Ben ik te arm voor..quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een reis bij Tipica boeken help ook, toch?
Oh ja, van Calatrava. Moet ik nog altijd een keer naartoe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:02 schreef Individual het volgende:
Ze schijnen wel een mooi station te hebben.
Ik moet voortaan maar uitkijken wat ik typ, alles kan blijkbaar op de frontpage worden gezet!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef flipsen het volgende:
Wat een bikkel is onze LeMans eigenlijk: FOK!ker doet hele winter zonder kachel
Hij is ook nogal verdekt opgesteld omdat er nergens ´SC´ in de TT staatquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Post al een tijd in TRV, nog nooit opgevallen dat er een SC was.
Iets voor FHF?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:52 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb een travel voucher van TAP liggen van ¤150. Hiermee kan je aan de ticketbalie van TAP op Schiphol een ticket boeken en dit is voldoende voor een retourtje Lissabon. Verloopt echter vandaag! (reizen kan uiteraard wanneer je wilt) Iemand interesse?
Staat helaas op naam hoor ik net. Kans is denk ik klein dat er veel naamgenoten van mij aanwezig zijn.quote:
Oh, da's minder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:39 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Staat helaas op naam hoor ik net. Kans is denk ik klein dat er veel naamgenoten van mij aanwezig zijn.
Zeker. HTL 200 nodigde niet echt uit om het topic te openen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:45 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hij is ook nogal verdekt opgesteld omdat er nergens ´SC´ in de TT staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |