Als je een voorproefje wil, gisteren was er een item over bij DWDD. Erg leuk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:11 schreef Apuleius het volgende:
Mooi, bedankt voor de kijktip. Dat ga ik bekijken.
Het zijn koorleden die gaan rocken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een voorproefje wil, gisteren was er een item over bij DWDD. Erg leuk.
Zo even de herhaling kijken. Zag al een voorstukje dat ze Queen zongen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een voorproefje wil, gisteren was er een item over bij DWDD. Erg leuk.
Ik zal niks verklappen. Maar ze zingen bij DWDD iets anders dan Queenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo even de herhaling kijken. Zag al een voorstukje dat ze Queen zongen.
Verklap het eens welquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal niks verklappen. Maar ze zingen bij DWDD iets anders dan Queen
theoretisch wel.....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:45 schreef Stickertje het volgende:
moet je kunnen zingen om je bij een koor op te geven?
Die zijn niet goed..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Sommigen vinden Queen al bejaardenmuziek
In de praktijk valt het volgens mij best mee....had je aspiratiesquote:
nee, lijkt me leuk om rock muziek te zingen met een groep mensen.. maar mijn zang is nog erger dan de slechte talenten jacht auditiesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de praktijk valt het volgens mij best mee....had je aspiraties
Ach mijn 18 jarige stagiair vroeg van de week aan mij hoe je vroeger dingen opzocht als er geen internet wasquote:
Zolang je geen solo's zingt moet het wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, lijkt me leuk om rock muziek te zingen met een groep mensen.. maar mijn zang is nog erger dan de slechte talenten jacht audities
wat heb je gezegd?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach mijn 18 jarige stagiair vroeg van de week aan mij hoe je vroeger dingen opzocht als er geen internet was
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach mijn 18 jarige stagiair vroeg van de week aan mij hoe je vroeger dingen opzocht als er geen internet was
ik ook nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Die weet waarschijnlijk ook niet hoe een spoorboekje werkt.
Ik heb gevraagd of hij in de bibliotheek weleens voorbij de PC-ruimtes is gelopen richting de boekenkastenquote:
Ik misschien 3 of 4 keer in mijn hele leven. Geen idee hoe het allemaal werkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ook nietik ben in jaaaaaaaaaren niet met de trein geweest
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of hij in de bibliotheek weleens voorbij de PC-ruimtes is gelopen richting de boekenkasten
Dat is net de Enkhuizer Almanak. De meeste voorspellingen komen niet uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk het niet, ik ben zonder auto opgegroeid dus voor mij een stukje taartquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
ah... ben ik gelukkig niet de enigequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik misschien 3 of 4 keer in mijn hele leven. Geen idee hoe het allemaal werkt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is net de Enkhuizer Almanak. De meeste voorspellingen komen niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |