Alleen niet meer boven toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef hexje het volgende:
Zus mocht geloof ik ook niet meer binnenkomen. Ze wist niet dat het zo erg was.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef BlueMage het volgende:
Dat de kinderbescherming ingeschakeld moet worden is natuurlijk op zich wel terecht maar dat hadden ze toch echt een stuk eerder moeten doen.
quote:
Mag die zus mooi op gaan letten dat ze dat niet doet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:22 schreef BlueMage het volgende:
Ik denk ook dat deze mevrouw slim genoeg is om nu ff mee te werken zodat al die lui straks opgerot zijn en zij weer lekker verder kan met rotzooi maken.
Beledigd misschien dat niemand haar gelooft dat ze echt, echt, echt zelf wel gaat opruimen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is er steeds met die mensen aan de hand dat ze na de opruiming zo boos zijn??
Ik denk dat ze in wezen helemaal niet zo'n rotmens is maar echt ernstige psychische problemen heeft die zo'n mbo psychologe met d'r hypnotherapie echt niet kan oplossen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beledigd misschien dat niemand ze gelooft dat ze echt, echt, echt zelf wel aan opruimen.
Durf trouwens te wedden dat ze haar honden niet uitlaat. Wat een rotmens eigenlijk. Om haar zoon zijn welzijn geeft ze dan ook niet zoveel als ze de boel weer verwaarloost.
Oh natuurlijk, dat besef ik zelf ook wel. Maar toch word ik altijd boos op die mensen. Ze weten dondersgoed dat ze fout bezig zijn. Ze weet zich met mooie excuses tenslotte overal uit te praten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in wezen helemaal niet zo'n rotmens is maar echt ernstige psychische problemen heeft die zo'n mbo psychologe met d'r hypnotherapie echt niet kan oplossen...
Hmm, hoort ook bij de ziekte.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, dat besef ik zelf ook wel. Maar toch word ik altijd boos op die mensen. Ze weten dondersgoed dat ze fout bezig zijn. Ze weet zich met mooie excuses tenslotte overal uit te praten.
Die vrouw is willens en wetens bezig de jeugd van haar zoon te verkankeren, haar zus praat daarover met haar maar ze slaat de wijze raad in de wind, ik vind het een waardeloos figuur dat ze geen professionele hulp inschakelt! Jammer dat die zoon van haar in zo'n zwijnenstal is opgegroeid en overduidelijk ongewassen door het leven ging want douchen daar deden ze daar niet aan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in wezen helemaal niet zo'n rotmens is maar echt ernstige psychische problemen heeft die zo'n mbo psychologe met d'r hypnotherapie echt niet kan oplossen...
Precies. Ergens in het programma zei ze alles voor haar zoon te doen. Maar wat houdt dat dan in? Ze houdt de situatie die zij zélf wil in stand, meer doet ze niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die vrouw is willens en wetens bezig de jeugd van haar zoon te verkankeren, haar zus praat daarover met haar maar ze slaat de wijze raad in de wind, ik vind het een waardeloos figuur dat ze geen professionele hulp inschakelt! Jammer dat die zoon van haar in zo'n zwijnenstal is opgegroeid en overduidelijk ongewassen door het leven ging want douchen daar deden ze daar niet aan.
Ik heb te doen met die jongen, en met de hondjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |