Als ik kon bannen, had jij al lang geen rechten meer met je gespam.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef flipsen het volgende:
Pssst, UIO! Die newbie noemt je een slome! Ik zou hem bannen
dat was het idee ook, maar ik heb er niet echt meer aan gedacht de laatste tijd, en vandaag had ik geen tijd om bij de ticketbalie langs te gaan ondanks het feit dat ik op Schiphol werkquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom koop je vandaag geen ticket voor een willekeurige datum in de toekomst?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef flipsen het volgende:
Pssst, UIO! Die newbie noemt je een slome! Ik zou hem bannen
Dat weet ik niet eens meer. Dat eerste deel van de vraag dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef Fogel het volgende:
Wat zijn de coordinaten van het epicentrum in Canada en waar werd bepaald dat het die moest zijn?
Dobbelsteenavontuurtopics?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé newbie, als je klaar bent met het lezen van de dobbelsteenavontuur-topics, moet je maar eens zoeken naar de voorverkenningen..
Klik maar op het topic in mijn sig voor het laatste deel.quote:

Dit waren geen uitzonderingen.quote:
Rode led-lampen als ogenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Om deze SC weer eens te voorzien van wat kwaliteit krijgen jullie van mij een foto uit het uiterst gezellige Hull van afgelopen week:
[ afbeelding ]
Helaas sta ik er net niet op.
Dat is waar je over valt?quote:
Yes, dear?quote:
Ik zie daar een T na de 28 staan. Ik gok op tons in plaats van stone.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:45 schreef Individual het volgende:
Wel handig dat de grootste een lintje met haar gewicht heeft. 28 stone.
[ afbeelding ]
Genoeg andere elementen om over struikelen daar, maar zachte landing zou geen probleem moeten zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is waar je over valt?
[..]
Yes, dear?
Ik las "Oversized Goat" in het voorbij scrollen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:45 schreef Individual het volgende:
Wel handig dat de grootste een lintje met haar gewicht heeft. 28 stone.
[ afbeelding ]
Als jij gaat stappen in Hull, draag je dan ook soortgelijke kleding? Want volgens mij liep iedere vrouw er zo bij.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik las "Oversized Goat" in het voorbij scrollen.
Juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |