quote:
Alain Clark is anoniem verkozen tot MHquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:29 schreef Againzender het volgende:
Nou, deze MH heeft verdraaid weinig. Tijd voor een nieuwe. Had Alain Clark niet een nieuwe?
Ja, die zal wel MH worden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:29 schreef Againzender het volgende:
Nou, deze MH heeft verdraaid weinig. Tijd voor een nieuwe. Had Alain Clark niet een nieuwe?
Sonnentanz mag van mij, maar ik vrees inderdaad Alain Clarkquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, die zal wel MH worden.
Of Sonnentanz of Cat & Empire.
Neukenquote:
quote:
Joh ga jij lekker naaienquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]kun je nou echt nergens aan denken?
mss doe ik dat ook wel als ik straks thuis komquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mss doe ik dat ook wel als ik straks thuis kom
Nee is dat nietquote:
Neen... Seks is bahquote:
Fixedquote:
Vind ik ook. Ik heb vroeger vaak goede tijden slechte tijden gekeken. Nu kijk ik het niet meer.quote:
Ik loop nog een paar weken achter. Keer weer terugkijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik heb vroeger vaak goede tijden slechte tijden gekeken. Nu kijk ik het niet meer.
Gayshit!quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik loop nog een paar weken achter. Keer weer terugkijken
Vroeger was Ludo veel toffer, nu is hij gewoon huisvader en wordt ie elk seizoen minder intelligent.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik heb vroeger vaak goede tijden slechte tijden gekeken. Nu kijk ik het niet meer.
Psst!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:26 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Psst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Hele grote vooruitgang. Eindelijk een uniform dat aansluit op het lichaam.quote:
Die kleurquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hele grote vooruitgang. Eindelijk een uniform dat aansluit op het lichaam.
Al vraag ik mij af hoe het de papzak agenten staat
Ik haal hem van de politie-site af hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, die klopt niet
Deze kleur is het:
[ afbeelding ]
Ik van het van de Rijksoverheid. En ik weet 100% dat dit de kleur is aangezien ik wat van het ontwerpproces heb meegekregenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik haal hem van de politie-site af hoor.
Wowww!11 *raakt aan*quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik van het van de Rijksoverheid. En ik weet 100% dat dit de kleur is aangezien ik wat van het ontwerpproces heb meegekregen
Heb er zelf niets aan gedaan manquote:
Meen trouwens dat het echte materiaal veel donkerder van kleur is. Tegen het zwart aanquote:
Dan is het wel goed. Dat groene vond ik echt lelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Meen trouwens dat het echte materiaal veel donkerder van kleur is. Tegen het zwart aan
Deze kleurenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan is het wel goed. Dat groene vond ik echt lelijk.
En zaterdag is het negerdagquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
morgen is het nationale vrouwendag
OMG...quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
morgen is het nationale vrouwendag
Een dagje een meter extra op de kettingquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
OMG...![]()
Wat moet je je daarbij voorstellen? De hele dag door van die enge complimentjes?
Dan kan ik eindelijk op een stoel aan tafel zitten ipv op het aanrechtquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een dagje een meter extra op de ketting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |