is niet echt een bug. De huizen zijn een ander soort onderdeel in de game als de straten. De entity verandert van beweegbaar/drukteschopper naar een persoon die werkt of woont in dat object. Hebben ze uitgelegd tijdens de laatste mayor geloof ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:39 schreef _NZT_ het volgende:
Check dit... dat de servers overbelast zijn ok, maar deze bug -_-
Welkom bij de club van de hollandse simcity elite.quote:
mja opzich wel waar, maar ik heb meerdere keren meegemaakt dat guides een aantal dingen vertellen die je zelf echt niet zomaar te weten kwamquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit keer een guide__!
Gewoon lekker zelf spelen, dingen uitzoeken en ontdekken
g2play had te weinig keys gekregen. Je kan hem niet eens meer pre-orderen bij g2play. Maar ik had hem op 1 januari al gekocht. Dus ja, als eerste aan de beurt natuurlijk.quote:
Daarom ook. En er staan mooie diagrammen in van hoe de simulatie precies werkt. Bijna een soort handleiding voor de Glassbox Engine.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mja opzich wel waar, maar ik heb meerdere keren meegemaakt dat guides een aantal dingen vertellen die je zelf echt niet zomaar te weten kwam
dat zijn meestal de latere guides volgens mij, de beginguides, zeker als deze niet van de uitgever zelf zijn, is meestal van een redelijk 'duh' gehaltequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mja opzich wel waar, maar ik heb meerdere keren meegemaakt dat guides een aantal dingen vertellen die je zelf echt niet zomaar te weten kwam
de dag is nog niet voorbij!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:14 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds nietNou ja nog tien uur of zo hopelijk dan!
Juist ja!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de dag is nog niet voorbij!
ik voel mij behoorlijk sexy nu.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:14 schreef garriej het volgende:
[..]
Welkom bij de club van de hollandse simcity elite.
Het maakt me echt geen drol uit. Ik heb van 1 game ooit een guide gekocht en daar bleef het bij. Het zelf uitzoeken of na maanden ergens achterkomen omdat iemand het je meldt (en dan dat dafuque-momentje voor jezelf) is gewoon leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zet je in regio 6quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef Maichel het volgende:
Fokkers,
Ik wil eigenlijk toch wel meedoen met een Fok! region....kan dat nog?
Origin: Maichel1983
Voorkeur voor stad: Geen voorkeur
Hope so!
Ik hoop dat ik de mijne dan ook snel krijg, had op 3 februari hem besteldquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
g2play had te weinig keys gekregen. Je kan hem niet eens meer pre-orderen bij g2play. Maar ik had hem op 1 januari al gekocht. Dus ja, als eerste aan de beurt natuurlijk.
Awquote:The sign modules associated with the power plants and other buildings have no impact on gameplay. They’re merely aesthetic touches you can use to decorate your city.
Je mag ook ergens anders als je wil.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:20 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Jeetje, die verdeling van de regio's is mooi gemaakt zeg. Had ik nog helemaal niet gezien![]()
Ik zit al in Honeysukkel Marsh zie ik
verwacht dat je hem zo wel kan verwachten. Log voor de grap eens in, misschien staat ie al wel klaar maar hebben ze je nog niet gemaild.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:20 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de mijne dan ook snel krijg, had op 3 februari hem besteld
Geen warez op FOK!quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:16 schreef mschol het volgende:
Tomb raider aan het installeren![]()
ow en Simcity DD is ook al verkrijgbaar via andere wegen, alleen hebben ze nog geen crack
Waarom zou ik ze daarvoor nodig hebben? Ik heb ze allemaal gespeeld zonder guide. Dat er mooie artwork in staat maakt een hoop goed, dat dan weer wel. An sich een mooie reden om ze te kopenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
m'n vriendin heeft een guids van FinalFantasydan heb je ze wel nodig heur.
maar van een spel als dit.. Zo moeilijk is het allemaal niet.
die van de politie en de brandweer doen wel iets.quote:
Nee hoor, ik vind het een goed plekjequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je mag ook ergens anders als je wil.
soms kom je er echt niet uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik ze daarvoor nodig hebben? Ik heb ze allemaal gespeeld zonder guide. Dat er mooie artwork in staat maakt een hoop goed, dat dan weer wel. An sich een mooie reden om ze te kopen
Wat doen die dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die van de politie en de brandweer doen wel iets.
de key of je pre-order?quote:
ik begin om 0:00. ook goed?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie van jullie gaan om 12 uur beginnen?
Die guide bestaat uit plaatjes van Maxis, mag echt wel en ze zijn ook nog eens heel erg handigquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke guide mag niet, deze: http://imgur.com/a/gUFqn ?
Ik denk dat 'ie rond 2 uur pas aan komt bij mijquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef LeaderRoel het volgende:
nee, 00;01.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Er staat een watermerk van Prima Games inquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Die guide bestaat uit plaatjes van Maxis, mag echt wel en ze zijn ook nog eens heel erg handig
quote:Click on a Nuclear Power Plant to view the current education level of its workers. If the plant is deemed “unsafe” consider shutting it down until you can attract educated workers. Operating a Nuclear Power Plant with uneducated workers increases the chances of triggering a meltdown. Meltdowns are disasters resulting in widespread deaths, injuries, and sickness. The spread of radiation also leaves a large swath of your city uninhabitable for many years.
heb ooit een video gezien waarin verteld werd dat ze iets deden... kan zo niet meer vinden wat precies.quote:
Nope, het is alleen maar cosmeticsquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die van de politie en de brandweer doen wel iets.
dit soort dingen maakt Sim City gewoon veeeel leuker dan deel 4quote:
Voor nog geen tientje vind ik het wel leuk om te hebben. Betaal met Paypal in dollars en je bent iets van 7 euro kwijt ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:30 schreef Vinno het volgende:
Tiger, is die guide het echt waard? Dat tientje?
quote:Water Towers and Water Pumping Stations built next to rivers have an unlimited supply of water.
Mooie prijs, als het met doosje is gewoon doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:34 schreef Gnoesje het volgende:
Ik sta op het punt ¤47,99 uit te geven bij Dixons voor de limited edition. Mocht iemand een tip hebben waar het goedkoper kan (betrouwbaar), dan houd ik me aanbevolen!!
Nicequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:41 schreef Friday12 het volgende:
ok heel topic verder
was even vergeten mijn game te pauzeren een uur geleden
30000 inwoners > 65000
Jammer en handig tegelijk.quote:When volunteering vehicles, your city loses no coverage—the same trucks can service both cities simultaneously—so there’s no reason not to volunteer every truck in your fleet.
kopen op origin denk ik...quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:45 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb heel wat winkels gebeld en nergens verkopen ze de game. Hoe kan ik toch eraan komen vanavond?
Probeer een paar key sites en vraag of je de key vandaag nog krijgt als je hem koopt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:45 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb heel wat winkels gebeld en nergens verkopen ze de game. Hoe kan ik toch eraan komen vanavond?
was 'echter' als ze maar in 1 stad konden zijn.quote:
Ik ga pas morgenochtend aan de slag... Maar ik kan nu wel weer wachten, hoe dichterbij het komt, hoe minder ongeduldig ik word...quote:
Ja bij gamecardwinkel krijg je de limited edition direct binne, is wel 53 euro geworden...quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Probeer een paar key sites en vraag of je de key vandaag nog krijgt als je hem koopt.
Sucks to be youquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:51 schreef MrTorture het volgende:
Waarom heb ik uitgerekend morgen een avonddienst na m'n werkdag?
Dat sowiesoquote:
greenmangaming.comquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:45 schreef kreuk050 het volgende:
Ik las op tweakers dat ze bij sommige mediamarkten al in de schappen liggen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:45 schreef kreuk050 het volgende:
buysimcity.com (onderdeel van cjs-cdkeys.com)quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:45 schreef kreuk050 het volgende:
Origin. Of gewoon even rustig wachten. Het is niet dat op vrijdag de wereld gestopt is. tenminstequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:45 schreef kreuk050 het volgende:
je weet het nooit 100% zekerquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Origin. Of gewoon even rustig wachten. Het is niet dat op vrijdag de wereld gestopt is. tenminste
Wel kut als blijkt dat we met z'n allen in een SimCity-game zitten en de speler een juist nu een ramp over ons uitstort.quote:
pffh.. een hogere macht gooit gewoon om 0:00 een meteor op onsquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Origin. Of gewoon even rustig wachten. Het is niet dat op vrijdag de wereld gestopt is. tenminste
en zombies, tornado's, aliens, aardbevingen en meer troep.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
pffh.. een hogere macht gooit gewoon om 0:00 een meteor op ons
Dan vind ik het vooral lullig dat hij op de toffe momenten de speed op cheetah zet en tijdens werktijd op turtlequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel kut als blijkt dat we met z'n allen in een SimCity-game zitten en de speler een juist nu een ramp over ons uitstort.
Schopje TRU.
zombies kan ik wel aan, laat maar komenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:02 schreef garriej het volgende:
[..]
en zombies, tornado's, aliens, aardbevingen en meer troep.
true story, ik ben van de toekomst
+1quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan vind ik het vooral lullig dat hij op de toffe momenten de speed op cheetah zet en tijdens werktijd op turtle
Hont dat het is!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan vind ik het vooral lullig dat hij op de toffe momenten de speed op cheetah zet en tijdens werktijd op turtle
Eensch, zeker als wij zitten te wachten op onze eigen simcity :quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit, ik heb spijt dat ik dat niet heb gedaan, had ik al twee dagen kunnen spelen... zonder gedoe met taalpakketen ect waar ik nu last van heb.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:05 schreef kensei het volgende:
Of je koop gewoon een key van een Amerikaans site voor 35 euro...
Als ea nou een kwaliteit servies aanbied dan hoeven wij niet moeilijk te doen. Gewoon wereldwijde launch!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef _NZT_ het volgende:
Dat gehossel om keys, lijkt wel de beta xD
Ik denk dat ze met deze lauch een diablo 3 vergelijkbaar probleem wouden ontwijken, maar helaas plan mislukt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ea nou een kwaliteit servies aanbied dan hoeven wij niet moeilijk te doen. Gewoon wereldwijde launch!
Mja, die ene dag extra wachten lijkt me niet zo zwaar. Mac-mensen moeten nog langer wachten, ik ga het overlevenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:09 schreef _NZT_ het volgende:
Dat gehossel om keys, lijkt wel de beta xD
Zou je me aub willen verplaatsen richting Willow Woods. Dat zit ik tenminste bij iemand in de buurt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Attentie iedereen van Regio 1!
Vanavond om 0:01 komt het spel uit, dus ik ga dan ook meteen regio 1 maken en mensen uitnodigen wanneer zodra ik ze online zie.
Als je het nog niet gedaan hebt geef dan A.U.B je voorkeur door voor welk stukje land je wil. Sommige zijn al bezet, zie deze site voor beschikbare steden: http://digital-directive.com/simcity
Wanneer je je uitnodiging krijgt hou je dan A.U.B aan de verdeling zoals hij staat aangegeven en neem niet zomaar een paar steden in beslag. Dank!
tegen de tijd dat jij kan spelen halen ze de servers offline mangquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die ene dag extra wachten lijkt me niet zo zwaar. Mac-mensen moeten nog langer wachten, ik ga het overleven
Ik ook, morgen vind ik prima... Alleen als ik moest wachten voor iOS zou ik nu toch ff een traantje wegpinken... figuurlijk dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die ene dag extra wachten lijkt me niet zo zwaar. Mac-mensen moeten nog langer wachten, ik ga het overleven
Dat krijg je er van als je populair gaat doen met je GTA V inside information.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef LeaderRoel het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Iemand op Reddit krijgt steeds treinladingen criminelen van zijn buurman toegestuurd
[ afbeelding ]
ahahahha mooi manquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
Iemand op Reddit krijgt steeds treinladingen criminelen van zijn buurman toegestuurd
[ afbeelding ]
Ik ga zometeen al beginnenquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
mycom is een prima zaak, iig voor computerspulquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
FF langs geweest bij de Gamemania. Daar lag ie nog niet.
Denk dat ik m maar gewoon online bestel dan. Mycom is het goedkoopst en biedt 'vandaag besteld, morgen in huis' aan. Is die zaak een beetje betrouwbaar? M.a.w. heb ik het spel dan ook echt morgen? Of kan ik beter voor het duurdere bol.com gaan?
wil je hardcopy of is digital download goed?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
Denk dat ik m maar gewoon online bestel dan. Mycom is het goedkoopst en biedt 'vandaag besteld, morgen in huis' aan. Is die zaak een beetje betrouwbaar? M.a.w. heb ik het spel dan ook echt morgen? Of kan ik beter voor het duurdere bol gaan?
mycom is wel te vertrouwen. maar als je zo laat besteld, ga dan gewoon voor een digital download dus je dus 10 min later hebt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
Denk dat ik m maar gewoon online bestel dan. Mycom is het goedkoopst en biedt 'vandaag besteld, morgen in huis' aan. Is die zaak een beetje betrouwbaar? M.a.w. heb ik het spel dan ook echt morgen? Of kan ik beter voor het duurdere bol gaan?
Het liefst hardcopy natuurlijk...quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wil je hardcopy of is digital download goed?
Waarom ga je morgen dan niet langs gamemania??quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
Cquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:26 schreef Friday12 het volgende:
wie weet hoe je screenshots maakt?
en giant lizard
c toch? en v voor video?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:26 schreef Friday12 het volgende:
wie weet hoe je screenshots maakt?
en giant lizard
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je populair gaat doen met je GTA V inside information.
Ik zou goed gek worden...quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:21 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Treinstation sluitenquote:
Iets zegt me dat ze vooral met de auto komenquote:
Is met de treinquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze vooral met de auto komen
Rijden ze dan wel zwart voor extra realisme?quote:
Nah kan morgenochtend toch niet spelen dus dan maakt het niet uitquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom ga je morgen dan niet langs gamemania??
Oook vpn gebruikt? en heb jij wel gewoon een engels/nl spel?quote:
ja, ff kijken of ie een beetje snel is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef garriej het volgende:
[..]
Oook vpn gebruikt? en heb jij wel gewoon een engels/nl spel?
ah oke, ja bij mij was de installer ook al poolsquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, ff kijken of ie een beetje snel is.
ik heb een nl-spel volgens mij. Origin is in het nederlands bij mij
Tegen de tijd dat je het binnen hebt is de Mac-versie al uitquote:
lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je het binnen hebt is de Mac-versie al uit
ik kan de mijne in het nederlands spelenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef Zipportal het volgende:
Ondersteund Sim City ook de NL-taal? Niet dat Engels een probleem is, maar NL zou wel leuk zijn erbij.
Wel makkelijk, nu alles naar de uitgever schuivenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Van wat ik nu lees baalt Maxis er verschrikkelijk van hoe EA met het spel nu omgaat
yupquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand hier die de deluxe edition heeft besteld?
quote:Dear Customer,
With great regret, we have to inform you that one of our suppliers is no longer able to supply Sim City Limited as they promised. A long story told short, they “supplied” us with stock that they did not have. Pushing the blame to them is easy, but we are also to blame because we trusted them.
What does this mean to you as a customer?
We have two options:
1. You will receive a full refund
2. You will receive the game but at a later date. There is no guaranteed date, but 8-11 of March is very likely
With sincerest apologies,
Shiro Nagase, on behalf of DirectGameCards
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik kan de mijne in het nederlands spelen
Okay. Ik zit te twijfelen namelijk. Vraag me af of die gebouwen de 20 euro extra waard zijn...quote:
dr vu en die hero zijn wel grappigquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Okay. Ik zit te twijfelen namelijk. Vraag me af of die gebouwen de 20 euro extra waard zijn...
tuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand hier die de deluxe edition heeft besteld?
Die zitten ook in de limitedquote:
geld terug en bij origin kopen....quote:
briljant.quote:
ah dat is waar jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zitten ook in de limitedDe deluxe was toch met al die gebouwtjes erbij?
Deluxe edition krijg je gebouwenpakketten in Franse en Britse stijl enzo. Vroeg me af of iemand die dingen het geld waard vond, anders hou ik het lekker bij de LEquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zitten ook in de limitedDe deluxe was toch met al die gebouwtjes erbij?
VPN uitzetten, zodra je download loopt kan die uitquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jeuj, andere vpn en nu 70kb/s!nog maar 1.5 uur.
als het eenmaal aan het downloaden is kan je vpn uitzetten en gaat het door met je eigen snelheidquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jeuj, andere vpn en nu 70kb/s!nog maar 1.5 uur.
Het maakt niet uit wat een ander vindt: wat vindt jezelf? Als je zelf al twijfelt zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Deluxe edition krijg je gebouwenpakketten in Franse en Britse stijl enzo. Vroeg me af of iemand die dingen het geld waard vond, anders hou ik het lekker bij de LE
lol dat ik dat niet bedacht had.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als het eenmaal aan het downloaden is kan je vpn uitzetten en gaat het door met je eigen snelheid
Nu bij Origin, er zijn technische problemenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
geld terug en bij origin kopen....
en greenmangaming ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nu bij Origin, er zijn technische problemenen 60 euro
ik gok dat die vanavond ook gaan ontstaan als iedereen z'n spel wil installeren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
hoe moet je het doen dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
VPN uitzetten, zodra je download loopt kan die uit
Sharen gewoon hun install map, noemen zich zelf release groupquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:16 schreef mschol het volgende:
Tomb raider aan het installeren![]()
ow en Simcity DD is ook al verkrijgbaar via andere wegen, alleen hebben ze nog geen crack
had ook mijn geld terug gevraagd en bij origin gekocht. Wat me wel weer mee viel is dat je ¤20 euro kortings bon krijgt bij je volgende aankoop bij minimaal ¤30 (winkel mandje inhoud).quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
daar bedoelen ze 2013 mee, die vorige 5 bonnen waren ook belachelijk kort bruikbaarquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:04 schreef Wells.p het volgende:
[..]
had ook mijn geld terug gevraagd en bij origin gekocht. Wat me wel weer mee viel is dat je ¤20 euro kortings bon krijgt bij je volgende aankoop bij minimaal ¤30 (winkel mandje inhoud).
alleen staat er bij de ** dat het geldig is tot 31 maart 2012. Hoop niet dat het maart 2013 is
zodra je aan het downloaden ben kan je je vpn eruit gooienquote:
maar als je dat download kan je dan om 00:00 meteen spelen ? aangezien ik hem wel gekocht hebquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sharen gewoon hun install map, noemen zich zelf release group
bijna goed,quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe moet je het doen dan?
origin uit
vpn aan
origin inloggen
vpn uit
download starten
vpn aan
play drukken
vpn uit
of anders?
Als je 'm toch niet gebruikt mag je die code wel aan mij DM'enquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
daar bedoelen ze 2013 mee, die vorige 5 bonnen waren ook belachelijk kort bruikbaar
pft.. key heb ik al geregistreerd... weet je, ik wacht wel tot vanavondquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
bijna goed,
vpn aan, inloggen, key gebruiken en download starten, zodra ie op 1 of 2% zit, vpn uit (download dan via je thuis verbinding)
Zodra download klaar is, vpn en game starten. gaat updaten. weer wachten tot 1 of 2% en vpn uit.
En als ie klaar is nog 1x VPN aan en opstarten
Hmm dan werkt het idd niet meer denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
pft.. key heb ik al geregistreerd... weet je, ik wacht wel tot vanavond
die paar uurtjes (8) kunnen nu ook nog maar weinig boeien..
Donequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:14 schreef WillieW het volgende:
[..]
Zou je me aub willen verplaatsen richting Willow Woods. Dat zit ik tenminste bij iemand in de buurt.
Ik ga trouwens ook technologie doen, aangezien ik niet voor iedereen de diensten kan gaan leveren. Probeer uiteraard ook nog diensten te leveren bijv. afval en riolering.
Alvast bedankt.
heb je al een key?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef Wells.p het volgende:
Als je de install map alvast download kan je hem dan om 12:00 activeren met me eigen key?
Als je al een key heb kan je gewoon spelen. Ik acht de kans erg klein dat je gebannen word voor dat vpn gedoe, dus er is geen nadeel aan.(tenzij je hem heb gekocht via origin, dan werkt het niet.)quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef Wells.p het volgende:
Als je de install map alvast download kan je hem dan om 00:00 activeren met me eigen key?
quote:¤20 korting op je volgende aankopen - VOUCHER VERLOOPT OP 31 MAART 2013. UITSLUITEND GELDIG VOOR BESTELLINGEN IN DE ORIGIN-WINKEL OP WWW.ORIGIN.COM EN MET DE ORIGIN-SOFTWARE (WWW.ORIGIN.COM/ABOUT). DE WAARDE VAN DE VOUCHER IS 20¤. DE VOUCHER KAN TOT 31 MAART 2013 1 KEER GEBRUIKT WORDEN. OM DE VOUCHER TE KUNNEN GEBRUIKEN, IS EEN TOTALE AANSCHAFWAARDE VAN MINSTENS 30¤ VEREIST. PER AANKOOP KAN DE VOUCHER MAAR ÉÉN KEER GEBRUIKT WORDEN. DE VOUCHER IS GELDIG TOT 31 MAART 2013. DE VOUCHER KAN ALLEEN VERZILVERD WORDEN VIA DE ORIGIN-WINKEL OP WWW.ORIGIN.COM EN VIA DE ORIGIN-SOFTWARE (WWW.ORIGIN.COM/ABOUT). KORTING WORDT IN MINDERING GEBRACHT OF PRODUCTPRIJS. NIET GELDIG VOOR STAR WARS® THE OLD REPUBLIC™, RESERVERINGEN, GAMES DIE MINDER DAN 30 DAGEN UIT ZIJN, GAMES VAN VALVE, TITELS VAN BEPAALDE PARTNERS DIE DOOR ORIGIN WORDEN GEDISTRIBUEERD, VIRTUEEL GELD, DOWNLOADBARE CONTENT WAARONDER BATTLEFIELD PREMIUM SERVICE EN GAME TIME-CODES. ALLEEN GELDIG IN NEDERLAND. BEPERKT TOT ÉÉN AANBIEDING PER PERSOON. AANBIEDING MAG NIET WORDEN VERVANGEN, GERUILD, VERKOCHT OF VERZILVERD VOOR CONTANT GELD OF ANDERE GOEDEREN OF DIENSTEN. MAG NIET WORDEN GECOMBINEERD MET ANDERE AANBIEDINGEN, GESCHENKBONNEN, KORTINGEN OF ANDERE KORTINGSBONNEN. VERZENDKOSTEN EN EVENTUELE BELASTINGEN ZIJN VOOR REKENING VAN DE KLANT. GELDT NIET VOOR WINKELIERS, DISTRIBUTEURS EN WERKNEMERS VAN ELECTRONIC ARTS INC. EN HUN VERTEGENWOORDIGERS/PARTNERS. ONGELDIG INDIEN WETTELIJK VERBODEN, BELAST OF BEPERKT.
haha dus je kan een game kopen uit de oertijd?quote:
Ja dat zal best, maar een game uit de oertijd kan best leuk zijn later maar even kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:26 schreef garriej het volgende:
[..]
haha dus je kan een game kopen uit de oertijd?
http://www.freevpntunnel.com/free-vpn-tunnel/quote:
Ik nog niet..maar de dag is nog niet voorbij dus ik heb nog hoop.quote:
Tnx!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:29 schreef garriej het volgende:
[..]
http://www.freevpntunnel.com/free-vpn-tunnel/
even de slider overhalen onderin, en met windows vpn verbinding opzetten.
geen probleemquote:
vergeet niet dat je de vpn eruit kan gooien zodra het spel aan het downloaden is.quote:
Legaal pre-loaden kan sowieso nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heb m'n key nog niet maar je kan dus niet 'pre-downloaden' zonder key?
Yepquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vind ik wel erg slecht geregeld dan moet je straks met 1000en tegelijk downloaden
Gaat vies tegevallen, hoop het niet, maar ben bang van wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep
Maar gelukkig is het EU launch en dan nog niet alles van EU.
Dus het kan meevallen, vooral vanwege de tijd en dag
Ik weet, maar ik houd hoop!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:38 schreef garriej het volgende:
[..]
Gaat vies tegevallen, hoop het niet, maar ben bang van wel.
Ik hoopte ook at blizzard eindelijk is van z'n fouten had geleerd bij D3, mooi niet!quote:
Ja, maar EA zegt!!!!......quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef garriej het volgende:
[..]
Ik hoopte ook at blizzard eindelijk is van z'n fouten had geleerd bij D3, mooi niet!
Hahha EAquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, maar EA zegt!!!!......
nevermind, als EA wat zegt.....
die 8 uurtjes kunnen mij echt gestolen wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dan werkt het idd niet meer denk ik. Nja misschien wel als je eerst VPN aanzet en dan inlogt op Origin
Same here.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
die 8 uurtjes kunnen mij echt gestolen worden
genoeg andere dingen te doen
Ja ik kan vannacht niet echt spelen, dus zal lekker zijn als ik in de middag/avond wel kan spelenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
die 8 uurtjes kunnen mij echt gestolen worden
genoeg andere dingen te doen
ga je nou nog 500 keer vragen of het werkt of niet? Wij weten het niet als je het wilt weten zal je wat moeten googlen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:48 schreef Jaspro het volgende:
Hooooooooo... Weet iemand of simcity werkt op bootcamp of niet!? Ik twijfel echt, straks werkt die niet en heb ik 40 of 60 euro verspilt!
Bart smith. 49 met muismat erbijquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:34 schreef Gnoesje het volgende:
Ik sta op het punt ¤47,99 uit te geven bij Dixons voor de limited edition. Mocht iemand een tip hebben waar het goedkoper kan (betrouwbaar), dan houd ik me aanbevolen!!
Nope, je bent wel verplicht om specialisaties te doen inderdaad. Vind ik wel wat hebben zo in theoriequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bohh je moet niet te snel gelijk alles willen bouwenzo heel je stad vol.
ik gelijk alles bouwen van die specialisatie. Geld op.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, je bent wel verplicht om specialisaties te doen inderdaad. Vind ik wel wat hebben zo in theorie.
wat is die andere brug daar?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
echt een klote plek voor een stad.
dat is een landweggetje naar m'n oliecentrale, riool en vuilnisquote:
hoe heb je 'm nou gedownload? heb de key allang geactiveerd, als ik nu met een vpn origin open ziet ie me dan als amerikaan? of is het daar nu te laat voor (ga ik wel van uit)quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is een landweggetje naar m'n oliecentrale, riool en vuilnis
te laatquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hoe heb je 'm nou gedownload? heb de key allang geactiveerd, als ik nu met een vpn origin open ziet ie me dan als amerikaan? of is het daar nu te laat voor (ga ik wel van uit)
Neehoor ik had hem ook al geactieveerd, en toen dacht ik shit, vpn vergeten, toen gekeken of ik launvher kon downloaden en dat ging gewoon.quote:
ja, dan kan je het spel downloaden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hoe heb je 'm nou gedownload? heb de key allang geactiveerd, als ik nu met een vpn origin open ziet ie me dan als amerikaan? of is het daar nu te laat voor (ga ik wel van uit)
ok sorry daar was ik fout in dan maar ik dacht serieus dat het te laat was om het nog te doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:13 schreef garriej het volgende:
[..]
Neehoor ik had hem ook al geactieveerd, en toen dacht ik shit, vpn vergeten, toen gekeken of ik launvher kon downloaden en dat ging gewoon.
Daarom meld ik het evenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
ok sorry daar was ik fout in dan maar ik dacht serieus dat het te laat was om het nog te doen.
Manual staat in de OP...quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef tim94 het volgende:
Game geactiveerd, alleen klote dat ik moet wachten tot morgen om het te instaleren
en er zit geen manual bij![]()
Die borden bij brandweer, politie en ziekenhuizen helpen je bewoners de hulpdiensten sneller te vinden!quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:13 schreef garriej het volgende:
[..]
Neehoor ik had hem ook al geactieveerd, en toen dacht ik shit, vpn vergeten, toen gekeken of ik launvher kon downloaden en dat ging gewoon.
Superquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, dan kan je het spel downloaden.eerst programma shit voor origin. Downloaden, vpn uit. klaar met downloaden, vpn aan. Spel spelen, meer downloaden. vpn uit. vpn aan, spelen.
Ja ik ben nu ook thuis en hij is aan het downloaden, wel even hopen dat ik hem op een andere taal krijg want mijns oostbloks is niet zo goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
SuperHad het eigenlijk al niet meer geprobeerd omdat ik dacht dat het al niet meer ging, ben inmiddels aan het downloaden
Probleem is vaak dat de betalende klanten met de DRM opgescheept zitten (een groot deel daarvan heeft geen kabelquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef beelz het volgende:
Ik lees echt enorm veel gezeik over always online DRM. Ik snap dat gezeik niet eigenlijk. Ik heb sinds ik kabelinternet heb (1997) bij elkaar opgeteld misschien een week downtime gehad en tegen de tijd dat ze de servers offline halen is er of een nieuwe versie te spelen, of niemand speelt de game nog actief of er komt een patch zodat hij wel offline gespeeld kan worden.
Ik snap DRM sowieso wel, als ik awesome games zou maken dan zou ik ook hard balen als mensen mijn game zouden pirateren. En dat gejammer dat je nu moeilijk kunt verbinden: Logisch, geen enkele server is erop gebouwd om ineens zo enorm veel requests te handelen.
Ik kan niet wachten tot ik kan spelen over een uur of 6/7.
Wat hij zegt. ik ben niet VOOR DRM, maar ook niet TEGEN.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef beelz het volgende:
Ik lees echt enorm veel gezeik over always online DRM. Ik snap dat gezeik niet eigenlijk. Ik heb sinds ik kabelinternet heb (1997) bij elkaar opgeteld misschien een week downtime gehad en tegen de tijd dat ze de servers offline halen is er of een nieuwe versie te spelen, of niemand speelt de game nog actief of er komt een patch zodat hij wel offline gespeeld kan worden.
Ik snap DRM sowieso wel, als ik awesome games zou maken dan zou ik ook hard balen als mensen mijn game zouden pirateren. En dat gejammer dat je nu moeilijk kunt verbinden: Logisch, geen enkele server is erop gebouwd om ineens zo enorm veel requests te handelen.
Mijne is Nederlands tot nu toequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:38 schreef garriej het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook thuis en hij is aan het downloaden, wel even hopen dat ik hem op een andere taal krijg want mijns oostbloks is niet zo goed...
Edit; iemand ervarin met taalpakket veranderen, zo ja is het gelukt en hoe?
Omdat niet iedereen stabiel internet heeft, omdat wanneer je onderweg bent en je wilt op je laptop spelen je niet kan spelen, omdat wanneer zij onderhoud hebben op hun servers jij niet kan spelen (het is grotendeels een singleplayer spel), omdat wanneer zij de stekker uit de server trekken jij niet meer kan spelen, omdat DRM geen nut heeft. Als ik een leuk spel zie dan koop ik het, wanneer het kut DRM heeft dan koop ik het maar dan speel ik een gepirateerde versie van het spel omdat ik geen zin heb in DRM.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef beelz het volgende:
ok in andere woorden je komt hier voor het zeiken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen stabiel internet heeft, omdat wanneer je onderweg bent en je wilt op je laptop spelen je niet kan spelen, omdat wanneer zij onderhoud hebben op hun servers jij niet kan spelen (het is grotendeels een singleplayer spel), omdat wanneer zij de stekker uit de server trekken jij niet meer kan spelen, omdat DRM geen nut heeft. Als ik een leuk spel zie dan koop ik het, wanneer het kut DRM heeft dan koop ik het maar dan speel ik een gepirateerde versie van het spel omdat ik geen zin heb in DRM.
Ik mag geen kritiek hebben? Alleen positieve dingen? Word jij soms ingehuurd door EA?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
ok in andere woorden je komt hier voor het zeiken?
2010 belde net. ze willen hun haat op EA/activision terug.quote:
binnen origin bij simcity klikken op info knopje, dan kan je handleiding downloadenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef tim94 het volgende:
Game geactiveerd, alleen klote dat ik moet wachten tot morgen om het te instaleren
en er zit geen manual bij![]()
Nee maar het is the "usual crap."quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik mag geen kritiek hebben? Alleen positieve dingen? Word jij soms ingehuurd door EA?
Haat op EA is een ding van alle jaren, gelukkig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
2010 belde net. ze willen hun haat op EA/activision terug.
'Die lul zit inmiddels zolang in mijn reet dat ik er geen last van heb'quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nee maar het is the "usual crap."
Wij weten dat DRM er in zit, en wij gaan er mee akkoord. dan hoeven wij niet nog 500 keer te horen van IEDEREEN die of een hekel heeft aan DRM dat DRM er in zit.
ervaring?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Die lul zit inmiddels zolang in mijn reet dat ik er geen last van heb'
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen stabiel internet heeft, omdat wanneer je onderweg bent en je wilt op je laptop spelen je niet kan spelen, omdat wanneer zij onderhoud hebben op hun servers jij niet kan spelen (het is grotendeels een singleplayer spel), omdat wanneer zij de stekker uit de server trekken jij niet meer kan spelen, omdat DRM geen nut heeft. Als ik een leuk spel zie dan koop ik het, wanneer het kut DRM heeft dan koop ik het maar dan speel ik een gepirateerde versie van het spel omdat ik geen zin heb in DRM.
Wat is jouw oplossing tegen DRM dan? Nooit meer games spelen en trots zijn dat je niet meedoet aan de praktijken van een kut bedrijf?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Die lul zit inmiddels zolang in mijn reet dat ik er geen last van heb'
Ik hoop voor je dat alles goed gaatquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:55 schreef mschol het volgende:
net eff gebeld met EA omtrend mijn DD upgrade order (wilde het toch zeker weten en in totaal 5 minuten wist ik exact het hoe en wat..)
de upgrade zou om 0:01 automatisch moeten worden vrij gegeven (en dus de LE geupgrade naar DD), er was niks geks te zien aan hun kant, ondanks dat ik nog geen transactie had gezien..
dat probeerde ik duidelijk te maken maar werkt niet echt duidelijk opgepakt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ga er nou geen drm balablaa gezeik topic van maken. Doe dat maar bij je moeder.
Zelfde hier, maar Nederlands: Groot bestand verwerkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef Jorwol het volgende:
Ik ben inmiddels ook onboard, via die gekke VPN ben ik inmiddels ook 'Processing Large File'
sandbox?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik dus lekker spelen en mij dan afvragen waarom ik een HQ van een specialisatie nodig had. Want ik kon alles al bouwen.bleek dat ik bij het maken van de regio had geselecteerd dat alles 'vrij' is.
dat is heel saai.
Je kan nu je vpn weer uitzetten he!quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef Jorwol het volgende:
Ik ben inmiddels ook onboard, via die gekke VPN ben ik inmiddels ook 'Processing Large File'
je hebt sandbox aan getikt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik dus lekker spelen en mij dan afvragen waarom ik een HQ van een specialisatie nodig had. Want ik kon alles al bouwen.bleek dat ik bij het maken van de regio had geselecteerd dat alles 'vrij' is.
dat is heel saai.
Ja, maar omdat hij nederlandstalig is, had ik dat niet door.quote:
vraag me af hoe ze dat vertalenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar omdat hij nederlandstalig is, had ik dat niet door.
hij zegt niet eens zandbak modus?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar omdat hij nederlandstalig is, had ik dat niet door.
vertalingen zijn wel redelijk goed. Heb nog geen gekke dingen zien.quote:
heb je origin wel pas opgestart toen je vpn aan was?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef Wells.p het volgende:
bij mij zegt hij nog steeds game not yet released ! terwijl ik een vpn met amerika heb
origin eerst rebootenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef Wells.p het volgende:
bij mij zegt hij nog steeds game not yet released ! terwijl ik een vpn met amerika heb
Goeie tip Fietsquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan nu je vpn weer uitzetten he!
Welke gebruik je? Met PrivateTunnel is het mij geluktquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef Wells.p het volgende:
had hem zelfs opnieuw geïnstalleerdquote:
http://www.strongvpn.com/quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Welke gebruik je? Met PrivateTunnel is het mij gelukt
Tot vrijdag? Why?quote:
Jepquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:00 schreef Curlbrah het volgende:
Dus erm, ik kan 'm eerst kopen via de Nederlandse Origin pagina. Dan reboot ik 'm op mijn US VPN en dan kan ik hem binnenhalen?
Ahhh...sucks..quote:
Ik leef met je meequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ahhh...sucks..
Ik kan waarschijnlijk ook pas vrijdag spelen hoewel ik mijn game morgen al hebHeb nog zoveel andere dingen te doen vrees ik, dat ik pas vrijdag kan spelen
europa west 1 of zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef Jorwol het volgende:
Fiets zit jij wel gewoon op de Europese server?
Van mij mag je kritiek hebben, ik ben het zelfs tot op zekere hoogte met je eens.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik mag geen kritiek hebben? Alleen positieve dingen? Word jij soms ingehuurd door EA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |