genres?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef Tinos85 het volgende:
Gasten, moet m'n telefoon ff vullen met nieuwe goede traningsmuziek. Nog aanraders?
Goeie video! Wat een bovenlijf heeft die gast trouwensquote:
Ik train het beste met klassiek, Shostakovich, Wagner, Mozart bijvoorbeeld, maar dat moet je liggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef Tinos85 het volgende:
Gasten, moet m'n telefoon ff vullen met nieuwe goede traningsmuziek. Nog aanraders?
Zo bekend verhaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef Levolution het volgende:
Mensen die je vreemd aankijken als je 6 gekookte eieren in de kantine koopt, maar zichzelf wel volstoppen met dat ongezonde brood met troep erop.
Mooi is dat. "DAT IS NIET GEZOND!!11 JE GAAT TE VER!!!11" roepen ze dan terwijl ze frikandel #2 naar binnen schuiven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zo bekend verhaal.
Dit echt 20x mee gemaakt.
Als je elke dag 2 kroketten neemt zegt niemand wat.
Koop je melk wat eieren en eet je wat sla is iedereen fucked up en bemoeid zich er mee.
Zeist welquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:36 schreef CPS2000 het volgende:
eet iemand hier of de F4F Utrecht centrum
Exact. Niks meer aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mooi is dat. "DAT IS NIET GEZOND!!11 JE GAAT TE VER!!!11" roepen ze dan terwijl ze frikandel #2 naar binnen schuiven.
heel herkenbaar. Ze kijken mij raar aan omdat ik zelf eten maak voor als ik naar college ga. Ze zijn al helemaal verbaasd ( zeker chicks ) als ze ontdekken dat je het zelf het gemaakt. Zelf zitten ze aan een broodje bal, kroket of een lekkere zak frites (quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mooi is dat. "DAT IS NIET GEZOND!!11 JE GAAT TE VER!!!11" roepen ze dan terwijl ze frikandel #2 naar binnen schuiven.
Moet me elke keer weer verantwoorden als ik paar bakken kwark koop in de supermarktquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zo bekend verhaal.
Koop je melk wat eieren en eet je wat sla is iedereen fucked up en bemoeid zich er mee.
Je reclame heeft hier effect hoor, thanx Stereoquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
Snelkookrijst is voorgestoomd
Helaas verlies je daarmee een hoop vitamines. Heb al wel vaker reclame gemaakt voor parboiled rijst (partially boiled). Hier wordt het onder grote druk gestoomd, waardoor alle vitamines van de schil in de korrel zelf komt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Parboiled_rice
De 1 kg verpakking snelkookrijst van AH huismerk is parboiled. Die heb ik.
Ja, want dat kan nooit goed voor je zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:12 schreef ZetaOS het volgende:
Zo bekend verhaal.
Overal je eigen eten mee naar toe nemenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:06 schreef Drinky het volgende:
heel herkenbaar. Ze kijken mij raar aan omdat ik zelf eten maak voor als ik naar college ga. Ze zijn al helemaal verbaasd ( zeker chicks ) als ze ontdekken dat je het zelf het gemaakt. Zelf zitten ze aan een broodje bal, kroket of een lekkere zak frites ()
3:05 die push press. Wtf.quote:
http://forum.dutchbodybui(...)e-beuk-metal-288602/quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:14 schreef Tinos85 het volgende:
Nice, thanks. Bruut fysiek heeft die Rob G. trouwens. Natty?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://forum.dutchbodybui(...)e-beuk-metal-288602/
Was een aflevering van keuringsdienst van waarde over. Google maar even.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoor net dat rietsuiker gewoon witte suiker is dat 'bruin is geverfd'.
Nee, poeders en pillen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice, thanks. Bruut fysiek heeft die Rob G. trouwens. Natty?
Let eens op de stand van z'n knieen en enkels gedurende het filmpje. Dat kan gewoon niet goed zijn.quote:
ja dat viel me ook op. wiggle.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Let eens op de stand van z'n knieen en enkels gedurende het filmpje. Dat kan gewoon niet goed zijn.
edit:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice, thanks. Bruut fysiek heeft die Rob G. trouwens. Natty?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |