Ja enorm aangrijpendquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
soms hebben ze ook mooie verhalen...
B=Bejaarde.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet wat een MILF en een GILF is, maar een BILF
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn overgrootmoeder was te ongezellig.. zette constant bloemenvasen voor mensen op te tafel zodat zij ze niet zag
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn overgrootmoeder was te ongezellig.. zette constant bloemenvasen voor mensen op te tafel zodat zij ze niet zag
De B van Bejaarde maar zo klinkt het wel grappig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet wat een MILF en een GILF is, maar een BILF
Ik heb ook niet meer de illusie dat ik dan de pensionruif nog leeg kan halen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
Willie is 72, over 20 jaar zou ze nog gewoon aan het werk moeten.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Oh dat is ook een goed nummer op te zingen, Amadeus.
En ik wilde alweer gaan zeggen dat ik Falco altijd wel leuke nummers vond hebbenquote:
Heerlijk, ik hou d'r vanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geweldig zo'n ouwe zuurpruimdie zitten er ook wel bij bij dat cluppie van mijn Ma
Die neukte met Sandra Reemer. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Bolland ziet er ook wel een beetje bejaard uit nu.
Jij weet ook altijd wie het met wie deed he?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die neukte met Sandra Reemer. Dan krijg je dat.
jij en karina allebeiquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik wilde alweer gaan zeggen dat ik Falco altijd wel leuke nummers vond hebben
Ik ben echt jouw muzikale nachtmerrie
To much details.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef tong80 het volgende:
Net zo'n slechte skieër als Friso.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik wilde alweer gaan zeggen dat ik Falco altijd wel leuke nummers vond hebben
Ik ben echt jouw muzikale nachtmerrie
Die had jij vroeger vast ook wel willen doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |