lijjkt heel simopel jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:44 schreef 16meter het volgende:
gewoon gewicht omhoog brengen door je traps aan te spannen
kan me bijna geen makkelijkere oefening bedenken
maar hier is een random filmpje
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:58 schreef botje_bouwer het volgende:
beginhouding met na, schouders recht, schouders naar voren en schouders naar achteren.
moet je dan na beginpositie je schouders omhoog/achteren doen? alleen omhoog? zo ver als mogelijk? schouderbladen "knijpen"?
edit: en ik wil dus niet als een debiel bezig zijn, ik wil het goed doen... hence the question
Dat geeft juist ruimte om verschillende bewegingen te maken per kant, ben bang dat het verschil zich daardoor alleen maar verder zal ontwikkelen.quote:
ach, het is maar wat je als beginner ziet hequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:07 schreef 16meter het volgende:
als beginner zou ik me sowieso niet druk maken om shrugs
traps groeien wel mee door je lifts
Daar heb je je antwoord.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:16 schreef Kerol het volgende:
Vind beetje kut om te deadliften na het squatten
Die kan je juist beter op rugdag houden lijkt mequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:16 schreef Kerol het volgende:
De begeleider in mijn gym raadde me aan om deadlifts op legday te pakken, tesamen met good mornings. Wat vinden jullie? Bollocks? Blijf DL op rugdag pakken denk ik (tenzij jullie anders adviseren) en GM komt dan wel op legday. Vind beetje kut om te deadliften na het squatten, dan kan je niet tot het gaatje lijkt mij.
Hamstrings toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die kan je juist beter op rugdag houden lijkt me
Volgensmij is stiff legged deadlift heel erg voor hamstrings/glutes, en good mornings voor onderrug. Correct me if i'm wrongquote:
Ben ik de enige die dit soort uitgebreidere filmpjes irritant vind? Wil gewoon filmpjes waar je vanuit verschillende hoeken ziet hoe je de beweging correct uitvoert. En dan vind je alleen filmpjes met ellenlange betogen waarom iets op een bepaalde manier moet en voeren ze een paar keer snel de oefening uitquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:44 schreef 16meter het volgende:
gewoon gewicht omhoog brengen door je traps aan te spannen
kan me bijna geen makkelijkere oefening bedenken
maar hier is een random filmpje
Ligt er eigenlijk een beetje aan. Je kan de oefening wel exact hetzelfde uitvoeren (correct), maar hoe weet je wat het nut is om je voeten/rug/whatever zo of zo te plaatsen. Wat is het verschil nou precies en waar dient het voor? Dat kun je dan lastig verklaren. Ja en nee voor mij.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit soort uitgebreidere filmpjes irritant vind? Wil gewoon filmpjes waar je vanuit verschillende hoeken ziet hoe je de beweging correct uitvoert. En dan vind je alleen filmpjes met ellenlange betogen waarom iets op een bepaalde manier moet en voeren ze een paar keer snel de oefening uit
- zo goed als geen calorieenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:48 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe (on)gezond zijn kruiden eigenlijk? Ik kruid eigelijk alles wat ik eet. Peper, komijn, koriander, kaneel, kurkuma etc. etc.
Misschien de stang lager laten zakken? Ik doe Romanian Deadlifts altijd op zo'n step ding zodat ik de stang lager kan laten zakken en m'n hammies meer op rek kan laten komen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:33 schreef 16meter het volgende:
Ik voer romanian deads en stiff legged deads volgens mij nooit helemaal goed uit.. krijg niet echt een burn in m'n hams. Vooral pomp in de onderrug en traps, zoals bij een reguliere deadlift.
Jammergenoeg is er in de gym ook geen begeleiding voor dat soort oefeningen aanwezig.
Daarom doe ik het andersom, veel makkelijker vol te houden.quote:
tialapia is ook wel een aardige, en goeiekoper.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:58 schreef Boydie12 het volgende:
Las ergens iets over koolvis, vandaag maar eens gehaald bij de Lidl. 1,59 voor 400 gram. Per 100 gram 76kcal en 18 gr eiwit, nagenoeg geen vetten of koolhydraten. Nu nog kijken of het een beetje te eten is.![]()
http://www.voedingswaarde(...)oedingsmiddel/?id=59
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |