Kan prima zo!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef eleganza het volgende:
[..]
Ja ik heb één kamer (en ik ben lui) mogelijkheden = win
Heb pas volgende week tijd om er goed naar te gaan kijken, maar wil eentje voor een stekkerdoosje met twee lampen doen, dat kan dan toch wel? Heb te weinig stopcontacten en dr zit een verlengkabel in naar de andere lamp
) Zijn twee van die IKEA lampjes met 5watt? spaarlampen er in. Lijkt me dan dat het wel kan?
Kan primaquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef eleganza het volgende:
[..]
Heb pas volgende week tijd om er goed naar te gaan kijken, maar wil eentje voor een stekkerdoosje met twee lampen doen, dat kan dan toch wel? Heb te weinig stopcontacten en dr zit een verlengkabel in naar de andere lamp
) Zijn twee van die IKEA lampjes met 5watt? spaarlampen er in. Lijkt me dan dat het wel kan?
Ik heb 1 afstandsbediening en van wel 4 setjes de ontvangers er op zitten. En dan 3 groepen die ik kan bedienenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:12 schreef loecje het volgende:
Hoeveel van die stekkers kunnen er op 1afstandsbediening. Ik heb nu een ander setje die uit te breiden is tot 6, maar die zijn niet meer te koop.
Yep, alleen touchlampen werken niet met de afstandsbediening.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef eleganza het volgende:
[..]
Of bij de speelgoedwinkel van die "staafjes" die je in je fietspomp klikt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:49 schreef loecje het volgende:
[..]
bij een fietsenwinkel hebben ze vaak wel verloopstukjes voor een normale fietspomp
bij de action ja?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Hoi!
Fanatiek lurker hier.
Vandaag heb ik die leuke sneakers bemachtigd
[ afbeelding ]
Ze lijken erg stevig, ik ben benieuwd!
Hebben meer mensen ze?
Ja!quote:
Vind het anders niet echt bij de Action passen. Bedoel, met een cadeaupas aankomen van 10 euro lijkt een klein cadeautje. Als je zelf voor 10 euro bij de Action aan cadeautjes koopt en er iets leuks van maakt, dan lijkt het veel luxer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat zijn ze daar eigenlijk laat mee
Een cadeaukaart is echt een commerciele omzetmaker
Kat die over mijn toetsenbord liep terwijl dit scherm op lurkstand stond. Sorry.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kat die over mijn toetsenbord liep terwijl dit scherm op lurkstand stond. Sorry.Zie het nu pas.
Ik wou ze ook nog halenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Hoi!
Fanatiek lurker hier.
[ afbeelding ]
Hebben meer mensen ze?
De kleine.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik vroeg het me al af...
Welke kat?
Die wat ze nu hebben bij de Action hebben het bij mij niet lang volgehouden, één voor één vielen de ontvangers uit. Ze hebben een tijdje die van Elro gehad, die werken wel goed (en hiervoor kun je ook losse ontvangers of dimmers bijkopen bij Mediamarkt bijv.)quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Die doen het perfect. Dat is het systeem waar je de stekker van de lampjes in een 'ding' in het stopcontact moet doen toch?
Heerlijk, met 1 klik alles uit.
Mijn vriendin heeft ze in het bruin. Ze vind ze super fijn zitten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Hoi!
Fanatiek lurker hier.
[ afbeelding ]
Hebben meer mensen ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |