Ja, maar omdat hij nederlandstalig is, had ik dat niet door.quote:
vraag me af hoe ze dat vertalenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar omdat hij nederlandstalig is, had ik dat niet door.
hij zegt niet eens zandbak modus?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar omdat hij nederlandstalig is, had ik dat niet door.
vertalingen zijn wel redelijk goed. Heb nog geen gekke dingen zien.quote:
heb je origin wel pas opgestart toen je vpn aan was?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef Wells.p het volgende:
bij mij zegt hij nog steeds game not yet released ! terwijl ik een vpn met amerika heb
origin eerst rebootenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef Wells.p het volgende:
bij mij zegt hij nog steeds game not yet released ! terwijl ik een vpn met amerika heb
Goeie tip Fietsquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan nu je vpn weer uitzetten he!
Welke gebruik je? Met PrivateTunnel is het mij geluktquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef Wells.p het volgende:
had hem zelfs opnieuw geïnstalleerdquote:
http://www.strongvpn.com/quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Welke gebruik je? Met PrivateTunnel is het mij gelukt
Tot vrijdag? Why?quote:
Jepquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:00 schreef Curlbrah het volgende:
Dus erm, ik kan 'm eerst kopen via de Nederlandse Origin pagina. Dan reboot ik 'm op mijn US VPN en dan kan ik hem binnenhalen?
Ahhh...sucks..quote:
Ik leef met je meequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ahhh...sucks..
Ik kan waarschijnlijk ook pas vrijdag spelen hoewel ik mijn game morgen al hebHeb nog zoveel andere dingen te doen vrees ik, dat ik pas vrijdag kan spelen
europa west 1 of zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef Jorwol het volgende:
Fiets zit jij wel gewoon op de Europese server?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |