Als je een voorproefje wil, gisteren was er een item over bij DWDD. Erg leuk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:11 schreef Apuleius het volgende:
Mooi, bedankt voor de kijktip. Dat ga ik bekijken.
Het zijn koorleden die gaan rocken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een voorproefje wil, gisteren was er een item over bij DWDD. Erg leuk.
Zo even de herhaling kijken. Zag al een voorstukje dat ze Queen zongen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een voorproefje wil, gisteren was er een item over bij DWDD. Erg leuk.
Ik zal niks verklappen. Maar ze zingen bij DWDD iets anders dan Queenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo even de herhaling kijken. Zag al een voorstukje dat ze Queen zongen.
Verklap het eens welquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal niks verklappen. Maar ze zingen bij DWDD iets anders dan Queen
theoretisch wel.....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:45 schreef Stickertje het volgende:
moet je kunnen zingen om je bij een koor op te geven?
Die zijn niet goed..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Sommigen vinden Queen al bejaardenmuziek
In de praktijk valt het volgens mij best mee....had je aspiratiesquote:
nee, lijkt me leuk om rock muziek te zingen met een groep mensen.. maar mijn zang is nog erger dan de slechte talenten jacht auditiesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de praktijk valt het volgens mij best mee....had je aspiraties
Ach mijn 18 jarige stagiair vroeg van de week aan mij hoe je vroeger dingen opzocht als er geen internet wasquote:
Zolang je geen solo's zingt moet het wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, lijkt me leuk om rock muziek te zingen met een groep mensen.. maar mijn zang is nog erger dan de slechte talenten jacht audities
wat heb je gezegd?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach mijn 18 jarige stagiair vroeg van de week aan mij hoe je vroeger dingen opzocht als er geen internet was
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach mijn 18 jarige stagiair vroeg van de week aan mij hoe je vroeger dingen opzocht als er geen internet was
ik ook nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Die weet waarschijnlijk ook niet hoe een spoorboekje werkt.
Ik heb gevraagd of hij in de bibliotheek weleens voorbij de PC-ruimtes is gelopen richting de boekenkastenquote:
Ik misschien 3 of 4 keer in mijn hele leven. Geen idee hoe het allemaal werkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ook nietik ben in jaaaaaaaaaren niet met de trein geweest
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of hij in de bibliotheek weleens voorbij de PC-ruimtes is gelopen richting de boekenkasten
Dat is net de Enkhuizer Almanak. De meeste voorspellingen komen niet uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk het niet, ik ben zonder auto opgegroeid dus voor mij een stukje taartquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
ah... ben ik gelukkig niet de enigequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik misschien 3 of 4 keer in mijn hele leven. Geen idee hoe het allemaal werkt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is net de Enkhuizer Almanak. De meeste voorspellingen komen niet uit.
Dan wordt het idd wel heel erg ingewikkeldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:52 schreef roos85 het volgende:
Ik ging met mijn moeder bij de Italiaan eten afhalen, was het 30,35.. mijn ma geeft 50 euro.. vraagt dat meisje er 35 cent bij, mijn ma had alleen 50 ct, zegt ze: ik pak alleen wel de 50 dat is makkelijker
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:52 schreef roos85 het volgende:
Ik ging met mijn moeder bij de Italiaan eten afhalen, was het 30,35.. mijn ma geeft 50 euro.. vraagt dat meisje er 35 cent bij, mijn ma had alleen 50 ct, zegt ze: ik pak alleen wel de 50 dat is makkelijker
ik werd vroeger altijd het kerkkoor uitgeschoptquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
In een koor zingen lijkt me ook leuk, maar ik durf het niet.
Zo gaat het met het betalen van de belasting in die landen ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:52 schreef roos85 het volgende:
k ging met mijn moeder bij de Italiaan eten afhalen, was het 30,35.. mijn ma geeft 50 euro.. vraagt dat meisje er 35 cent bij, mijn ma had alleen 50 ct, zegt ze: ik pak alleen wel de 50 euro dat is makkelijker
Inderdaad, hoofdrekenen is ook erg moeilijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan wordt het idd wel heel erg ingewikkeld
met een iets ander repertoirequote:
Dan heb je in ieder geval geen microfoon nodigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik werd vroeger altijd het kerkkoor uitgeschoptik zong te hard
Ja ik zei al, ik zit klaar met mijn kunstgebitje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:55 schreef Specularium het volgende:
Bevalt de setting een beetje, Karina?
nee dat is waarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval geen microfoon nodig
Karina heeft het soms over d'r paasei.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef Uccie het volgende:
Oja bejaarden hebben het altijd over hun kwaaltjes
Uh dat ben jij he? Die het over mijn paasei heeft.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karina heeft het soms over d'r paasei.
En die hebben we nu ook allemaal gezienquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karina heeft het soms over d'r paasei.
Jammer dat ze geen gregoriaanse monniken hebbenquote:
Gristen gok ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:59 schreef Stickertje het volgende:
ik ben benieuwd waarom die ene kerel iets heeft tegen rock muziek
Waarschijnlijk omdat ie het kut vindt klinken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:59 schreef Stickertje het volgende:
ik ben benieuwd waarom die ene kerel iets heeft tegen rock muziek
JIj hebt niet je TV-dag vandaagquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
Oh, het begint dus niet om 22.00 uur. Kom ik nu achter.
sjaggerijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie het kut vindt klinken.
muziek van de duivelquote:
en ze dan ra ra rasputin laten zingenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
muziek van de duivelik zou eerder denken dat de het russisch koor bezeten is door satan
en een beetje Joop Stokkermansquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
Wim is een beetje Ad Visser
oh nee toch niet
Lekker paaseitjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pas maar op, anders begin ik weer over je paasei.
Ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb jij gewoon deze [ afbeelding ] standaard ingesteld?
waarom?staat zo ongezellig
Dat zou jij toch moeten weten?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Waarom doen vrouwen altijd of hun man hun kind is
Hij is ook ongezelligquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb jij gewoon deze [ afbeelding ] standaard ingesteld?
waarom?staat zo ongezellig
Leukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Meiden van mijn popkoor gaan naar Carre voor de Golden Oldies lees ik net op FB
Om te zingen of om te kijken?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Sjoefquote:
Ik ben altijd aardig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
je doet je best maar om aardig te zijn man.
Is het weer eens niet goed genoeg voor meneertje?quote:
Bluezzie kan ook mooi zingenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit wel eens bij het koffieclupje van mijn moeder in het verzorgingstehuis is harstikkequote:
Dat ben ik!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sjoef
Je moet lid worden van BNN om kaartjes te kopen zie ik https://www.facebook.com/goldenoldiesbnn?ref=ts&fref=ts
Spatiequote:
Jouw boxjes waren toch kapotquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bluezzie kan ook mooi zingen
Voor een bejaarde
Die hele docu is schitterend hoor. Ik ben een ruwe zeeman, maar ik zat te janken in het filmhuis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:51 schreef Operc het volgende:
Een paar jaar geleden deze uitvoering van Young @ Heart gezien, het koor waar Ruben het in DWDD over gehad.
Prachtig
Ze zien er jonger uit; het was als een compliment bedoeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Is het weer eens niet goed genoeg voor meneertje?
Vroeger elke week naar mijn overgrootmoeder, was ook altijd gezelligquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zit wel eens bij het koffieclupje van mijn moeder in het verzorgingstehuis is harstikke
gezelligen soms gaan ze ook zingen en dan zing ik lekker mee
![]()
ka mij het bommen
Een BILF dus?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zien er jonger uit; het was als een compliment bedoeld.
soms hebben ze ook mooie verhalen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroeger elke week naar mijn overgrootmoeder, was ook altijd gezellig
mijn overgrootmoeder was te ongezellig.. zette constant bloemenvasen voor mensen op te tafel zodat zij ze niet zagquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroeger elke week naar mijn overgrootmoeder, was ook altijd gezellig
Ja enorm aangrijpendquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
soms hebben ze ook mooie verhalen...
B=Bejaarde.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet wat een MILF en een GILF is, maar een BILF
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn overgrootmoeder was te ongezellig.. zette constant bloemenvasen voor mensen op te tafel zodat zij ze niet zag
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn overgrootmoeder was te ongezellig.. zette constant bloemenvasen voor mensen op te tafel zodat zij ze niet zag
De B van Bejaarde maar zo klinkt het wel grappig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet wat een MILF en een GILF is, maar een BILF
Ik heb ook niet meer de illusie dat ik dan de pensionruif nog leeg kan halen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
Willie is 72, over 20 jaar zou ze nog gewoon aan het werk moeten.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Oh dat is ook een goed nummer op te zingen, Amadeus.
En ik wilde alweer gaan zeggen dat ik Falco altijd wel leuke nummers vond hebbenquote:
Heerlijk, ik hou d'r vanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geweldig zo'n ouwe zuurpruimdie zitten er ook wel bij bij dat cluppie van mijn Ma
Die neukte met Sandra Reemer. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Bolland ziet er ook wel een beetje bejaard uit nu.
Jij weet ook altijd wie het met wie deed he?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die neukte met Sandra Reemer. Dan krijg je dat.
jij en karina allebeiquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik wilde alweer gaan zeggen dat ik Falco altijd wel leuke nummers vond hebben
Ik ben echt jouw muzikale nachtmerrie
To much details.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef tong80 het volgende:
Net zo'n slechte skieër als Friso.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik wilde alweer gaan zeggen dat ik Falco altijd wel leuke nummers vond hebben
Ik ben echt jouw muzikale nachtmerrie
Die had jij vroeger vast ook wel willen doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Sonny Bonoquote:
Hele bleke kroepoekjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij weet ook altijd wie het met wie deed he?
Ze maakten dus kleine kroepoekjes samen?
Hadden die kinderenquote:
Achtergrond... hij zal wel het hele concept hebben gekocht en dan hoort dit erbijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
oh nee.. krijgen we hele levensverhalen..
Niet elk gezin had 12 kinderen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:13 schreef Stickertje het volgende:
2 kinderen maar.. zij had zeker vast vaak hoofdpijn sávonds..
YOLOCAUSTquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Yolo bedoeld die oude dame denlk ik
mijn moeder had 9 kinderen die had altijd 's morgens hoofdpijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:13 schreef Stickertje het volgende:
2 kinderen maar.. zij had zeker vast vaak hoofdpijn sávonds..
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
YOLOCAUST
Zouden ze eens als grapje tegen die bejaarden moeten zeggen.
Dat is niet grappig manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
YOLOCAUST
Zouden ze eens als grapje tegen die bejaarden moeten zeggen.
Mijn moeder heeft er 1 en die is per postorder bezorgdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mijn moeder had 9 kinderen die had altijd 's morgens hoofdpijn
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nogal logisch als je een wandelende medicijnkast bent.
Nee laat maarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mijn moeder had 9 kinderen die had altijd 's morgens hoofdpijn
ah kan dat ook !quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er 1 en die is per postorder bezorgd
Die vent links vind ik nu al cool.quote:
Stelletje zeikerds die kozakkenquote:
Nee jij bent leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Wat een meeloper met zijn vriendjes deze man.
Lopen ook weinig lekkere chicks daar.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Alleen mannen die weglopen. Mannen zijn zeikerds.
Moet jij niet ff plassen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Alleen mannen die weglopen. Mannen zijn zeikerds.
Nou ja misschien voor tachtigjarigen welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lopen ook weinig lekkere chicks daar.
Ik zag ook al de gelijkenis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
Meester Frank Visser had er geen zin meer in.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
Meester Frank Visser had er geen zin meer in.
Volgens mij is de helft kasthommer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lopen ook weinig lekkere chicks daar.
Ik denk dat een Mart Smeets trui jou wel zou staan tegen die tijd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Ik wil wel andere kleren als ik zo oud ben, niet zo een jurkje.
Wel lekker warm ja. En dan een kort rokje eronderquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat een Mart Smeets trui jou wel zou staan tegen die tijd.
De oudjes van nu zijn nog van de permanentjes en bloemenjurkjes, ik denk dat wij toch anders oud gaan wordenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Ik wil wel andere kleren als ik zo oud ben, niet zo een jurkje.
Dat denk ik ook, of hoop ik. Mijn oma's hadden ook altijd van dit soort jurkjes, Waar koop je dat eigenlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De oudjes van toen waren nog van de permanentjes en bloemenjurkjes, ik denk dat wij toch anders oud gaan worden
uitgelebberde tattoo's en hangende tepelpiercingsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De oudjes van nu zijn nog van de permanentjes en bloemenjurkjes, ik denk dat wij toch anders oud gaan worden
Gatver...ik was nog aan het etenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
uitgelebberde tattoo's en hangende tepelpiercings
Precies.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Datquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ben ik effe blij dat ik die niet hebquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zoals het bedoeld isquote:
Of zo'n rappers-grillquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik was nog kunstgebitten met diamantjes op een tand geplakt vergeten
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Voor dit fragment, stelletje mutsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |