Ik zie hem vrijwel elke zaterdag en soms ook zondagavond.quote:
Nee daar heb ik geen zin meer inquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zie hem vrijwel elke zaterdag en soms ook zondagavond.
Is het bij die DWDD meet nog de bedoeling met met zijn allen een drankje te doen trouwens?quote:
Lijkt me wel toch? En wat eten vantevoren want je moet er om kwart over 5 zijn dacht ik en dan tot half 9, dan val je flauw van de honger daarna. Kunnen we beter ervoor wat eten denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Is het bij die DWDD meet nog de bedoeling met met zijn allen een drankje te doen trouwens?
Nee dat is te eng he?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:29 schreef Specularium het volgende:
Ja, daar, ik was niet van plan om Amsterdam nog in te gaan.
Kan toch ook allemaal daar?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? En wat eten vantevoren want je moet er om kwart over 5 zijn dacht ik en dan tot half 9, dan val je flauw van de honger daarna. Kunnen we beter ervoor wat eten denk ik.
Haha zie je het voor je. Van die vretende mensen achter Matthijs.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:31 schreef Specularium het volgende:
Schaaltje bitterballen tijdens de show erbij.
Nog lang niet man.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
En Karina is volgens mij weer dronken.
Witte wijn. Sherry is smerig.quote:
Van die mensen achter je die dan de aktie dingen willen hebben omdat jij ze niet neemt.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik geef ze weg. Ik denk dat ik ze misschien in FHF ga zetten.
FHF / AH Keukenmini'squote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik geef ze weg. Ik denk dat ik ze misschien in FHF ga zetten.
Oh daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
FHF / AH Keukenmini's
Je kan kiezen uit verschillende users die hele lijsten op Fok! zetten en ingewikkelde ruilschema's opstellen
En dan 5 vechtende users die hele vetes uitvechten over die mini's.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen zin inIk wil gewoon zeggen, ik heb die en die wie wil ze allemaal hebben.
Dat was het plan inderdaad. Alhoewel vetes natuurlijk wel interessant zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan 5 vechtende users die hele vetes uitvechten over die mini's.
Gewoon 1 iemand kiezen en via DM's de boel dumpen.
Weer zo'n C-BN'er die sterren springen nog niet eens haalt?quote:
Ha, ik heb dat sub-forum een tijd gevolgd en er zit veel oud zeer tussen sommige users over de kleinste dingen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was het plan inderdaad. Alhoewel vetes natuurlijk wel interessant zijn.
Ze doen echt hele mooie dingen, ik lees er ook weleens mee. Maar vechten om mini's vind ik best jammer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ha, ik heb dat sub-forum een tijd gevolgd en er zit veel oud zeer tussen sommige users over de kleinste dingen.
Veel oprechte waardering en zelfs liefde ook, dat is weer de andere kant.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eerste keer dat ik een Fokker IRL ontmoette was dankzij FHF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |