quote:
Alain Clark is anoniem verkozen tot MHquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:29 schreef Againzender het volgende:
Nou, deze MH heeft verdraaid weinig. Tijd voor een nieuwe. Had Alain Clark niet een nieuwe?
Ja, die zal wel MH worden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:29 schreef Againzender het volgende:
Nou, deze MH heeft verdraaid weinig. Tijd voor een nieuwe. Had Alain Clark niet een nieuwe?
Sonnentanz mag van mij, maar ik vrees inderdaad Alain Clarkquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, die zal wel MH worden.
Of Sonnentanz of Cat & Empire.
Neukenquote:
quote:
Joh ga jij lekker naaienquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]kun je nou echt nergens aan denken?
mss doe ik dat ook wel als ik straks thuis komquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mss doe ik dat ook wel als ik straks thuis kom
Nee is dat nietquote:
Neen... Seks is bahquote:
Fixedquote:
Vind ik ook. Ik heb vroeger vaak goede tijden slechte tijden gekeken. Nu kijk ik het niet meer.quote:
Ik loop nog een paar weken achter. Keer weer terugkijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik heb vroeger vaak goede tijden slechte tijden gekeken. Nu kijk ik het niet meer.
Gayshit!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik loop nog een paar weken achter. Keer weer terugkijken
Vroeger was Ludo veel toffer, nu is hij gewoon huisvader en wordt ie elk seizoen minder intelligent.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik heb vroeger vaak goede tijden slechte tijden gekeken. Nu kijk ik het niet meer.
Psst!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:26 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Psst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Hele grote vooruitgang. Eindelijk een uniform dat aansluit op het lichaam.quote:
Die kleurquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hele grote vooruitgang. Eindelijk een uniform dat aansluit op het lichaam.
Al vraag ik mij af hoe het de papzak agenten staat
Ik haal hem van de politie-site af hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, die klopt niet
Deze kleur is het:
[ afbeelding ]
Ik van het van de Rijksoverheid. En ik weet 100% dat dit de kleur is aangezien ik wat van het ontwerpproces heb meegekregenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik haal hem van de politie-site af hoor.
Wowww!11 *raakt aan*quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik van het van de Rijksoverheid. En ik weet 100% dat dit de kleur is aangezien ik wat van het ontwerpproces heb meegekregen
Heb er zelf niets aan gedaan manquote:
Meen trouwens dat het echte materiaal veel donkerder van kleur is. Tegen het zwart aanquote:
Dan is het wel goed. Dat groene vond ik echt lelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Meen trouwens dat het echte materiaal veel donkerder van kleur is. Tegen het zwart aan
Deze kleurenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan is het wel goed. Dat groene vond ik echt lelijk.
En zaterdag is het negerdagquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
morgen is het nationale vrouwendag
OMG...quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
morgen is het nationale vrouwendag
Een dagje een meter extra op de kettingquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
OMG...![]()
Wat moet je je daarbij voorstellen? De hele dag door van die enge complimentjes?
Dan kan ik eindelijk op een stoel aan tafel zitten ipv op het aanrechtquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een dagje een meter extra op de ketting
Ik wilde eens door de winkelstaat lopen aldaarquote:
Haha nee, wel aan het luisteren!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ben je al weer bij Gunther in de show geweest?
Ook van mij!quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens heb ik de eer van de 3fm SC hoog gehouden in de WIDM Prono
Dat sowieso jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
Meest geniale mol sinds veel jaren trouwens.
Nee, wat dan?quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:26 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Psst!Dank!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga het zo luisteren
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Tof gehad? Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst in Zwolle heb geshoptquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde eens door de winkelstaat lopen aldaar
En nu was ik in de buurt, dus ik nam mijn kansen waar
Lekker thuis, alles van me af aan het zetten. En m'n spieren voelen aan als staalkabels, ik genietquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe is het ouwe pruttelheks van me
quote:
ik heb wel wat in de vriezert liggen jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je al een pizza geselecteerd voor morgen? [ afbeelding ]
halloquote:
Staalkabels? Dat is godverdomme opwindend. Daar kan jij mijn geslacht aardig mee bewerken. you feel me?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker thuis, alles van me af aan het zetten. En m'n spieren voelen aan als staalkabels, ik geniet![]()
En met u?
Welke smaak gaat het word0n??quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb wel wat in de vriezert liggen ja
geen idee wat erin ligt. ben te lui om de trap naar de keuken te beklimmenquote:
Wow, werd die gedraaid?! zat hem net even te luisteren hier, wereldtrackquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:43 schreef henkde_j het volgende:
M83![]()
Enorm goede herinneringen aan deze plaat
Het is dat ik momenteel geen zin heb om jouw geslacht te bewerken...quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Staalkabels? Dat is godverdomme opwindend. Daar kan jij mijn geslacht aardig mee bewerken. you feel me?
En lekker hoor. Zometeen zal ik goed slapen!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:44 schreef Againzender het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik ga pitten
trustenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:44 schreef Againzender het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik ga pitten
Spoorchick gevonden?quote:
welnee joh! dit liedje draag ik al veel langer mee.jaartje of 10 schat ik welquote:
Oh :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee joh! dit liedje draag ik al veel langer mee.jaartje of 10 schat ik wel
1x per week boodschappen doen. spoorchick beschouw ik als een mislukt socialmediaexperimentquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh :p
Nog wel regelmatig bij de Jumbo aan het posten?
Als je meteen haar nummer geregeld had..quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1x per week boodschappen doen. spoorchick beschouw ik als een mislukt socialmediaexperiment
ah, Sherlock is ook wakker?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je meteen haar nummer geregeld had..
Ja, gloeiende... Ben ik er net na een slopende klotedag en dan vertrek je weer!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
die is nu voorbij want ik ga slapie doennnnnnnnn D:
Klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, gloeiende... Ben ik er net na een slopende klotedag en dan vertrek je weer!!
Stomquote:
dorstig?quote:
lass es schwimmen in Benzinquote:
Ik ben het er ook niet mee eens!! Godsamme zeg, vrouwen worden niet gelukkig van chocola?!quote:
Godver, die moet ik ook weer eens eten!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens!! Godsamme zeg, vrouwen worden niet gelukkig van chocola?!
Doe mij maar 2 Toblerones, één voor elke dij
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Godver, die moet ik ook weer eens eten!
Het is dat ik niet van de meets ben, anders hadden we er één kunnen delenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Godver, die moet ik ook weer eens eten!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet dit nog eens testen
Als je die griet dan ziet, geef ik haar eerder 41 ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Verbaast me niets, viespeukje dat het er is
werkt. zo heb ik ze weleens gegetenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
41cm???quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je die griet dan ziet, geef ik haar eerder 41 ofzo.
Ik was in Zwitserland langs de snelweg en daar hadden ze van die Toblerones van 2 meter langquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan nog; al jaren bekend dat het een smeerlap isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je die griet dan ziet, geef ik haar eerder 41 ofzo.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was in Zwitserland langs de snelweg en daar hadden ze van die Toblerones van 2 meter lang
Zulke: [ afbeelding ]
Daar kun je vies je gehemelte op kapot knagenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was in Zwitserland langs de snelweg en daar hadden ze van die Toblerones van 2 meter lang
Zulke: [ afbeelding ]
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Neeeeeeee nee!Pino http://www.net5.nl/programmas/sabotage
![]()
![]()
!!!!
Top!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik heb afgelopen week gereageerd op een 3tal appartementjes en ik sta van de 200 reacties per appartement steeds in de top50. dat valt niet tegen
Ben Saunders, Lange Frans, Hero Brinkman, Jeffrey Wammes, Manuel Broekman, Sylvia Geersen, Inge de Bruijn, Edith Bosch, Rosalie van Breemen en Liza Sipsquote:
Tof concept!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
![]()
!!!!
nja, ik heb gelukkig niet heel veel haast, maar tis wel lekker om te weten. komende tijd aanbod een beetje in de gaten houden en af en toe reageren. als ik dan een keer in de top10 eindig is het tijd om serieus te gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Top!![]()
En nu maar hopen dat het opschiet
Briljantquote:
paar aardige kandidaten, 2 om naar te kijken en de rest bagger. misschiendat ik de 1e episode wel meepik...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ben Saunders, Lange Frans, Hero Brinkman, Jeffrey Wammes, Manuel Broekman, Sylvia Geersen, Inge de Bruijn, Edith Bosch, Rosalie van Breemen en Liza Sips
Wedden Hero Brinkman de saboteur
Op Lizaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
paar aardige kandidaten, 2 om naar te kijken en de rest bagger. misschiendat ik de 1e episode wel meefap...
goede portquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
![]()
!!!!
dat is de leukste ja. verder zal ze niet de mo...saboteur zijn. te dom denk ikquote:
Ik denk dat het Kees Tol is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is de leukste ja. verder zal ze niet de mo...saboteur zijn. te dom denk ik
ff kijken of mijn 3.74euro nuttig besteed is aan 2 spelletjes op steam
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
ah, spelletje ziet er leuk uit. pointandclickadventure. morgen maar even walktrough printen voor als ik weer eens niet uitkom
nu naar bed. slaap lekker
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
ah, spelletje ziet er leuk uit. pointandclickadventure. morgen maar even walktrough printen voor als ik weer eens niet uitkom
nu naar bed. slaap lekker
Jezusquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, misschien antidepressiva mailen?
hier werkt hij gewoonquote:
Noes is en blijft prima, Jezus gaat me iets te ver...quote:
startkabels gebruikt?quote:
Aangeduwd.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Noes is en blijft prima, Jezus gaat me iets te ver...
Dat woord kan je nu redelijk veilig gebruiken, SC had hem ingekoptquote:
Tof!quote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat woord kan je nu redelijk veilig gebruiken, SC had hem ingekopt
Ik kop hem niet in hoor!quote:
quote:
Doe mij maar 10 nagels op een schoolbordquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:53 schreef rubbereend het volgende:
ballonnen in mensenhanden maken echt een naar geluid. Klasse nagels over het schoolbord
brrrrrrrrrquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe mij maar 10 nagels op een schoolbord
Dat dan weer wel!quote:
Alles beter dan ballonnen!!quote:
ik hoor nu gewoon die geluidjes in mn hoofdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles beter dan ballonnen!!
Zelfs een mes op een bord vind ik nog niet zo erg...
Sorry mop!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik hoor nu gewoon die geluidjes in mn hoofd
overdrijven is ook een vakquote:
Vriesvak geluidquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles beter dan ballonnen!!
Zelfs een mes op een bord vind ik nog niet zo erg...
Op het houten stokje van een ijslollie bijtenquote:
Altijd leuk in de piepschuim werkplaats.quote:
Ooit op de inpakafdeling van een beddenfabrikant gewerkt, toen had ik het de hele dag in handen. Kippenvel van 7 tot 16:30quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Altijd leuk in de piepschuim werkplaats.
Ja zeer slecht geslapenquote:
Heb ik ook vaak tijdens of net na het ontbijt haha. Ff koffie erin als smeermiddelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:18 schreef wolfrolf het volgende:
Aan de ontbijttafel
Ik moet me toch ineens hard schijten
Het enigste wat mooi was aan dat liedje was de gitaar. Wat een zeikwijfquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Kan iemand ff de tong uit Sandra dr bakkes rukken?
Dank!
Ik heb vandaag op weg naar m'n werk maar Q-Music aan gezet... en als ik de tweets van rond die tijd zo lees was dat maar goed ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Het enigste wat mooi was aan dat liedje was de gitaar. Wat een zeikwijf
Vandaag mag het omdat het vrouwendag isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zo ook weer als het goed is![]()
[ afbeelding ]
Niet alleen d'r tong.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Kan iemand ff de tong uit Sandra dr bakkes rukken?
Dank!
twitter:amonte78 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 08:57:41Alles wat Sandra van Nieuwland aanraakt verandert niet in goud, maar wordt monotoooooooooon #3fm reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 07:08:08Vanmorgen maar geen Giel aan. Sandra van Nieuwland te gast reageer retweet
twitter:Janice_Tamara twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 08:31:21Sandra van Nieuwland live bij Giel. Die kan dus écht maar één trucje. reageer retweet
Wil je er over kleien?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:01 schreef SilentChaos het volgende:
Nu al een takkedag
Gelukkig weekend bijna
Goed plan!quote:
hihiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
En dan die collega's die het leuk vinden een WC-rol met 1 velletje te laten hangen
Ik krijg ze wel, ik heb het kraantje van de stortbak dichtgedraaid
Precies, helemaal prima!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef Promo_Guy het volgende:
Ik heb het ernstige vermoeden dat Domien graag met een rockplaat zijn programma start (als eerste of tweede). Van de week was Survivor - Burning Heart ook al te horen.![]()
Geen enkel probleem heb ik hiermee.
Fuck jurkjes, ik wil gewoon voorjaar!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wil voorjaar
ik wil mijn leuke jurkjes aan...
hobby zoeken!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:19 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik ben werkloos eens kijken wat ik met al die vrije tijd ga doenNog meer concerten denk ik zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |