Ja maar ik wil geen zadel van de Action hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:15 schreef trovey het volgende:
Een nieuw zadeltje van de Action is uiteindelijk handiger hoor.

Een echt houtenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
die houten heb ik wel bij de action gezien. van karton ben ik ze nog nooit tegengekomen in de action

Piscesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
Pi? wasda? was dat niet iets wiskundigs?

en ze hebben die geurende vuilniszakken ook niet meer
 en ze hebben die geurende vuilniszakken ook niet meer  en de vierkante lijstjes waren te klein
 en de vierkante lijstjes waren te klein  gelukkig had ik wel veel andere dingen
 gelukkig had ik wel veel andere dingen  haha
 haha

Dan de plasticzak eroverheen, maar binnenstebuiten zodat de verf niet op je kleren komt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen zadel van de Action haha

Dasty is van de Wibra.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:09 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dan de plasticzak eroverheen, maar binnenstebuiten zodat de verf niet op je kleren komt.
Vorige week was ik bj Action, maar geen Dasty gezien. Wel andere merken, waarvan ik me alleen Sendil en misschien Clien herinner. Had geen puf om te kijken wat dat zoal was.
Heb een dienblaadje gekocht en bodembedekker voor op de hortensia.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ben poosje geleden ook Dasty gaan zoeken bij Action, door dat gepraat hier kreeg ik het idee dat het daar verkocht werd. Maar ik ben dus niet de enige die zich vergist heeft. Zoals eerder gezegd idd bij Wibra te koop.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:09 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dan de plasticzak eroverheen, maar binnenstebuiten zodat de verf niet op je kleren komt.
Vorige week was ik bj Action, maar geen Dasty gezien. Wel andere merken, waarvan ik me alleen Sendil en misschien Clien herinner. Had geen puf om te kijken wat dat zoal was.
Heb een dienblaadje gekocht en bodembedekker voor op de hortensia.

dasty heeft een eigen fantopicquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ben poosje geleden ook Dasty gaan zoeken bij Action, door dat gepraat hier kreeg ik het idee dat het daar verkocht werd. Maar ik ben dus niet de enige die zich vergist heeft. Zoals eerder gezegd idd bij Wibra te koop.

Dan eentje van de Hema.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen zadel van de Action haha

quote:
DANK!quote:
 Komende week meteen halen!
 Komende week meteen halen!

Ja hebben ze, een koker met een aantal metalen exemplaren met verschillende maten en bamboevexemplaren maatje 12.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:50 schreef essnhills het volgende:
Ohja hebben ze nu haaknaalden bij de action? Morgen ben ik weer bij mn ouders, even kijken of ik tijd heb om even langs te gaan

...enfin kan ik mijn viooltjes planten zonder me een breuk te slepen.
 ...enfin kan ik mijn viooltjes planten zonder me een breuk te slepen.  verder nog een lamp meegenomen die je in de auto kan aansluiten....geeft tenminste heel wat meer gericht licht dan dat lampje in de auto zelf maar 1,49 dus daar kan je geen bult aan vallen. Luchtverfrissers , die doorzixhtige flessen met een pompspuitkop want die ruiken erg lekker en 3 mini nepvetplantjes om in de vensterbank te zettten, boven de verwarming houden helaas echte planten het niet uit.
  verder nog een lamp meegenomen die je in de auto kan aansluiten....geeft tenminste heel wat meer gericht licht dan dat lampje in de auto zelf maar 1,49 dus daar kan je geen bult aan vallen. Luchtverfrissers , die doorzixhtige flessen met een pompspuitkop want die ruiken erg lekker en 3 mini nepvetplantjes om in de vensterbank te zettten, boven de verwarming houden helaas echte planten het niet uit. 

Ja, daar heb ik ook mee in m'n handen gestaan. Door de fles dacht ik meteen aan Dasty. Een euro de fles. Ruikt niet zo lekker als Dasty had ik het idee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:25 schreef amaranta het volgende:
Maar de action heeft volgens mij ook een Dasty achtige lijn. Heb in ieder geval laatst met gelijksoortige flessen (niet de gele maar de andere flessen) in mijn hand gestaan.

Maar voor 1 euro wel de moeite waard om vergelijkend waren onderzoek te doen....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook mee in m'n handen gestaan. Door de fles dacht ik meteen aan Dasty. Een euro de fles. Ruikt niet zo lekker als Dasty had ik het idee.

Die dag en nachtcreme is idd erg fijn,mijn tubes zijn bijna op maar haal ze wel weer,ik kan niet zoveel zooi verdragen met mijn gevoelige velletje maar dit is erg lekker spul,en voor die prijs lach ik me rotquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:33 schreef Mokkels het volgende:
Vandaag alweer bij de action geweest en alwéér shampoo en het andere wat ik niet mocht vergeten, vergeten mee te nemen..
Ik kwam nu voor cadeautjes: cupcake maker en cupcake mix zodat er gelijk gebakken kan worden.
De dagcrême van de action die van Pure&nature is super fijn! Hij ruikt ook lekker en trekt ook snel in!
Er staat op dat het met oranic aloë Vera is en met argan oil.
Hij is ook vrij van: parabenen, 'colorants'?, minerale olie, siliconen en 'phthales'?
In ieder geval: ik vind hem fijn!

Ze zijn fijn. Maar met de kou en regen heb ik er niks aan. Moet dan echt een vette nachtcrème op overdag,anders heb ik aardig wat schrale plekken. Daar is deze nachtcrème niet vet genoeg voor (gelukkig die van de lidl wel,ook een prijs om lekker over te lachen)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:33 schreef Mokkels het volgende:
Vandaag alweer bij de action geweest en alwéér shampoo en het andere wat ik niet mocht vergeten, vergeten mee te nemen..
Ik kwam nu voor cadeautjes: cupcake maker en cupcake mix zodat er gelijk gebakken kan worden.
De dagcrême van de action die van Pure&nature is super fijn! Hij ruikt ook lekker en trekt ook snel in!
Er staat op dat het met oranic aloë Vera is en met argan oil.
Hij is ook vrij van: parabenen, 'colorants'?, minerale olie, siliconen en 'phthales'?
In ieder geval: ik vind hem fijn!

O, gelukkig was ik niet de enige sukkel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ben poosje geleden ook Dasty gaan zoeken bij Action, door dat gepraat hier kreeg ik het idee dat het daar verkocht werd. Maar ik ben dus niet de enige die zich vergist heeft. Zoals eerder gezegd idd bij Wibra te koop.

Ik gebruik ook een creme, even denken welke het is, een dagcreme denk ik. Kost geen fluit en bevalt prima.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:53 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Die dag en nachtcreme is idd erg fijn,mijn tubes zijn bijna op maar haal ze wel weer,ik kan niet zoveel zooi verdragen met mijn gevoelige velletje maar dit is erg lekker spul,en voor die prijs lach ik me rot

zit die pure en nature dagcreme in een tube?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:53 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Die dag en nachtcreme is idd erg fijn,mijn tubes zijn bijna op maar haal ze wel weer,ik kan niet zoveel zooi verdragen met mijn gevoelige velletje maar dit is erg lekker spul,en voor die prijs lach ik me rot

Jupquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zit die pure en nature dagcreme in een tube?

gewichtjes voor om je enkelquote:

En daar worden je enkelbanden sterker van? Of is het gewoon om een work-out zwaarder te maken?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewichtjes voor om je enkel
ze staan op de vorige pagina geloof ik
http://www.action.nl/prod(...)/10/favoritelistid/1

Succes...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:19 schreef Teslynd het volgende:
[..]
O, gelukkig was ik niet de enige sukkel.
Aan Wibra heb ik wat vage herinneringen. Misschien lukt het regelrecht naar de Dasty te lopen.

Ik denk het wel, er zit heel weinig troep in. Hij is wel voor de normale/combinatie huid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:16 schreef Mirjam het volgende:
En geschikt voor een gevoelige huid? Ik vlieg er maandag meteen heen

Ik ga morgen snel kijken of ik het kan vinden, klinkt perfectquote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik denk het wel, er zit heel weinig troep in. Hij is wel voor de normale/combinatie huid.
------------
Er zitten ook UvA/UVB filters in die beschermen tegen de zon. -aldus de achterkant.

ik kwam ze gisteren tegen bij de action, bij het gereedschap.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
doemediedanmaar(eigenlijk bedoelde ik zo'n rubberstootgeval dat je aan de muur vastschroeft. ik was net bij de gamma en daar vroegen ze er 6,50 voor
ammenooitniet dus.
maar zo'n rvs-geval zie ik dan nog wel zitten.
alleen gaan daar op den duur de rubber ringen van kapot, is mijn ervaring.

hij zit er al hoor! zal ik er een foto van makenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:26 schreef loecje het volgende:
[..]
ik kwam ze gisteren tegen bij de action, bij het gereedschap.
*nu ff kijken hoe ik een foto vanaf mijn mobiel hier krijg*

dure hobby
 dure hobby

quote:Op zondag 10 maart 2013 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij zit er al hoor! zal ik er een foto van maken

Ik ga morgen ook kijken voor die crème.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik denk het wel, er zit heel weinig troep in. Hij is wel voor de normale/combinatie huid.
------------
Er zitten ook UvA/UVB filters in die beschermen tegen de zon. -aldus de achterkant.

Sta er net voor. Hegron is het merk. Pure & nature hydrating day creme. Normal and combined skin.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:03 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook kijken voor die crème.
Weet je toevallig hoe het merk heet? Ik zie daar wel s make up van het merk Max, is daar deze crème ook van?
En hij zit in een tube begreep ik?

Aha bedanktquote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sta er net voor. Hegron is het merk. Pure & nature hydrating day creme. Normal and combined skin.
Met organic aloe vera en argan oil.
In tube van 75ml.
Lekkere creme hoor. Handcreme van garnier is ook lekker, van eksjun.

Het maakt de workout zwaarderquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
En daar worden je enkelbanden sterker van? Of is het gewoon om een work-out zwaarder te maken?
/noob

Ik denk dat het ideaal is voor carnaval en aanverwante evenementen, rare feestjes, maar niet voor naar je werkquote:Op maandag 11 maart 2013 13:51 schreef whY... het volgende:
Haha ben benieuwd, je loopt of 3 weken voorschut of het is fantastisch volgens mij is niet echt een middenweg wel?

nee het is voor op je lippenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef kvd het volgende:
Is het echt voor je lippen? Of is het een tattoo in lipvorm voor bv gewoon op je arm?

quote:
 Ik heb geen idee wanneer ik ze uit ga proberen, maar mocht ik tegen die tijd alsnog de eerste zijn plaats ik wel een foto
 Ik heb geen idee wanneer ik ze uit ga proberen, maar mocht ik tegen die tijd alsnog de eerste zijn plaats ik wel een foto  

Ben benieuwdquote:Op maandag 11 maart 2013 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]Ik heb geen idee wanneer ik ze uit ga proberen, maar mocht ik tegen die tijd alsnog de eerste zijn plaats ik wel een foto

Aha, thx. Nou met die rubberen enkels van mij geen strak planquote:Op maandag 11 maart 2013 11:39 schreef whY... het volgende:
[..]
Het maakt de workout zwaarder
Dus bij hardlopen of skaten, of gewoon lopen. Dat geeft net wat meer dan alleen cardio, stukje krachttraining erbij. Stelt niet heel veel voor hoor, maar maakt het wel net wat intensiever.

Benieuwd naar foto's!
 Benieuwd naar foto's!

Nog nooit gezien.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:26 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand enig idee of ze ledervet hebben en zo ja hoe duur het is?
Bij de bristol 4,50 dus dacht dat kost vast bij de action ¤1 ofzo

Ze hebben schoensmeer(met name in flesjes), maar dat is wat wat anders dan ledervet.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:35 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Bedoel vet voor schoenen enzo he, dat hebben ze niet eens?

Misschien is het daarom juist wat voor je, om je benen sterker te maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aha, thx. Nou met die rubberen enkels van mij geen strak plan
Ik wil ook liptattoo'sBenieuwd naar foto's!

Bij mij komt er ook 1 heel voorzichtig door (donderdag gezaaid, sinds gister een sprietje).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:02 schreef PureEvil het volgende:
Mn aardbeienplantjes doen t !
Da's best snel

actionzaadquote:

Wat is het verschil eigenlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 18:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben schoensmeer(met name in flesjes), maar dat is wat wat anders dan ledervet.
 zal binnekort wel langs gaan.
 zal binnekort wel langs gaan.Ik had vorig jaar van die kruidenzaadjes gekocht. Allemaal misluktquote:

Schoensmeer in die flesjes is meer voor de mooi, je schoenen gaan er van glanzen maar echt veel doet het niet voor het leer qua onderhoud dus mooi voor even tussendoor. Met echte schoensmeer (bijna altijd in potjes of blikjes)verzorg je het leer ook buiten dat je het kleur kan geven en ledervet is bijna altijd een kleurloos middel wat geen kleur geeft maar wat je het leer wel uitstekend verzorgt en waterdicht maakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:19 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijkzal binnekort wel langs gaan.
[..]
Ik had vorig jaar van die kruidenzaadjes gekocht. Allemaal mislukt

ik trap nooit in mn zaad!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alsof jouw zaad wel werkt
Het manipuleert je waar je bij staat. En jij trapt er altijd in

Jouw zaad is zo goed dat jij denkt dat je er niet in trapt. Maar ondertussen sta je er tot je oksels inquote:

Zaadusersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:25 schreef trovey het volgende:
Ik ga de zakjes met bloemenzaad maar eens uit de hobbykamer halen want volgens mij gaat het bij bovenstaande users daar niet meer over.

Pics?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een bakvorm en 2 solarbollen gekocht (en nog wat troepjes maar dat was bijzaak)
die bollen zijn leuk!

morgen oke? ze staan nu buiten. maar het zijn glazen craquelé bollen met een lampje dr in op zonnecel. en dat lampje verandert steeds van kleur. best leuk en ik hoop dat ze beter kip-bestendig zijn dan die solarlampjes van 0,99 (mag ook wel, want voor de prijs van een bol heb ik 3 gewone solarlampjesquote:
 maar ja, de gewone spitten de dames gewoon om, om ze vervolgens compleet te slopen. ze hebben er denk ik al zo'n 20 gesloopt
 maar ja, de gewone spitten de dames gewoon om, om ze vervolgens compleet te slopen. ze hebben er denk ik al zo'n 20 gesloopt 

Oke.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
morgen oke? ze staan nu buiten. maar het zijn glazen craquelé bollen met een lampje dr in op zonnecel. en dat lampje verandert steeds van kleur. best leuk en ik hoop dat ze beter kip-bestendig zijn dan die solarlampjes van 0,99 (mag ook wel, want voor de prijs van een bol heb ik 3 gewone solarlampjesmaar ja, de gewone spitten de dames gewoon om, om ze vervolgens compleet te slopen. ze hebben er denk ik al zo'n 20 gesloopt

Ik moet altijd zo lachen als je schrijft over je 'dames'quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
morgen oke? ze staan nu buiten. maar het zijn glazen craquelé bollen met een lampje dr in op zonnecel. en dat lampje verandert steeds van kleur. best leuk en ik hoop dat ze beter kip-bestendig zijn dan die solarlampjes van 0,99 (mag ook wel, want voor de prijs van een bol heb ik 3 gewone solarlampjesmaar ja, de gewone spitten de dames gewoon om, om ze vervolgens compleet te slopen. ze hebben er denk ik al zo'n 20 gesloopt

quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als je schrijft over je 'dames'

Zijdehoenders.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor de beeldvorming: één van mijn graafmachines
 Werkt helaas niet als je als buitenruimte een balkon hebt.
  Werkt helaas niet als je als buitenruimte een balkon hebt.  

dit was pas een knapperd. helaas iets te lawaaierig, dus hij is verhuisd naar de kinderboerderij een dorp verderopquote:

En rood ook nog.quote:

En nu hoor je hem niet meer of toch wel een beetje?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit was pas een knapperd. helaas iets te lawaaierig, dus hij is verhuisd naar de kinderboerderij een dorp verderop
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |