Ik heb het zelf een tijd gegeten, maar komt me na een paar keer echt de strot uit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:58 schreef Boydie12 het volgende:
Las ergens iets over koolvis, vandaag maar eens gehaald bij de Lidl. 1,59 voor 400 gram. Per 100 gram 76kcal en 18 gr eiwit, nagenoeg geen vetten of koolhydraten. Nu nog kijken of het een beetje te eten is.![]()
http://www.voedingswaarde(...)oedingsmiddel/?id=59
Als je het de eerst volgende keer doet zoals in het filmpje van Yamcha ga je de 44 kilo echt niet halen hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:09 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Dat geeft juist ruimte om verschillende bewegingen te maken per kant, ben bang dat het verschil zich daardoor alleen maar verder zal ontwikkelen.
Heb overigens een flinke scoliose in mijn onderrug (bocht in ruggengraat naar links) waardoor alles sowieso een beetje scheef staat en symmetrie vrijwel onmogelijk maakt.
/edit: dumbbells zijn overigens ook niet zwaar genoeg. Gaan maar tot 44 kg, dus een barbell is ook de enige optie.
lijkt me niet dat tilapia nog goedkoper is ? 1,59 voor 400 gram, vond dat juist het meest interessante..quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
tialapia is ook wel een aardige, en goeiekoper.
Hoe is de smaak vergeleken met witte rijst, en hoe makkelijk kookt het?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Snelkookrijst is voorgestoomd
Helaas verlies je daarmee een hoop vitamines. Heb al wel vaker reclame gemaakt voor parboiled rijst (partially boiled). Hier wordt het onder grote druk gestoomd, waardoor alle vitamines van de schil in de korrel zelf komt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Parboiled_rice
De 1 kg verpakking snelkookrijst van AH huismerk is parboiled. Die heb ik.
oh nee niet nog goedkoper nee, maar wel relatief goedkoop.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:02 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
lijkt me niet dat tilapia nog goedkoper is ? 1,59 voor 400 gram, vond dat juist het meest interessante..
Identiek en identiek aan snelkookrijstquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe is de smaak vergeleken met witte rijst, en hoe makkelijk kookt het?
Kook het maar eens voor je ouders. Die zullen het verschil tussen normale witte rijst niet merken denk ik. Ben je plakrijst gewend, overigens?quote:Witte rijst zat ik vroeger veel aan, cultuur en alles. Laatst weer gehad en ik vond het helemaal niks, vulde niet, weinig smaak.
Smaak per rijstsoort varieert sterk, en snelkookrijst vind ik niet echt lekker. Koop zelf altijd jasmijnrijst 4.5kg voor 7 euro bij een Aziatische supermarkt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe is de smaak vergeleken met witte rijst, en hoe makkelijk kookt het?
Witte rijst zat ik vroeger veel aan, cultuur en alles. Laatst weer gehad en ik vond het helemaal niks, vulde niet, weinig smaak.
Zilvervliesrijst is moeilijk goed te krijgen en smaakt ook niet echt lekker.
50/50 mix van wit en zilvervlies is wat ik nu gebruik, smaakt lekker, kookt goed, goede textuur.
Is dat met die voorgestoomde rijst ook zo? (betaal overigens ~2,50 voor 2kg van wit en zilvervlies, weet niet hoe het qua prijs met die voorgestoomde rijst zit?)
dat zal mijn frisse verschijning geweest zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:14 schreef 16meter het volgende:
nam het even aan, weet ook niet waarom
soz
Hmm, vind de smaak van witte rijst tegenwoordig niet zo lekker meer eerlijk gezegd ( precies het zelfde met brood, once you go black... )quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Identiek en identiek aan snelkookrijst
[..]
Kook het maar eens voor je ouders. Die zullen het verschil tussen normale witte rijst niet merken denk ik. Ben je plakrijst gewend, overigens?
Klopt, zo vind ik pandan helemaal niks, maar basmati is goed te eten. Volgens mij is jasmijn rijst een beetje hetzelfde als pandan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:09 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Smaak per rijstsoort varieert sterk, en snelkookrijst vind ik niet echt lekker. Koop zelf altijd jasmijnrijst 4.5kg voor 7 euro bij een Aziatische supermarkt.
Ik koop altijd dezelfde, laatst 2 pakken voor een euro ofzo geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed buff Raymond, aardige gaarkeuken ook. Gainers gonna gain.lkrr ook om die lat (links) te zien uitsteken. (no homo)
![]()
Jij was iets van 1.90 toch? Volgens mij hebben jullie het een stuk moeilijker om swole te worden.Ik ben ~10 cm korter en dan lijk je al sneller een stuk opgepompter/propperiger, want kortere ledematen enzo. Zie je echt terug bij verhouding onderarmen/bovenlichaam bijvoorbeeld, daarom kijk ik er een beetje raar tegenaan.
(ben mijn eigen narcistische spiegelbeeld gewend
)
Op mijn lengte krijg je al snel dit idee. (kunnen Ethanolic en fathank ook wel over meepraten, en Thom90 al helemaal)Heb vaak het idee dat mijn romp veel meer ontwikkeld is dan mijn armen. Dat komt vooral door m'n endo built natuurlijk. Jelly @ jouw taille brah, ben benieuwd naar mijn taille rond dat VP. Ik heb volgens mij wel een gigantische adonisbelt op lage vp, aangezien ik die nu al hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#selffapIk voel me soms vrij klein, terwijl ik op het Nederlands gemiddelde zit. Ik merk inderdaad wel vaak dat kleinere chicks me vaker zien staan dan chicks rond mijn lengte. Mijn chick is ook rond de 'koala-mark', perfectquote:Ach, lengte heeft ook weer zijn voordelen natuurlijk, en uiteindelijk groeit iedereen naar een ander fysiek toe. Merk wel dat we hier in Nederland echt lang zijn, 1.85 - 1.90 is gebruikelijk voor jongens, en genoeg uitgerekte/curve-loze meisjes hier easy boven de 1.75 rondhuppelen.En dan knopen ze er ook nog hakken onder.
Dat vind ik zelf dan weer minder, hit meestal op de chicks rond de koala-mark. (5'5, ~ 1.65m) Gaat ook prima met mijn lengte, maar had hier niet veel kleiner willen zijn. Heb nu genoeg 'physical presence' door muscles, maar als kleine skinnyboy hier in Nederland blijft er denk ik niet veel van je over. Zelfs de meeste oudjes kijken dan over+om je heen. Thank god voor lifting en facial aesthetics, de holy grail van Manlets United.
![]()
(ook voor het gooi en smijtwerk
)
Deathlift or Die.
Nice, welk onderzoek is dat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:02 schreef meneer_valk het volgende:
Binnenkort weer als proefpersoon deelnemen aan een onderzoek. Dit keer een onderzoek waarbij gekeken wordt naar het effect van Leucine op spiersynthese. Interessante materie, zit weer een DEXA scan bij dus is wel leuk om mijn progressie bij te houden en bovendien levert het ook nog eens geld op.
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:02 schreef meneer_valk het volgende:
Binnenkort weer als proefpersoon deelnemen aan een onderzoek. Dit keer een onderzoek waarbij gekeken wordt naar het effect van Leucine op spiersynthese. Interessante materie, zit weer een DEXA scan bij dus is wel leuk om mijn progressie bij te houden en bovendien levert het ook nog eens geld op.
Nice, waar doe je dat soort dingen eigenlijk?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:02 schreef meneer_valk het volgende:
Geen idee. De meeste wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:30 schreef marcie216 het volgende:
Heeft elke fitness school krachtapparatuur?
Wij zijn geen gym enceclopedy hoe graag we dat ook zouden willenquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:30 schreef marcie216 het volgende:
Nee. Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:30 schreef marcie216 het volgende:
Hoeveel krijg je er voor?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:02 schreef meneer_valk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |