Dat weet ik niet eens meer. Dat eerste deel van de vraag dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef Fogel het volgende:
Wat zijn de coordinaten van het epicentrum in Canada en waar werd bepaald dat het die moest zijn?
Dobbelsteenavontuurtopics?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé newbie, als je klaar bent met het lezen van de dobbelsteenavontuur-topics, moet je maar eens zoeken naar de voorverkenningen..
Klik maar op het topic in mijn sig voor het laatste deel.quote:

Dit waren geen uitzonderingen.quote:
Rode led-lampen als ogenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Om deze SC weer eens te voorzien van wat kwaliteit krijgen jullie van mij een foto uit het uiterst gezellige Hull van afgelopen week:
[ afbeelding ]
Helaas sta ik er net niet op.
Dat is waar je over valt?quote:
Yes, dear?quote:
Ik zie daar een T na de 28 staan. Ik gok op tons in plaats van stone.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:45 schreef Individual het volgende:
Wel handig dat de grootste een lintje met haar gewicht heeft. 28 stone.
[ afbeelding ]
Genoeg andere elementen om over struikelen daar, maar zachte landing zou geen probleem moeten zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is waar je over valt?
[..]
Yes, dear?
Ik las "Oversized Goat" in het voorbij scrollen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:45 schreef Individual het volgende:
Wel handig dat de grootste een lintje met haar gewicht heeft. 28 stone.
[ afbeelding ]
Als jij gaat stappen in Hull, draag je dan ook soortgelijke kleding? Want volgens mij liep iedere vrouw er zo bij.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik las "Oversized Goat" in het voorbij scrollen.
Juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |