:04 schreef _NZT_ het volgende:
Top dat ze stabieler zijn, jammer dat ik vandaag niet veel tijd heb
Er zijn natuurlijk al wat meer servers online. De vraag is of dat voldoende is, want de UK'ers mogen vandaag hun Simcity ophalen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen, het is nog vroeg, er zijn nog relatief weinig mensen online.
De kans zit er in dat vanavond en in het weekend het weer feest is, tenzij EA de problematiek dan inmiddels opgelost heeft.
Heb vanmiddag van 3 tot 5 even tijd, en morgen pas vanaf 9 uur 's avonds (jeej werkdag van bijna 13 uur) ... Kwam gister eigenlijk ook zonder veel problemen in servers, dus verwacht vandaag de twee uurtjes wel te kunnen pakken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen, het is nog vroeg, er zijn nog relatief weinig mensen online.
De kans zit er in dat vanavond en in het weekend het weer feest is, tenzij EA de problematiek dan inmiddels opgelost heeft.
Preciesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien als iemand eruit gaat kan je er nog bij neem ik aan
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:09 schreef MrFronk het volgende:
OMG!
Ik was binnen, servers up, ales reageerde, ik zit nu zelfs op de map waar IceDustbin ook zit, alleen ik kan mn plot niet meer claimen
Ik was zo flabbergasted dat t werkte dat ik t niet snel genoeg deed
Gister 2 uur over gedaan om in West 1 te komen, daarna meerdere keren gestopt en gestart en kon elke keer eigenlijk vrij vlekkeloos de server op en spelen... Ik heb vrij veel geluk gehad..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanavond maar eens kijken of ik kan spelen, gister niet gelukt.
Noujah, alles reageerde soepel, misschien als ik sneller had gereageerd (toen de servers nog up waren) dat ik de plot wel had kunnen claimen ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]Dan is er toch iemand anders die dat onterecht deed? Want het lijkt me niet dat het een kwestie van snel reageren is
quote:EA's decision to remove certain features of the game in order to attempt to stabilize server performance has resulted in a dramatic change to the way SimCity is played and, in my experience, has not stabilized the server situation.
With the removal of Cheetah mode, SimCity is now stuck with merely slow and normal, which would at first not seem to be too great an imposition, but in reality has drastically changed the manner in which the game can be played. The short version of which is: It's less fun.
EA has also (temporarily, they say) disabled SimCity's leaderboards, which allow players to see how well they are doing against other players worldwide, and the achievements system. I was able to access the achievements I had unlocked previously, but I will not accrue any new ones with this feature turned off.
Ah, zo. Nee, ik had niet gespeeld omdat ik er gewoonweg niet aan toe kwam.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:16 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Gister 2 uur over gedaan om in West 1 te komen, daarna meerdere keren gestopt en gestart en kon elke keer eigenlijk vrij vlekkeloos de server op en spelen... Ik heb vrij veel geluk gehad..
nee, ik bedoel, je stond toch al ingeschreven, dus waarom zou iemand jouw stukje stad claimen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:16 schreef MrFronk het volgende:
[..]
Noujah, alles reageerde soepel, misschien als ik sneller had gereageerd (toen de servers nog up waren) dat ik de plot wel had kunnen claimen ?
Een paar voorbeelden waren mooi geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:17 schreef Qunix het volgende:
http://www.polygon.com/game/simcity-2013/2630
[..]
Artikel lezenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een paar voorbeelden waren mooi geweest.
Ik zie het. Naja, ze zullen het vast wel inschakelen naarmate de servers stabiliseren, niet?quote:
Nee, niemand zal t claimen, maar als je eenmaal speelt kan je verbinding wegvallen maar kan je toch (een poosje) doorspelen. Alleen als je nog niet in de regio zit wordt je er weer uitgeknikkerd door de offline servers en kan je alsnog niet spelenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik bedoel, je stond toch al ingeschreven, dus waarom zou iemand jouw stukje stad claimen?
Same herequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:16 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Gister 2 uur over gedaan om in West 1 te komen, daarna meerdere keren gestopt en gestart en kon elke keer eigenlijk vrij vlekkeloos de server op en spelen... Ik heb vrij veel geluk gehad..
Dit dus, als het goed is zijn er gewoon afspraken gemaakt wie welke stad krijgt... Regio 4 gaat tot nu toe nog goed, maar zullen vast wel mensen zijn die OP of verdeling niet lezen en gewoon een lot claimenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik bedoel, je stond toch al ingeschreven, dus waarom zou iemand jouw stukje stad claimen?
Dat snap ik ook niet. En hoe ik vuilnis kan weggeven en water kan delen etc.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:21 schreef Vinno het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe ik elektriciteit kan delen met mijn regio... :S
Ik ook niet, mensen kunnen wel kopen van me, maar gratis aanbieden aan anderen tot nu toe nog niet gezien hoe, terwijl dit wel een feature was ..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:21 schreef Vinno het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe ik elektriciteit kan delen met mijn regio... :S
Kan je een stad in één keer platgooien en opnieuw beginnen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:23 schreef AppleMartini het volgende:
Buh, niet tevreden met de indeling van mijn stad. Even sparen en bulldozen.
Bij services, kon dat eerder in een beta. Daar kun je dingen schenken etc. Staat in de toolbar onderin ergens.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. En hoe ik vuilnis kan weggeven en water kan delen etc.
Tuurlijk. Maar dan heb je geen geld meer om opnieuw te bouwenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan je een stad in één keer platgooien en opnieuw beginnen?
Real-time marketingquote:
Ah thnx. Straks even kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij services, kon dat eerder in een beta. Daar kun je dingen schenken etc. Staat in de toolbar onderin ergens.
Hoezo? Platgooien ben je al je budget kwijt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dan heb je geen geld meer om opnieuw te bouwen
Dat geloof ik niet, maar dingen gaan wel sneller door control-bulldoze.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan je een stad in één keer platgooien en opnieuw beginnen?
Nee dat kan nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo? Platgooien ben je al je budget kwijt?
En ik bedoel in één keer, niet wijk voor wijk oid
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:26 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk gifje van een interview wat Tweakers voerde met Maxis.
je kon volgens mij een stad resetten en opnieuw beginnen. Not sure of het een handigheidje voor de demodag was, maar ik zou het graag voor je willen nakijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo? Platgooien ben je al je budget kwijt?
En ik bedoel in één keer, niet wijk voor wijk oid
Hoezo duty calls? Dit is je werk toch!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kon volgens mij een stad resetten en opnieuw beginnen. Not sure of het een handigheidje voor de demodag was, maar ik zou het graag voor je willen nakijkenmaar duty calls.
Als FOK! me in dienst zou hebben welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo duty calls? Dit is je werk toch!
Zeg! Want ik kreeg gister elke keer te horen dat dat juist niet kon.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kon volgens mij een stad resetten en opnieuw beginnen. Not sure of het een handigheidje voor de demodag was, maar ik zou het graag voor je willen nakijkenmaar duty calls.
let op:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zeg! Want ik kreeg gister elke keer te horen dat dat juist niet kon.
Dus kan goed zijn dat die optie er weer uit isquote:Not sure of het een handigheidje voor de demodag was,
Jep. Kan niet anders dan dat die optie eruit is. Sucksquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
let op:
[..]
Dus kan goed zijn dat die optie er weer uit is
Ik hoef het niet eens perse weg te geven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij services, kon dat eerder in een beta. Daar kun je dingen schenken etc. Staat in de toolbar onderin ergens.
Er staat ook 'etc', je kunt dingen aanbieden, services of schenken. Je kunt ook op de centrale klikken die iets nodig heeft en dan het tweede icoontje klikken. Dan kun je ook voor global market kiezen. Ik doe dit uit mijn hoofd, dus ik kan het mis hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:35 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik hoef het niet eens perse weg te geven.
Ik wil het gewoon kunnen kopen met een andere stad in dezelfde regio. Maar dan staat er de hele tijd dat er geen steden zijn die elektriciteit verkopen. Terwijl de andere stad dan mega veel overproductie heeft...
Same, maar daar zit ik dan met mijn gekregen key, in het fucking poolsquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Same, maar daar zit ik dan met mijn gekregen key, in het fucking pools
Ook dat nog, maar dat is niet eens zo'n ramp.. Ik kan best wachten tot half 5 als ik daarna daadwerkelijk shit zou kunnen lezen in-game...quote:
Ja, maar het kutte is dus nu wel dat iedereen op die eerste twee servers gespeeld heeft. Ik heb gisteren de hele dag op server 1 gespeeld, daar staan al mijn spellen op nu en die is nog steeds overbelast.quote:
13:00quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb nu collegeBen om 11:30 uit though
als dat de problemen oplost is er niet zoveel aan de hand, wel jammer dat er initieel dus te weinig server warenquote:
Is de cheetah snelheid weer enabled???quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat de problemen oplost is er niet zoveel aan de hand, wel jammer dat er initieel dus te weinig server waren
Nee natuurlijk niet. Hoe kan je een spel een goed cijfer geven als je niet eens het spel kan spelen? Het is meer dan logisch en meer dan goed in mijn mening dat het spel zulke negatieve cijfers krijgt. Hopelijk is het een eye-opener voor Maxis en EA om hun ogen eens open te doen en te zien wat voor zooi ze er van hebben gemaakt terwijl ze constant beloofden dat dit niet zou gebeuren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef iScripters het volgende:
Bijna alle cijfers en meningen worden nu gebaseerd op de trieste servers, niet op de gameplay. Ze zijn dus allemaal waardeloos.
En nu graag even je misdadigers bij je houden hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef iScripters het volgende:
Bijna alle cijfers en meningen worden nu gebaseerd op de trieste servers, niet op de gameplay. Ze zijn dus allemaal waardeloos.
beter dan op een prive-server prelaunch waar je geen problemen hebt (die er overduidelijk wel zijn). Met al die functionaliteit uitgezet spel je , als je erin kan, zelfs een ander spel!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef iScripters het volgende:
Als je het niet kan spelen hoe kan je het dan een cijfer geven?? Zelfde als een proefwerk een cijfer geven zonder het na te kijken...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hoe kan je een spel een goed cijfer geven als je niet eens het spel kan spelen? Het is meer dan logisch en meer dan goed in mijn mening dat het spel zulke negatieve cijfers krijgt. Hopelijk is het een eye-opener voor Maxis en EA om hun ogen eens open te doen en te zien wat voor zooi ze er van hebben gemaakt terwijl ze constant beloofden dat dit niet zou gebeuren.
dit dus...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef iScripters het volgende:
Terwijl dit door zo'n beetje iedereen werd voorspeldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Nee natuurlijk niet. Hoe kan je een spel een goed cijfer geven als je niet eens het spel kan spelen? Het is meer dan logisch en meer dan goed in mijn mening dat het spel zulke negatieve cijfers krijgt. Hopelijk is het een eye-opener voor Maxis en EA om hun ogen eens open te doen en te zien wat voor zooi ze er van hebben gemaakt terwijl ze constant beloofden dat dit niet zou gebeuren.
Nee hetzelfde als een proefwerk een cijfer geven dat niet goed af is gemaakt. Als een spel niet functioneert zoals het behoort te functioneren dan hoort het gewoon een laag cijfer te krijgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:05 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als je het niet kan spelen hoe kan je het dan een cijfer geven?? Zelfde als een proefwerk een cijfer geven zonder het na te kijken...
Onzin. Ze zijn misschien over een jaar waardeloos, maar op dit moment niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef iScripters het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Nee hetzelfde als een proefwerk een cijfer geven dat niet goed af is gemaakt. Als een spel niet functioneert zoals het behoort te functioneren dan hoort het gewoon een laag cijfer te krijgen.
Daarom zijn we niet eens ebzig met de review, ik zou niet weten waarom ik het cijfer zou baseren op een demodag eerder op betacode. De twee dagen persshizzle van vorige week hebben we niet gedaan, om de reden dat je simpelweg niet alles kan doen in twee dagen, zeker het sociale aspect niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:05 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als je het niet kan spelen hoe kan je het dan een cijfer geven?? Zelfde als een proefwerk een cijfer geven zonder het na te kijken...
Ik mag hopen dat er iemand hier iets van heeft geleerd. Laat die developers bij Maxis maar even een goede tijd zielig zijn, want dit is blijkbaar hun keuze geweest. Heel dat online DRM was nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Terwijl dit door zo'n beetje iedereen werd voorspeld
Omdat al mijn voortgan op EU West 1 staat en die server continu onbereikbaar is en ik dus niet bij mijn games en regio kan!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef iScripters het volgende:
Ok, ik geef jullie half gelijk. Maar hoezo niet kunnen spelen? Heb er al best wat uren op zitten, en de keren dat het werkt, vermaak ik me uitstekend!
niet iedereen heeft zo veel geluk (of de tijd om het heel vaak te proberen).. feit blijft dat ie ook gewoon voor even een half uurtje probleemloos moet kunnen functionerenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef iScripters het volgende:
Ok, ik geef jullie half gelijk. Maar hoezo niet kunnen spelen? Heb er al best wat uren op zitten, en de keren dat het werkt, vermaak ik me uitstekend!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef iScripters het volgende:
Helemaal gelijk ligt niet aan de spel zelf maar aan de servers dat iedereen een laag cijfer geeftquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef iScripters het volgende:
Ik baseer een mening liever op mijn eigen ervaring dan die van een ander.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens om je heen op het internet? Ga Gamespot, Giant Bomb of Reddit/r/simcity lezen, of bekijk voor de grap eens de WTF is van Total Biscuit.
Jullie hebben anders wel een artikel online gezet over de eerste indrukken:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zijn we niet eens ebzig met de review, ik zou niet weten waarom ik het cijfer zou baseren op een demodag eerder op betacode. De twee dagen persshizzle van vorige week hebben we niet gedaan, om de reden dat je simpelweg niet alles kan doen in twee dagen, zeker het sociale aspect niet.
Hij heeft wel een klein punt, de mensen die het kunnen spelen vermaken zich er best mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens om je heen op het internet? Ga Gamespot, Giant Bomb of Reddit/r/simcity lezen, of bekijk voor de grap eens de WTF is van Total Biscuit.
Dan heb je mazzel. Op 1 tutorial na heb ik niets kunnen doen. En die tutorial heb ik in eerdere versies van de build al tig keer gedaan, nu weet ik het wel hoe het werkt hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef iScripters het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |