Nee hoor, ik vind het een goed plekjequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je mag ook ergens anders als je wil.
soms kom je er echt niet uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik ze daarvoor nodig hebben? Ik heb ze allemaal gespeeld zonder guide. Dat er mooie artwork in staat maakt een hoop goed, dat dan weer wel. An sich een mooie reden om ze te kopen
Wat doen die dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die van de politie en de brandweer doen wel iets.
de key of je pre-order?quote:
ik begin om 0:00. ook goed?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie van jullie gaan om 12 uur beginnen?
Die guide bestaat uit plaatjes van Maxis, mag echt wel en ze zijn ook nog eens heel erg handigquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke guide mag niet, deze: http://imgur.com/a/gUFqn ?
Ik denk dat 'ie rond 2 uur pas aan komt bij mijquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef LeaderRoel het volgende:
nee, 00;01.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Er staat een watermerk van Prima Games inquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Die guide bestaat uit plaatjes van Maxis, mag echt wel en ze zijn ook nog eens heel erg handig
quote:Click on a Nuclear Power Plant to view the current education level of its workers. If the plant is deemed “unsafe” consider shutting it down until you can attract educated workers. Operating a Nuclear Power Plant with uneducated workers increases the chances of triggering a meltdown. Meltdowns are disasters resulting in widespread deaths, injuries, and sickness. The spread of radiation also leaves a large swath of your city uninhabitable for many years.
heb ooit een video gezien waarin verteld werd dat ze iets deden... kan zo niet meer vinden wat precies.quote:
Nope, het is alleen maar cosmeticsquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die van de politie en de brandweer doen wel iets.
dit soort dingen maakt Sim City gewoon veeeel leuker dan deel 4quote:
Voor nog geen tientje vind ik het wel leuk om te hebben. Betaal met Paypal in dollars en je bent iets van 7 euro kwijt ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:30 schreef Vinno het volgende:
Tiger, is die guide het echt waard? Dat tientje?
quote:Water Towers and Water Pumping Stations built next to rivers have an unlimited supply of water.
Mooie prijs, als het met doosje is gewoon doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:34 schreef Gnoesje het volgende:
Ik sta op het punt ¤47,99 uit te geven bij Dixons voor de limited edition. Mocht iemand een tip hebben waar het goedkoper kan (betrouwbaar), dan houd ik me aanbevolen!!
Nicequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:41 schreef Friday12 het volgende:
ok heel topic verder
was even vergeten mijn game te pauzeren een uur geleden
30000 inwoners > 65000
Jammer en handig tegelijk.quote:When volunteering vehicles, your city loses no coverage—the same trucks can service both cities simultaneously—so there’s no reason not to volunteer every truck in your fleet.
kopen op origin denk ik...quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:45 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb heel wat winkels gebeld en nergens verkopen ze de game. Hoe kan ik toch eraan komen vanavond?
Probeer een paar key sites en vraag of je de key vandaag nog krijgt als je hem koopt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:45 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb heel wat winkels gebeld en nergens verkopen ze de game. Hoe kan ik toch eraan komen vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |