Zo krijg je je huis wel vol.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zag ook ergens een bovenlijf van een paspop voorbij komen.
als je de verpakkingen van je eten niet weggooit ook.quote:
Ze deden zonet de koelkast open..die zag er niet al te fris uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je de verpakkingen van je eten niet weggooit ook.
waarom kieper je dat dan niet weg? waarom ook je afval bewaren
dat snap ik nou niet.
het verbaast me dat er geen ongedierte is te zien
Zoals bij deze man zit er meer achter dan zoiets als luiheid, die mensen zijn geestelijk compleet lamgeslagen door bepaalde redenen en dat uit zich dan in dit gedrag...helemaal niets meer doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat snap ik nou niet.
het verbaast me dat er geen ongedierte is te zien
Mijn opa bewaarde vroeger dan wel potjes 'want daar kan je een keer schroeven op spijkers indoen'.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat snap ik nou niet.
ik ook. maar op een gegeven moment kieper ik ze toch ook weer weg omdat het er wel veel waren en ik er nog steeds geen schroefjes in gedaan hadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Mijn opa bewaarde vroeger dan wel potjes 'want daar kan je een keer schroeven op spijkers indoen'.
Ja, dat onderdeel van het weer weggooien hoorde er ook bij. Maar moest er toevallig aan denken toen ik het las.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook. maar op een gegeven moment kieper ik ze toch ook weer weg omdat het er wel veel waren en ik er nog steeds geen schroefjes in gedaan had
Ik heb keurig een potje met schroeven en eentje met spijkers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook. maar op een gegeven moment kieper ik ze toch ook weer weg omdat het er wel veel waren en ik er nog steeds geen schroefjes in gedaan had
ik heb van die koffertjes met vakjes waar ik mijn schroeven en ander ijzertoestand in bewaar. (compleet met het etiket dat op de verpakking zat omdat ik van alles altijd wel de beschrijving wil bewarenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb keurig een potje met schroeven en eentje met spijkers.
Ik heb wel opbergbakken met allerlei zooi wat betreft klussen maar dat ligt allemaal door elkaar heen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb van die koffertjes met vakjes waar ik mijn schroeven en ander ijzertoestand in bewaar. (compleet met het etiket dat op de verpakking zat omdat ik van alles altijd wel de beschrijving wil bewaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |