Vind er weinig charmants aan... Villa31 in Buenos Aires, tegen het Retiro bus en treinstation:quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:01 schreef pokkerdepok het volgende:
tja dat vinden wij dan weer charmant, 3de wereld lelijkheid.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:03 schreef El_Matador het volgende:
Juist, zo'n beeld heb ik bij Manila, zelf nooit geweest. Maar ik had Mumbai in de lijst gezet, dat ziet er net zo uit.
Luik is zo'n beetje het Manila van Noord-West Europa.
Ik was er ook met excursie, op de kop af 15 jaar geleden. Niet voor de stad, maar voor de geologie eromheen. We zaten in zo'n cheap kuthotel en ik weet nog hoe onvriendelijk het personeel was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:29 schreef Individual het volgende:
[..]![]()
Ik dacht ook eerst dat die foto's Luik waren.![]()
De eerste keer in Luik was met een schoolreisje. Kan me nog herinneren dat de hele klas geschokt met open mond uit het raam van de bus keken. Hoe ver zijn we wel niet gereden??![]()
Maar goed dat was bijna 20 jaar geleden. Ik heb begrepen dat ze een mooi treinstation hebben neergezet inmiddels?
De eerste en de enige keer dus als ik je goed begrijp.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:29 schreef Individual het volgende:
[..]![]()
Ik dacht ook eerst dat die foto's Luik waren.![]()
De eerste keer in Luik was met een schoolreisje. Kan me nog herinneren dat de hele klas geschokt met open mond uit het raam van de bus keken. Hoe ver zijn we wel niet gereden??![]()
Maar goed dat was bijna 20 jaar geleden. Ik heb begrepen dat ze een mooi treinstation hebben neergezet inmiddels?
Heb er een flink trauma aan overgehouden en ik ben zo te zien niet de enige.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:49 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
De eerste en de enige keer dus als ik je goed begrijp.
quote:1 | GUATEMALA CITY, GUATEMALA
2 | MEXICO CITY, MEXICO
3 | AMMAN, JORDAN
4 | CARACAS, VENEZUELA
5 | LUANDA, ANGOLA
6 | CHISINAU, MOLDOVA
7 | HOUSTON, USA
8 | DETROIT, USA
9 | SAO PAULO, BRAZIL
10 | LOS ANGELES, USA
Ik in 4 van de 10; DF (lelijk??? Nee man), Caracas (niet mooi noch echt lelijk), Houston (een verschrikking) en Chisinau (lelijk maar wel een toptijd gehad).quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:59 schreef Individual het volgende:
[..]
Heb er een flink trauma aan overgehouden en ik ben zo te zien niet de enige.
In dit lijstje ben ik iig in de 2 lelijkste geweest en 5 van de 10: http://www.ucityguides.co(...)es-in-the-world.html
[..]
daar is niks moois aan, maar ik denk toch eerst zielig en dan pas lelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vind er weinig charmants aan... Villa31 in Buenos Aires, tegen het Retiro bus en treinstation:
[ afbeelding ]
Ik denk dan ook dat er meer mensen in Luik zijn geweest - je komt er immers vrijwel altijd doorheen op weg naar Zuid Europa - dan in Houston en Detroit. Dan zal ie vanzelf vaker genoemd worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Luik is inderdaad niet zo mooi, maar om het nou een van de lelijkste steden ter wereld te noemen. Houston en Detroit vond ik toch een stuk troostelozer..
True true, in Vise gaat het eigenlijk meteen al mis.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef Individual het volgende:
Het zal ook de shock zijn. Kom je uit het mooie goed geregelde Nederland en ineens gaan je schokbrekers eraan, wordt alles grijs, ingestorte huizen, grauwe industrie, blinde muren met afbladderende tegeltjes...
Het probleem is denk ik dat de meeste mensen er alleen doorheen zijn gereden op weg naar Zuid-Frankrijk en nooit in de stad zelf zijn geweest (ik ook niet). Hoe de binnenstad is weten weinigen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:31 schreef DarkAccountant het volgende:
Luik is trouwens een geweldig mooie stad, ik snap niet dat mensen hier dat haten. Een enorme culturele background ook, als je dan toch een stad in België wil haten, neem dan Charleroi. Dat is pas lelijk.
Het miezert ook altijd in dat deel van België.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef BlackLining het volgende:
Het is inderdaad echt direct pure droevenis als je bij Maastricht de grens over gaatVan een prachtige, statige stad naar een grijze, grauwe omgeving, met gaten in de weg, rotzooi langs de weg, etcetera. Ook dat vervallen stationnetje wat daar dan links (komende vanuit Nederland) staat. Werkelijk om te huilen dat. En dan moet Luik nog komen inderdaad.
België
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |