Zal het eens proberen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Misschien de stang lager laten zakken? Ik doe Romanian Deadlifts altijd op zo'n step ding zodat ik de stang lager kan laten zakken en m'n hammies meer op rek kan laten komen.
True, true, wil morgen even kijken maar als iemand hier toevallig weet dat die dingen er niet zijn dan hoef ik er niet eens heen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet vragen, maar zelf kijken. Je moet altijd een gym checken voordat je er heen wil, dan kom je niet voor verrassingen te staan.
Als iemand nu antwoordt dat er wel een squatrack is, weet je nog niet genoeg. Straks hebben ze er alleen hexagon platen ofzo, is ook kut.
"Protein feeding prior to sleep as a dietary strategy to improve post-exercise recovery and muscle mass in young men" heet 'iequote:
quote:
Op de universiteit hier in Maastricht, bij de vakgroep bewegingswetenschappen. Als zij proefpersonen nodig hebben hangen ze vaak oproepen op door de universiteit heen. In dit geval ben ik benaderd omdat ik eerder heb deelgenomen aan een onderzoek van bw, over een paar dagen zal er wel een oproep door de universiteit (en misschien ook wel op digi-prik.nl) komen staan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nice, waar doe je dat soort dingen eigenlijk?
150 euro. Geen onaardig bedrag, maar als dat je enige insteek is om mee te willen doen is het niet rendabel in mijn ogen. Bij deze studie zitten ook 2 spierbiopten. Geen ramp opzich, maar prettig is anders. Ik vind het zelf vooral tof om wat bij te kunnen dragen aan de wetenschap en er een hoop van te leren. Daarnaast is een beetje contacten leggen als eerstejaars zijnde natuurlijk ook niet verkeerd.quote:
Nouja goed, zoals ik het vertelde was wel erg globaal natuurlijk. De belasting is iets meer: er wordt in dit onderzoek ook nog een glucose tolerantie test gedaan, en na de training slaap je op de universiteit aan een infuus waar gedurende de nacht elk uur wat bloed wordt afgenomen. Het zijn (voor mij) allemaal geen belastende dingen, maar het feit dat de tijdsbesteding wat groter is en er geprikt moet worden zorgt ervoor dat de vergoeding wat hoger is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ik ben daar ooit 40 EUR betaald om met nieuwe steunzolen over die bewegingscamera mat te lopen, afgeplakt met bolletjes, ook bij bewegingswetenschappen
Dus een biopt is 100 EUR waard
Ik hoor net dat rietsuiker gewoon witte suiker is dat 'bruin is geverfd'.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:51 schreef THEFXR het volgende:
ik hoor net dat rietsuiker, beter je glycogeen voorraden aanvult dan witte suiker
nee, ze maken van rietsuiker ook witte suikerquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoor net dat rietsuiker gewoon witte suiker is dat 'bruin is geverfd'.
Ik heb dat met die balletjes op de Erasmus in Rotterdam gedaan. Voor protheselopers. Kreeg er niet voor betaald though.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ik ben daar ooit 40 EUR betaald om met nieuwe steunzolen over die bewegingscamera mat te lopen, afgeplakt met bolletjes, ook bij bewegingswetenschappen
Dus een biopt is 100 EUR waard
Hij staat echt boven aan het lijstje van de raarste/lelijkste biceps die ik ooit gezien heb. Rare hoge dingen, niet mooi vind ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:34 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Trouwens het filmpje van Yamcha, ik heb zelf ook een abbo op de channel van Victor Costa, erg goede filmpjes en vind zijn fysiek ook erg nice.
bossquote:
hard with stylequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef Tinos85 het volgende:
Gasten, moet m'n telefoon ff vullen met nieuwe goede traningsmuziek. Nog aanraders?
genres?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef Tinos85 het volgende:
Gasten, moet m'n telefoon ff vullen met nieuwe goede traningsmuziek. Nog aanraders?
Goeie video! Wat een bovenlijf heeft die gast trouwensquote:
Ik train het beste met klassiek, Shostakovich, Wagner, Mozart bijvoorbeeld, maar dat moet je liggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef Tinos85 het volgende:
Zo bekend verhaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef Levolution het volgende:
Mensen die je vreemd aankijken als je 6 gekookte eieren in de kantine koopt, maar zichzelf wel volstoppen met dat ongezonde brood met troep erop.
Mooi is dat. "DAT IS NIET GEZOND!!11 JE GAAT TE VER!!!11" roepen ze dan terwijl ze frikandel #2 naar binnen schuiven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zo bekend verhaal.
Dit echt 20x mee gemaakt.
Als je elke dag 2 kroketten neemt zegt niemand wat.
Koop je melk wat eieren en eet je wat sla is iedereen fucked up en bemoeid zich er mee.
Zeist welquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:36 schreef CPS2000 het volgende:
eet iemand hier of de F4F Utrecht centrum
Exact. Niks meer aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mooi is dat. "DAT IS NIET GEZOND!!11 JE GAAT TE VER!!!11" roepen ze dan terwijl ze frikandel #2 naar binnen schuiven.
heel herkenbaar. Ze kijken mij raar aan omdat ik zelf eten maak voor als ik naar college ga. Ze zijn al helemaal verbaasd ( zeker chicks ) als ze ontdekken dat je het zelf het gemaakt. Zelf zitten ze aan een broodje bal, kroket of een lekkere zak frites (quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mooi is dat. "DAT IS NIET GEZOND!!11 JE GAAT TE VER!!!11" roepen ze dan terwijl ze frikandel #2 naar binnen schuiven.
Moet me elke keer weer verantwoorden als ik paar bakken kwark koop in de supermarktquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zo bekend verhaal.
Koop je melk wat eieren en eet je wat sla is iedereen fucked up en bemoeid zich er mee.
Je reclame heeft hier effect hoor, thanx Stereoquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
Snelkookrijst is voorgestoomd
Helaas verlies je daarmee een hoop vitamines. Heb al wel vaker reclame gemaakt voor parboiled rijst (partially boiled). Hier wordt het onder grote druk gestoomd, waardoor alle vitamines van de schil in de korrel zelf komt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Parboiled_rice
De 1 kg verpakking snelkookrijst van AH huismerk is parboiled. Die heb ik.
Ja, want dat kan nooit goed voor je zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:12 schreef ZetaOS het volgende:
Zo bekend verhaal.
Overal je eigen eten mee naar toe nemenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:06 schreef Drinky het volgende:
heel herkenbaar. Ze kijken mij raar aan omdat ik zelf eten maak voor als ik naar college ga. Ze zijn al helemaal verbaasd ( zeker chicks ) als ze ontdekken dat je het zelf het gemaakt. Zelf zitten ze aan een broodje bal, kroket of een lekkere zak frites ()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |