quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:35 schreef Specularium het volgende:
Karina, zit jouw UI nu een paasei te schilderen?
Niks die keek gewoon naar beneden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:36 schreef OProg het volgende:
Ik zie het nu ook. Wat deed die UI eerst eigenlijk?
Leuk. Ook mijn icoontje neergezet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]Speciale PaasUI. Als jullie er ook eentje willen:
ONZ / [PASEN] Vraag hier je PaasUI aan
Altijd even positief he?quote:
Of chocomel als het een chocolade-eitje was.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:49 schreef OProg het volgende:
Met dat vuur zou het bij jou een gebakken ei worden.
Nee, ik kijk Tottenham - Inter op RTL7.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Zometeen dit kijken: TV / [TV-TIP] TPB AFK The pirate bay away from keyboard - 21:00 uur - NED.3
Ik twijfelde maar genoeg voetbal gezien van de week.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik kijk Tottenham - Inter op RTL7.
Dit ga ik ook kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Zometeen dit kijken: TV / [TV-TIP] TPB AFK The pirate bay away from keyboard - 21:00 uur - NED.3
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
Dit is heel schattig.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
Dit is heel schattig.
[ afbeelding ]
Dat is hij alleen van de zijkant. De bovenkant heeft wel kleur.quote:
Deze heet Pluk. En heb ook nog een Pippi.quote:
Hoe heet die van nu dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef Specularium het volgende:
Mijn volgende kat noem ik Adolf Hitler.
Jij heet hopelijk geen Sander S.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen 1, liggen er 2 in de tuin.
Mijn katten zijn in mijn bijzijn doodgegaan en heb ze begraven.quote:
Mooie kat zeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn katten zijn in mijn bijzijn doodgegaan en heb ze begraven.
Vond dat hele destructieverhaal van de dierenarts maar niks.
Dit was de laatste, Droppie aka Bolle.
[ afbeelding ]
Ah dat vind ik wel erg lief van je hoor. Ik had een konijn, ook zwart, die hebben we toen ook begraven, niet in de tuin want die hadden we toen niet, maar op een veldje ergens.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn katten zijn in mijn bijzijn doodgegaan en heb ze begraven.
Vond dat hele destructieverhaal van de dierenarts maar niks.
Dit was de laatste, Droppie aka Bolle.
[ afbeelding ]
Die ik vroeger bij ouders had hebben we laten cremeren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
Prachtige kat.
[..]
Ah dat vind ik wel erg lief van je hoor. Ik had een konijn, ook zwart, die hebben we toen ook begraven, niet in de tuin want die hadden we toen niet, maar op een veldje ergens.
Will je het over jazz hebben dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor soft flora en fauna geouwetyfushoer.
Beetje hoekig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
Maar genoeg over mij, wat vind jij van mij?
[ afbeelding ]
Mag ik aan je haar zitten?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
Maar genoeg over mij, wat vind jij van mij?
[ afbeelding ]
Misschien vind ik het daarom leuk, beetje schattig maar ook ondeugend.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Betty Boop zich altijd als een hoer gedragen.
Je moet wel goed opletten inderdaad, in de zin van je moet naar je tv kijken anders begrijp je er geen reet van. Met Engels kun je tenminste nog alleen luisteren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef Tem het volgende:
Ik versta geen reet van die Zweden. Dit gaat niet werken.
ze kon ook altijd zo kijken alsof ze net een iets te grote dildo die in haar kont zat had aangedaan en er pijn en genot tegelijk aan had. betty boopquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
Ik vond Betty Boop zich altijd als een hoer gedragen.
Niet over Bettyquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wil jij best, met je paasei.
pics van je set paaseieren?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet over BettyEn jij bent gewoon jaloers op mijn paasei.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik wil wel een paaseitje erinhet liefst in de apple kleurtjes
Ah valt wel mee hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat ben ik ook een kut user. ik mag dat wel
wie niet wie nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef Kentoet het volgende:
FkTwkGs2012 is geil op de rotterdammertjesschijven van Karina.
Uh wat rotterdammertjesschijven? Ga je mond spoelen ik ben geen rotterdammertjequote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef Kentoet het volgende:
FkTwkGs2012 is geil op de rotterdammertjesschijven van Karina.
Mmm ja inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lees mijn notes maar eens door dan
Jodenlapjes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:16 schreef Kentoet het volgende:
Hoe heten zulke worstjes in dan in Amsterdam?
Worstjes?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:16 schreef Kentoet het volgende:
Hoe heten zulke worstjes in dan in Amsterdam?
Rotterdammertjes zijn worstjes, van die dunne.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Worstjes?
Of bedoel je gewoon tieten
Oh nooit van gehoord. Hier heten het gewoon worstjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Rotterdammertjes zijn worstjes, van die dunne.
Omdat je er niet in mag zeker he? Gewoon de kift.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Ik noem de Arena soms jodenufo.
Omdat het kan.
Dan ga ik de straat uit, hoek om en weer terug naar huis.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Weten jullie wat een broodje halfom is?
Het lijkt ook echt een ufo idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Ik noem de Arena soms jodenufo.
Omdat het kan.
Niet echt dun hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Rotterdammertjes zijn worstjes, van die dunne.
Moet je niet zeggen, zat mensen die ik ken die dachten dat het iets anders was dan wat ik bedoelde of wat je krijgt als je hier een broodje halfom vraagt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef Tem het volgende:
Natuurlijk, iedereen weet wat een broodje halfom is
Maar als je daar schijven van snijdt, heb je toch ongeveer de maat tepel van een kleine tit? Of heb ik nu helemaal het verkeerde worstje voor me?quote:
Maar wat is het?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen, zat mensen die ik ken die dachten dat het iets anders was dan wat ik bedoelde of wat je krijgt als je hier een broodje halfom vraagt.
Ieder z'n eigen worstje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:23 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Maar als je daar schijven van snijdt, heb je toch ongeveer de maat tepel van een kleine tit? Of heb ik nu helemaal het verkeerde worstje voor me?
Wij, Cynix en ik zitten al klaar jongen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Even DWLD kijken, jongens. Omdat niemand anders het doet.
Nee hij komt om te kijken hij is niet van FTR. Ik zit daar ook niet om te modderen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. nou als ie dan alleen maar komt om te modereren.
Heel lekker. Eerst maakte ik altijd zonder, maar het is echt een goeie smaakmaker in de paella.quote:
Elfletterig had ook een keer een varken in Spanje, daar schijnen filmpjes van te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:37 schreef Kentoet het volgende:
Eigenlijk wel ja, maar ligt er denk ik ook aan waar je het eet. Ik heb het in Spanje met varken gehad ook volgens mij.
De Gerard Joling onder de visjes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Ik zie dat plaatje alleen als ik op het linkje klik... leuk visje, wel een beetje gay he
Link?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elfletterig had ook een keer een varken in Spanje, daar schijnen filmpjes van te zijn.
Zometeen even kotsen, heb ik het beste deel weer gehad.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:34 schreef Tem het volgende:
De dag begint weer goed voor deze Speculariumpje.
Ik ben vandaag vrij vandaar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was wel een latertje vandaag he?
Dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:38 schreef Karina het volgende:
Jullie moeten maar zien dat je zo oud wordt als ik.
Maar jij bent vrij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:44 schreef Karina het volgende:
Dan zijn jullie ouder dan ik want ik ben er net uit.
Doet mij denken aan een scene van Mannen van de radio.quote:
Zoiets ja, alleen ben ik geen man.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een scene van Mannen van de radio.
-En ben jij vaak vrij?
- Ik ben euhhh... altijd vrij.
-Dus jij bent altijd vrij, wat heerlijk moet dat zijn.
-Ja, zeg dat wel.
Dan gaat het dus toch over mijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:49 schreef Specularium het volgende:
Maar dat ging niet over oude mensen maar gewoon over iemand die nergens zin in had.
Bij mij op kantoor werkt een man van 82,die doet klusjes. Lampen vervangen en dat soort dingen. Mooi toch als je nog iets te doen hebt op die leeftijd en je vindt het nog leuk ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:50 schreef Tem het volgende:
[..]
In Amerika staan ze gewoon in de supermarkt boodschappen voor je in te pakken.
Een soort Aldert.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:51 schreef Karina het volgende:
Bij mij op kantoor werkt een man van 82,die doet klusjes. Lampen vervangen en dat soort dingen. Mooi toch als je nog iets te doen hebt op die leeftijd en je vindt het nog leuk ook.
Daarnaast kosten ze veel geld en zijn ze soms moderator.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:53 schreef Tem het volgende:
Ik kan er niets mee, ze lopen voornamelijk in de weg en zijn langdradig.
En hoe lang duurt dat hele boodschappen doen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:56 schreef Karina het volgende:
Gaan we zo beginnen? Jullie hebben mazzel dat ik zo weer weg ben. Ik ga in de weg lopen in de supermarkt o.a.Helaas hebben ze geen gratis koffie, anders zou ik ook nog even een paar pakkies koffie gaan drinken daar.
En voordringen bij de kassa op het einde.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:56 schreef Karina het volgende:
Gaan we zo beginnen? Jullie hebben mazzel dat ik zo weer weg ben. Ik ga in de weg lopen in de supermarkt o.a.Helaas hebben ze geen gratis koffie, anders zou ik ook nog even een paar pakkies koffie gaan drinken daar.
Ik haal voor de hele week dus ik ben wel even zoet. Plus ik ga zo ook schoonmaken hier in huis, DAT duurt wel even langer dan 10 minuten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hoe lang duurt dat hele boodschappen doen?
Ik ben meestal binnen 10 minuten terug.
Maar ik heb geen UI van een paasei.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:58 schreef Karina het volgende:
Altijd al gedacht dat jij een viezerik was.
Sinds wanneer is een paasei vies?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ik heb geen UI van een paasei.
Ok, tot over een half uur.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haal voor de hele week dus ik ben wel even zoet. Plus ik ga zo ook schoonmaken hier in huis, DAT duurt wel even langer dan 10 minuten.
Dit is het SBS van FOK!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:02 schreef Tem het volgende:
Ik vind dit een van de betere topics, maar mijn niveau is dan ook erbarmelijk.
Ja OK die wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geer en Goor, regelrechte Topshow.
Op 1 hand.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:05 schreef Karina het volgende:
Heej daar zijn mijn rode nagels weer te zien.
Niks mis mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig! En drinkze.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:22 schreef OProg het volgende:
Ik was vanmiddag vrij en heb me nuttig gemaakt door mijn auto netjes te wassen en het dak en de motorkap in de was te zetten.![]()
![]()
En ga straks ergens bier drinken.
Ja je weet het niet he?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee.Kan mij het schelen, het was lekker even slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je. Dan mis ik maar het 1 en ander zoals de meeste vrijdagen en eindig ik weer in een volkomen delerium een keer in bed.quote:
Drink je zoveelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Dank je. Dan mis ik maar het 1 en ander zoals de meeste vrijdagen en eindig ik weer in een volkomen delerium een keer in bed.
Voor een delirium moet je eerst structureel lang veel drinken en dan ineens stoppen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Dank je. Dan mis ik maar het 1 en ander zoals de meeste vrijdagen en eindig ik weer in een volkomen delerium een keer in bed.
Vrijdag gaat altijd wel hard ja. Normaal ga je op andere avonden een keer om 11 uur naar de kroeg. Nu is het straks iets over half 7 en als je dat rekt tot sluit een uur of 2 ben je een aardig eind verder.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Drink je zoveelDaar ben ik dan een beginneling bij.
80% van dat topic is boven de 30.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Ja maar jij bent raar, welke volwassen man kijkt er nou naar Spangas?
Tenminste, ik ga ervan uit dat je volwassen bent maar dat weet je ook maar nooit natuurlijk.
Ja dat ken ik nog wel van vroegerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Vrijdag gaat altijd wel hard ja. Normaal ga je op andere avonden een keer om 11 uur naar de kroeg. Nu is het straks iets over half 7 en als je dat rekt tot sluit een uur of 2 ben je een aardig eind verder.
Is dat zo? Dan lijkt het me toch meer iets voor vrouwen dan voor mannen eigenlijk. Ik vraag me wel af of iedereen zo kijkt als hier op FOK! of dat de rest het meer serieus neemt, al kan ik me dat laatste niet voorstellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
80% van dat topic is boven de 30.
Was volgens mij ook niet helemaal de bedoeling van de makers.
Figuurlijk dan. Misschien kan je het beter de Hangover noemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor een delirium moet je eerst structureel lang veel drinken en dan ineens stoppen.
Een vriend van me doet dat nog wel eens. Die gaat dit jaar ook 50 worden maar trekt het wel. Maar mannen zijn natuurlijk wel het sterkere geslacht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat ken ik nog wel van vroegerNu trek ik dat niet meer.
Ja "wel eens" maar niet elke week.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Een vriend van me doet dat nog wel eens. Die gaat dit jaar ook 50 worden maar trekt het wel. Maar mannen zijn natuurlijk wel het sterkere geslacht.
Ik zie hem vrijwel elke zaterdag en soms ook zondagavond.quote:
Nee daar heb ik geen zin meer inquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zie hem vrijwel elke zaterdag en soms ook zondagavond.
Is het bij die DWDD meet nog de bedoeling met met zijn allen een drankje te doen trouwens?quote:
Lijkt me wel toch? En wat eten vantevoren want je moet er om kwart over 5 zijn dacht ik en dan tot half 9, dan val je flauw van de honger daarna. Kunnen we beter ervoor wat eten denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Is het bij die DWDD meet nog de bedoeling met met zijn allen een drankje te doen trouwens?
Nee dat is te eng he?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:29 schreef Specularium het volgende:
Ja, daar, ik was niet van plan om Amsterdam nog in te gaan.
Kan toch ook allemaal daar?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? En wat eten vantevoren want je moet er om kwart over 5 zijn dacht ik en dan tot half 9, dan val je flauw van de honger daarna. Kunnen we beter ervoor wat eten denk ik.
Haha zie je het voor je. Van die vretende mensen achter Matthijs.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:31 schreef Specularium het volgende:
Schaaltje bitterballen tijdens de show erbij.
Nog lang niet man.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
En Karina is volgens mij weer dronken.
Witte wijn. Sherry is smerig.quote:
Van die mensen achter je die dan de aktie dingen willen hebben omdat jij ze niet neemt.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik geef ze weg. Ik denk dat ik ze misschien in FHF ga zetten.
FHF / AH Keukenmini'squote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik geef ze weg. Ik denk dat ik ze misschien in FHF ga zetten.
Oh daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
FHF / AH Keukenmini's
Je kan kiezen uit verschillende users die hele lijsten op Fok! zetten en ingewikkelde ruilschema's opstellen
En dan 5 vechtende users die hele vetes uitvechten over die mini's.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen zin inIk wil gewoon zeggen, ik heb die en die wie wil ze allemaal hebben.
Dat was het plan inderdaad. Alhoewel vetes natuurlijk wel interessant zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan 5 vechtende users die hele vetes uitvechten over die mini's.
Gewoon 1 iemand kiezen en via DM's de boel dumpen.
Weer zo'n C-BN'er die sterren springen nog niet eens haalt?quote:
Ha, ik heb dat sub-forum een tijd gevolgd en er zit veel oud zeer tussen sommige users over de kleinste dingen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was het plan inderdaad. Alhoewel vetes natuurlijk wel interessant zijn.
Ze doen echt hele mooie dingen, ik lees er ook weleens mee. Maar vechten om mini's vind ik best jammer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ha, ik heb dat sub-forum een tijd gevolgd en er zit veel oud zeer tussen sommige users over de kleinste dingen.
Veel oprechte waardering en zelfs liefde ook, dat is weer de andere kant.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eerste keer dat ik een Fokker IRL ontmoette was dankzij FHF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |