Het stopt gewoon en ik krijg van windows "Simcity is gestopt met werken". Boem, that's it. :/quote:
Dat is enkel een goed teken. Dan hebben ze nog een uur en drie kwartier om de boel op orde te krijgen voordat Engeland erbij komtquote:
Client opnieuw startenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:53 schreef lordteddybeer het volgende:
Bij elke server blijf ik hangen bij dat verifiëren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Is er ergens een lijst met Fok!ers die dit spelen, of een beheerder ofzo? Las in een recensie dat er manieren zijn om elkaar goed te fucken en als ik ga spelen wil ik wel met liev en sagte mensen spelen
Ik was niet van plan vrij te nemen vandaag en morgen, mijn COPD zorgt ervoor dat ik sowieso al ziek thuis zit vandaag en morgenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:18 schreef PG18 het volgende:
Hoeveel mensen hier hadden vandaag en morgen nou vrij genomen?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:19 schreef Meneerik2 het volgende:
Denk dat ik dit spel van het weekend ga kopen omdat ik niet denk dat ik het op andere manieren gemakkelijk kan bemachtigen met dat allways online gebeurenzie de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Is er ergens een lijst met Fok!ers die dit spelen, of een beheerder ofzo? Las in een recensie dat er manieren zijn om elkaar goed te fucken en als ik ga spelen wil ik wel met liev en sagte mensen spelen
Denk dat ik dit spel van het weekend ga kopen omdat ik niet denk dat ik het op andere manieren gemakkelijk kan bemachtigen met dat allways online gebeurenZie OP. Staan alle FOK!kers per regio die spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Is er ergens een lijst met Fok!ers die dit spelen, of een beheerder ofzo? Las in een recensie dat er manieren zijn om elkaar goed te fucken en als ik ga spelen wil ik wel met liev en sagte mensen spelen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Denk dat ik dit spel van het weekend ga kopen omdat ik niet denk dat ik het op andere manieren gemakkelijk kan bemachtigen met dat allways online gebeurenTrollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Is er ergens een lijst met Fok!ers die dit spelen, of een beheerder ofzo? Las in een recensie dat er manieren zijn om elkaar goed te fucken en als ik ga spelen wil ik wel met liev en sagte mensen spelenNever regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zie OP. Staan alle FOK!kers per regio die spelen
Dankquote:
Even de header veranderen van de op naar deze;quote:
1 | [img=600]http://web-vassets.ea.com/Assets/Resources/www/ea.com/Image/simcity_news_header_723x250.jpg?cb=1362670682[/img] |
Volgens mij heeft het ook veel met toeval te maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef mschol het volgende:
hmm ik bak niks van m'n plekje in regio 1 heb ik al door(300 inwoners nu ofzo?
)
Bij mij stond er nog steeds "Probeer het zo nog eens"quote:
mja, ook met bruikbare ruimte, ik heb eigenlijk helemaal geen ruimte om kolen te graven EN residentials te hebben EN industrie en alle bijbehorende gebouwenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef Mishu het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook veel met toeval te maken.
Er zijn nog 3 wachtenden voor uquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Bij mij stond er nog steeds "Probeer het zo nog eens"
Lekker communicatie EA
Ja dat gaat het verhelpenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:28 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
"Uw stad wordt niet goed opgeslagen. We willen dit graag voor u verhelpen. U keert terug naar het hoofdmenu".
Ehm. :s
Ja dat is ook zo raar, in alle demo's zag je hele steden met industrie, smelters etc. No way dat dat mogelijk is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ook met bruikbare ruimte, ik heb eigenlijk helemaal geen ruimte om kolen te graven EN residentials te hebben EN industrie en alle bijbehorende gebouwen
alleen in de perfecte stad is dat mogelijk en die is er nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo raar, in alle demo's zag je hele steden met industrie, smelters etc. No way dat dat mogelijk is.
Mwah gelijk heeft die. Ik volg niet alles hoor, maar SC hoort gewoon lekker offline te zijn zonder die domme online dingen. Zoals blijkt kunnen ze het ook niet leveren. Gewoon schending van de koopovereenkomst.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:35 schreef GluonC het volgende:
Refund please, simcity5 is a disaster cant get on servers no offline mode worst 90.oo dollars iv ever spent you have my CC number and you know your game is a masive joke. thank you
"Contact your states Attorney Generals Office"quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:35 schreef GluonC het volgende:
Refund please, simcity5 is a disaster cant get on servers no offline mode worst 90.oo dollars iv ever spent you have my CC number and you know your game is a masive joke. thank you
nee hoor..quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah gelijk heeft die. Ik volg niet alles hoor, maar SC hoort gewoon lekker offline te zijn zonder die domme online dingen. Zoals blijkt kunnen ze het ook niet leveren. Gewoon schending van de koopovereenkomst.
Gelijk heeft hij zeker jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah gelijk heeft die. Ik volg niet alles hoor, maar SC hoort gewoon lekker offline te zijn zonder die domme online dingen. Zoals blijkt kunnen ze het ook niet leveren. Gewoon schending van de koopovereenkomst.
quote:I still have to recommend that you stay away from SimCity for the time being. The latest word is that "non essential services" are being disabled to lighten the load on servers (I can't imagine the leaderboards and achievements were getting a lot of use anyway when many people can't even play), so we'll see how that shakes out today and tomorrow.
Update: Holy smokes, EA and I have very different definitions of "non-essential services." Even if I could get in right now – which I can't, because I'm stuck in yet another loading queue – I don't think I even want to play without Cheetah Speed, the fastest time acceleration. There's already quite a bit of waiting around before you can gather enough cash to buy something like your first $30,000 police station or a coal mine, but this will tip the balance of the pacing drastically in favor of tedium. It's now basically futile to play. Also, Amazon.com has pulled SimCity from its download store. To any Europeans reading: just stay away. Save yourself the frustration.
Who'd have thought things would get worse before they got better?
Klopt. Maar klant betaalt voor een dienst, moet dus geleverd worden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor..
het is een online dienst en ea garandeert niet dat deze niet offline kan zijn
het is niet even zo van: product doet het niet, dus refund, dat gaat in dit geval gewoon niet op..
Je bent de enige die momenteel kan spelen. Wereldwijd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef Vinno het volgende:
Hoe kan ik nou elektriciteit verkopen aan mijn regio???
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik "over"produceer in een stad. Maar dan staat er: Er zijn geen steden die elektriciteit verkopen...
volgens mij moet je op je powerplant klikken en dan rechts kan je volgens mij sharen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef Vinno het volgende:
Hoe kan ik nou elektriciteit verkopen aan mijn regio???
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik "over"produceer in een stad. Maar dan staat er: Er zijn geen steden die elektriciteit verkopen...
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Je bent de enige die momenteel kan spelen. Wereldwijd.
klopt, maar als het niet werkt moet de uitgever de kans krijgen dit te fixen, en nee: dat is niet 3 dagen.. zeker niet bij zo'n 'dienst'.. denk eerder aan een weekquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef Travel. het volgende:
[..]
Klopt. Maar klant betaalt voor een dienst, moet dus geleverd worden.
Nee dan kom ik juist in een "menu" dat ik in kan kopen :Squote:Op donderdag 7 maart 2013 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij moet je op je powerplant klikken en dan rechts kan je volgens mij sharen?
even kijken, moment moet inloggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:44 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nee dan kom ik juist in een "menu" dat ik in kan kopen :S
Waarom niet gewoon 3 of 4 voor elke regio vanaf het begin?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:50 schreef PG18 het volgende:
Als het zo door blijft gaan, dan kan EA toch nog wel een derde server voor elk continent online zetten toch?
15 min hier, maar net kreeg ik elke keer zwart bij het inloggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:52 schreef Mishu het volgende:
O mijn god ik zie nu een tijdsteller staan die de tijd aftelt voordat ik weer mag proberen in te loggen![]()
![]()
18 minuten by the way.
ik kon er gelijk inquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:52 schreef Mishu het volgende:
O mijn god ik zie nu een tijdsteller staan die de tijd aftelt voordat ik weer mag proberen in te loggen![]()
![]()
18 minuten by the way.
join the funquote:
Same voor die verificatie problemen. Gewoon Origin helemaal afsluiten en opnieuw starten. 9 van de 10x doet ie het daarna gewoonquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:58 schreef Jump het volgende:
Had terug die teller, na een paar keer opnieuw te proberen verbinden met zelfde server opeens binnen. Je hoeft dus geen 20 minuten te wachten.
Probeerde ik ook toen er nog 7min stond, mag nu weer achter aansluitenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:58 schreef Jump het volgende:
Had terug die teller, na een paar keer opnieuw te proberen verbinden met zelfde server opeens binnen. Je hoeft dus geen 20 minuten te wachten.
Gewoon opnieuw proberen. Vierde keer zat ik binnen. Na die 20 minuten ben je ook niet gegarandeerd binnen. Het is gewoon een stomme manier om de druk van de ketel te halen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:00 schreef iScripters het volgende:
[..]
Probeerde ik ook toen er nog 7min stond, mag nu weer achter aansluiten
Net op het goede moment.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:57 schreef Bow het volgende:
[..]
kan je over een maand beginnen met spelen
als je het digitaal had gedaan had je em om 0:01 binnen gehadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:10 schreef Thieske het volgende:
Pre-orderen bij Origin doe ik ook nooit meer. Kreeg vanmiddag een mail dat ze het spel verstuurd hebben. Mag het onderhand!
Maargoed, zo te lezen valt er toch nog niet fatsoenlijk te spelen.
dan zit je op een andere serverquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:12 schreef Adolecens het volgende:
Begint ie godverdomme weer met die klote tutorial!
Toen ik hem pre-orderde was er nog sprake van dat de Mac versie op dezelfde DVD zou staan als de PC-versie en ze dus tegelijk uit zouden komen. De Mac versie was alleen fysiek te bestellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
als je het digitaal had gedaan had je em om 0:01 binnen gehad
Ja en hoe kom ik nu weer op mijn fok1 regio dan??quote:
Yupquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja en hoe kom ik nu weer op mijn fok1 regio dan??
Moet ik zelf bijhouden op welke server ik zat en waar dat is opgeslagen ofzo?!
Je maakt een grapje mag ik hopen?quote:
normaal gesproken selecteert hij automatisch je laatste serverquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja en hoe kom ik nu weer op mijn fok1 regio dan??
Moet ik zelf bijhouden op welke server ik zat en waar dat is opgeslagen ofzo?!
Ja idd, vind trouwens wel dat een ziekenhuis wat meer ambulance's mag hebben... politie heeft ook veel meer wagens bij het grote gebouwquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:28 schreef mschol het volgende:
mooi dat je je extra garages van brandweer enzo uit kan zetten, scheelt weer boel centjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |