Ik wil het liefst niet een 'prettig geprijsd' ticket, maar een spotgoedkoop ticketquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En de luchthavens direct langs de Duitse grens? Kijk dan ook eens naar Germanwings, die willen nog wel eens prettig geprijsd zijn.
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik wil het liefst niet een 'prettig geprijsd' ticket, maar een spotgoedkoop ticket
Momenteel is Transavia 95 euro incl bagage vanuit Marokko naar Amsterdam. Dan ben ik voor 100 euro thuis. Scheelt niet eens zo veel met Ryanair, wat in een gunstig geval zo'n 75 euro van deur tot deur zou zijn.
Cancun?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:26 schreef Thetallguy het volgende:
Allin resort in Mexico overleefdeen week niet zelf hoeven nadenken, dus de hersenen moeten weer even op gang komen.
Een 20km zuidelijker. Heb er meer Amerikanen gezien dan de week ervoor toen ik in New York was.quote:
Beetje de Amerikaanse Costa del Sol idd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:36 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Een 20km zuidelijker. Heb er meer Amerikanen gezien dan de week ervoor toen ik in New York was.
Neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:46 schreef Individual het volgende:
[..]
Beetje de Amerikaanse Costa del Sol idd.Nog wat van de omgeving meegekregen? Chitchen Itza, Tulum, Merida enzo?
Goh, wat een verrassingquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Thetallguy het volgende:
Maastricht Airlines vraagt faillisement aan1e vlucht is 3x uitgesteld maar gaat er dus niet van komen, geen binnenlandse vluchten met de F50 in Nederland dus..
Ik hoop dat de F50 nog lang blijft bestaan. De laatste keer dat ik er mee vloog was in Colombia. Ik heb er veel mee gevlogen, maar kom hem steeds minder tegen. Echt een fijn vliegtuig en kan het geluid dromen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Thetallguy het volgende:
geen binnenlandse vluchten met de F50 in Nederland dus..
Ik had gehoopt dat ze iig nog eens echt de lucht in zouden gaan zodat ik nog mee had kunnen vliegen, maar een lang leven had ik ze sowieso niet gegeven nee.quote:
Cityjet heeft er nogsteeds een flink aantalquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:42 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik hoop dat de F50 nog lang blijft bestaan. De laatste keer dat ik er mee vloog was in Colombia. Ik heb er veel mee gevlogen, maar kom hem steeds minder tegen. Echt een fijn vliegtuig en kan het geluid dromen.
Ik vloog veel Cityjet toen ze nog VLM waren, maar ik ben al jaren niet meer in Rotterdam geweest. Ik ging er heen voor vrienden en familie, maar die hebben allen Rotterdam verlaten en het is niet de beste connectie met de rest van het land.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:47 schreef Thetallguy het volgende:
Cityjet heeft er nogsteeds een flink aantalEn voor jou misschien Minoan Air Oxford - Dublin en - Edinburgh http://minoanair.com/en/Home
In de winter is dat wel te doen, de zomer is veel zwaarderquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef flipsen het volgende:
Wat een bikkel is onze LeMans eigenlijk: FOK!ker doet hele winter zonder kachel
Het is dan ook een SC die het vooral van tijdelijke oplevingen moet hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Post al een tijd in TRV, nog nooit opgevallen dat er een SC was.
Een reis bij Tipica boeken help ook, toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Het is dan ook een SC die het vooral van tijdelijke oplevingen moet hebbenOh, en verder is het nogal een kliekje natuurlijk, dus de vraag is of je wel door de ballotage-commissie heenkomt. Inlikken kan bij UIO of TTG
Waar?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een reis bij Tipica boeken help ook, toch?
Hier!quote:
Ben ik te arm voor..quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een reis bij Tipica boeken help ook, toch?
Oh ja, van Calatrava. Moet ik nog altijd een keer naartoe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:02 schreef Individual het volgende:
Ze schijnen wel een mooi station te hebben.
Ik moet voortaan maar uitkijken wat ik typ, alles kan blijkbaar op de frontpage worden gezet!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef flipsen het volgende:
Wat een bikkel is onze LeMans eigenlijk: FOK!ker doet hele winter zonder kachel
Hij is ook nogal verdekt opgesteld omdat er nergens ´SC´ in de TT staatquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Post al een tijd in TRV, nog nooit opgevallen dat er een SC was.
Iets voor FHF?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:52 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb een travel voucher van TAP liggen van ¤150. Hiermee kan je aan de ticketbalie van TAP op Schiphol een ticket boeken en dit is voldoende voor een retourtje Lissabon. Verloopt echter vandaag! (reizen kan uiteraard wanneer je wilt) Iemand interesse?
Staat helaas op naam hoor ik net. Kans is denk ik klein dat er veel naamgenoten van mij aanwezig zijn.quote:
Oh, da's minder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:39 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Staat helaas op naam hoor ik net. Kans is denk ik klein dat er veel naamgenoten van mij aanwezig zijn.
Zeker. HTL 200 nodigde niet echt uit om het topic te openen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:45 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hij is ook nogal verdekt opgesteld omdat er nergens ´SC´ in de TT staat
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:54 schreef Fogel het volgende:
En nu ik toch met slecht advies bezig ben: koop aandelen in Acme Ltd. Direct betalen via Western Union, krijg je duizend miljoenmiljard terug over een paar jaar
Daar kan je in Noorwegen ook maar 5 biertjes voor kopen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:58 schreef Fogel het volgende:
Betalen ze tegenwoordig al wat beter dan die miezerige 25kGBP per jaar?
Ik voorzie een uitgemagerde moblo...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Welke 25kgbp? Stipends zijn maar 14,000gbp.
Die gaat op aan koffiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
If only!
Nah. We komen nu rond op één salaris en kunnen zelfs een beetje sparen (voor meer verbouwingen aan 't huis). Dus mijn 14k per jaar erbij is mooi meegenomen
Waarom koop je vandaag geen ticket voor een willekeurige datum in de toekomst?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:52 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb een travel voucher van TAP liggen van ¤150. Hiermee kan je aan de ticketbalie van TAP op Schiphol een ticket boeken en dit is voldoende voor een retourtje Lissabon. Verloopt echter vandaag! (reizen kan uiteraard wanneer je wilt) Iemand interesse?
quote:Open Tuinendag Jordaan, Zondag 9 juni van 11.00 tot 16.30 uur
De Open Tuinendag is een traditie geworden die elk jaar weer, zowel bij bezoekers als bij tuinbezitters, veel bijval vindt. Omstreeks deze tijd van het jaar zijn tuinen op hun mooist.
Het is een dag waarop bewoners van de Jordaan en de Gouden Reael bij elkaar kunnen bekijken wat er zich achter (binnentuinen) en bovenop (dakterrassen en balkontuinen) de huizen bevindt. Organisatie; werkgroep Meer Groen in de Jordaan.
Routebeschrijvingen (tevens entreebewijs) à 2,00 Euro per persoon zijn op de dag zelf verkrijgbaar bij de beginpunten; de tuin achter de poort op Willemsstraat 132 en de tuin van de Looiershof op de Looiersgracht naast nummer 23.
Deelnemende tuinen zijn te herkennen aan de groene ballonnen bij de ingang.
Toch well het bekijken waardquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker. HTL 200 nodigde niet echt uit om het topic te openen.
Als ik kon bannen, had jij al lang geen rechten meer met je gespam.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef flipsen het volgende:
Pssst, UIO! Die newbie noemt je een slome! Ik zou hem bannen
dat was het idee ook, maar ik heb er niet echt meer aan gedacht de laatste tijd, en vandaag had ik geen tijd om bij de ticketbalie langs te gaan ondanks het feit dat ik op Schiphol werkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom koop je vandaag geen ticket voor een willekeurige datum in de toekomst?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef flipsen het volgende:
Pssst, UIO! Die newbie noemt je een slome! Ik zou hem bannen
Dat weet ik niet eens meer. Dat eerste deel van de vraag dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef Fogel het volgende:
Wat zijn de coordinaten van het epicentrum in Canada en waar werd bepaald dat het die moest zijn?
Dobbelsteenavontuurtopics?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé newbie, als je klaar bent met het lezen van de dobbelsteenavontuur-topics, moet je maar eens zoeken naar de voorverkenningen..
Klik maar op het topic in mijn sig voor het laatste deel.quote:

Dit waren geen uitzonderingen.quote:
Rode led-lampen als ogenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Om deze SC weer eens te voorzien van wat kwaliteit krijgen jullie van mij een foto uit het uiterst gezellige Hull van afgelopen week:
[ afbeelding ]
Helaas sta ik er net niet op.
Dat is waar je over valt?quote:
Yes, dear?quote:
Ik zie daar een T na de 28 staan. Ik gok op tons in plaats van stone.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:45 schreef Individual het volgende:
Wel handig dat de grootste een lintje met haar gewicht heeft. 28 stone.
[ afbeelding ]
Genoeg andere elementen om over struikelen daar, maar zachte landing zou geen probleem moeten zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is waar je over valt?
[..]
Yes, dear?
Ik las "Oversized Goat" in het voorbij scrollen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:45 schreef Individual het volgende:
Wel handig dat de grootste een lintje met haar gewicht heeft. 28 stone.
[ afbeelding ]
Als jij gaat stappen in Hull, draag je dan ook soortgelijke kleding? Want volgens mij liep iedere vrouw er zo bij.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik las "Oversized Goat" in het voorbij scrollen.
Juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |