Hij moet het maar weer laten groeien.quote:
Ja, maar zijn huis is nog netjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij moet het maar weer laten groeien.
Dat is niet aangegroeid, hopelijk kan hij die kamer ook op orde houden want opbergkamers willen net zoals zolders wel eens wat uit de hand lopen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar zijn huis is nog netjesgoed gelukt dus !
Ik denk dat zijn dochters hem wel in de gaten houdenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is niet aangegroeid, hopelijk kan hij die kamer ook op orde houden want opbergkamers willen net zoals zolders wel eens wat uit de hand lopen.
Maar dan nog, ik heb niet voor niets mijn zolder in 2011 leeggetrokken....zet maar neer, komt wel was wat uit de hand gelopen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn dochters hem wel in de gaten houden
Ik heb gelukkig geen zolderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik heb niet voor niets mijn zolder in 2011 leeggetrokken....zet maar neer, komt wel was wat uit de hand gelopen.
Iedereen heeft een verborgen rommelhok.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen zoldermaar wel een box waar mijn fiets staat, daar is het ook
een puinzooi
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:46 schreef erni het volgende:
Iemand van het VIVA forum is een Manita actie begonnen:
http://www.activism.com/n(...)-leven-in-puin/42727
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:46 schreef erni het volgende:
Iemand van het VIVA forum is een Manita actie begonnen:
http://www.activism.com/n(...)-leven-in-puin/42727
Stalkersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Die krantenknipsels!
Doen moordenaars ook vaak.
Hij reageerde wel als door een bij gestoken opeensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Die krantenknipsels!
Ja!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij reageerde wel als door een bij gestoken opeens
Ja, kon dat echt niet anders? Gewoon privé.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:22 schreef Staal het volgende:
Ze moeten deze man echt goed nazorg geven. Ik vrees dat hij er punt achter gaat zetten.
Wat een afschuwelijke dochters. Zitten ze eindelijk tegenover elkaar om eens echt te praten.
"Jah, ik vind de cadeaus op de verjaardag van mijn dochter teveel en ik vind dingen niet mooi".
Ik vind dat wel zo grievend. Het hele persoonlijke leven van hun vader staat op zijn kop en te kijk en dan nog die trap na.
Yep, volgens mij ook.quote:
Hij had 26 jaar geleden al hulp moeten krijgen/zoeken denk ik. Zo zonde 26 jaar van je leven...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Yep, volgens mij ook.
Maar voor suspense liefhebbers. Die exvrouw heeft op een volgens haar traumatische manier met twee jonge kinderen halsoverkop de woning verlaten. Die kinderen zijn blase en kil.
Dan hebben we nog de krantenknipsels he?
Nee, hoor grapje, ik vind hem als een emotionele vriendelijke man overkomen en ik hoop van harte dat hij een nieuwe start kan maken. Opgeruimd en dat hij emoties kan verwerken. Hij lijkt te lijden aan een depressie in ieder geval.
Het was een vermoord hoertje, zou hij een klant zijn geweest?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij reageerde wel als door een bij gestoken opeens
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Die krantenknipsels!
Arme beesten. Gewoon verwaarloosd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
Die hondjes zijn niet onzindelijk, die worden gewoon nooit uit gelaten.
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef vencodark het volgende:
En hier hoeft de kinderbescherming niet bij te komen?
Word er onpasselijk vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:09 schreef StateOfMind het volgende:
Gadverdamme, allemaal hondenpoep in de woonkamer
Ik vind het in dit geval heel gerechtvaardigd. Als dat ervoor zorgt dat die vrouw eens wat gaat doen. Al vraag ik mij altijd af: waarom niet veel eerder ingegrepen? Als ik zou zien dat mijn dierbare langzaam de boel aan het verzamelen etc. is dan zou ik allang geholpen hebben. Waarom wachten die mensen ermee, zijn ze bang?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind het iets gemeens hebben, beetje chantage om te dreigen.Mja dit programma helpt natuurlijk sowieso geen flikker, is toch meer leedvermaak dan wat anders.
Nou, je ziet hoe deze vrouw reageert, ik denk dat die zus het gewoon niet eerder aangedurfd heeft om in te grijpen. Het zal wel bij voorzichtige hints gebleven zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval heel gerechtvaardigd. Als dat ervoor zorgt dat die vrouw eens wat gaat doen. Al vraag ik mij altijd af: waarom niet veel eerder ingegrepen? Als ik zou zien dat mijn dierbare langzaam de boel aan het verzamelen etc. is dan zou ik allang geholpen hebben. Waarom wachten die mensen ermee, zijn ze bang?
Ik snap dat het moeilijk is maar haar neefje leeft ook in deze situatie. De het dan voor hem.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, je ziet hoe deze vrouw reageert, ik denk dat die zus het gewoon niet eerder aangedurfd heeft om in te grijpen. Het zal wel bij voorzichtige hints gebleven zijn.
Alleen niet meer boven toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef hexje het volgende:
Zus mocht geloof ik ook niet meer binnenkomen. Ze wist niet dat het zo erg was.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef BlueMage het volgende:
Dat de kinderbescherming ingeschakeld moet worden is natuurlijk op zich wel terecht maar dat hadden ze toch echt een stuk eerder moeten doen.
quote:
Mag die zus mooi op gaan letten dat ze dat niet doet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:22 schreef BlueMage het volgende:
Ik denk ook dat deze mevrouw slim genoeg is om nu ff mee te werken zodat al die lui straks opgerot zijn en zij weer lekker verder kan met rotzooi maken.
Beledigd misschien dat niemand haar gelooft dat ze echt, echt, echt zelf wel gaat opruimen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is er steeds met die mensen aan de hand dat ze na de opruiming zo boos zijn??
Ik denk dat ze in wezen helemaal niet zo'n rotmens is maar echt ernstige psychische problemen heeft die zo'n mbo psychologe met d'r hypnotherapie echt niet kan oplossen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beledigd misschien dat niemand ze gelooft dat ze echt, echt, echt zelf wel aan opruimen.
Durf trouwens te wedden dat ze haar honden niet uitlaat. Wat een rotmens eigenlijk. Om haar zoon zijn welzijn geeft ze dan ook niet zoveel als ze de boel weer verwaarloost.
Oh natuurlijk, dat besef ik zelf ook wel. Maar toch word ik altijd boos op die mensen. Ze weten dondersgoed dat ze fout bezig zijn. Ze weet zich met mooie excuses tenslotte overal uit te praten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in wezen helemaal niet zo'n rotmens is maar echt ernstige psychische problemen heeft die zo'n mbo psychologe met d'r hypnotherapie echt niet kan oplossen...
Hmm, hoort ook bij de ziekte.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, dat besef ik zelf ook wel. Maar toch word ik altijd boos op die mensen. Ze weten dondersgoed dat ze fout bezig zijn. Ze weet zich met mooie excuses tenslotte overal uit te praten.
Die vrouw is willens en wetens bezig de jeugd van haar zoon te verkankeren, haar zus praat daarover met haar maar ze slaat de wijze raad in de wind, ik vind het een waardeloos figuur dat ze geen professionele hulp inschakelt! Jammer dat die zoon van haar in zo'n zwijnenstal is opgegroeid en overduidelijk ongewassen door het leven ging want douchen daar deden ze daar niet aan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in wezen helemaal niet zo'n rotmens is maar echt ernstige psychische problemen heeft die zo'n mbo psychologe met d'r hypnotherapie echt niet kan oplossen...
Precies. Ergens in het programma zei ze alles voor haar zoon te doen. Maar wat houdt dat dan in? Ze houdt de situatie die zij zélf wil in stand, meer doet ze niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die vrouw is willens en wetens bezig de jeugd van haar zoon te verkankeren, haar zus praat daarover met haar maar ze slaat de wijze raad in de wind, ik vind het een waardeloos figuur dat ze geen professionele hulp inschakelt! Jammer dat die zoon van haar in zo'n zwijnenstal is opgegroeid en overduidelijk ongewassen door het leven ging want douchen daar deden ze daar niet aan.
Ik heb te doen met die jongen, en met de hondjes.
Gelukkig maar dat hij inderdaad niet in beeld is gekomen, daar heeft namelijk niemand baat bij.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:36 schreef golfer het volgende:
Arme puberzoon. Naam is geen moment genoemd en hij kwam ook niet in beeld. En terecht met zo'n psychiatrische patiënt als moeder. En opnieuw dus vervallen in vervuilen en verzamelen.
Wat een raar wijf.
Jeugdzorg maar inschakelen lijkt mij.
De jongen is al 14 begreep ik. Die kan over twee jaar het huis uit en ontsnappen. Het leed is eigenlijk al geschied, want hij is in deze bende opgegroeid.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:41 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat hij inderdaad niet in beeld is gekomen, daar heeft namelijk niemand baat bij.
Dat wijf is gewoon knettergek. En niemand gaat dit probleem oplossen. Overschat ook de macht van BJ niet; dat is vaak alleen maar bureaucratie en praten. Maar het is duidelijk dat haar kind in een onveilige en ongezonde omgeving gedwongen wordt te leven, een situatie die bewust door moeder wordt gecreëerd. De vrouw die juist een veilige situatie zou moeten scheppen.
Een logische oplossing zou dus zijn: haal die jongen daar weg en laat die vrouw creperen in haar teringzooi. Maar wie weet wordt haar zoon daar alleen maar ongelukkiger door, en voila, een vicieuze cirkel. Met dank aan die rommelsnol, omdat haar eigen moeder niet vaak genoeg 'ik hou van je' zei.
Is ook zo. Maar de cirkel is al ingezet. Zijn hele bewuste leven in zo'n zooi: daar word je niet gezond (geestelijk en lichamelijk).quote:Op donderdag 4 april 2013 10:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De jongen is al 14 begreep ik. Die kan over twee jaar het huis uit en ontsnappen. Het leed is eigenlijk al geschied, want hij is in deze bende opgegroeid.
Ik vind het nogal wat, wat je hier zegt. Je impliceert dus dat het de verantwoordelijkheid van een school is om kinderleed aan het licht te brengen. Het lijkt me dat die zus/tante veel eerder aan de bel had moeten trekken, die staat er het dichtst bij. Dit is niet de verantwoordelijkheid van een school. Dat is het geven van onderwijs.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef hexje het volgende:
Hieruit blijkt maar weer hoe schandelijk het is dat heel veel scholen geen huisbezoek meer afleggen. Hierdoor blijft er kinderleed verscholen.
School heeft wel een signaleer functie. Door kinderen niet thuis te bezoeken mis je informatie. Deze informatie kan ook van nut zijn voor de schoolprestaties.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:18 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar de cirkel is al ingezet. Zijn hele bewuste leven in zo'n zooi: daar word je niet gezond (geestelijk en lichamelijk).
[..]
Ik vind het nogal wat, wat je hier zegt. Je impliceert dus dat het de verantwoordelijkheid van een school is om kinderleed aan het licht te brengen. Het lijkt me dat die zus/tante veel eerder aan de bel had moeten trekken, die staat er het dichtst bij. Dit is niet de verantwoordelijkheid van een school. Dat is het geven van onderwijs.
Alhoewel ik het wel met je eens ben dat huisbezoeken nuttig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |