Zaden hebben ze bij de Action ook....ik heb ze laten liggen nadat vorig jaar die krokusbollen van de Action hier helemaal niets deden....ja de groene puntjes kwamen naar boven....en daar bleef het bij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:46 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik dus gekocht, en dan nog een zakje potgrond van de lidl voor 0,99 en daar hadden ze ook groente/planten zaadjes (vanaf 0,19 ) Dus die kon ik niet laten liggen
Hier in de potten zie ik ook nog maar net de neuzen terwijl ik ze in de volle grond al in bloei heb zien staan in sommige voortuintjes hier.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vorig jaar een vermogen bij de Intratuin uitgegeven aan bollen maar door die strenge februari toen is alles doodgevroren ofzo, kwamen drie lullige narcissen op en de rest (krokussen, druifjes, rest van de narcissen) waren snot geworden
Voor elke gebeurtenis in 'het echte leven' is een passende friends afleveringquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die bij alles aan Friends moet denken?![]()
Deze? Die zijn inderdaad leukquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:49 schreef lady-wrb het volgende:
hadden jullie die nieuwe klompen al gezien (die dingen om op te hangen bedoel ik)
ze hebben ze nu met twee aan elkaar en losse in leuke kleurtjes.
ik kon ze niet meenemen, want ik moest nog naar de markt en ik was bang dat ze kapot zouden gaan onderweg, maar ik moet moet moet ze hebben
van het paar delftsblauwe van vorig jaar is er één van de winter kapotgevroren![]()
ja die dus!quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Deze? Die zijn inderdaad leuk
[ afbeelding ]
Hebben ze trouwens van die enveloppen met een harde rug?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:14 schreef PureEvil het volgende:
HmBij de Action in Goch hebben ze geen tuinposter's ....
Wel nog ff 2 van die kweekbakken meegenomen, en een stoffer en blik en enveloppen (want die was ik gisteren vergeten..)
Nee, maar zag ze op de facebookpagina voorbij komenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja die dus!
jij hebt ze dus al? ze kunnen dus niet tegen vorst (en ook niet tegen iets dat erop valt, mijn allereerste paar ging kapot omdat ik vanaf het balkon een stuk hout naar beneden gooide dat precies op die klompen viel (terwijl er zoveel plek naast was)
geen idee....maar anders zou je er zelf toch een kartonnetje in kunnen doen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze trouwens van die enveloppen met een harde rug?
Moet ik die wel hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:05 schreef PureEvil het volgende:
[..]
geen idee....maar anders zou je er zelf toch een kartonnetje in kunnen doen?
Geen flauw idee, ik ken het niet maar ik zág me toch leuke posters in de etalage van dingen die ze verkopen..quote:
Ja leuke troepjes hebben ze hequote:Op donderdag 7 maart 2013 13:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ken het niet maar ik zág me toch leuke posters in de etalage van dingen die ze verkopen..
Bedoel je niet søstrene grenequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuke troepjes hebben ze he
Moet ik toch maar weer eens naar ArnhemDaar zit ie ook gevaarlijk dicht bij de Dille & Kamille.
Zit daar wel een afvoergat in, bij de gele is dat niet zo en dan verzuipen je plantjes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:49 schreef lady-wrb het volgende:
hadden jullie die nieuwe klompen al gezien (die dingen om op te hangen bedoel ik)
ze hebben ze nu met twee aan elkaar en losse in leuke kleurtjes.
ik kon ze niet meenemen, want ik moest nog naar de markt en ik was bang dat ze kapot zouden gaan onderweg, maar ik moet moet moet ze hebben
van het paar delftsblauwe van vorig jaar is er één van de winter kapotgevroren![]()
ik heb er nooit plantjes in gehad. ze stonden gewoon voor de sier en als ze volgeregend waren, kiepte ik ze gewoon weer leeg. en van de winter stonden ze op zijn kant (staat de rest overigens nog als ik zo naar buiten kijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Zit daar wel een afvoergat in, bij de gele is dat niet zo en dan verzuipen je plantjes.
Maar dan krijg ik in het balkontopic weer opmerkingen dat ik de zooi moet opruimen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er nooit plantjes in gehad. ze stonden gewoon voor de sier en als ze volgeregend waren, kiepte ik ze gewoon weer leeg. en van de winter stonden ze op zijn kant (staat de rest overigens nog als ik zo naar buiten kijk)
jazeker wel! ik ga er ook weer in posten zodra ik weer verder ga met mijn balkonquote:
Yep, al 2 jaar.quote:
ik ook niet. ik wil er dit jaar aan verder bouwen. maar het is nou niet bepaald weer ervoor. mij te koudquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, al 2 jaar.Op de violen na heb ik verder nog niets gedaan met mijn balkon dit jaar dus ik post er nog niet in.
Alleen mijn katten zitten nu op het balkon, ik laat het lekker aan mij voorbijgaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook niet. ik wil er dit jaar aan verder bouwen. maar het is nou niet bepaald weer ervoor. mij te koud
die van mij vinden het ook te koud. de ene hangt de hele dag in dr klimmeubel rond en de ander heeft zich permanent op het logeerbed geïnstalleerd. af en toe staan ze vol verwachting bij de keukendeur, maar bij het eerste de beste koude briesje in hun snor rennen ze weer hard de huiskamer in.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Alleen mijn katten zitten nu op het balkon, ik laat het lekker aan mij voorbijgaan.
Stoere katten hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die van mij vinden het ook te koud. de ene hangt de hele dat in dr klimmeubel rond en de ander heeft zich permanent op het logeerbed geïnstalleerd. af en toe staan ze vol verwachting bij de keukendeur, maar bij het eerste de beste koude briesje in hun snor rennen ze weer hard de huiskamer in.
Die hebben ze hier wel, met stipjes of bloemen. Paar euro.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik was trouwens best wel teleurgesteld gisteren. Ik ging er van uit dat de Action wel goedkope zadelhoesjes had met leuke motiefjes. Maar nee hoor.. Jammer
Vanaf zaterdag schijnt het weer te sneeuwen tot en met komende week.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook niet. ik wil er dit jaar aan verder bouwen. maar het is nou niet bepaald weer ervoor. mij te koud
Flying Tiger!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:57 schreef Mirjam het volgende:
Ik zie net een nieuwe winkel hier in de buurt, Flying Tiger. Die verkopen mini-kweekkajes voor 1 euro, perfect voor mijn action kruidenzaadjes
Straks ff kijken
Wat is het leven toch verschrikkelijk zwaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Flying Tiger!Ik ben jaloers. Ook hartstikke goedkoop maar geweldige printjes en kleurtjes en artikelen. Hadden wij maar een Flying Tiger ... *zucht*
wat ga je haken met dat vliegertouw?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:41 schreef trovey het volgende:
Ik ben nog even langs geweest, voor de liefhebsters en -hebbers (ik doe niet moeilijk), breipennen (3,5, 6, 8 en 10, dus 4 paar)ie en haaknaalden3, 3,5, 4 6 8 en 10 dus 6 stuks) in opbergkoker voor resp.2, 69 en 1,99. Verder nog vliegertouw(0,72) gekocht om mee te haken...toen de winkel uitgerend want de griep is weer terug en ik wilde meteen naar huis toe.
![]()
![]()
Een vliegerquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat ga je haken met dat vliegertouw?
Oeh een opbergkokerquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:41 schreef trovey het volgende:
Ik ben nog even langs geweest, voor de liefhebsters en -hebbers (ik doe niet moeilijk), breipennen (3,5, 6, 8 en 10, dus 4 paar)ie en haaknaalden3, 3,5, 4 6 8 en 10 dus 6 stuks) in opbergkoker voor resp.2, 69 en 1,99. Verder nog vliegertouw(0,72) gekocht om mee te haken...toen de winkel uitgerend want de griep is weer terug en ik wilde meteen naar huis toe.
![]()
![]()
In combinatie met een andere soort garen een opbergmand.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat ga je haken met dat vliegertouw?
Ik zal jou eens laten vliegeren.quote:
En breipennen en haaknaalden.quote:
Trovey foeiquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:41 schreef trovey het volgende:
Ik ben nog even langs geweest, voor de liefhebsters en -hebbers (ik doe niet moeilijk), breipennen (3,5, 6, 8 en 10, dus 4 paar)ie en haaknaalden3, 3,5, 4 6 8 en 10 dus 6 stuks) in een stevige opbergkoker voor resp.2, 69 en 1,99. Verder nog vliegertouw(0,72) gekocht om mee te haken...toen de winkel uitgerend want de griep is weer terug en ik wilde meteen naar huis toe.
![]()
![]()
Ik probeer alleen maar een nuttige bijdrage aan de dit topic te leveren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Trovey foeiJe bent slecht voor mijn portemonnee! Haaknaald 6/8/10 heb ik nog niet en 3/3,5/4 dubbel is wel erg handig als je met z'n tweeën in een huis haakt
En een opbergkoker
En of het nog niet erg zat is zit er sinds kort een soort super Action in de buurt, een gigantische winkel vol spullen die je niet nodig had tot je ze daar ziet staanHet is allemaal Spaans en dus erg el cheapo, ze hebben echt alles, van kleren/schoenen tot bakspullen en klusspullen en gangen vol knutselspul..
Hou je me wel goed vast dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:47 schreef trovey het volgende:
[..]
In combinatie met een andere soort garen een opbergmand.
[..]
Ik zal jou eens laten vliegeren.
[..]
En breipennen en haaknaalden.
Heb vliegertouw genoeg.quote:
ja ik sta alweer helemaal in de winterstand. van het weekend eten we weer erwtensoep (home made natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag schijnt het weer te sneeuwen tot en met komende week.Dus idd maak je nu nog beter geen begin.
Lutte, hij zegt oma tegen jequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:12 schreef Kloonhommel het volgende:
Breipennen...Ik wist niet dat dit topic vol zat met omaatjes.
Hoe heet die?? Dat soort winkelsquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:52 schreef Lutte het volgende:
En of het nog niet erg zat is zit er sinds kort een soort super Action in de buurt, een gigantische winkel vol spullen die je niet nodig had tot je ze daar ziet staanHet is allemaal Spaans en dus erg el cheapo, ze hebben echt alles, van kleren/schoenen tot bakspullen en klusspullen en gangen vol knutselspul..
Godver, hier niet. Alleen lelijke nep leren zadelhoesjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben ze hier wel, met stipjes of bloemen. Paar euro.
die zit alleen in Groningenquote:
Nu twijfel ik of het speciale regenhoesjes zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver, hier niet. Alleen lelijke nep leren zadelhoesjes
Nou kijk er zit een scheur in mijn zadel en daarom wil ik een hoesje, laat mijn fiets wel eens buiten staan ofzo en dan heb ik meteen mijn zadel vol waterquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu twijfel ik of het speciale regenhoesjes zijn
en terecht!quote:
Als je dat maar weetquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat is het leven toch verschrikkelijk zwaar
enkelgewichten? hebben ze die ook bij de action?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:46 schreef whY... het volgende:
Ja ja, jogamat en enkelgewichten gekocht! O en een lederenpashouder want dat zit veel beter in mijn jas en tassen voor bij mooi weer dan zo een heren portemonnee.
Allemaal dakzij jullie! <3
Ik heb ze ook gezien toen ik ging kijken voor de yogamat. Ze zitten in hetzelfde vak.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
enkelgewichten? hebben ze die ook bij de action?
oke, ik ga wel naar de action, straks. 10 tegen 1 dat ze niet eens weten dat ze ze hebben. dat gebeurt me wel meer met de nieuwste artikelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien toen ik ging kijken voor de yogamat. Ze zitten in hetzelfde vak.
Gewoon een nieuwe zadel bij Action kopen dan, denk niet dat het duur zal zijn? 6 euro of zo?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou kijk er zit een scheur in mijn zadel en daarom wil ik een hoesje, laat mijn fiets wel eens buiten staan ofzo en dan heb ik meteen mijn zadel vol water
Op welke afdeling liggen die dingen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:24 schreef Mirjam het volgende:
Trovey, jij zei dat ze toch ook kokers met haaknaalden hadden?
Bij de mijne zag ik enkel kokers met breinaalden helaas
Ja bij de wol, brei en haakdingenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op welke afdeling liggen die dingen?
Ik zie hier soms de meest opmerkelijke dingen voorbij komen maar ik zou niet weten waar ik moet zoeken in de winkel
die klompen!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Zometeen maar eens even kijken wat ik voor leuks kan vinden vandaag
Discount XL, zit volgens mij alleen nog in Uden maar het is bijna nog leuker dan de Efteling dus een eindje rijden wel waard. Geen halve dag of zo, maar drie kwartier zeker.quote:
Miniem, wat mij betreft koopt ie zo'n set en steekt 'm met koker en al ergens waar de zon nooit schijnt. En dan bedoel ik niet onze raamloze Actionquote:
Rustig maar omaatje, denk aan je bloeddruk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Miniem, wat mij betreft koopt ie zo'n set en steekt 'm met koker en al ergens waar de zon nooit schijnt. En dan bedoel ik niet onze raamloze Action
mijn favo action is raamloosquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Miniem, wat mij betreft koopt ie zo'n set en steekt 'm met koker en al ergens waar de zon nooit schijnt. En dan bedoel ik niet onze raamloze Action
Niet gezienquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:40 schreef lady-wrb het volgende:
die klompen!
hartstikke kleurig en fleurig met of zonder bloemen
Ik heb een hele leuke gekocht bij de Blokker, ze lagen in de 1 euro bakken daar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou kijk er zit een scheur in mijn zadel en daarom wil ik een hoesje, laat mijn fiets wel eens buiten staan ofzo en dan heb ik meteen mijn zadel vol water
Oeh, thanks voor de tipquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke gekocht bij de Blokker, ze lagen in de 1 euro bakken daar.
Ah das een goede tip!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:46 schreef Mokkels het volgende:
Nog een tip: Als er een streep door de barcode heen staat bij de prijs op het schap dan is een product op=op.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:46 schreef Mokkels het volgende:
Ohja en ik zie nu alweer dat ik dingen vergeten ben...
Shampoo, en... wow mijn geheugen is echt slecht, ik weet nu al niet meer wat ik wou typen..
Kon helaas niet te lang heen want anders was ik bang dat het te druk was op de parkeerplaats en ik niet meer weg kon haha.
Nog een tip: Als er een streep door de barcode heen staat bij de prijs op het schap dan is een product op=op.
Ik lees ook nog op een ander forum mee over de action. (Weet niet of ik het mag zeggen of zo maar Girlscene - daar kopen ze dus ook hele andere dingen dan hier) maar daar werken dus meisjes bij de action die dat zeggen.quote:
Handige tipquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:07 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik lees ook nog op een ander forum mee over de action. (Weet niet of ik het mag zeggen of zo maar Girlscene - daar kopen ze dus ook hele andere dingen dan hier) maar daar werken dus meisjes bij de action die dat zeggen.
Zijn er pas hè, wie weet komen ze er nog wel, hier liggen ze nu in beide filialen terwijl ze er vorige week niet waren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:24 schreef Mirjam het volgende:
Trovey, jij zei dat ze toch ook kokers met haaknaalden hadden?
Bij de mijne zag ik enkel kokers met breinaalden helaas
Een nieuw zadeltje van de Action is uiteindelijk handiger hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schreef ik ook al. Kost volgens mij niet zoveel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Een nieuw zadeltje van de Action is uiteindelijk handiger hoor.
Wil je er van karton?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben op zoek naar een vogelhuisje, zo'n kastje om op te hangen aan de muur in de tuin.
Ik heb wel eens wat gezien meen ik, maar twijfel of ik niet beter meteen een duurder kastje kan kopen.
Iemand ervaring ermee? Hij moet ook echt groot genoeg zijn. Ik geloof dat er veel voor de sier in winkels liggen
Zo eentje dus:
[ afbeelding ]
Ja maar ik wil geen zadel van de Action hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:15 schreef trovey het volgende:
Een nieuw zadeltje van de Action is uiteindelijk handiger hoor.
Een echt houtenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
die houten heb ik wel bij de action gezien. van karton ben ik ze nog nooit tegengekomen in de action
Piscesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
Pi? wasda? was dat niet iets wiskundigs?
Dan de plasticzak eroverheen, maar binnenstebuiten zodat de verf niet op je kleren komt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen zadel van de Action haha
Dasty is van de Wibra.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:09 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dan de plasticzak eroverheen, maar binnenstebuiten zodat de verf niet op je kleren komt.
Vorige week was ik bj Action, maar geen Dasty gezien. Wel andere merken, waarvan ik me alleen Sendil en misschien Clien herinner. Had geen puf om te kijken wat dat zoal was.
Heb een dienblaadje gekocht en bodembedekker voor op de hortensia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben poosje geleden ook Dasty gaan zoeken bij Action, door dat gepraat hier kreeg ik het idee dat het daar verkocht werd. Maar ik ben dus niet de enige die zich vergist heeft. Zoals eerder gezegd idd bij Wibra te koop.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:09 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dan de plasticzak eroverheen, maar binnenstebuiten zodat de verf niet op je kleren komt.
Vorige week was ik bj Action, maar geen Dasty gezien. Wel andere merken, waarvan ik me alleen Sendil en misschien Clien herinner. Had geen puf om te kijken wat dat zoal was.
Heb een dienblaadje gekocht en bodembedekker voor op de hortensia.
dasty heeft een eigen fantopicquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ben poosje geleden ook Dasty gaan zoeken bij Action, door dat gepraat hier kreeg ik het idee dat het daar verkocht werd. Maar ik ben dus niet de enige die zich vergist heeft. Zoals eerder gezegd idd bij Wibra te koop.
Dan eentje van de Hema.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen zadel van de Action haha
quote:
DANK!quote:
Ja hebben ze, een koker met een aantal metalen exemplaren met verschillende maten en bamboevexemplaren maatje 12.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:50 schreef essnhills het volgende:
Ohja hebben ze nu haaknaalden bij de action? Morgen ben ik weer bij mn ouders, even kijken of ik tijd heb om even langs te gaan
Ja, daar heb ik ook mee in m'n handen gestaan. Door de fles dacht ik meteen aan Dasty. Een euro de fles. Ruikt niet zo lekker als Dasty had ik het idee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:25 schreef amaranta het volgende:
Maar de action heeft volgens mij ook een Dasty achtige lijn. Heb in ieder geval laatst met gelijksoortige flessen (niet de gele maar de andere flessen) in mijn hand gestaan.
Maar voor 1 euro wel de moeite waard om vergelijkend waren onderzoek te doen....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook mee in m'n handen gestaan. Door de fles dacht ik meteen aan Dasty. Een euro de fles. Ruikt niet zo lekker als Dasty had ik het idee.
Die dag en nachtcreme is idd erg fijn,mijn tubes zijn bijna op maar haal ze wel weer,ik kan niet zoveel zooi verdragen met mijn gevoelige velletje maar dit is erg lekker spul,en voor die prijs lach ik me rotquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:33 schreef Mokkels het volgende:
Vandaag alweer bij de action geweest en alwéér shampoo en het andere wat ik niet mocht vergeten, vergeten mee te nemen..
Ik kwam nu voor cadeautjes: cupcake maker en cupcake mix zodat er gelijk gebakken kan worden.
De dagcrême van de action die van Pure&nature is super fijn! Hij ruikt ook lekker en trekt ook snel in!
Er staat op dat het met oranic aloë Vera is en met argan oil.
Hij is ook vrij van: parabenen, 'colorants'?, minerale olie, siliconen en 'phthales'?
In ieder geval: ik vind hem fijn!
Ze zijn fijn. Maar met de kou en regen heb ik er niks aan. Moet dan echt een vette nachtcrème op overdag,anders heb ik aardig wat schrale plekken. Daar is deze nachtcrème niet vet genoeg voor (gelukkig die van de lidl wel,ook een prijs om lekker over te lachen)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:33 schreef Mokkels het volgende:
Vandaag alweer bij de action geweest en alwéér shampoo en het andere wat ik niet mocht vergeten, vergeten mee te nemen..
Ik kwam nu voor cadeautjes: cupcake maker en cupcake mix zodat er gelijk gebakken kan worden.
De dagcrême van de action die van Pure&nature is super fijn! Hij ruikt ook lekker en trekt ook snel in!
Er staat op dat het met oranic aloë Vera is en met argan oil.
Hij is ook vrij van: parabenen, 'colorants'?, minerale olie, siliconen en 'phthales'?
In ieder geval: ik vind hem fijn!
O, gelukkig was ik niet de enige sukkel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ben poosje geleden ook Dasty gaan zoeken bij Action, door dat gepraat hier kreeg ik het idee dat het daar verkocht werd. Maar ik ben dus niet de enige die zich vergist heeft. Zoals eerder gezegd idd bij Wibra te koop.
Ik gebruik ook een creme, even denken welke het is, een dagcreme denk ik. Kost geen fluit en bevalt prima.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:53 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Die dag en nachtcreme is idd erg fijn,mijn tubes zijn bijna op maar haal ze wel weer,ik kan niet zoveel zooi verdragen met mijn gevoelige velletje maar dit is erg lekker spul,en voor die prijs lach ik me rot
zit die pure en nature dagcreme in een tube?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:53 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Die dag en nachtcreme is idd erg fijn,mijn tubes zijn bijna op maar haal ze wel weer,ik kan niet zoveel zooi verdragen met mijn gevoelige velletje maar dit is erg lekker spul,en voor die prijs lach ik me rot
Jupquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zit die pure en nature dagcreme in een tube?
gewichtjes voor om je enkelquote:
En daar worden je enkelbanden sterker van? Of is het gewoon om een work-out zwaarder te maken?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewichtjes voor om je enkel
ze staan op de vorige pagina geloof ik
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1
Succes...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:19 schreef Teslynd het volgende:
[..]
O, gelukkig was ik niet de enige sukkel.
Aan Wibra heb ik wat vage herinneringen. Misschien lukt het regelrecht naar de Dasty te lopen.
Ik denk het wel, er zit heel weinig troep in. Hij is wel voor de normale/combinatie huid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:16 schreef Mirjam het volgende:
En geschikt voor een gevoelige huid? Ik vlieg er maandag meteen heen
Ik ga morgen snel kijken of ik het kan vinden, klinkt perfectquote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik denk het wel, er zit heel weinig troep in. Hij is wel voor de normale/combinatie huid.
------------
Er zitten ook UvA/UVB filters in die beschermen tegen de zon. -aldus de achterkant.
ik kwam ze gisteren tegen bij de action, bij het gereedschap.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
doemediedanmaar(eigenlijk bedoelde ik zo'n rubberstootgeval dat je aan de muur vastschroeft. ik was net bij de gamma en daar vroegen ze er 6,50 voor
ammenooitniet dus.
maar zo'n rvs-geval zie ik dan nog wel zitten.
alleen gaan daar op den duur de rubber ringen van kapot, is mijn ervaring.
hij zit er al hoor! zal ik er een foto van makenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef loecje het volgende:
[..]
ik kwam ze gisteren tegen bij de action, bij het gereedschap.
*nu ff kijken hoe ik een foto vanaf mijn mobiel hier krijg*
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij zit er al hoor! zal ik er een foto van maken
Ik ga morgen ook kijken voor die crème.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik denk het wel, er zit heel weinig troep in. Hij is wel voor de normale/combinatie huid.
------------
Er zitten ook UvA/UVB filters in die beschermen tegen de zon. -aldus de achterkant.
Sta er net voor. Hegron is het merk. Pure & nature hydrating day creme. Normal and combined skin.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:03 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook kijken voor die crème.
Weet je toevallig hoe het merk heet? Ik zie daar wel s make up van het merk Max, is daar deze crème ook van?
En hij zit in een tube begreep ik?
Aha bedanktquote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sta er net voor. Hegron is het merk. Pure & nature hydrating day creme. Normal and combined skin.
Met organic aloe vera en argan oil.
In tube van 75ml.
Lekkere creme hoor. Handcreme van garnier is ook lekker, van eksjun.
Het maakt de workout zwaarderquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
En daar worden je enkelbanden sterker van? Of is het gewoon om een work-out zwaarder te maken?
/noob
Ik denk dat het ideaal is voor carnaval en aanverwante evenementen, rare feestjes, maar niet voor naar je werkquote:Op maandag 11 maart 2013 13:51 schreef whY... het volgende:
Haha ben benieuwd, je loopt of 3 weken voorschut of het is fantastisch volgens mij is niet echt een middenweg wel?
nee het is voor op je lippenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef kvd het volgende:
Is het echt voor je lippen? Of is het een tattoo in lipvorm voor bv gewoon op je arm?
quote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 11 maart 2013 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]Ik heb geen idee wanneer ik ze uit ga proberen, maar mocht ik tegen die tijd alsnog de eerste zijn plaats ik wel een foto
Aha, thx. Nou met die rubberen enkels van mij geen strak planquote:Op maandag 11 maart 2013 11:39 schreef whY... het volgende:
[..]
Het maakt de workout zwaarder![]()
Dus bij hardlopen of skaten, of gewoon lopen. Dat geeft net wat meer dan alleen cardio, stukje krachttraining erbij. Stelt niet heel veel voor hoor, maar maakt het wel net wat intensiever.
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:26 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand enig idee of ze ledervet hebben en zo ja hoe duur het is?
Bij de bristol 4,50 dus dacht dat kost vast bij de action ¤1 ofzo
Ze hebben schoensmeer(met name in flesjes), maar dat is wat wat anders dan ledervet.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:35 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Bedoel vet voor schoenen enzo he, dat hebben ze niet eens?
Misschien is het daarom juist wat voor je, om je benen sterker te maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aha, thx. Nou met die rubberen enkels van mij geen strak plan
Ik wil ook liptattoo'sBenieuwd naar foto's!
Bij mij komt er ook 1 heel voorzichtig door (donderdag gezaaid, sinds gister een sprietje).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:02 schreef PureEvil het volgende:
Mn aardbeienplantjes doen t !
Da's best snel
actionzaadquote:
Wat is het verschil eigenlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 18:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben schoensmeer(met name in flesjes), maar dat is wat wat anders dan ledervet.
Ik had vorig jaar van die kruidenzaadjes gekocht. Allemaal misluktquote:
Schoensmeer in die flesjes is meer voor de mooi, je schoenen gaan er van glanzen maar echt veel doet het niet voor het leer qua onderhoud dus mooi voor even tussendoor. Met echte schoensmeer (bijna altijd in potjes of blikjes)verzorg je het leer ook buiten dat je het kleur kan geven en ledervet is bijna altijd een kleurloos middel wat geen kleur geeft maar wat je het leer wel uitstekend verzorgt en waterdicht maakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:19 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijkzal binnekort wel langs gaan.
[..]
Ik had vorig jaar van die kruidenzaadjes gekocht. Allemaal mislukt
ik trap nooit in mn zaad!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alsof jouw zaad wel werkt
Het manipuleert je waar je bij staat. En jij trapt er altijd in
Jouw zaad is zo goed dat jij denkt dat je er niet in trapt. Maar ondertussen sta je er tot je oksels inquote:
Zaadusersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:25 schreef trovey het volgende:
Ik ga de zakjes met bloemenzaad maar eens uit de hobbykamer halen want volgens mij gaat het bij bovenstaande users daar niet meer over.
Pics?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een bakvorm en 2 solarbollen gekocht (en nog wat troepjes maar dat was bijzaak)
die bollen zijn leuk!
morgen oke? ze staan nu buiten. maar het zijn glazen craquelé bollen met een lampje dr in op zonnecel. en dat lampje verandert steeds van kleur. best leuk en ik hoop dat ze beter kip-bestendig zijn dan die solarlampjes van 0,99 (mag ook wel, want voor de prijs van een bol heb ik 3 gewone solarlampjesquote:
Oke.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
morgen oke? ze staan nu buiten. maar het zijn glazen craquelé bollen met een lampje dr in op zonnecel. en dat lampje verandert steeds van kleur. best leuk en ik hoop dat ze beter kip-bestendig zijn dan die solarlampjes van 0,99 (mag ook wel, want voor de prijs van een bol heb ik 3 gewone solarlampjesmaar ja, de gewone spitten de dames gewoon om, om ze vervolgens compleet te slopen. ze hebben er denk ik al zo'n 20 gesloopt
Ik moet altijd zo lachen als je schrijft over je 'dames'quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
morgen oke? ze staan nu buiten. maar het zijn glazen craquelé bollen met een lampje dr in op zonnecel. en dat lampje verandert steeds van kleur. best leuk en ik hoop dat ze beter kip-bestendig zijn dan die solarlampjes van 0,99 (mag ook wel, want voor de prijs van een bol heb ik 3 gewone solarlampjesmaar ja, de gewone spitten de dames gewoon om, om ze vervolgens compleet te slopen. ze hebben er denk ik al zo'n 20 gesloopt
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als je schrijft over je 'dames'
Zijdehoenders.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor de beeldvorming: één van mijn graafmachines
dit was pas een knapperd. helaas iets te lawaaierig, dus hij is verhuisd naar de kinderboerderij een dorp verderopquote:
En rood ook nog.quote:
En nu hoor je hem niet meer of toch wel een beetje?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit was pas een knapperd. helaas iets te lawaaierig, dus hij is verhuisd naar de kinderboerderij een dorp verderop
[ afbeelding ]
nee, helaas niet. maar ik ga hem van de week opzoekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En nu hoor je hem niet meer of toch wel een beetje?
O, zal ie leuk vinden. Ga je alleen of neem je je dames mee?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, helaas niet. maar ik ga hem van de week opzoeken
Koekjes en kopje thee erbij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, zal ie leuk vinden. Ga je alleen of neem je je dames mee?
geen idee of hij het leuk vindt, ik ben gewoon benieuwd hoe het met ze (ik heb er twee gebracht) gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O, zal ie leuk vinden. Ga je alleen of neem je je dames mee?
Hahahaha wat een coole kipquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol, echt vet!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zijn ze daar eigenlijk laat meequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
Vanaf 25 maart heeft Action een cadeaukaart te koop in de winkel.
ik denk dat action dat helemaal niet nodig heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat zijn ze daar eigenlijk laat mee
Een cadeaukaart is echt een commerciele omzetmaker
Best wel schandalig dat Miniem niet ff mee kwam helpen met sjouwen. Als je hem nodig hebt is ie nergens te bekennen lijkt het wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:29 schreef trovey het volgende:
Nog even langsgeweest bij de Action.Had nog een yogamatje nodig en nog 4 soorten bodybutter meegenomen: sinaasappel, aloe vera, kokosnoot en shea butter en ze ruiken heerlijk.
![]()
Verder nog een stappenteller, Dove shampoo die in de aanbieding was en kleurloze spuitlak want die was thuis op en ik moet nog even wat hebben voor een kastje, meer niet want ik was lopende en dit was zwaar zat in het rugzakje.
Dat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk dat action dat helemaal niet nodig heeft.
daar gaat iedereen sowieso naar toe voor de goedkoopste spullen en de leukste hebbedingetjes
De echte Dasty is in de 'aanbieding' bij de Wibra deze week. Alle soorten. Dus je weet waar je moet zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:37 schreef Mylene het volgende:
Die nep Dasty ruikt echt vies. Ik heb er nog een keer aan geroken. Die keukenreiniger ruikt naar orange. Ik vind dat niet lekker ruiken. Dan geef ik die euro liever aan iets anders uit.
Die doen het perfect. Dat is het systeem waar je de stekker van de lampjes in een 'ding' in het stopcontact moet doen toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef eleganza het volgende:
[..]
De echte Dasty is in de 'aanbieding' bij de Wibra deze week. Alle soorten. Dus je weet waar je moet zijn![]()
Ik heb nog wat bloembolletjes gehaald en een soort klikaanklikuit systeempje voor 10 euro, ik wil mijn schemerlampjes vanuit mn bed uit kunnen doen #luiZal nog wel even terugrapporteren wat je mag verwachten voor die 10 euro
Doe ik ook in de slaapkamer, klik lamp uit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Die doen het perfect. Dat is het systeem waar je de stekker van de lampjes in een 'ding' in het stopcontact moet doen toch?
Heerlijk, met 1 klik alles uit.
Ja maaaaar, hier is alles op de benedenverdieping dan uit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Doe ik ook in de slaapkamer, klik lamp uit.
Ik heb maar eén lampje aan in de slaapkamer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maaaaar, hier is alles op de benedenverdieping dan uit.
Zijn de streepjes op?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb maar eén lampje aan in de slaapkamer.
Ja, einde van de dag en dan raken ze op....ik blijf ze niet weggeven hier.quote:
Ja ik heb één kamer (en ik ben luiquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Die doen het perfect. Dat is het systeem waar je de stekker van de lampjes in een 'ding' in het stopcontact moet doen toch?
Kan prima zo!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef eleganza het volgende:
[..]
Ja ik heb één kamer (en ik ben lui) mogelijkheden = win
Heb pas volgende week tijd om er goed naar te gaan kijken, maar wil eentje voor een stekkerdoosje met twee lampen doen, dat kan dan toch wel? Heb te weinig stopcontacten en dr zit een verlengkabel in naar de andere lamp
) Zijn twee van die IKEA lampjes met 5watt? spaarlampen er in. Lijkt me dan dat het wel kan?
Kan primaquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef eleganza het volgende:
[..]
Heb pas volgende week tijd om er goed naar te gaan kijken, maar wil eentje voor een stekkerdoosje met twee lampen doen, dat kan dan toch wel? Heb te weinig stopcontacten en dr zit een verlengkabel in naar de andere lamp
) Zijn twee van die IKEA lampjes met 5watt? spaarlampen er in. Lijkt me dan dat het wel kan?
Ik heb 1 afstandsbediening en van wel 4 setjes de ontvangers er op zitten. En dan 3 groepen die ik kan bedienenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:12 schreef loecje het volgende:
Hoeveel van die stekkers kunnen er op 1afstandsbediening. Ik heb nu een ander setje die uit te breiden is tot 6, maar die zijn niet meer te koop.
Yep, alleen touchlampen werken niet met de afstandsbediening.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef eleganza het volgende:
[..]
Of bij de speelgoedwinkel van die "staafjes" die je in je fietspomp klikt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:49 schreef loecje het volgende:
[..]
bij een fietsenwinkel hebben ze vaak wel verloopstukjes voor een normale fietspomp
bij de action ja?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Hoi!
Fanatiek lurker hier.
Vandaag heb ik die leuke sneakers bemachtigd
[ afbeelding ]
Ze lijken erg stevig, ik ben benieuwd!
Hebben meer mensen ze?
Ja!quote:
Vind het anders niet echt bij de Action passen. Bedoel, met een cadeaupas aankomen van 10 euro lijkt een klein cadeautje. Als je zelf voor 10 euro bij de Action aan cadeautjes koopt en er iets leuks van maakt, dan lijkt het veel luxer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat zijn ze daar eigenlijk laat mee
Een cadeaukaart is echt een commerciele omzetmaker
Kat die over mijn toetsenbord liep terwijl dit scherm op lurkstand stond. Sorry.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kat die over mijn toetsenbord liep terwijl dit scherm op lurkstand stond. Sorry.Zie het nu pas.
Ik wou ze ook nog halenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Hoi!
Fanatiek lurker hier.
[ afbeelding ]
Hebben meer mensen ze?
De kleine.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik vroeg het me al af...
Welke kat?
Die wat ze nu hebben bij de Action hebben het bij mij niet lang volgehouden, één voor één vielen de ontvangers uit. Ze hebben een tijdje die van Elro gehad, die werken wel goed (en hiervoor kun je ook losse ontvangers of dimmers bijkopen bij Mediamarkt bijv.)quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ze in het bruin. Ze vind ze super fijn zitten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Hoi!
Fanatiek lurker hier.
[ afbeelding ]
Hebben meer mensen ze?
Vind je?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was vandaag bij de Xenos, daar kom ik soms ook maar eens per jaar ofzo. En het eerste wat ik dacht was 'wow, die prijzen zijn echt veel hoger dan bij de Action.............maar, oh, de spullen zijn ook 10 keer zo mooi'
Al hebben ze ook wel vaak dezelfde producten. Dat je daar loopt en denkt "had ik die de vorige keer niet al gezien" om daarna te bedenken dat je al een tijdje niet meer bij de Xenos binnen bent geweestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was vandaag bij de Xenos, daar kom ik soms ook maar eens per jaar ofzo. En het eerste wat ik dacht was 'wow, die prijzen zijn echt veel hoger dan bij de Action.............maar, oh, de spullen zijn ook 10 keer zo mooi'
Bij Lady in de schuur. Neem het aanbod nou gewoon aan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoi schatjes en anderen, iemand nog voetbalpomp gespot bij Action of zijn ze ook bij jouw filliaal verdwenen? (3e keer dat ik het vraag, hihihi)
Heb er een keer 1 gekocht bij de Action. Wel alweer 3 jaar geleden gok ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoi schatjes en anderen, iemand nog voetbalpomp gespot bij Action of zijn ze ook bij jouw filliaal verdwenen? (3e keer dat ik het vraag, hihihi)
Jup. Ik denk dat ik daar wel 100 keer zoveel dingen als aankleding voor mijn huis zou gebruiken. Bij Action kom ik nooit verder dan 1. huishoudelijke zooi 2. klus-gereedschap zooi 3. crea bea zooi 4. verzorging 5. eten. Er staat hier niks als aankleding, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Vind je?Was er deze week ook weer eens, ik zie niet zoveel verschil behalve dat bij de Xenos het schreeuweriger is qua kleuren en frutsels.
handig toch, hou je nog wat geld in de portemonnee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup. Ik denk dat ik daar wel 100 keer zoveel dingen als aankleding voor mijn huis zou gebruiken. Bij Action kom ik nooit verder dan 1. huishoudelijke zooi 2. klus-gereedschap zooi 3. crea bea zooiEr staat hier niks als aankleding, voor zover ik weet.
Ik zag best veel leuke mooie dingen voor de keuken, als aankleding, en nog zoveel meer.
Heel veel basic dingen, of leuke retro potjes. Alles is ook zoveel mooier afgewerkt en dat is te zien, ook aan de prijs.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:21 schreef trovey het volgende:
[..]
handig toch, hou je nog wat geld in de portemonnee.
Scheelt dus ook op de weegschaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik had liever omgekeerd, bij Action kost het geen drol, simpel flesje voor de keuken is al 9 eur bij Xenos
Ook veel leuke sets om te bakken voor de keuken![]()
Bruin?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ze in het bruin. Ze vind ze super fijn zitten.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
De kleine.die doet niets liever dan op toetsenborden zitten.
De grote ook, maar die is zo dik dat mijn laptop niet reageert.
Ik zal morgen eens een foto maken .quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:59 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Bruin?
Oei die heb ik niet gezien! Tof!
Nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Lady in de schuur. Neem het aanbod nou gewoon aan.
Hopelijk blijft de sneeuw daar bij jou, hier is het godzijdank sinds gisteren verdwenenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:46 schreef trovey het volgende:
Mij zie je nu niet buiten en bij de Action, het sneeuwt hier als een gek.
even wachten op al het zomerspeelgoed in de winkelsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee.Ik wil het zelf kopen uit de winkel. Hopelijk bij de Action en anders toch maar ergens anders.
Juist goed, want zo kan je met een bon van slechts een tientje een heleboel inslaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk dat action dat helemaal niet nodig heeft.
daar gaat iedereen sowieso naar toe voor de goedkoopste spullen en de leukste hebbedingetjes
Waar is dat filiaal precies?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:31 schreef Dragonberry het volgende:
Net bij de action geweest in utrecht(hoog catharijne). Van buiten lijkt het groter, maar het viel niet tegen. Ik heb o.a. de klompen bloempot gekocht. Nu nog bedenken wat ik erin ga stoppen
Sla doet het ook erg goed. Die koop ik als speenplantje en verder groeit er iets dat zichzelf in het voorgaande jaar uitgezaaid heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:09 schreef supereek het volgende:
mijn balkon is elk zomer vol met planten.. ik doe het puur uit de hobby, een keer zelfs een wietplant gehad haha terwijl ik niet eens blow. Maar ik heb altijd wel aardbeien, aubergines, paprikas. De rest groeit niet zo goed in NL vind ik.. vroeger hadden we een citroenenboom die swinters naar binnen moest, maar door de hele korte zomers hier konden de vruchten nooit goed afrijpen
![]()
Hier ook weer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hopelijk blijft de sneeuw daar bij jou, hier is het godzijdank sinds gisteren verdwenen
Zoals beloofd de bruine variant:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:27 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens een foto maken .
Dit zijn niet de action schoenen toch? Die hebben niet 2 van die gaatjes in de zijkant en hebben ook geen flapje over de rits heen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Zoals beloofd de bruine variant:
[ afbeelding ]
Jawel komen echt van de action. ik was er zelf bij. Vorige week zaterdag hebben we deze gehaald in Arnhem. Hier hebben ze de zwarte variant in ieder geval niet. Anders had ze die zwarte genomen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Dit zijn niet de action schoenen toch? Die hebben niet 2 van die gaatjes in de zijkant en hebben ook geen flapje over de rits heen.
Zag ze hier alleen naar in het zwart, maar twijfel nog, voelen niet zo lekker aan als ze er voor mij uitzien. Van de werk nog maar eens kijken met iemand erbij...even advies nodig
Oh, en ze vallen klein. Heb normaal 36/37, maar moet ze nu in 38, misschien 39 hebben
Dan zien ze er anders uit dan de zwartequote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:18 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Jawel komen echt van de action. ik was er zelf bij. Vorige week zaterdag hebben we deze gehaald in Arnhem. Hier hebben ze de zwarte variant in ieder geval niet. Anders had ze die zwarte genomen.
vanaf het station ga je naar rechts bij de pinautomaten, naar de grote ah en de tuinen enzo. Dan zit het ergens linksquote:
Leuk zijn ze!!! heb ze nog niet gezien, goede reden om weer te gaan....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Zoals beloofd de bruine variant:
[ afbeelding ]
Oeh, ik zap meteen weer terugquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:42 schreef whY... het volgende:
Dasty wordt gekeurd bij Kassa! Ben benieuwd hoe hoog hij komt
De Action "eigen" ruitenreiniger ook...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:42 schreef whY... het volgende:
Sta ik in de keuken, mis ik het eindequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:42 schreef whY... het volgende:
Dank, dan vind ik hem wel, als ik er in de buurt ben.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:46 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
vanaf het station ga je naar rechts bij de pinautomaten, naar de grote ah en de tuinen enzo. Dan zit het ergens links![]()
Klopt wel over die Bling van Action. Onmogelijke fles en idd ammoniakgeur.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:53 schreef Bartjebart het volgende:
6. Dasty (Wibra) 6,5 ¤2,19 De gebruiksaanwijzingen zijn zeer moeilijk te lezen, de geur is alles overheersend, maar het gebruikersgemak is prima.
9. Mister Bling (Action) 5,9 ¤0,59 Gebruiksonvriendelijke fles (ligt veel te zwaar in de hand), zware ammoniageur en hij maakt ook niet goed schoon.
Ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:06 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Verkoopt de Action zoiets?
[ afbeelding ]
3x geen drol.quote:
Ik gebruik altijd een pincet, dan kan je ze er mooi recht opzetten!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nagelstickers gekocht vandaag. Hoop dat ik ze er een beetje fatsoenlijk op krijg.Ze hadden alleen bijna geen kleuren/patroontjes meer. Alleen fel roze en geel. Heb beide maar mee genomen.
Jup. 1 euro.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:06 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Verkoopt de Action zoiets?
[ afbeelding ]
ik ga van de week ook weer even halen. De pittige kip met champignons en broccoli is ook erg goed te eten!quote:Op zondag 17 maart 2013 22:03 schreef PureEvil het volgende:
Ah mooi! deze zijn in de aanbieding, 2 potten voor 1 euro.
(normaal iets van 70/80 cent dacht ik, en bij de jumbo duurder dan 1,50 )
[ afbeelding ]
Die zoetzure heb ik geprobeerd, die is echt lekker
Oh, die wil ik ook. Ik ga van de zomer wadlopen en daar zijn dit de perfecte schoenen voor. Doet ook niet zo'n zeer als je ze aan het einde van de dag moet weggooien.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Geen top kwaliteit maar voor 4 euro goed genoeg voor een zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |