En hoeveel op je vorige account?quote:
Stoer stuur.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Hypo, ik heb een vet nummer voor je
Schavuitquote:
Een lollyquote:
hoiquote:
Jawel.quote:
Als ik een pener had zou hij hard zijn nu ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Krijg jij daar ook spontaan een harde pener van?
Wanneer ga je weer backpacken?quote:
en terechtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als ik een pener had zou hij hard zijn nu ja.
December, maand naar Mexicoquote:
Diep in je darmkanaal.quote:
Ach het is ook niet belangrijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je van elk topic een slowchat maakt
Mexico trekt me helemaal nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en terecht
[..]
December, maand naar Mexico
hoquote:
waarom eigenlijk nieuw account nu?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je van elk topic een slowchat maakt
Weet ik niet, vast welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mexico trekt me helemaal nietIs dat een echt backpackland?
Dan zou ik voor Zuid-Afrika gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik niet, vast wel![]()
en anders Zuid-afrika, ligt een beetje aande ticketprijzen
Bij mij wel hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach dat account was niet zo geliefd zeg maar
Alleenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Zuid-Afrika gaanal is dat wel 1 van de duurdere landen inderdaad
![]()
Alleen of met vrienden?
Lijkt me eng en eenzaamquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen![]()
Alleen reizen is het mooiste wat er is
succes stuquote:
Ja met backpacken leer je ook wel veel mensen kennen jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen![]()
Alleen reizen is het mooiste wat er is
Watjequote:
Het hoeft nooit eenzaam te zijn. Dat bepaal je zelf.quote:
volgens travbuddy heb ik 9% van de wereld gezienquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja met backpacken leer je ook wel veel mensen kennen jaBen je al in veel landen geweest?
Gelijk bij Tax in bed springen hopakee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed alleen ik weet niet wat ik aan moet doen na het douchen
maar jij bent bang voor water, vuur, geesten, donker en sommige dieren.quote:
Oh dan moet je nog watquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens travbuddy heb ik 9% van de wereld gezien
quote:
En met goede muziek kom je een heel eindquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar jij bent bang voor water, vuur, geesten, donker en sommige dieren.
Alleen reizen lijkt me echt tof
jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Watje
Is juist spannend en je maakt met iedereen een praatje en de vrijheid
Heb je dat onthouden?!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar jij bent bang voor water, vuur, geesten, donker en sommige dieren.
Alleen reizen lijkt me echt tof
Tot nu toe?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan moet je nog watFavoriete land?
Is vetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
lijkt me lastig hooralles alleen uitzoeken enzo
Name themquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tot nu toe?
Zou ik niet kunnen zeggenDe landen waar ik tot nu toe gebackpacked heb zijn te verschillend
okquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef gogosweden het volgende:
Hihi ik had een meisje wat me nakeek in het winkelcentrum.
Nu voel ik me een baas
oehquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef nodig het volgende:
Ik luister nu naar de muziek waar jordy nu ook na luistert hihihihi
Wordt je volwassen en zelfstandig van.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
lijkt me lastig hooralles alleen uitzoeken enzo
Nee moeten eerst nog etenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Gelijk bij Tax in bed springen hopakee.
Heel west Europa, met uitzondering van de Scandinavische landenquote:
en?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Terug van mijn proefles wiskunde D
Amerika trekt je niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heel west Europa, met uitzondering van de Scandinavische landen
Egypte, Rusland, Vietnam, Thailand, India
Dus valt nog wel mee
Jij draait ik draaiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]zometeen gaan we even over op foals
wiskunde is alleen leuk als je er iets voor doet en het werkelijk snaptquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ow, koop een eigen huis ofseu!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn ouders hoeven mij niet naakt te zien eten
ik heb 2% van de wereld gezien volgens travbuddy.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heel west Europa, met uitzondering van de Scandinavische landen
Egypte, Rusland, Vietnam, Thailand, India
Dus valt nog wel mee
Amerika trekt me wel, daar ga ik volgend jaar met mijn ouders heenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerika trekt je niet?
India en Thailand lijken me tof.
Gewoon madjelly dat ik met Hypo heb en jij niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zit onder de plak. Dat is een feit
jij moet je mond houden. Dat is een feit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zit onder de plak. Dat is een feit
Haha nice. Volgend jaar kerst naar NEw Yorkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Amerika trekt me wel, daar ga ik volgend jaar met mijn ouders heenTe duur voor mij alleen
kijk ik nooit naarquote:
Ik stuur je wel een DM vanuit Johannesburg of Mexico Stadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nice. Volgend jaar kerst naar NEw York
Ik had liever naar huis gewild, achterafquote:
Jij hebt niet eens een goede muzieksmaakquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon madjelly dat ik met Hypo heb en jij niet.
Foto vanaf de Tafelbergquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een DM vanuit Johannesburg of Mexico Stad
picknicken op de tafelbergquote:
Oh nou beter dat je het weet nuquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had liever naar huis gewild, achterafik denk niet dat ik het ga doen want dan heb ik 2 extra vakken
Ik snap wiskunde wel altijd, vind het ook wel leukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wiskunde is alleen leuk als je er iets voor doet en het werkelijk snapt
aan die eisen voldoe ik niet, dus wis A
Dit is waar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een goede muzieksmaak
En desondanks heb ik een relatie met Hypo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een goede muzieksmaak
AJquote:
Dan hebben we geen dealquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee zoveel behoefte heb ik nou ook weer niet
Gewoon voor die kunstgeschiedenis gaan en bankdirecteur wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had liever naar huis gewild, achterafik denk niet dat ik het ga doen want dan heb ik 2 extra vakken
Daar snap ik dus niets vanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En desondanks heb ik een relatie met Hypo.
Jij bent de sletste van FOK! gedeelde eerste plaats met Promi was het toch?quote:
Haha dat laatste hoeft van mij nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
picknicken op de tafelbergen dan bungeejumpen enzo
he wants the dquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
en toch moeten we er wat aan doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En desondanks heb ik een relatie met Hypo.
Ik ben gewoon woestaantrekkelijk.quote:
In Zuid-Afrika heb je een van de hoogste bruggen zeg maar, en daar kun je vanaf bungeejumpenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dat laatste hoeft van mij nietIk wil wel in Affrika de Kilimanjaro nog beklimmen
Misschienquote:
dat zijn slechts roddels, er zijn ergere FOK!stersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent de sletste van FOK! gedeelde eerste plaats met Promi was het toch?
Ik heb maar één FOK!ker gedaan, net zoals hypo, is zij nu ook een slet??? Hea????quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent de sletste van FOK! gedeelde eerste plaats met Promi was het toch?
Neh, scheikunde lijkt me ook wel leuk, ik wissel steeds, heb nog even de tijd hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon voor die kunstgeschiedenis gaan en bankdirecteur worden
ik kom mijn lessen door met tekenen en spelletjes doen op mijn telefoonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap wiskunde wel altijd, vind het ook wel leuk
Maar jullie zeiden het zelf.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zijn slechts roddels, er zijn ergere FOK!sters
Haha vet. Nee beetje erg hoogtevrees daarvoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika heb je een van de hoogste bruggen zeg maar, en daar kun je vanaf bungeejumpen![]()
Lijkt me heel eng en volgens mij ga ik dan in mijn broek piesen, maar ow zo gaaf
jo aldo, je moet hier heen gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika heb je een van de hoogste bruggen zeg maar, en daar kun je vanaf bungeejumpen![]()
Lijkt me heel eng en volgens mij ga ik dan in mijn broek piesen, maar ow zo gaaf
Denken dat wij aan seks doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb maar één FOK!ker gedaan, net zoals hypo, is zij nu ook een slet??? Hea????
bewijs dat ik een FOK!ker heb gedaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb maar één FOK!ker gedaan, net zoals hypo, is zij nu ook een slet??? Hea????
Wie heb jij gedaan danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grootste liegende sletten van FOK!quote:
Waarom let je dan niet opquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik kom mijn lessen door met tekenen en spelletjes doen op mijn telefoonkrijg niet zoveel mee van de les
ik kan op de een of andere manier geen concentratie opbrengen bij wiskunde
maar inmiddels ben ik thuis al stevig begonnen het hoofdstuk eens door te nemen en ben ik tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet zo moeilijk is en ik een baas ben(en het enigzins leuk vind)
Sorry, bedoelde FOK!ster, je weet wel, heppiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
bewijs dat ik een FOK!ker heb gedaan.
Ik ook, maar als ik daar heen ga wil ik dat gewoon doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha vet. Nee beetje erg hoogtevrees daarvoor
Vette shitquote:
eentje maarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volhouden.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde FOK!ster, je weet wel, heppie
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denken dat wij aan seks doengeen seks voor het huwelijk hier.
ja hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik daar heen ga wil ik dat gewoon doenZelfde als dat ik in India ben wezen paragliden
[..]
Vette shit
Hoe kom jij aan zoveel vrije tijd om telkens meer dan een maand te reizenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ik daar heen ga wil ik dat gewoon doenZelfde als dat ik in India ben wezen paragliden
[..]
Vette shit
Ik las paardrijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet niet, op de havo heb ik 5 jaar lang echt werkelijk niks gedaan en het is best moeilijk dat nu te veranderenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom let je dan niet op?
Wat heb je nu bij wiskunde dan?
Ja dat zou ik ook niet durven met hoogtevreesquote:
Op dat soort dagen ben ik juist binnen. Ben toch godverdomme geen sociaal persoon of wel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Trollscience het volgende:
wel grappig dat het topic het snelste loopt op een dag dat de zon schijnt en het lekker weer buiten is
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Trollscience het volgende:
wel grappig dat het topic het snelste loopt op een dag dat de zon schijnt en het lekker weer buiten is
Zo gaat het heel vaak hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hehij heeft nog veel meer koele video's
Ik studeer gewoon hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan zoveel vrije tijd om telkens meer dan een maand te reizen? Plus dat je waarschijnlijk een goede baan hebt
Heb ik daar ook gedaanquote:
Ja man binnen schuilen tochquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb slechts een leven in het weekend en wanneer het slecht weer isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op dat soort dagen ben ik juist binnen. Ben toch godverdomme geen sociaal persoon of wel?
gisteren niet. Ik vond het best wel eng dat je toen buiten was trouwens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op dat soort dagen ben ik juist binnen. Ben toch godverdomme geen sociaal persoon of wel?
Rijke ouders?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik studeer gewoon hoor
[..]
Heb ik daar ook gedaanVet leip, nog nooit in mijn leven gedaan. Die gids ja ga er maar op, dit is links rechts etc. Zo veel plezier
![]()
Dus nu gewoon niets doen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
weet niet, op de havo heb ik 5 jaar lang echt werkelijk niks gedaan en het is best moeilijk dat nu te veranderen
heb nu toepassingen van de differentiaalrekening
Ik kwam helemaal vermoeid binnen wat denken mijn ouders wel niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
gisteren niet. Ik vond het best wel eng dat je toen buiten was trouwens.
Ik betaal alles zelfquote:
L to the Beequote:
Netjesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik betaal alles zelf
Ik leen bij de overheid mijn studie, en heb een baantje voor vakanties
fok to the itquote:
Mij maar twee keer de helftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
Aldo's ouders gaven me 450 euro, dat was echt fantastisch
Godverdommequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
Aldo's ouders gaven me 450 euro, dat was echt fantastisch
ppt goed gegaan?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt een vrouwengezichtje op je hand getekend ja?
nu probeer ik nog iets te doen zodat ik het nog enigzins snapquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus nu gewoon niets doen?
Ooh vet ik doe nu differentiaal enzo
Ja ging wel.quote:
Ah, dan rekent hij je er in ieder geval niet op afquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ging wel.
Ik ben zo slecht in praten met mensen, mn leraar had medelijden
awhquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ging wel.
Ik ben zo slecht in praten met mensen, mn leraar had medelijden
Wat probeer je nu te doen dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nu probeer ik nog iets te doen zodat ik het nog enigzins snapmaar iedereen haat gewoon op wiskunde omdat er niet eens de moeite wordt gedaan het proberen te snappen
Hij gaf wel goed advies en tips maarjaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dan rekent hij je er in ieder geval niet op af
great minds think alikequote:
SMTAquote:
Wat vond je kut dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij gaf wel goed advies en tips maarja
hoe bedoel jequote:
quote:
Hommotjes denken alleen maar Gay Mindsquote:
quote:
met zo`n presentatie. Wat vindt je precies kut met praten? Kom je niet uit je woorden of?quote:
Wiskunde is moeilijkquote:
oh ik moet nog iets van algebraïsche vaardigheden doen en het toetsen van hypothesen (werkelijk geen idee waar dat over gaat tbh, zie je hoeveel ik doe op schoolquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te doen dan?
Angelquote:
Jij bent dus homo? Oké.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hommotjes denken alleen maar Gay Minds
Ik wist tekst helemaal uit mn hoofd maar het kwam er raar uit.Ik weet ook niet meer waar ik t over hebquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
met zo`n presentatie. Wat vindt je precies kut met praten? Kom je niet uit je woorden of?
Wat voor opleiding doe je dan? Klinkt ingewikkeldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oh ik moet nog iets van algebraïsche vaardigheden doen en het toetsen van hypothesen (werkelijk geen idee waar dat over gaat tbh, zie je hoeveel ik doe op school)
Ik dacht great minds? niet de rollen omdraaienquote:
Neequote:
Dus gewoon vreselijk nerveus als je moet praten waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wist tekst helemaal uit mn hoofd maar het kwam er raar uit.Ik weet ook niet meer waar ik t over heb
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan? Klinkt ingewikkeld
valt meequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus gewoon vreselijk nerveus als je moet praten waarschijnlijk
fase 1. ontkenningquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht great minds? niet de rollen omdraaien
Jaquote:
quote:
Hallo, neem het voor me op jaquote:
Neequote:
JIj ging in Rotterdam rechten studeren toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeik heb al drie jaar geen wiskunde meer
Getal en ruimte he, maar heb het ook eerder in een makkelijkere variant gehadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo heb je dan nu pas differentiaalfuncties, wat een kut methode dan
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
JIj ging in Rotterdam rechten studeren toch?
Jij mag anders ook gedag zeggen hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Angel
Ik dacht dat je gewoon geen hoi ging zeggenhartstilstand
Hoe gaat het leren?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
http://www.relatieproblem(...)j_huwelijksproblemen
Promiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pizza homo, Tax homo, Fok-it homo, wie is de volgende
Heppiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij weet heul wel wat het probleem en oplossing isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
http://www.relatieproblem(...)j_huwelijksproblemen
Nee lobi tochquote:
Getal en ruimtequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Getal en ruimte he, maar heb het ook eerder in een makkelijkere variant gehad
echt nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar heb je wel rechten voor nodig
Ooh okéquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Getal en ruimte he, maar heb het ook eerder in een makkelijkere variant gehad
Caissere bij de AHquote:
Ik vind het echt een achterlijk boek eigenlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij weet heul wel wat het probleem en oplossing is
[..]
Nee lobi toch
[..]
Getal en ruimte
Gaat het te snel voor, sorryquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij mag anders ook gedag zeggen hoor.
SlechtHoofdpijn
Gemaakt door Zeelandersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind het echt een achterlijk boek eigenlijkmet die semi-grappige cartoons
Ik ben niet homo wat is ditquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tenenkrommend ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind het echt een achterlijk boek eigenlijkmet die semi-grappige cartoons
1,57mquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe klein ben je eigenlijk?
(ja heel ander onderwerp opeens, nodigstyle alluz)
quote:
ze houdt niet van ondervragingen #LB-feitjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe klein ben je eigenlijk?
(ja heel ander onderwerp opeens, nodigstyle alluz)
Ja dat ga ik echt niet vertellenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe heet dat lied met die cliffdiving?
JAquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat ga ik echt niet vertellen
vind je het leuk dan?![]()
![]()
Slijmbal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Angel-Joy, beste FOK!ster op FOK! hey!!![]()
Zie pics in JNG userfotosquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef nodig het volgende:
[..]
WUT! Maar lijk je wel op een 17 jarige dan?
Ik wilde alleen een frikandelspeciaal bestellen, maar jullie maken allemaal moeilijke termen waardoor ik het verkeerd begreepquote:
Ze is tot niks verplicht #nodig-stylequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze houdt niet van ondervragingen #LB-feitjes.
Protip: kleinerende aai over de bol geven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef nodig het volgende:
[..]
true truequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze houdt niet van ondervragingen #LB-feitjes.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Protip: kleinerende aai over de bol geven.
Doordeweeks? CHILLL LEVEN!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Raam open, chille muziek op en een pilsje
Ik zou haar eerder 15 schattenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja jij houdt wel van frikandellen en worstenbroodjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wilde alleen een frikandelspeciaal bestellen, maar jullie maken allemaal moeilijke termen waardoor ik het verkeerd begreep
Jij eerst.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij weet heul wel wat het probleem en oplossing is
Nee alleen satekroketten toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij houdt wel van frikandellen en worstenbroodjes.
ja hier ook het raam open, want kattenkotsgeurquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Raam open, chille muziek op en een pilsje
Okéquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gaat het te snel voor, sorryik zeg zo wel hoi
Dat is kut, al paracetamol gehad?
Als er maar saus uitkomt hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee alleen satekroketten toch?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hoe oud ben je? Ik zou je ook wel 20+ schatten
18quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hoe oud ben je? Ik zou je ook wel 20+ schatten
Ah die in jng userfotos lijk je net 11 johquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zie pics in JNG userfotosof fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |